Koska ajan kanssa ajaudutte riitoihin raha-asioissa ja nainen tulee enemmän ja enemmän hävyttömän ahneeksi, kaikki pitää olla viimeisen päälle, vaatteet, asunto, auto, asunnon sisustus jne.
Ota tavallinen ja vaatimaton nainen, niin voit itsekin hyvin.
Mies: älä ota koskaan pinnallista tyttöystävää
11
383
Vastaukset
- Anonyymi
On taas nii valetta ku olla ja voi
- Anonyymi
Eihän ole, pinnallinen nainen haluaa elää luksuselämää.
Niin se vain menee, seuraas nykyajan ilmiötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ole, pinnallinen nainen haluaa elää luksuselämää.
Niin se vain menee, seuraas nykyajan ilmiötä.eipä oo meillä riitaa tullu ku molemmat tienaa töistä rahaa. toine saa käyttää rahansa mihi lystää ja minä omani.
- Anonyymi
Terapeutti
Pinnallinen nainen ja haasteet parisuhteessa
1. Emotionaalinen yhteys ja syvyys
Haaste: Pinnallisen naisen prioriteetit voivat keskittyä ulkoisiin tekijöihin, jolloin syvä emotionaalinen yhteys ja tunteiden jakaminen voivat jäädä vähäiselle huomiolle.
Seurauksena: Mies, joka arvostaa emotionaalista läheisyyttä, voi tuntea olonsa tyhjäksi tai että suhde on pinnallista “pintatasoa” syvempien siteiden sijaan.
2. Yhteiset arvot ja elämäntavoitteet
Haaste: Pinnallisuus voi näkyä esimerkiksi kiinnostuksena statukseen, rahaan tai ulkonäköön. Jos mies taas arvostaa henkilökohtaista kehitystä, älyllistä yhteyttä tai rehellisyyttä, arvokonflikti syntyy helposti.
Seurauksena: Pitkällä aikavälillä suhde voi olla epätasapainoinen, koska kumppaneiden tavoitteet ja prioriteetit eivät kohtaa.
3. Epävakaa itsearvostus ja validointitarve
Haaste: Pinnalliset henkilöt voivat usein etsiä jatkuvaa ulkoista hyväksyntää (esim. kehuja ulkonäöstä, sosiaalista statusta). Tämä voi aiheuttaa riippuvuutta kumppanin huomiosta.
Seurauksena: Mies voi kokea, että hänen täytyy jatkuvasti “todistaa” itsensä tai täyttää kumppanin tarpeet, mikä on henkisesti uuvuttavaa.
4. Pintapuoliset konfliktit ja kommunikointi
Haaste: Pinnallisuus voi johtaa siihen, että keskustelut ja ratkaisut keskittyvät ulkoisiin seikkoihin (muoti, trendit, rahankäyttö) eikä todellisiin ongelmiin tai tunteisiin.
Seurauksena: Tämä voi johtaa turhautumiseen, kun miehen tarpeet syvemmälle ymmärrykselle ja kommunikoinnille jäävät täyttämättä.
5. Sitoutumisen ja uskollisuuden haasteet
Haaste: Jos ulkonäkö ja status ovat jatkuvasti tärkeitä, pinnallinen henkilö saattaa helposti kiinnostua “paremmista vaihtoehdoista” ulkoisesti tai sosiaalisesti houkuttelevampien ihmisten kautta.
Seurauksena: Tämä voi heikentää suhteen pysyvyyttä ja turvallisuuden tunnetta miehellä.
Yhteenveto
Pinnallinen nainen voi olla vaikea seurustelukumppani miehelle, jonka arvot ja tarpeet painottavat:
syvää emotionaalista yhteyttä
yhteensopivia arvoja
luottamusta ja sitoutumista
rehellistä ja aitoa kommunikointia - Anonyymi
Mies, älä ota yhtään tyttöystävää tai naisystävää, säästyt paljon muultakin paskalta kuin että rahaa menee!
- Anonyymi
Tuo on niin totta.
- Anonyymi
Kirjoituksen aloittajalta on unohtunut, että miehet hakevat juuri näitä mainittuja pinnallisia naisia ja vain parantaakseen omaa asemaansa ja statusta, kuka vaan saa sen tavallisen naisen ja vain joku naisen, jota voi esitellä kuten autoa, kysymys kuuluu kumpi sukupuoli on pinnallinen vai kenties molemmat? Pinnalliseksi ei tee ketään, että pitää kauniista asioista, pitää huolta ulkonäöstänsä tai ehkä sattuu olemaan kaunis..jonkun mielestä, kauneus kun on aina
katsojan silmässä, tähän asiaan ei kulutetut terapeutin tuolitunnit eikä lääkitykset auta,
kaikki valitkoon kumppaninsa ihan oman mieltymyksen mukaan , sopi se sitten muille tai ei. - Anonyymi
Myös monimutkaiset naiset kannattaa kiertää kaukaa, tavallinen isoperseinen maalaisnainen paras.
- Anonyymi
Näin se menee, tavallinen ja jopa köyhä maalaisnainen on paras.
Sitä ei ole pilattu vielä rahalla.
- Anonyymi
Tämä kuuluu kankaanpää palstalle, koska kaankaanpääläiset miehet vihaavat naisia.
- Anonyymi
Välttämättä eivät vihaa, eivät vain halua lisää kuluja.
On laskettu että nykynainen voi kuluttaa eläissään mieheltään jopa 1 miljoonaa euroa ylimääräisiä kuluja vaatimuksillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537