Tänään täällä thaimaassa vol 12

Innostuin äsken lukemaan tätä suomi24 kaatopaikkaa, ja ihmetellä täytyy että kuinka huonoissa kantimissa on suomen psykiatrinen sairaanhoito, aloituksista ja kommenteista päätellen. Suuri ihmetyksen aihe on myös että kuinka nämä samat herrat vuodesta toiseen jaksavat elämänsä viettää täällä kaatopaikalla jauhaen samaa sontaa yöt ja päivät. Aina vaan jaksaa kummastuttaa eikö ole muuta elämää kun tämä ihmiskaatopaikka, voihan elämää viettää näinkin https://ibb.co/svjHs1Xj
Puolitoista kuukautta takana täällä talviasuttavalla kesäasunnolla, yhdensuuntaisella lennolla ja takaisin suomeen sitten kun aurinko on suomessa korkealla eikä loskapaskasta tietoakaan.
Oikein mukavaa syksyä kaikille Suomi24 matkailijoille.

60

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä 2010 olisi suomessa laitoshoidossa, ikävää kun liikkuu näkemyksensä mukaan thaimassa ilman hoitajaa.

• Anonyymi

Joo noinkin kai voi elää mutta entäs hietakirput? Ovat todella pirullisia ja tekee munia ihosi alle. Merivedessä on kuutiomeduusoita, pieni mutta tappava pirulainen joka pistää piikillään. Kenkiin ryömii käärmeitä ja skorppareita ja sitten tulee noutaja. Ihmiset elää kuin siat vatukossa ja varastaa kaiken mikä on huonosti kiinni. Thaimaalaiset kippaa kaikki roskat ja jätteet luontoon ja viemärit haisee kamalalle paskalle ja kaikki lasketaan suoraan mereen. Thaimaalaiset ei osaa rakentaa taloja eikä huonekaluja, vaan kaikki hotellit on täynnä termiittejä ja torakoita ja luteita.
      Dengue hyttyset vaanii ulkosalla ja on pirullinen kuume se minkä se tekee. Sairaalat on niin huonoja ettei niistä saa apua laisinkaan farangi. Eivät tunnista tavallisiakaan sairauksia. Farangia kusetetaan kaikkialla ja kaksoishinnoitellaan, valtion hallinto on korruptoitunut ja kansa näkee nälkää. Paikalliset koettaa myrkyttää farangit ja melkein kaikilla naisilla on aids. Ravintolat ryöstää humalaiset asiakkaat ja juottavat myrkkyviinoja. Suomalaiset kusettaa toisiaan ja ryöstävät asiakkaansa baareissa jopa 70 bahtin hintoja pyytäen oluesta. Liikenne on kammottavaa ja on arpapeliä joka päivä että pääseekö hengissä kotiin. Että sellainen paratiisi sinulla siellä... se tuli nähtyä jo ja ei ikinä enää.

By NumBaII, kymmenen vuotta riitti

• Anonyymi

Meillä tässä Chiang Main puuhuvilassa termiitit on niin laiskoja, etteivät ne jaksa kiivetä kolmanteen kerrokseen. Kaksi alempaa ne on syöneet jo kokonaan mutta kolmosessa ei ole yhtäkään. Puutavara oli alakerroissa niin suolaista, että termiitit kävi öisin juomassa uima-altaasta vedet janoonsa.

>§<

• Anonyymi

Asiallinen kommentti, kiitos “Aasi”.

Käsittämätöntä että rakkaan täytyy kommenteillaan tämäkin sinun aloituksesi töhertää kuten lukea saattaa, taitaa saada nautintoa kyseisen kaltaisesta.

En viitsi laittaa uutta aloitusta, vaan totean tässä samalla että on tullut purettua muutama vanha rakennus, eikä ole ollut tarve purkumateriaalista kauhoja tehdä.

Seuraavan ymmärtävä ymmärtää myös että kun ikkunaluukut kuin uudet, niin purkutalojen kantavat rakenteet ja sisäosat uusiokäyttöön soveltuvia.

==========

Tiikki, joka tunnetaan thaimaassa nimellä ”Sagwan”, on yksi arvostetuimmista ja suosituimmista puulajeista huonekalujen valmistuksessa ja sopii sisälle ja ulos. Ötökät ei tykkää tiikistä.

Tässä malliksi noin 115 vuotta vanhat tiikkiset ikkunaluukut vanhalta farmilta. Edelleen siinä kuin uutena. https://ibb.co/gb95n55X

==========

>> §§ <<

• Anonyymi

Ohoh! Mini Pasanen hyökkää suoraan Iso Pasasen kurkkuun kiinni ja vesittää kaikki Pasasen jutut huonoista materiaaleista, heikosta osaamisesta, termiiteistä ja laittomista kaatopaikoista, liikenteestä ja hietakirpuista ja kaikesta siitä mistä Pasanen päivittäin paasaakuten tuossa ylempänä. Eikö Mini Pasanen ole edes joutunut huonoon sairaalaan, dengueen taikka valtion korruption mielivallan uhriksi kuten Iso Pasanen? Teillä on hyvin erilainen näkemys Thaimaasta ja tuo sinun näkemyksesi on siis saman kuin nimimerkillä 2010.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohoh! Mini Pasanen hyökkää suoraan Iso Pasasen kurkkuun kiinni ja vesittää kaikki Pasasen jutut huonoista materiaaleista, heikosta osaamisesta, termiiteistä ja laittomista kaatopaikoista, liikenteestä ja hietakirpuista ja kaikesta siitä mistä Pasanen päivittäin paasaakuten tuossa ylempänä. Eikö Mini Pasanen ole edes joutunut huonoon sairaalaan, dengueen taikka valtion korruption mielivallan uhriksi kuten Iso Pasanen? Teillä on hyvin erilainen näkemys Thaimaasta ja tuo sinun näkemyksesi on siis saman kuin nimimerkillä 2010.

Mitä sinä reppana hönötät siellä kerroin vain että tuskin kakkosnelosta samassa muodossa tapaa thaimaassa kuin suomesta, se menee nopeasti ötököiden suihin, kun näyttää menevän thaimaalaisestakin puusta tehty, ja mitä itket hietakirpusta jos et edes tiedä mistä puhutaan, ne on varsin ikäviä, ja minä sain niitä kolme tai neljä kertaa joka kerta sairaalassa ne aiheuttavat jopa verenmyrkytyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä reppana hönötät siellä kerroin vain että tuskin kakkosnelosta samassa muodossa tapaa thaimaassa kuin suomesta, se menee nopeasti ötököiden suihin, kun näyttää menevän thaimaalaisestakin puusta tehty, ja mitä itket hietakirpusta jos et edes tiedä mistä puhutaan, ne on varsin ikäviä, ja minä sain niitä kolme tai neljä kertaa joka kerta sairaalassa ne aiheuttavat jopa verenmyrkytyksen.

Kannattaisi pitää turpansa kiinni asiasta mistä ei mitään ymmärrä, kyseessä oli rantakirppu, lääketietelliseltään nimeltään larva migrans, eikä se ole hauska otökkä, sitten vielä dengue, outoa että minä olen kokenut nämä, ja joukon muita eikä 2010 mitään, vaikka olen ollut näkemyksesi mukaan kotona kokoajan, voio voi voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi pitää turpansa kiinni asiasta mistä ei mitään ymmärrä, kyseessä oli rantakirppu, lääketietelliseltään nimeltään larva migrans, eikä se ole hauska otökkä, sitten vielä dengue, outoa että minä olen kokenut nämä, ja joukon muita eikä 2010 mitään, vaikka olen ollut näkemyksesi mukaan kotona kokoajan, voio voi voi.

Sinulla oli todella karu elämä Thaimaassa. Ei tainnut mikään sairaus jäädä kokemuksena väliin ja kaikki eläimet purivat tai pistivät sinua mitä Aasiasta löytyy heti kun oven raosta nenäsi ulos työnsit. Koirasikaan eivät säästyneet, on vittumainen luonto Thaimaassa.
        Luojan kiitos että pääsit pakenemaan turvalliseen Suomeen jossa ongelmiasi ymmärretään terveydenhuollossa ja kansaneläkelaitoksella ihan eri tavalla. Sinne jäi rantakirput ja meduusat ja käärmeet asiantravelin ja Kympin kiusaksi ja harmiksi, siitäs saavat kun kulkevat ruusunpunaiset linssit päässä eivätkä näe kaikkea sitä kauheutta ympärillä.

Mutta aika erikoista että Senssu asettui sinua vastaan ja hänellä ei ole ongelmia liikenteen, termiittien eikä buddhalaisuuden kanssa ja hänen vaimonsa käy temppeleissä aviomies mukanaan. Senssua ei pelota dengue eikä häntä häiritse laittomat kaatopaikat ja sinä kutsut sellaisia hulluiksi, jotka eivät näe näitä ongelmia. Senssu siis on hullu ja kulkee ruusunpunaiset linssit silmillään kauhujen Thaimaassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla oli todella karu elämä Thaimaassa. Ei tainnut mikään sairaus jäädä kokemuksena väliin ja kaikki eläimet purivat tai pistivät sinua mitä Aasiasta löytyy heti kun oven raosta nenäsi ulos työnsit. Koirasikaan eivät säästyneet, on vittumainen luonto Thaimaassa.
        Luojan kiitos että pääsit pakenemaan turvalliseen Suomeen jossa ongelmiasi ymmärretään terveydenhuollossa ja kansaneläkelaitoksella ihan eri tavalla. Sinne jäi rantakirput ja meduusat ja käärmeet asiantravelin ja Kympin kiusaksi ja harmiksi, siitäs saavat kun kulkevat ruusunpunaiset linssit päässä eivätkä näe kaikkea sitä kauheutta ympärillä.

Mutta aika erikoista että Senssu asettui sinua vastaan ja hänellä ei ole ongelmia liikenteen, termiittien eikä buddhalaisuuden kanssa ja hänen vaimonsa käy temppeleissä aviomies mukanaan. Senssua ei pelota dengue eikä häntä häiritse laittomat kaatopaikat ja sinä kutsut sellaisia hulluiksi, jotka eivät näe näitä ongelmia. Senssu siis on hullu ja kulkee ruusunpunaiset linssit silmillään kauhujen Thaimaassa.

Kiitos että ajattelet minua myös tänään.

Minä elän täällä Chiang Maissa sellaisena kuin tämä on, en voi sitä toiseksi muuttaa, eikä minulla ole sen asian kanssa ongelmia, meidän perheen on parempi asua täällä Thaimaassa kuin Suomessa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Kiitos että ajattelet minua myös tänään.

Minä elän täällä Chiang Maissa sellaisena kuin tämä on, en voi sitä toiseksi muuttaa, eikä minulla ole sen asian kanssa ongelmia, meidän perheen on parempi asua täällä Thaimaassa kuin Suomessa.

Se on todellakin hyvä juttu ja tervettä ajattelua että sanoudut irti Pasasen Thaimaan panettelusta ja mustamaalauksesta sopeutuen maahan maan tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi minulla ollut mitenkään karu elämä thaimaassa, se enempää kuin missään muuallakaan, liikuin paljon joten riski että jotain tapahtuu on suuri, tietysti jos viettää aikansa riisipellon reunassa, siinä isompia riskejä ole, minua häiritsi se että roskat jätetään mihin satuu, ja liikenne on karmeaa, kyllä epäilen vakavasti kirjoittajaa joka ei näitä huomio.
        Luulen että Senssulla on realistinen asenne thaimaahan ja tiedostaa vaarat, joita siellä on varsin paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi minulla ollut mitenkään karu elämä thaimaassa, se enempää kuin missään muuallakaan, liikuin paljon joten riski että jotain tapahtuu on suuri, tietysti jos viettää aikansa riisipellon reunassa, siinä isompia riskejä ole, minua häiritsi se että roskat jätetään mihin satuu, ja liikenne on karmeaa, kyllä epäilen vakavasti kirjoittajaa joka ei näitä huomio.
        Luulen että Senssulla on realistinen asenne thaimaahan ja tiedostaa vaarat, joita siellä on varsin paljon.

Ja kannattaisi ensisijaisesti kiinnittää huomiota omaan elämäänsä suomessa, kun sinulla tuskin on thaimaassa kuin murto-osa kokemuksesta mitä minulla on, 10 vuotta siellä on pitkä aika, jossa ehtii näkeä ja kokea yhtä sun toista, mistä sinulla kloppila ei ole mitään käsitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei.

Sytytin tuossa aamusella kynttilän ja annoin ajatukseni vanhemmilleni.

Hukkapala tuossa on tuumannut vääristäen että olen sanoutunut jostain irti.

Kyllä minulla mielipiteeni on ja olen niitä hieman eritavalla julkituonut kuten suositellut esimerkiksi tutustumaan oikeaan Thaimaahan muutakin kuin tilastojen ym. perusteella, niin syntyisi realistinen käsitys todellisuudesta.

Hukkapala on vain ns. kirjaviisas satunnainen matkailija, sekä 2010 niin täynnä minäänsä, että hänen kanssaan on täysi mahdottomuus kommunikoida asioista ilman että hän ryhtyy vertailemaan ääritapauksia ym. tuubaa.

Metropoliaikaikanaan 2010 oli täysin erimieltä kaikesta, mikä nyt on ainoaa oikeaa haaveilluusioeedenissään.

Muuten, kun vesi kiehuu valmiiksi kattilassa ja sitten sinne laittaa 2 kanamunaa tarkalleen 5 minuutiksi, jonka jälkeen kylmään veteen hetkeksi.
        Kuorii ja suolamyllystä Himalajan suolaa päälle.
        Savulohisalaattia, niin siinä aamupala verraton.
        Päälle Thaimaan parasta kaffia keitettynä perkolaattorilla, niin hyvä päivän aloitus.

150 vuotta vanhat ikkunaluukut on Tyttö valokuvannut kun on käynyt kotiseutumuseossa.

>> § <<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kannattaisi ensisijaisesti kiinnittää huomiota omaan elämäänsä suomessa, kun sinulla tuskin on thaimaassa kuin murto-osa kokemuksesta mitä minulla on, 10 vuotta siellä on pitkä aika, jossa ehtii näkeä ja kokea yhtä sun toista, mistä sinulla kloppila ei ole mitään käsitystä.

Kokemuksesi ovat vertaansa vailla.
        Apinatemppeli oli apinatemppeli, umpisuoli puhkesi, leikkaus epäonnistui, Kela ei korvannut lääkkeitä ja niiden hinta vei perikatoon, käärme söi koiran ja toinen sairastui anemiaan, sait viisi kertaa hietakirppuja kertakäynnillä rannalla, käärmeperhe asui kengissäsi ja dengue yskitti, vaimollesi ei kelvannut kaali ja karkasi, sinulle oli ikäraja kansallispuistoon, vaimosi kävi yksin temppeleillä kun sinä jäit syömään 25 paahtoleipää hilloilla.

Liikuit neljä kertaa vuodessa sairaalan rappusissa ja lääkärit ylisti kovaa kuntoasi, aamulla et meinannut päästä sängystä ylös, vaimosi otti asumuseron ja vuokrahuone meni hirveään kuntoon toimien samalla jätteiden lajittelukeskuksena, flimmeri riivasi ja pumppusi löi ihan miten sattuu ja sairaalassa eivät osanneet tehdä mitään, diabetes ja uniapnea riivasi, nestepöhö paheni viinasta ja lääkkeistä, nukahtelit pitkin päivää, saitte koronan viidesti ja siihen aikaan ruoka-apua ja raha-apua ja kerroit että ketään ei ole tulossa kuin vasta ensi vuonna ehkä, kaihin ja sydänvian vuoksi et enää ajanut autoa ja Suomessa lääkäri otti sinulta ajokortin pois ja mitäpä sillä kun ei ole autoakaan.

Istuit netissä 365 päivää vuodesta lukihäiriössä ja kaihissa, luit ja näit kaiken väärin ja kävit kelapäivisin lähimmässä rekkamieskuppilassa ja juhlapäivisin kuponkiruokalassa jopa kilometrin päässä kotoa. Reviirisi oli samaa luokkaa maaoravan kanssa. Et vaivautunut tutustumaan suomalaisiin etkä thaimaalaisiin, koska koet olevasi parempi ihminen, etkä oppinut sanaakaan thaikieltä koko aikana. Et käynyt koskaan saarilla, sukeltamassa etkä kalassa. Et uskaltanut lähteä omalla autolla edes Bangkokiin passia uusimaan, vaan menit bussilla. Et kymmenessä vuodessa keksinyt yhtäkään harrastusta etkä tutustunut yhteenkään Hua Hinin suomalaiseen.

Oli sinulla kuitenkin yksi tähtihetki, kun pääsit kuvaamaan itseäsi liikenneonnettomuus paikalle. Tarinan mukaan vaimosi on sairaseläkkeellä ja siellä se kirmasi kuvissa menemään juoksujalkaa, myi donitseja ja Suomessa poimi marjoja. Nyt on mennyt Pasasen jutuissa sekaisin sairaseläke ja perustoimeentulotuki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei.

Sytytin tuossa aamusella kynttilän ja annoin ajatukseni vanhemmilleni.

Hukkapala tuossa on tuumannut vääristäen että olen sanoutunut jostain irti.

Kyllä minulla mielipiteeni on ja olen niitä hieman eritavalla julkituonut kuten suositellut esimerkiksi tutustumaan oikeaan Thaimaahan muutakin kuin tilastojen ym. perusteella, niin syntyisi realistinen käsitys todellisuudesta.

Hukkapala on vain ns. kirjaviisas satunnainen matkailija, sekä 2010 niin täynnä minäänsä, että hänen kanssaan on täysi mahdottomuus kommunikoida asioista ilman että hän ryhtyy vertailemaan ääritapauksia ym. tuubaa.

Metropoliaikaikanaan 2010 oli täysin erimieltä kaikesta, mikä nyt on ainoaa oikeaa haaveilluusioeedenissään.

Muuten, kun vesi kiehuu valmiiksi kattilassa ja sitten sinne laittaa 2 kanamunaa tarkalleen 5 minuutiksi, jonka jälkeen kylmään veteen hetkeksi.
        Kuorii ja suolamyllystä Himalajan suolaa päälle.
        Savulohisalaattia, niin siinä aamupala verraton.
        Päälle Thaimaan parasta kaffia keitettynä perkolaattorilla, niin hyvä päivän aloitus.

150 vuotta vanhat ikkunaluukut on Tyttö valokuvannut kun on käynyt kotiseutumuseossa.

>> § <<

Senssu havaitsi kattilassa että isäntänsä Bumba pitää häntä hulluna ja koettaa nyt saada huomion pois itsestään ja palauttaa suhteet kattilan omistajaan nukuttuaan yön yli Pähkinäkukkulalla tasaisesti koristen happiletkuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksesi ovat vertaansa vailla.
        Apinatemppeli oli apinatemppeli, umpisuoli puhkesi, leikkaus epäonnistui, Kela ei korvannut lääkkeitä ja niiden hinta vei perikatoon, käärme söi koiran ja toinen sairastui anemiaan, sait viisi kertaa hietakirppuja kertakäynnillä rannalla, käärmeperhe asui kengissäsi ja dengue yskitti, vaimollesi ei kelvannut kaali ja karkasi, sinulle oli ikäraja kansallispuistoon, vaimosi kävi yksin temppeleillä kun sinä jäit syömään 25 paahtoleipää hilloilla.

Liikuit neljä kertaa vuodessa sairaalan rappusissa ja lääkärit ylisti kovaa kuntoasi, aamulla et meinannut päästä sängystä ylös, vaimosi otti asumuseron ja vuokrahuone meni hirveään kuntoon toimien samalla jätteiden lajittelukeskuksena, flimmeri riivasi ja pumppusi löi ihan miten sattuu ja sairaalassa eivät osanneet tehdä mitään, diabetes ja uniapnea riivasi, nestepöhö paheni viinasta ja lääkkeistä, nukahtelit pitkin päivää, saitte koronan viidesti ja siihen aikaan ruoka-apua ja raha-apua ja kerroit että ketään ei ole tulossa kuin vasta ensi vuonna ehkä, kaihin ja sydänvian vuoksi et enää ajanut autoa ja Suomessa lääkäri otti sinulta ajokortin pois ja mitäpä sillä kun ei ole autoakaan.

Istuit netissä 365 päivää vuodesta lukihäiriössä ja kaihissa, luit ja näit kaiken väärin ja kävit kelapäivisin lähimmässä rekkamieskuppilassa ja juhlapäivisin kuponkiruokalassa jopa kilometrin päässä kotoa. Reviirisi oli samaa luokkaa maaoravan kanssa. Et vaivautunut tutustumaan suomalaisiin etkä thaimaalaisiin, koska koet olevasi parempi ihminen, etkä oppinut sanaakaan thaikieltä koko aikana. Et käynyt koskaan saarilla, sukeltamassa etkä kalassa. Et uskaltanut lähteä omalla autolla edes Bangkokiin passia uusimaan, vaan menit bussilla. Et kymmenessä vuodessa keksinyt yhtäkään harrastusta etkä tutustunut yhteenkään Hua Hinin suomalaiseen.

Oli sinulla kuitenkin yksi tähtihetki, kun pääsit kuvaamaan itseäsi liikenneonnettomuus paikalle. Tarinan mukaan vaimosi on sairaseläkkeellä ja siellä se kirmasi kuvissa menemään juoksujalkaa, myi donitseja ja Suomessa poimi marjoja. Nyt on mennyt Pasasen jutuissa sekaisin sairaseläke ja perustoimeentulotuki.

Juu kun paljon reissaa, tekevälle sattuu, tuota sinun mielikuvituksesi luomaa fantasiaa on turha kommentoida muutakuin ole uskossasi vahva, miten tuo sinun reviirisi,

millainen se on kun juttusi on noin harhaisia ja suoraa paskanpuhumista,

no etkö menekkään kysymään verottajalta mitä olen tienannut, ja ihan ilman mitään laittomuuksia koskaan,

muutenkin nuo kelapäivät jäisivät kovasti heikoiksi, koska kela ei maksa mitään ulkomaille vuoden oleskelun jälkeen.

Thaimaassa pitää pärjätä omalla rahalla, tai eläkkeellä kelasta ei ole mitään apua, ja eläkkeeni on sillä tasolla että en saa mitään sieltä, mutta tietysti vaimoni saa muutaman satasen, koska työeläke on niin pieni, siinä kaikki, mutta sekin vain suomessa asuen.

Passia ei tarvinnut uusia Bangkokissa, se onnistui täysin netinkautta, samoin notariaatti todistusten laillistaminen, kunhan hommasit passisi ennenkuin se meni vanhaksi, passi tuli kirjattuna postin kautta kotiin.

Oletpa sinä klappila kauhean ahdistunut samaa tasoa 2010 kanssa, lienee tosiasia että klappila asustaa 2010 päässä, tai 2010 asustaa klappilan päässä.

No nythän voit varmasti jo resupekka uskoa että Senssu on oma itsenäinen kirjoittaja, mitä olen tolkuttanut koko ajan.

Miten tuo klappila sinun oma eläketurvasi kun sateenkaaren päässä ei ollutkaan kultaa, ei lähellekään, vantaan asuntomessualueella ei ollut tuollaista taloa... olet klappila melkoinen häiriintynyt älä välitä niin on 2010.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kymmenen vuotta Thaimaassa, etkä tiedä siitä mitään, kannattaisiko sinun nilkki pitää turpasi kiinne.

• Anonyymi

Jossain tuolla toisessa ketjussa herra Huhtasaari väittää ettei palstalla ole reppureissaajia, minä taas väitän että herra Huhtasaari on väärässä. asiantravel on paljon lähempänä reppureissaajaa kuin miljonääriä. Hyvin usein on reppu pakattuna kun thaimaassa reissaillaan, huomenna taas reppu auton takakonttiin ka pohjoista kohti ja ei tästä ole montaa päivää kun sametilta tultiin reppu pykälässä.

• Anonyymi

Lueppa vielä uudelleen ja vielä kerran, kun sisäluku taitosi on hieman pielessä, tiedän että thaimaan matkaajista on iso osa reppureissaajia, ja tiedän myös että thaimaan hallinto ei halua heitä sinne koska tuovat liian vähän rahaa ja kuluttavat liikaa resursseja, tämän toteuttaminen edes ajattelun tasolla on naurettavaa, kun valtaosa matkailusta on nimen omaan perusreiskoja, varakkaat viettävät lomansa muualla, paitsi 2010, joka kuvittelee sen olevan paratiisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Lueppa vielä uudelleen ja vielä kerran, kun sisäluku taitosi on hieman pielessä, tiedän että thaimaan matkaajista on iso osa reppureissaajia, ja tiedän myös että thaimaan hallinto ei halua heitä sinne koska tuovat liian vähän rahaa ja kuluttavat liikaa resursseja, tämän toteuttaminen edes ajattelun tasolla on naurettavaa, kun valtaosa matkailusta on nimen omaan perusreiskoja, varakkaat viettävät lomansa muualla, paitsi 2010, joka kuvittelee sen olevan paratiisi.

Eikös itse herra Huhtasaari tänään kirjoittanut tämän tekstin kello 10.36 :

"Halpa ravintolaan, 10 vuoden aikana, reppureissajiahan palstalla ei ole ensimmäistäkään, kaikki on miljonäärejä,"

Taitaa herra Huhtasaaren muisti sassaroida pahemman kerran

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Eikös itse herra Huhtasaari tänään kirjoittanut tämän tekstin kello 10.36 :

"Halpa ravintolaan, 10 vuoden aikana, reppureissajiahan palstalla ei ole ensimmäistäkään, kaikki on miljonäärejä,"

Taitaa herra Huhtasaaren muisti sassaroida pahemman kerran

Juu noin kirjoitin, sana tarkasti oikein, kukaan ei ole myöntänyt palstalla olevansa köyhä reppureissaaja vaan miljonääriä pilvin pimein, ymmärtäkö mitä tarkoittaa sarkasmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu noin kirjoitin, sana tarkasti oikein, kukaan ei ole myöntänyt palstalla olevansa köyhä reppureissaaja vaan miljonääriä pilvin pimein, ymmärtäkö mitä tarkoittaa sarkasmi.

Pasanen pitää miljonääreinä kaikkia kenellä on joko auto, talo, perhe tai työpaikka. Yksikin noista täyttää miljonäärin kriteerit Pasasen mittapuulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Enkö minä juuri äskeisessä kirjoituksessani myöntänyt olevani enemmän reppureissaaja kuin miljonääri...?
        Herra Huhtasaaren sisälukutaidossa taitaa olla hieman toivomisen varaa.
        Hermokin vaikuttaa olevan sen verran pinkeänä että suosittelen rauhoittumaan, olen ymmärtänyt että herra Huhtasaarella on ongelmia sydämen kanssa.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Enkö minä juuri äskeisessä kirjoituksessani myöntänyt olevani enemmän reppureissaaja kuin miljonääri...?
        Herra Huhtasaaren sisälukutaidossa taitaa olla hieman toivomisen varaa.
        Hermokin vaikuttaa olevan sen verran pinkeänä että suosittelen rauhoittumaan, olen ymmärtänyt että herra Huhtasaarella on ongelmia sydämen kanssa.

Katso sivistysana kirjasta mitä tarkoittaa sarkasmi, ja sitten lue vielä kertaalleen mitä kirjoitin, jos ei avaudu toista, vielä muutaman kerran, jos ei vieläkään en voi auttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Katso sivistysana kirjasta mitä tarkoittaa sarkasmi, ja sitten lue vielä kertaalleen mitä kirjoitin, jos ei avaudu toista, vielä muutaman kerran, jos ei vieläkään en voi auttaa.

Luin että nykyään asustelet vantaalla pähkinärinteessä, siellä taitaa olla ihan kansainvälisiä naapureita. Eräs lempiruoka täällä thaimaassa, spaghetti kee mau gai oli tänään minun lautasella. Sopivasti maustettuna. https://ibb.co/RG1wLNpD

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Luin että nykyään asustelet vantaalla pähkinärinteessä, siellä taitaa olla ihan kansainvälisiä naapureita. Eräs lempiruoka täällä thaimaassa, spaghetti kee mau gai oli tänään minun lautasella. Sopivasti maustettuna. https://ibb.co/RG1wLNpD

Vai kana ruokaa pidän tuosta mutta kanat vaihdetaan mereneläviin.

• asiantravel kirjoitti:

Hyvä Aasi.
        Sinä asut osan vuotta täällä Thaimaassa ja sinulla on puoliso, lapsistakin olet perheessäsi lausunut, sekä mökki jota asustelet ja hieman remppailetkin , ja perheelläsi on auto ja mopo.

Nyt siis ryhdyit reppureissaajaksi perusteella että sinulla on reppu.
        Eedenin miljonäärilläkin on reppu, jopa turvareppu kun ajaa mobedillaan.

Kirjoituksesi osoittaa että olet kuten kaikki muutkin rakkaat, pelkästään näsäviisaana riidantahtoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai kana ruokaa pidän tuosta mutta kanat vaihdetaan mereneläviin.

Pasanen, yksikään edes vuoden Suomessa suomenkieltä opiskellut ei kirjoita tuollaista helvetin siansaksaa ja sitten sinä kehuskelet koulutuksilla ja osaamisilla. Esikoulussa tuolla tavoin kirjoitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun Posso lopettaa alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttö.

Mikä on sivistysana?

Tarkoititko sivistyssanakirjaa?

Sinun sivistyksesi taso näyttäisi jälleen kerran olevan omassa kastissaan. Etkö tiennyt että sivistyssanakirja on yhdyssana. Se muodostuu sanoista sivistyssana ja kirja, ja tarkoittaa kirjaa, joka sisältää selityksiä sivistyssanoille eli vierasperäisille tai harvinaisemmille sanoille, joita käytetään yleisesti esimerkiksi tieteellisessä tai virallisessa kielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun Posso lopettaa alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttö.

Mikä on sivistysana?

Tarkoititko sivistyssanakirjaa?

Sinun sivistyksesi taso näyttäisi jälleen kerran olevan omassa kastissaan. Etkö tiennyt että sivistyssanakirja on yhdyssana. Se muodostuu sanoista sivistyssana ja kirja, ja tarkoittaa kirjaa, joka sisältää selityksiä sivistyssanoille eli vierasperäisille tai harvinaisemmille sanoille, joita käytetään yleisesti esimerkiksi tieteellisessä tai virallisessa kielessä.

Voi rakas vaikea lopettaa kun en ole edes aloittanut, tiedän että sivistyssanakirja on yhdyssana mutta en näe sitä kirjoittaessa, siis hassut aivoni lukevat sivistyssanakirja vaikka siinä lukee sivistyssana kirja, jos oikolukisin kaiken noin tunnin kuluttua huomaisin kirjoitusvirheen, mutta enpä viitsi. Mutta kiitos että kerroit miten se muodostuu, minä puolestani kerron että kyse on lukihäiriöstä, siihen ei päihteet ei lääkkeet vaikuta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas vaikea lopettaa kun en ole edes aloittanut, tiedän että sivistyssanakirja on yhdyssana mutta en näe sitä kirjoittaessa, siis hassut aivoni lukevat sivistyssanakirja vaikka siinä lukee sivistyssana kirja, jos oikolukisin kaiken noin tunnin kuluttua huomaisin kirjoitusvirheen, mutta enpä viitsi. Mutta kiitos että kerroit miten se muodostuu, minä puolestani kerron että kyse on lukihäiriöstä, siihen ei päihteet ei lääkkeet vaikuta mitään.

Pysytkö vielä tarinassasi että sinulla on ylemmät korkeakoulututkinnot matematiikasta ja filosofiasta? Nimittäin noin paha lukihäiriö vaikuttaa aivan kaikkeen muuhunkin kuin lukutaitoon. Sinulla se vaikuttaa kirjoitusongelmien lisäksi luetun ymmärtämiseen ja laskentataitoon. Sinulla ei ole hajuakaan montako nollaa on miljardissa tai miljoonassa ja et hahmota niitä kirjoitusasussaan laisinkaan lukuina. Se on nähty monet kerrat. Kerroit kerran esimerkiksi että Pattayalla on 22 miljoonaa prostituoitua. Noilla aivoilla ei ikimaailmassa ole voitu työskennellä data-analyytikkona. Olet nähnyt elokuvia joissa on autisteja joilla on poikkeuksellisia lahjoja ja kuvittelet olevasi sellainen. Sinulla on autismi kyllä, mutta ilman minkäänlaisia lahjoja.

• SENSSU kirjoitti:

Hyvä Aasi.
        Sinä asut osan vuotta täällä Thaimaassa ja sinulla on puoliso, lapsistakin olet perheessäsi lausunut, sekä mökki jota asustelet ja hieman remppailetkin , ja perheelläsi on auto ja mopo.

Nyt siis ryhdyit reppureissaajaksi perusteella että sinulla on reppu.
        Eedenin miljonäärilläkin on reppu, jopa turvareppu kun ajaa mobedillaan.

Kirjoituksesi osoittaa että olet kuten kaikki muutkin rakkaat, pelkästään näsäviisaana riidantahtoinen.

Hyvä herra Syylähahmo.
        Sinulla näyttää olevan täysin sama ongelma kuin isäntähähmollasi herra Huhtasaarella, luet kommentteja mutta et ymmärrä mitä niissä sanotaan. Reppureissajasta kirjoitin näin:
        "asiantravel on paljon lähempänä reppureissaajaa kuin miljonääriä. "
        Missä kerroin että olen ryhtynyt reppureissaajaksi..??
        Terveiset pohjois thaimaasta, mukavaa alkanutta marraskuuta.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Hyvä herra Syylähahmo.
        Sinulla näyttää olevan täysin sama ongelma kuin isäntähähmollasi herra Huhtasaarella, luet kommentteja mutta et ymmärrä mitä niissä sanotaan. Reppureissajasta kirjoitin näin:
        "asiantravel on paljon lähempänä reppureissaajaa kuin miljonääriä. "
        Missä kerroin että olen ryhtynyt reppureissaajaksi..??
        Terveiset pohjois thaimaasta, mukavaa alkanutta marraskuuta.

Minä kirjoitin näin .....!!!

Oletkos huomannut että jutut muuttuu rakkaiden Savolaisten toimesta?

Tuolla ekan rivin lausahduksellasi teit itsestäsi selväksi mihin ryhmään kuulut.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitin näin .....!!!

Oletkos huomannut että jutut muuttuu rakkaiden Savolaisten toimesta?

Tuolla ekan rivin lausahduksellasi teit itsestäsi selväksi mihin ryhmään kuulut.

Kuten myös.!!

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Kuten myös.!!

Tämä alkaa olla aika sairasta touhua, syylittelyineen, pattaya rakkaus on vakava sairaus.

Minä kirjoitin muutama päivä sitten että ei tällä palstalla ole kuin miljonäärejä, siinä ei mitenkään viitattu sinun, ja kirjoitus oli sarkasmia, miksi otit siitä itseesi, ymmärrätkö mitä tarkoittaa sarkasmi. By NumBall

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä alkaa olla aika sairasta touhua, syylittelyineen, pattaya rakkaus on vakava sairaus.

Minä kirjoitin muutama päivä sitten että ei tällä palstalla ole kuin miljonäärejä, siinä ei mitenkään viitattu sinun, ja kirjoitus oli sarkasmia, miksi otit siitä itseesi, ymmärrätkö mitä tarkoittaa sarkasmi. By NumBall

Onko täällä kaatopaikalla sitten jollain henkilöllä yksinoikeus nimitellä muita kirjoittajia...???
        Jos nimittelee toisia kirjoittajia pitää sitä myös kestää itse.

• Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

Onko täällä kaatopaikalla sitten jollain henkilöllä yksinoikeus nimitellä muita kirjoittajia...???

Nimitellä minä en sinua ole nimitellyt mitenkään, joten se siitä syylittelystä.

• asiantravel kirjoitti:

Voi Aasi hyvä.

Minä kestän varsin hyvin itseäni kohtaan saamani nimittelyt, ne enemmänkin huvittaa minua, koska niiden taso osoittaa paljolti minkälainen henkilö harjoittaa nimittelyjään.

Tuo määritelmä yksinoikeus on todella hauska, kun Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen ottaa aina määrävälein paniikkikohtauksen tasolla pulttia kun ei kestä piirun vertaa itseään kohtaan arvostelua mistään ... siis yhtään mistään, mutta itse bablaa täysin rajattomasti mistä kulloinkin.

Sinä Aasi olet myös erittäin herkkähipiäinen.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Voi Aasi hyvä.

Minä kestän varsin hyvin itseäni kohtaan saamani nimittelyt, ne enemmänkin huvittaa minua, koska niiden taso osoittaa paljolti minkälainen henkilö harjoittaa nimittelyjään.

Tuo määritelmä yksinoikeus on todella hauska, kun Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen ottaa aina määrävälein paniikkikohtauksen tasolla pulttia kun ei kestä piirun vertaa itseään kohtaan arvostelua mistään ... siis yhtään mistään, mutta itse bablaa täysin rajattomasti mistä kulloinkin.

Sinä Aasi olet myös erittäin herkkähipiäinen.

Arvostelun ja kritiikin kestän todella hyvin. Monen kaverin kanssa on sellaista veljellistä piruilua jonka joku sivullinen tulkitsisi puhtaaksi vittuiluksi.

Niissä jutuissa mennään todellisiin henkilökohtaisuuksiin, mutta koska ne ovat totta, ne eivät loukkaa ketään. Realiteetit ovat niin kavereiden kuin itsenikin tiedossa.

Olen kalju runkkari (kyllä kaljutkin runkkaa joskus), jolla vähän muIkun vikaa ja liraus kusipäätä. Se on hyvä että saa palautetta, ettei ala keulimaan.

Silloin kun olin urakoitsija, olisi pitänyt olla huomattavasti muIkumpi, mutta toisaalta sitten olisin ehkä jäänyt sille paska-alalle. Kohtalo ohjasi rauhallisempiin ja tuottavampiin kuvioihin.

Mutta sen on täysin eri asia, jos aletaan puhua paskaa. Sellaiset puheet sitten oikaisen totuudella, eikä ole tapana liioitella eikä vähätellä vaan kertoa asiat sellaisena kuin ne on.

Kysymyksiin vastaaminen ja asioiden oikaisu ei ole pultin ottamista, vaan kysymyksiin vastaamista ja asioiden oikaisua. Esimerkkinä kerron että en ole maanpaossa, en ulosotossa ja minun perässäni ei ole "mittaria" eikä ketään muutakaan.

Toisekseen olen kertonut täysin rehellisesti että ensimmäisestä avioliitosta lähdin minä ja toisesta vaimo. Molemmat erot oli raskaita kaikille osapuolille, mutta niistä on selvitty, kaikki ovat selvinneet ja kaikilla on perusasiat kunnossa.

Ulkoruokintaan en siis ole joutunut, sillä vaimo oli se joka toisen liittomme kodista lähti. Jäin asumaan siihen asuntoon, jonka lähellä lapset asui. Siinä asustelinkin suurimman osan vuodesta vuoteen 2016 saakka. Noin 3-4 kuukautta Pattayalla.

Ei ollut avioehtoa ja osituksia ei koskaan tehty. Vaimo oli jo siinä vaiheessa ennakkoperinyt rikasta isäukkoaan parin talon verran ja minulla oli säästöt ja omakotitalon myyntirahat tililläni plus yrityskaupan rahat, joten kumpikaan ei ollut vailla mitään toisiltaan.

Pienenä yksityiskohtana hänelle jäi minun ostama yli 40 tuhannen euron bussimallinen Vito, jonka hän sitten oli myynyt ja ostanut halvan Volkkarin farmarin. Minä olin myös rahoittanut meidän matkoista suurimman osan ja niitä oli paljon.

Kaikkea tyhmää sitä on tullut tehtyä ja virheitä, mutta mitä niitä katumaan, se mitään muuta ja tässä ole mitään valittamista.

2010, viskihilettä ja thainyrkkeilyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostelun ja kritiikin kestän todella hyvin. Monen kaverin kanssa on sellaista veljellistä piruilua jonka joku sivullinen tulkitsisi puhtaaksi vittuiluksi.

Niissä jutuissa mennään todellisiin henkilökohtaisuuksiin, mutta koska ne ovat totta, ne eivät loukkaa ketään. Realiteetit ovat niin kavereiden kuin itsenikin tiedossa.

Olen kalju runkkari (kyllä kaljutkin runkkaa joskus), jolla vähän muIkun vikaa ja liraus kusipäätä. Se on hyvä että saa palautetta, ettei ala keulimaan.

Silloin kun olin urakoitsija, olisi pitänyt olla huomattavasti muIkumpi, mutta toisaalta sitten olisin ehkä jäänyt sille paska-alalle. Kohtalo ohjasi rauhallisempiin ja tuottavampiin kuvioihin.

Mutta sen on täysin eri asia, jos aletaan puhua paskaa. Sellaiset puheet sitten oikaisen totuudella, eikä ole tapana liioitella eikä vähätellä vaan kertoa asiat sellaisena kuin ne on.

Kysymyksiin vastaaminen ja asioiden oikaisu ei ole pultin ottamista, vaan kysymyksiin vastaamista ja asioiden oikaisua. Esimerkkinä kerron että en ole maanpaossa, en ulosotossa ja minun perässäni ei ole "mittaria" eikä ketään muutakaan.

Toisekseen olen kertonut täysin rehellisesti että ensimmäisestä avioliitosta lähdin minä ja toisesta vaimo. Molemmat erot oli raskaita kaikille osapuolille, mutta niistä on selvitty, kaikki ovat selvinneet ja kaikilla on perusasiat kunnossa.

Ulkoruokintaan en siis ole joutunut, sillä vaimo oli se joka toisen liittomme kodista lähti. Jäin asumaan siihen asuntoon, jonka lähellä lapset asui. Siinä asustelinkin suurimman osan vuodesta vuoteen 2016 saakka. Noin 3-4 kuukautta Pattayalla.

Ei ollut avioehtoa ja osituksia ei koskaan tehty. Vaimo oli jo siinä vaiheessa ennakkoperinyt rikasta isäukkoaan parin talon verran ja minulla oli säästöt ja omakotitalon myyntirahat tililläni plus yrityskaupan rahat, joten kumpikaan ei ollut vailla mitään toisiltaan.

Pienenä yksityiskohtana hänelle jäi minun ostama yli 40 tuhannen euron bussimallinen Vito, jonka hän sitten oli myynyt ja ostanut halvan Volkkarin farmarin. Minä olin myös rahoittanut meidän matkoista suurimman osan ja niitä oli paljon.

Kaikkea tyhmää sitä on tullut tehtyä ja virheitä, mutta mitä niitä katumaan, se mitään muuta ja tässä ole mitään valittamista.

2010, viskihilettä ja thainyrkkeilyä

Todellakin olet mulkku, sanan varsinaisessa merkityksessä huippu-urheilijan näköinen kalju alkoholistirunkkari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimitellä minä en sinua ole nimitellyt mitenkään, joten se siitä syylittelystä.

Passofantti ei taas tiedä pitäisikö esiintyä possona vai senssuna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin olet mulkku, sanan varsinaisessa merkityksessä huippu-urheilijan näköinen kalju alkoholistirunkkari.

Ymmärsin että Aasiantravel on pohjoisessa, miten kyrvånsyylå miksi et ehdota treffejä travellin kanssa kun niitä treffejä olet muille kova järjestämään.

• Anonyymi

Saarisyylå taas aivan sekaisin viinasta ja lääkkeistä.

• Anonyymi

On taas se vuodenaika, että täällä ei ole mestaa tai kadunkulmaa, jossa ei olisi savoa tai kainuuta mokeltavia tukijulleja parikymppisestä haudan partaalle saakka.

• Anonyymi

Myyn tiikkitaloa, laudat irti ja kuorma-auto kuskaa vaikka Isaaniin asti.
      100m2 ja 2 kerrosta joten puuta riittää
      Hienta ja öljyt päälle.
      100 vuotta vanha talo, kuten tiedämme tiikki puu kestää pitkään.
      Hinta 100000baht, lähtee hyvään hintaan.
      Lotlakaa mai dai kun tuon hinnan saan jokatapauksessa.

• Anonyymi

Myyt tietenki, olihan se kuitenkin eläkepäivä tänään.

• Anonyymi

Possofantti ei ole huomannut, että verottaja kertoo sen tulot vasta sitten kun verotus on valmistunut. Iltapäivälehdissä repostellaan silloin isotuloisten ansiot, ja Pattayapalstalla takuueläkkeet!

• Anonyymi

Verotus on valmistunut osaltani jo kauan sitten, mutta taidan olla rajoitetusti verovelvollinen suomeen, joten tietoni eivät välttämättä ole julkisia, laitahan pojua toimeentulotukesi palstalle, osamaksu miljonääri. Miksi minun pitäisi jotain huomioida, olen hoitanut asiani verottajalle, jos kuukausia sitten ja maksoin mätkytkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verotus on valmistunut osaltani jo kauan sitten, mutta taidan olla rajoitetusti verovelvollinen suomeen, joten tietoni eivät välttämättä ole julkisia, laitahan pojua toimeentulotukesi palstalle, osamaksu miljonääri. Miksi minun pitäisi jotain huomioida, olen hoitanut asiani verottajalle, jos kuukausia sitten ja maksoin mätkytkin.

Ihan miten vaan, mutta tässä totuus "Tuloverotuksen julkiset tiedot verovuodelta 2024 tulevat julkisiksi ns. veropäivänä keskiviikkona 12.11.2025. Tiedotusvälineet voivat tilata tietoja sähköisessä muodossa ja kysellä tietoja etäyhteyden kautta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan miten vaan, mutta tässä totuus "Tuloverotuksen julkiset tiedot verovuodelta 2024 tulevat julkisiksi ns. veropäivänä keskiviikkona 12.11.2025. Tiedotusvälineet voivat tilata tietoja sähköisessä muodossa ja kysellä tietoja etäyhteyden kautta."

Niinkö eikä täällä kerrottu että marraskuun alusta verotus on katsottavissa, minun verotus on valmistunut jo monta kuukautta sitten, totuudesta en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö eikä täällä kerrottu että marraskuun alusta verotus on katsottavissa, minun verotus on valmistunut jo monta kuukautta sitten, totuudesta en tiedä.

Kaikkien verotus on valmis mutta julkiseksi ne tulee 12.11. veropäivänä.
        Tuloverotuksen julkiset tiedot verovuodelta 2024 tulevat julkisiksi ns. veropäivänä keskiviikkona 12.11.2025. Tiedotusvälineet voivat tilata tietoja sähköisessä muodossa ja kysellä tietoja etäyhteyden kautta. Verotoimistoissa on asiakaspääte josta voi käydä katsomassa tiedot kuka vaan. Tarvitsee vain nimen, syntymäajan ja kotikunnan verotuksen päättyessä. Eläkettäsi on verotettu Suomessa, joten mitään "rajoitetusti" verotettavaa ei ole ja siellä näkyy koko vuoden 2024 tulosi ja verosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuloverotuksen julkiset tiedot verovuodelta 2024 tulevat julkisiksi ns. veropäivänä keskiviikkona 12.11.2025. Tiedotusvälineet voivat tilata tietoja sähköisessä muodossa ja kysellä tietoja etäyhteyden kautta. Verotoimistoissa on asiakaspääte josta voi käydä katsomassa tiedot kuka vaan. Tarvitsee vain nimen, syntymäajan ja kotikunnan verotuksen päättyessä. Eläkettäsi on verotettu Suomessa, joten mitään "rajoitetusti" verotettavaa ei ole ja siellä näkyy koko vuoden 2024 tulosi ja verosi.

Voi, minua ei ole koskaan kiinnostanut moinen, kuten sanoin verotukseni valmistui ja keväällä, ja maksoin muutaman satasen mätkyt, rajoitetusti verovelvollisuus on kuvaamaasi hieman monimutkaisempi, koska olen palannut suomeen viimevuoden alkutalvesta, olen ollut ainakin viimevuoden rajoitetusti verovelvollinen suomeen, onnea kalastukseen, toivottavasti sinulla oli viime vuonna verotettavaa tuloa, edes sama kuin minulla on eläketuloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Possokka jo valmistelee koottuja selityksiä siitä, miksi eläke on niin pieni. 12. päivä on suuri suomalaisten kateuspäivä ja sinä päivänä toimittajat täyttää verotoimistot ja puhelinlinjat.

Lehdet täyttyy seuraavina päivinä jutuista paljonko kukakin julkkis tai teollisuuspohatta tienasi. Ylivoimaisesti rikkaimpana sukuna jatkaa Koneen Herlinit, joilla on enemmän omaisuutta kuin viidellä seuraavaksi suvulla yhteensä.

Possokan verotietoja voi kysellä puhelimitse tuossa 13. päivä alkaen, taikka verotoimiston päätteitä, joita on aika harvakseen. Niistä ei saa tulosteita mukaansa, joten kannattaa ottaa valokuva näytöltä.

Minulla oli yksi vajaapäinen stalkkeri aikoinaan perässäni, joka osti vaimonsa kanssa jälkimmäisen talomme. Hän oli virkamies, katsoi asiakseen tiedottaa tuloistani kaikille entisille naapureille ja oli hihkunut ilosta, kun minulla ei ollut 2007 eikä 2008 lainkaan tuloja.

Se johtui siitä että pidin kaksi vuotta vapaata myytyäni yhden välimallin firman, joka on tänä päivänäkin pystyssä. Myin sen kahdelle kaverille jotka olivat töissä minulla työnjohtajina.

Kun 2011 verotus valmistui, hän ei lähtenyt enää naapurikierrokselle. Laitoin kuvakaappauksen verokalenterista nimeni kohdalta ja kysäisin viestissä että "Joko olet tiedottanut?". Ei vastannut siihen viestiin laisinkaan.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Possokka jo valmistelee koottuja selityksiä siitä, miksi eläke on niin pieni. 12. päivä on suuri suomalaisten kateuspäivä ja sinä päivänä toimittajat täyttää verotoimistot ja puhelinlinjat.

Lehdet täyttyy seuraavina päivinä jutuista paljonko kukakin julkkis tai teollisuuspohatta tienasi. Ylivoimaisesti rikkaimpana sukuna jatkaa Koneen Herlinit, joilla on enemmän omaisuutta kuin viidellä seuraavaksi suvulla yhteensä.

Possokan verotietoja voi kysellä puhelimitse tuossa 13. päivä alkaen, taikka verotoimiston päätteitä, joita on aika harvakseen. Niistä ei saa tulosteita mukaansa, joten kannattaa ottaa valokuva näytöltä.

Minulla oli yksi vajaapäinen stalkkeri aikoinaan perässäni, joka osti vaimonsa kanssa jälkimmäisen talomme. Hän oli virkamies, katsoi asiakseen tiedottaa tuloistani kaikille entisille naapureille ja oli hihkunut ilosta, kun minulla ei ollut 2007 eikä 2008 lainkaan tuloja.

Se johtui siitä että pidin kaksi vuotta vapaata myytyäni yhden välimallin firman, joka on tänä päivänäkin pystyssä. Myin sen kahdelle kaverille jotka olivat töissä minulla työnjohtajina.

Kun 2011 verotus valmistui, hän ei lähtenyt enää naapurikierrokselle. Laitoin kuvakaappauksen verokalenterista nimeni kohdalta ja kysäisin viestissä että "Joko olet tiedottanut?". Ei vastannut siihen viestiin laisinkaan.

2010

Tarkasta osamaksumiljonääri omat eläketurvasi, sinulla on ollut kova tarve purkaa asioitasi täälllä palstalla eilen kerroit parisuhteistasi, mitä ne tänne reppanoiden palstalle kuuluvat, tietysti sinulla ei ole tuloja kun olet elellyt osakaslainalla, ei ne näyt verotuksessa, kuten sanoin en tiedä onko verotietoni julkisia, kymmenvuotta ei ollut koska olen asunut thaimaassa, sinulla pitäisi olla sama asia, kertomasi mukaan sinäkin olet, rajoitetusti verovelvollinen suomeen, asiaan liittyy jotenkin myös tuohon kaksinkertaiseen verotukseen, eli siis suomesta saaduista tuloista maksetaan verot suomeen, thaimaasta thaimaahan, laajasti verovelvollinen maksaa kaikista tuloistaan suomeen, kun thaimaan valtio on kiinnostunut osaketuloista, silloin suomen valtio on tehnyt sopimuksen thaimaan valtion kanssa että jos thaimaan valtio vaatii veroja suomesta maksetuista eläkkeistä, se hyvitetään jäännösveroissa eli saat palautuksena, thaimaahan maksamasi summan, tämä koskee ainoastaan eläketuloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

"Vajaapäinen" osti mielisairaan talon ja ryhtyi riitaisaksi, mistä mahtoi johtua?

• Anonyymi

Asiantravel aloituksessaan kirjoittaa:

"Suuri ihmetyksen aihe on myös että kuinka nämä samat herrat vuodesta toiseen jaksavat elämänsä viettää täällä kaatopaikalla jauhaen samaa sontaa yöt ja päivät.".

Hyvä kysymys.

• Hei kaikki rakkaat täällä kaatopaikalla.
      On taas se aika vuodesta kun joulu lähestyy, se alkaa näkymään kaikkialla eli sanoisin että jokaisella mantereella ainakin jollain tavalla.
      On kuitenkin yksi paikka missä ei joulua ole...
      Sehän on tietysti suomi24 pattaya palsta, samat herrat kinaavat suomesta käsin, joulusta välittämättä.
      Joulu näkyy myös täällä thaimaassa, joulukoristeita kaikkialla kaupoissa ja ravintoloissa..
      Nyt on siis aika, perinteinen kuusipuu jota suomi24 rakkaat rakastavat yli kaiken.
      https://ibb.co/WWRHxC0b
      Joten oikein hyvää joulunalusaikaa kaikille, myös sinne vantaan suuntaan.

• Anonyymi

Aasiantravellille myös hyvää joulua. Laitahan kuvia ja juttua tulemaan thaimaasta.

• Anonyymi

Ilmeisesti et ole tehnyt parkehyppyä kun roikut edelleen palstalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      272
      17604
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      192
      12512
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6222
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      34
      5178
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      77
      5048
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      58
      4196
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      51
      3773
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3712
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      67
      3496
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3179
    Aihe