Energiayhtiö hakee toimitusjohtajaa, "soveltuva korkeakoulututkinto" tulee olla. Ka mikä puolue se nyt päättää kun hyvinvointikoordinaattorin valitsi kommarit?
Energian toimitusjohtaja haussa
13
584
Vastaukset
- Anonyymi
Kepu
- Anonyymi
Totta Kaj!

- Anonyymi
Asiaa tarkemmin funtsittuani, oma suosikkini virkaan olisi paluumuuttaja Korjaamopäällikkö! Sen pätevämpää miestä ei voi olla. Voisiko joku ystävällinen tehdä hänen puolestaan hakemuksen ja cv:n? Cv:n tekoon menis ehkä noin puoli minuuttia ja hakemukseen vain teksti "Haen"🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
höpö höpö.
mitään hakemusta vaan suostumus tulla valituksi. 
 - Anonyymi
Eiköhän täältä joku toimitusjohtaja löyvy?
 - Anonyymi
No se on keskustan vuoro nyt....eihän kunnassa pätevyys ole ensisijainen kriteeri, vaan sopivuus.
 - Anonyymi
Eiköhän siihen kunnasta joku talonmies löydy
- Anonyymi
Pikkusen katkeruus paistaa läpi...

- Anonyymi
Osakeyhtiön toimitusjohtajan valitsee osakeyhtiön hallitus, että näin, ei puolueet.
- Anonyymi
Eli puolueet. Siellä istuu puolueiden valitsemat henkilöt.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli puolueet. Siellä istuu puolueiden valitsemat henkilöt.
Ei taidettu pätevyysvaatimuksissa kysyä puoluekantaa.

- Anonyymi
Ka helepostippa näkee hallituksen olevan kepu-johtoinen. Ja näin pitää Suomussalmella olla, muuten saadaan vain sutta ja sekuntaa
 - Anonyymi
Ensin olin Korjaaamopäällikön puolella. Mutta sitten hokasin sehän sehän oli Jopo -porukkaa...Hyi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814925"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781270Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927