Loimaa on taantuva kaupunki

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011591983.html

Asuntoluotottaja Hypo julkaisi oman vuotuisen luottoluokituksensa. Loimaa, Koski TL ja Marttila kuuluvat pykälää huonompaan luokitukseen, kuin vaikka Oripää, Pöytyä ja Aura.

Onko Loimaa kasvukeskuksena taantumassa ja mikä siihen on syynä?

25

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskakohan ollut kasvukeskus?

• Anonyymi

Viime sotien jälkeen oli kasvua ja kehitystä, kun kurkijokelaiset toi paikkakunnalle toimeliaisuutta.

• Anonyymi

Tuo kaikki näyttää olevan humpuukia. Radiossa haastateltiin Hypon tutkijaa ja hän vertasi vain ns tutkittuja kaupunkeja: Helsinki,Espoo ja Vantaa. Kaikki muu vedetty hatusta.

• Anonyymi

Kaikki tutkittu on humpuukia,mutu ei.

• Anonyymi

Aura ja Pöytyä ovat lähempänä Turkua. Moni käy siellä töissä. Mukava asua maalla, jos kuitenkin työt löytyy muutaman kymmenen kilometrin päästä.

• Anonyymi

Olisiko joku syy muuttaa Loimaalle, edes yksi. En keksi ainuttakaan.

• Anonyymi

Ihmiset ja luonto nyt ainakin. Ja palvelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

+ urheilu, Hurrikaani, Bisons Au, LP, lisäksi jääkiekko, yleisurheilu, suunnistus jne...jne..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

urheilu, Hurrikaani, Bisons Au, LP, lisäksi jääkiekko, yleisurheilu, suunnistus jne...jne..

Minua ei saisi ilmaisella lipullakaan katselemaan henkisesti köyhää pallonplätkytystä eikä jääkiekkoa jossa aikuiset ihmiset tekevät itsestään säälittäviä luistellessaan kiekon perässä.

• Anonyymi

Naapurin pikkurouva ja seurapiirikaunotar...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei saisi ilmaisella lipullakaan katselemaan henkisesti köyhää pallonplätkytystä eikä jääkiekkoa jossa aikuiset ihmiset tekevät itsestään säälittäviä luistellessaan kiekon perässä.

Pysy siellä sitten ja jatka tylsää elämästäsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se järjetöntä luistella keppi kädessä muovinpalan perässä. Vielä järjettömämpää on katsoa sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se järjetöntä luistella keppi kädessä muovinpalan perässä. Vielä järjettömämpää on katsoa sellaista.

Ei euroakaan tukirahaa millekään urheilulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei euroakaan tukirahaa millekään urheilulle.

Oikein, urheilu on täällä jo bisnestä ja selvitköön omillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapurin pikkurouva ja seurapiirikaunotar...

Vieläkö seurapiirikaunotar aerobikkaa korkkareissa ja naapurin rouva saunoo poliisien kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Loimaalla paljon romaneja ja maahanmuuttajia? Eläkeläisiä juttujen perusteella tuntuu olevan aika paljon ja lusmuilijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Loimaalla paljon romaneja ja maahanmuuttajia? Eläkeläisiä juttujen perusteella tuntuu olevan aika paljon ja lusmuilijoita.

En tiedä onko paljon mutta parikin mustalaista on liikaa kun kohdalle sattuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä onko paljon mutta parikin mustalaista on liikaa kun kohdalle sattuu.

Pelkkien tukien varassa eläviä lusmuilijoita on suuri joukko, he ovat tosin ihan kantasuomalaisia.

• Anonyymi

Luonnon rauha, maaseutu. Miljoonakaupungit jo nähty ja asuttu.

• Anonyymi

Loimaa on rakenettu vaakalle pohjalle. Loimalla on vahva menneisyys ja hyvä tulevaisuus.

"markkinat"

• Anonyymi

Väki vähenee,taantuva.

• Anonyymi

Monella tavalla ihana kaupunki, paljon mahdollisuuksia harrastaa ulkoilua, urheilua ja/tai työväenopiston monista harrastuspiireistä.
      +Puhdas luonto , itse en enempää kaipaa.

• Anonyymi

Viiminen sammuttaa valot.

• Anonyymi

Tänään oli paljon päällekkäisyyksiä lähetyksissä . Hurrikaani-Akaa, Bisons-Kataja, ja Vampula. Liigaploki alkoivat kaikki 17.00.
      Lisäksi turussa ravattiin hyvät ravit. Ja kun kaikista olen kiinnostunut suuri osa pitää katsoa jälkilähetyksenä. Onneksi tämä on mahdollista.
      Harvalla kaupungissa on edes mahdollista olla samaan aikaan kolme pääsrja peliä.
      Loimaalla on !

• Anonyymi
      UUSI

Kateellisten puheita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5191
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4915
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3379
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2966
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2282
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1728
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1279
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1261
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      990
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      927
    Aihe