Mietin aamun asioita

1. Millainen sää on Lapissa? Joko joulupukki on työnsä touhussa? Tontut jo matkoillaan???
2. Olenko koskaan kuunnellut jonkun yksittäisen artistin albumia, cd.levyy, yhtäsoittoa keskeytymättä?? Viimeisin tällainen yhden artistin jokainen julkaistu albumi ja jokainen biisi sen kokoonpanossa oli 90luvulla Kaijakoo. Silloin nuolin joka sananraonkin, ja jokaisen ajatuksen biiseissä. Mikä on sun viimeksi kuuntelemasi täysi albumi, alusta loppuun? Jotenkin kiinnostais Springsteenin Nebraska (a+b puolineen), mutten tiedä löydänkö sopivaa aikaa!!
3. Mitä ne oikein meinaa Uudessakaupungissa ku aloittavat panssariajoneuvojen valmistuksen?? Missähän kunnossa ovat vanhemmat kulkuvälineet?
4. Miss UniversuM - kisat tulossa, Thaikuissa, Suomen Missi edustaa jumalattaren asussa ;) Oletko samaa mieltä luonnehdinnasta =)
5. Miten uutisissa voidaan kertoa, että Espooossa törmäsi auto 3-vuotiaaseen? Mitä se 3vuotias teki missään yksin, jäädäkseen auton alle??
6. Käärijä tehnyt biisin uusiks, Vantaasta. ""Koska mä oon maalainen"" Oletko kuullut ko.biisun:)
7. Mietin myös millaisia elokuvia tulee viikonlopuksi etsiä, .. Halloween, rakkaus- toiminta-, psykolog- kauhu- tieteis- ... Aina tarvitsee jotain sopivaa, koska mä olen kadottanut kirjojen lukemisen riemun niin on katseltava vaikka vanhoja leffoja. Oletko sinä leffojen ystävä vai pidätkö lukemisesta =)

Jätän tähän tän mietinnän, jatkoa saattaa seurata =)
"Palataan"

31

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vastaus
      1) Lapin kelikamerat näyttävät jo tienpientareilla olevan lunta, joten talvirenkaat on suotavat olla liikenteessä, sekä jalankulkijoilla heijastimet heilumaan.
      Tontuilla on kova kiire,heitä on kutsuttu esiintymään pikkujouluihinkin.
      2) Minulla ainoastaan radio jossa CD-soitin. Jotain häikkää siinä CD soitannassa kun jokaisen CD;n loppukohdissa äänentoisto on huono. Muutenkin pitäisi nakata harakkaa koko kapineella,kun äänisen kaiuttimista ei ole hetikään niin hyvä kuin autoradiossa.
      3) ei mitään tietoa
      4) Vaikka olisi minkälaiset asusteet niin ei tule pärjäämään 30 parhaan joukkoon.
      5) Pieni taapero oli aitauksen takana päivähoitopaikan leikki kentällä muiden lasten ja henkilökunnan kanssa. Kun katsoo tapahtumapaikan kuvia niin en ymmärrä mitä autoilija siellä ylipäätään hortoili ja ajoi sellaisella vauhdilla että rikkoi suoja-aidankin. Eihän siellä ollut edes ajotietä.
      6) En ole kuullut.
      7) Kirjojen lukeminen jäänyt . Niitä kyllä lueskelin montakin viikossa läksykirjojen ohella nuorena. Sitten tuli elämä eteen niin ei enää jaksanut keskittyä töitten jälkeen kirjoihin. Elokuvia katselen telkkarista. Joskus lastenlasten kanssa käymme katsomassa jotain uutta lastenelokuvaa elokuvateatterissa.

• UUSI

Kiitos osallistumisesta ja vastauksistasi ! 🌻🌻🌻

• Anonyymi

1. Millainen sää on Lapissa? Joko joulupukki on työnsä touhussa? Tontut jo matkoillaan???

Lapissa on pieni lumipeite muttei vielä sellainen sää kuin pitäisi; ystävä Lapissa töissä ja kovasti odottelee sesonkia ja turisteja

2. Olenko koskaan kuunnellut jonkun yksittäisen artistin albumia, cd.levyy, yhtäsoittoa keskeytymättä??

En ole minä kuunnellut koko albumia kerralla keskeytymättä, niin hyvää albumia ei vielä ole kohdalle sattunut

3. Mitä ne oikein meinaa Uudessakaupungissa ku aloittavat panssariajoneuvojen valmistuksen??

Kait kaikki työtä tarjoava on hyvä asia, siis kait....aseteollisuus on tosin ristiriitainen teollisuuden ala

4. Miss UniversuM - kisat tulossa, Thaikuissa, Suomen Missi edustaa jumalattaren asussa ;) Oletko samaa mieltä luonnehdinnasta =)

Tämän vuoden missi on aidosti kaunis ja vastaa aika lailla yleismaailmalliseen naisihanteeseen, jos sen perustaa näihin universum kisoihin. Lähes aina sen on voittanut klassisen kaunis tummatukkainen hyväpiirteinen nainen

5. Miten uutisissa voidaan kertoa, että Espooossa törmäsi auto 3-vuotiaaseen? Mitä se 3vuotias teki missään yksin, jäädäkseen auton alle??

En ole lukenut tuota uutista

6. Käärijä tehnyt biisin uusiks, Vantaasta. ""Koska mä oon maalainen"" Oletko kuullut ko.biisun:)

En ole

7. Mietin myös millaisia elokuvia tulee viikonlopuksi etsiä, ..

Ei elokuvaa vaan ystävien kanssa juhlimista ja puolison kanssa illan istujaiset kahdelleen; hyvä ruoka ja kynttilät

• UUSI

Kiitos vastaamisesta aloituksen ja kysymyksiin. 🌺🌺🌺

• Hengästyttävän monta kysymystä samassa viestissä :).

• Anonyymi

Liikaa. Ei oikein älyä, mitä niillä haetaan ja koetetaan kertoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Liikaa. Ei oikein älyä, mitä niillä haetaan ja koetetaan kertoa.

Olen pahoillani, ettei osunut sulle sopivaa määrää ! 🌺🌻🌺 Mikään pakko ei ole osallistua millään tavalla, Kiitos kuitenkin viestistäsi!

• Semmoista se on ku ... iskee paniikki! =) Muista hengittää kuitenkin !

• OutoIintu kirjoitti:

Semmoista se on ku ... iskee paniikki! =) Muista hengittää kuitenkin !

Ai mää vai😀?
        Oli vaan niin monta kyssäriä samassa viestissä jotta lannistu heti alkuunsa. Vastatessa ois menny melkein koko päivä ja kun muutakin elämää on.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Ai mää vai😀?
        Oli vaan niin monta kyssäriä samassa viestissä jotta lannistu heti alkuunsa. Vastatessa ois menny melkein koko päivä ja kun muutakin elämää on.

Minä taas kopion alkuperäisen ja vastaan kyssäreihin niiden perään. Olen nopea kirjoittaja ja noihin kysymyksiin vastaamiseen menisi ehkä viitisen minuuttia eli ei käytännössä yhtään mitään vaikka kuinka olisi sitä muutakin elämää.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas kopion alkuperäisen ja vastaan kyssäreihin niiden perään. Olen nopea kirjoittaja ja noihin kysymyksiin vastaamiseen menisi ehkä viitisen minuuttia eli ei käytännössä yhtään mitään vaikka kuinka olisi sitä muutakin elämää.

Niivvai....
        Katos kun mulla on taipumus miettiä vastauksia. Ei ole valmiina naputeltavaa tekstiä niin kuin ehkä sulla.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Niivvai....
        Katos kun mulla on taipumus miettiä vastauksia. Ei ole valmiina naputeltavaa tekstiä niin kuin ehkä sulla.

Höpöhöpö, älä nyt hermostu! Äläkä taas tee hätäisiä johtopäätöksiä "Ei ole valmiina naputeltavaa tekstiä niin kuin ehkä sulla." Melkeinpä uskaltaisin väittää, ettet kovin miettinyt tätäkään ylläolevaa vastausta....

• Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, älä nyt hermostu! Äläkä taas tee hätäisiä johtopäätöksiä "Ei ole valmiina naputeltavaa tekstiä niin kuin ehkä sulla." Melkeinpä uskaltaisin väittää, ettet kovin miettinyt tätäkään ylläolevaa vastausta....

Melkeinpä uskaltaisin väittää että keksit omasta päästäsi tuon hermostumisem. Katos kun oman mielipiteen esiintuonti ei ole hermostumista.

Melkeinpä luulen että sinä alat miettimättä heti kailottamsam moniin kysymyksiisi vastauksia. Vai kui?

• UUSI
        Siili25 kirjoitti:

Ai mää vai😀?

No et SÄÄÄ! VAAN SE oli tolle "anonyymille". mutt kiva kun sä vastasit.
        Ei ois kannattanu lannistuu, mä uskon että sä ajattelet päiväsi aikana tuhatta ja miljoonaa asiaa. ei tuo mitään ihmeellistä jutustelua kummempaa ole. =) Vastatessa ei varmastikaan olisi mennyt kovin kauaa. ja Tottakai, muutakin elämää on :) mutt se on tylsempää kuin somessa - palstakirjoittelu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, olen samaa mieltä =) Kiitos sulle!

• UUSI
        Siili25 kirjoitti:

Niivvai....

Pojat pojat!!! =) eipäs nahistella =) Kyllä kannattaa miettiä, tulee ihan arvokas olo. kun olisit koko päivän mun kysymyksiiin vastaillut... Hienoa!

• Anonyymi

Sitä se kiire tekee.

Kuun puolivälissä kylmenee vähän etelässäkin.

• Tässä vaiheessa elämänkaarta ei ole kiire minnekään!
        .... Edes vastailee s24.keskustelupalstalle=)
        Tänään oli ainakin tosi lämmin, kevyt syyssää!

• Anonyymi

Kuulin Kääriän biisin ekakertaa Vain elämää -ohjelmassa. Oli se mahdottoman hyvä hyvä, mukaelleen Kuuman levyä. Muut osallistujat olivat hurmaantuneita, niin minäkin. Toivottavasti tulee hitti. Jotenkin lapellisen oloinen se kääriä, mutta oikein hyvällä tavalla sellainen, hänen naurunsakin on veikeä.

• Johannes Brotherus on sympaattisen oloinen nuorimies. Tykkään.

• SE Vantaalainen, ja ylpeä siitä! hauska biisi =) Mutt Ylivoimainen on alkuperäisenä vielä parempi!

• Anonyymi

K ä ä r i j ä .

• OutoIintu kirjoitti:

SE Vantaalainen, ja ylpeä siitä! hauska biisi =) Mutt Ylivoimainen on alkuperäisenä vielä parempi!

Kuumaa on kuuma.

• Anonyymi

Kannattaisi ehkä miettiä vain yhtä kysymystä kerrallaan, niiin voisi saada kultivoituneempia vastauksia. Kukaan ei viitsi vaivautua tuollaisesta määrästä eri lajin kyssäreitä samassa aloituksessa. Ei järjen hiventä

• Anonyymi

Ihanko totta!

Hyppää yli vain, ihan rohkeasti jos jonkun kommentointi tai kysely ei miellytä. Ja puhu vain omasta puolestasi!

• Järkee tähän ei kyll tarvitakaan, ei ollut tietokilpailu. Suosittelen miettimään yhtä kysymystä kerrallaan rauhallisesti, ajan kera. Kyllä minulle kelpaa vähemmänkin kultivoituneet vastaukset. Seurataan tilannetta, miten kukaan ei viitsi vaivautua:) ... Järjellisen vastauksen lähettämisestä saat kymmenen pistettä ja Ötökkä- merkin:) Olehyvä ! 🐛 🔟✅

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanko totta!

Hyppää yli vain, ihan rohkeasti jos jonkun kommentointi tai kysely ei miellytä. Ja puhu vain omasta puolestasi!

Kiitos avusta! Mukavaa Some-aikaa, suomi24- keskustelupalstoilla =D

• UUSI

Kivaa et tässäkin ikäryhmässä joku tekee aloituksia mutta tässä oli samassa aloituksessa aiheet seitsemään aloitukseen. Mut toisaalta voihan sitä vastata vain yhteen halutessaan🤔.

• UUSI

=) keskusteluun voi vastata tietysti haluamallaan tavalla. Minä taidan joku päivä laittaa kahdeksan aihetta! Kiitos vinkistä! 8️⃣

• Anonyymi
      UUSI

Ensi viikolla odotettavissa lumsatteita pohoseen Suomeen. Hyvä tekisi, kun ulkomaalaisia tulla lappaa .

• UUSI

Lappi ja auringonlasku. Kaamos ja pimeys. =) Miten kaunista.
        meillä vaan tylsästi sataa vettä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      86
      2049
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe