Siksipä on ajettava nastarenkailla jyrkkien mäkien metsäisillä mökkiteillä. En ala ketjujen kanssa pelailemaan kotiin lähtiessä.
Käyn mökillä talvellakin
7
190
Vastaukset
- Anonyymi
Nastoista on hyötyä uutena ja silloinkin vain, jos ne pääsevät pureutumaan jäähän. Pienikin lumi jään päällä estää sen.
- Anonyymi
No tuota tietoa vailla oli koko Suoli 24 yhteisö, kiitos kun jaoit ongelmasi.
- Anonyymi
Vaikutat älykkäältä tyypiltä. Palsta kiittää ulostulostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat älykkäältä tyypiltä. Palsta kiittää ulostulostasi.
Oletko avaaja vai oletko oletko sitä mieltä, että avaus on jollain tapaa merkittävä, tarpeellinen, kiinnostava jne...?
Esimerkki, minä olen ajatellut vaihtaa autooni talvirenkaat tänäkin talvena. Kiinnostaako?
- Anonyymi
Kitkoilla ei tee mitään kun on tie jäässä ja tihuttelee vettä kun huvilalle kiemurrellaan viimeiset kilometrit. Se on joillekkin vaikea (veikkaan autottomia kortittomia) uskoa ettei se kitkakumi pidä vaan luistaa.
- Anonyymi
Keväällä sulavat tiet joita ei ole aurattu kovin hyvin ja pinnassa on paljon märkää jäätä, niin ei siinä kitkat juurikaan pidä ja nykyiset nastatkin ovat aika surkeita.
Kyllä noilla teillä ajavan kannattaa panostaa kunnon nastarenkaisiin ja muut voivatkin sitten nauttia hiljaisista kitkoista joilla pärjää normaaleissa olosuhteissa.
- Anonyymi
Huompien kuskien oolisi ehkä hyvä lisätä vielä apupyörätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353445Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312425Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71540Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721515Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541320- 641184
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661152Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521110- 631039