Olinpa jokin vuosi sitten treffeillä erään naisen kanssa puiston penkillä. Jo minut nähdessään, hän vaikutti jotenkin kauhistuneelta. Omasta mielestäni treffimme sujuivat hyvin, mutta selvästi näki että nainen luuli minusta jotain. Ihan kuin joku olisi kertonut jonkin huhupuheen minusta. Siis kuka olet sinä, joka keksit tarinoita toisista ja jatkat juttua eteenpäin toiselle, niin että tämä luulee että kertomasi tarina on totta. Sinun takiasi treffimme sitten menivät pieleen. Nainen ei jostain syystä luottanut siihen mitä minä sanoin, vaan hän luotti siihen huhupuheeseen mitä hänelle oli kerrottu. Tämän huomasi hänen esittämistään kysymyksistä. Eikö kannattaisi pitää huoli omista asioista eikä sekaantua toisten asioihin. Tämä nainen olisi saanut minusta hyvän puolison ja minä hänestä hyvän vaimon. Mutta ei kun ne huhupuheet... Tämä taitaa olla ihan yleistä täällä Oulussa.
Olin treffeillä, nainen luotti huhuihin, ei siihen mitä minä sanon
3
188
Vastaukset
- Anonyymi
Oulussa kun joku saa jonkun käsityksen mistä tahansa niin se on 100% varma ja lopullisesti niin.
- Anonyymi
Minä erehdyin muutama vuosi sitten sokkotreffeille oululaisen naisen kanssa. Hän kertoi itsestään sellaisen nyyhkytarinan, että jopa minä uskoin. Hänet piti viedä oululaiseen "huippuravintolaan", ja sen jälkeen piti viettää iltaa paikallisissa "huippujuottoloissa". Puolen yön jälkeen tuo korsteeni oli niin päissään, että hän hädin tuskin pystyi kävelemään.
Olen tilastojen perusteella isopalkkainen ja ilmeisesti myös oulun komein mies 😀 koska puutteessa elävät suomalaiset naiset kinuavat herkeämättä seksiä ja elätystä. Onko muita kohtalotovereita? - Anonyymi
Pian varmaan yli parikymmentä vuotta sitten tapasin viimeisen päälle kauniin naisen ruokatunnillaan Rotuvaarin pallolla. Jäätelön hänelle ostin; ei suostunut kertomaan itsestään muuta kuin että läheisessä matkatoimistossa (jota ei enää ole ainakaan siinä paikassa) työskenteli. Ei kertonut mitään itsestään ja palatessaan työpaikalleen pyysi, etten seuraisi.
En seurannut.
En ole sen jälkeen ketään treffannut Oulussa enkä kai treffaakaan. Yhtä muuta, hailuotolaislähtöistä joskus yritin, mutta toinen vei.
En yritä enää. Ketään!
Jakakoot matuille sen, minkä päällä istuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262514
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772296Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv582296Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m181993- 841749
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71479Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301368Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141244- 41093
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32937