Tänään pitäisi sitten saapua hulevesilaskut meille Raisiolaisille. Moniko aikoo maksaa kyseisen laskun? Minä en ainakaan aijo, koska en omista mitään hulevesi viemäreitä.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Sinähän maksat laskut kiltisti ja mukisematta tai muuten saat karhukirjeen joka johtaa myöhemmin ulosottoon.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee sinulle.
- Anonyymi
Kannattaa varautua usean tonnin maksuun ja muista että maksuaikaa on vain kuukausi.
- Anonyymi
Mikä ihmeen juttu tää hulavesilasku oikein on?
- Anonyymi
Salaliitto.
- Anonyymi
Hulevesi on sateen tuomaa vettä, yllättiko ?
- Anonyymi
Koska Raision kaupunki (eli me) omistaa hulevesiputkiston, johon useimmat talot on liitetty, niin sinunkin pitää osallistua sen rahoittamiseen . Olet liittynyt tai et.
- Anonyymi
Raision kaupunki saa haistattaa pitkät koko hulevedellään. Ei kukaan täysjärkinen maksa sellaisesta jota ei omista.
- Anonyymi
Pelkäänpä että sinunkin on pakko maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7666Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557