Honey, eiks nii 😍🍯😘 kaikki tuntuu sillon kevyemmältä ja hauskemmalta 👯💕
Yhdessä me jatketaan
31
340
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa ketkä?
- Anonyymi
Vanha T n on *oraamassa pois kotoaan.Nuoren miehen kämpässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyyyyyyyy.. onko se porkkana🥕pää kotka🙊🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyyyyyyyy.. onko se porkkana🥕pää kotka🙊🤮
En minä oo katsellut sen tukkaa. Oksettaa niin paljon se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka nuoresta mahtaa olla kyse, palstaäijä ja onko kuvioissa mukana joku vanhempi, liuta skidejä sun muuta? Kunhan kiusaan näitä päivystäjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka nuoresta mahtaa olla kyse, palstaäijä ja onko kuvioissa mukana joku vanhempi, liuta skidejä sun muuta? Kunhan kiusaan näitä päivystäjiä
9 on maaginen luku.
- Anonyymi
Missä lymyät vanha +uora.?
- Anonyymi
Paljon nuoremman P miehen kainalossa minä.Oma mies on mökillä h*maistelemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vanha nainen synnytän kohta meidän ilta tähden🥳
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vanha nainen synnytän kohta meidän ilta tähden🥳
Erittäin tervettä tunteiden käsittelyä aloittajaäijä tässäkin monologien kokoelmassa👍 Jatka samaan malliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin tervettä tunteiden käsittelyä aloittajaäijä tässäkin monologien kokoelmassa👍 Jatka samaan malliin
Sinun mummojen ulostamisen pakonomainen kyttääminen taas on jotain täysin käsittämätöntä toimintaa.
Kerroit miten joskus oli yksi mummo joka kävi pskalla vain kerran viikossa. Olet kytännyt niitä siis vuosia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mummojen ulostamisen pakonomainen kyttääminen taas on jotain täysin käsittämätöntä toimintaa.
Kerroit miten joskus oli yksi mummo joka kävi pskalla vain kerran viikossa. Olet kytännyt niitä siis vuosia.Eli minun ns agenda olis aloittajaäijä olisi siis mummon turd? Selvä
- Anonyymi
Tai raskaammalta ja vittumaisemmalta
- Anonyymi
Huvittaa tämä sinun jankutus kivasta ja kevyestä.Sillä niin kauan kun asemapaikka on toiselle varattu sinun ja pervojengis elämä on helvettiä.Sitähän sää täällä oireilet.
- Anonyymi
Miten elämä helpottuisi radikaalisti.Muutaman askeleen päässä parempi kuin kilsojen.
Puhumattakaan pelko jäädä kiinni. - Anonyymi
Eivät nykyään kehtaa enää ilmaista ns ääneen palstasetä lapsen uskoa surrealistisiin draamoihisi, aloittajaäijä. Oikea elämä on huomattavasti latteampaa
- Anonyymi
Näillä ,ortoilla on ikä eroa kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Korjaan 20 vuotta.
- Anonyymi
Yhdessä jatketaan ja parannetaan tätä maailmaa🙏❤️
- Anonyymi
Kenen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa?
Juhan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa?
Reijon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa?
Ei ainakaan minun kanssa. En halua elämääni edes ystäväksi oman lapseni ikäistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan minun kanssa. En halua elämääni edes ystäväksi oman lapseni ikäistä!
Mukavaa palstaäijä, että jaksat hokea tätäkin matalamielisten iloksi, naisviha korreloi matalan älyn kanssa. T positiivinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhan
Juha voi mennä välillä itse sinne peräsuolen tähystykseen vaikka onlyfunssin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha voi mennä välillä itse sinne peräsuolen tähystykseen vaikka onlyfunssin kautta.
Olisko se kontenttia mitä myydä, aloittajaäijä? En tunne alustan tapoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hän käynyt jo?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hän käynyt jo?
SivustaEri täytyy olla
- Anonyymi
oletko jotenkin feminiininen mies
- Anonyymi
Aloitus oli n-n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005713Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1035604Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904603Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514033Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613920Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313566En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.181415Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301350- 171028
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960