siirtyminen aiheutti eksistentiaalisen kriisin. Saa nähdä, mitä tästä vielä seuraakaan… Häpäisen itseni 🫣
Sun parin metrin
Anonyymi-ap
10
392
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvaannollinen vai konkreettinen pari metriä?
- Anonyymi
Konkreettinen

- Anonyymi
Siirryin vaan tieltä pois.
- Anonyymi
Minkä tieltä?

- Anonyymi
Menikö liian lähelle, suuteluetäisyydelle.
 - Anonyymi
Siis siirtykö se pari vaiko minä sen pari metriä? Kysyy Ikiliikkuja.
 - Anonyymi
Se oli pelkkää viisautta 😆
 - Anonyymi
Ai niin, jano tuli, palo jäi, mutta.
 - Anonyymi
LÄÄKKEET 💊💊💊
- Anonyymi
Ihan vaan PMS kaiken muun lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030