Tänään täällä thaimaassa vol 12

Innostuin äsken lukemaan tätä suomi24 kaatopaikkaa, ja ihmetellä täytyy että kuinka huonoissa kantimissa on suomen psykiatrinen sairaanhoito, aloituksista ja kommenteista päätellen. Suuri ihmetyksen aihe on myös että kuinka nämä samat herrat vuodesta toiseen jaksavat elämänsä viettää täällä kaatopaikalla jauhaen samaa sontaa yöt ja päivät. Aina vaan jaksaa kummastuttaa eikö ole muuta elämää kun tämä ihmiskaatopaikka, voihan elämää viettää näinkin https://ibb.co/svjHs1Xj
Puolitoista kuukautta takana täällä talviasuttavalla kesäasunnolla, yhdensuuntaisella lennolla ja takaisin suomeen sitten kun aurinko on suomessa korkealla eikä loskapaskasta tietoakaan.
Oikein mukavaa syksyä kaikille Suomi24 matkailijoille.

16

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen täysin samaa mieltä 2010 olisi suomessa laitoshoidossa, ikävää kun liikkuu näkemyksensä mukaan thaimassa ilman hoitajaa.

• Anonyymi
      UUSI

Joo noinkin kai voi elää mutta entäs hietakirput? Ovat todella pirullisia ja tekee munia ihosi alle. Merivedessä on kuutiomeduusoita, pieni mutta tappava pirulainen joka pistää piikillään. Kenkiin ryömii käärmeitä ja skorppareita ja sitten tulee noutaja. Ihmiset elää kuin siat vatukossa ja varastaa kaiken mikä on huonosti kiinni. Thaimaalaiset kippaa kaikki roskat ja jätteet luontoon ja viemärit haisee kamalalle paskalle ja kaikki lasketaan suoraan mereen. Thaimaalaiset ei osaa rakentaa taloja eikä huonekaluja, vaan kaikki hotellit on täynnä termiittejä ja torakoita ja luteita.
      Dengue hyttyset vaanii ulkosalla ja on pirullinen kuume se minkä se tekee. Sairaalat on niin huonoja ettei niistä saa apua laisinkaan farangi. Eivät tunnista tavallisiakaan sairauksia. Farangia kusetetaan kaikkialla ja kaksoishinnoitellaan, valtion hallinto on korruptoitunut ja kansa näkee nälkää. Paikalliset koettaa myrkyttää farangit ja melkein kaikilla naisilla on aids. Ravintolat ryöstää humalaiset asiakkaat ja juottavat myrkkyviinoja. Suomalaiset kusettaa toisiaan ja ryöstävät asiakkaansa baareissa jopa 70 bahtin hintoja pyytäen oluesta. Liikenne on kammottavaa ja on arpapeliä joka päivä että pääseekö hengissä kotiin. Että sellainen paratiisi sinulla siellä... se tuli nähtyä jo ja ei ikinä enää.

By NumBaII, kymmenen vuotta riitti

• Anonyymi
        UUSI

Meillä tässä Chiang Main puuhuvilassa termiitit on niin laiskoja, etteivät ne jaksa kiivetä kolmanteen kerrokseen. Kaksi alempaa ne on syöneet jo kokonaan mutta kolmosessa ei ole yhtäkään. Puutavara oli alakerroissa niin suolaista, että termiitit kävi öisin juomassa uima-altaasta vedet janoonsa.

>§<

• Anonyymi
      UUSI

Asiallinen kommentti, kiitos “Aasi”.

Käsittämätöntä että rakkaan täytyy kommenteillaan tämäkin sinun aloituksesi töhertää kuten lukea saattaa, taitaa saada nautintoa kyseisen kaltaisesta.

En viitsi laittaa uutta aloitusta, vaan totean tässä samalla että on tullut purettua muutama vanha rakennus, eikä ole ollut tarve purkumateriaalista kauhoja tehdä.

Seuraavan ymmärtävä ymmärtää myös että kun ikkunaluukut kuin uudet, niin purkutalojen kantavat rakenteet ja sisäosat uusiokäyttöön soveltuvia.

==========

Tiikki, joka tunnetaan thaimaassa nimellä ”Sagwan”, on yksi arvostetuimmista ja suosituimmista puulajeista huonekalujen valmistuksessa ja sopii sisälle ja ulos. Ötökät ei tykkää tiikistä.

Tässä malliksi noin 115 vuotta vanhat tiikkiset ikkunaluukut vanhalta farmilta. Edelleen siinä kuin uutena. https://ibb.co/gb95n55X

==========

>> §§ <<

• Anonyymi
        UUSI

Ohoh! Mini Pasanen hyökkää suoraan Iso Pasasen kurkkuun kiinni ja vesittää kaikki Pasasen jutut huonoista materiaaleista, heikosta osaamisesta, termiiteistä ja laittomista kaatopaikoista, liikenteestä ja hietakirpuista ja kaikesta siitä mistä Pasanen päivittäin paasaakuten tuossa ylempänä. Eikö Mini Pasanen ole edes joutunut huonoon sairaalaan, dengueen taikka valtion korruption mielivallan uhriksi kuten Iso Pasanen? Teillä on hyvin erilainen näkemys Thaimaasta ja tuo sinun näkemyksesi on siis saman kuin nimimerkillä 2010.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ohoh! Mini Pasanen hyökkää suoraan Iso Pasasen kurkkuun kiinni ja vesittää kaikki Pasasen jutut huonoista materiaaleista, heikosta osaamisesta, termiiteistä ja laittomista kaatopaikoista, liikenteestä ja hietakirpuista ja kaikesta siitä mistä Pasanen päivittäin paasaakuten tuossa ylempänä. Eikö Mini Pasanen ole edes joutunut huonoon sairaalaan, dengueen taikka valtion korruption mielivallan uhriksi kuten Iso Pasanen? Teillä on hyvin erilainen näkemys Thaimaasta ja tuo sinun näkemyksesi on siis saman kuin nimimerkillä 2010.

Mitä sinä reppana hönötät siellä kerroin vain että tuskin kakkosnelosta samassa muodossa tapaa thaimaassa kuin suomesta, se menee nopeasti ötököiden suihin, kun näyttää menevän thaimaalaisestakin puusta tehty, ja mitä itket hietakirpusta jos et edes tiedä mistä puhutaan, ne on varsin ikäviä, ja minä sain niitä kolme tai neljä kertaa joka kerta sairaalassa ne aiheuttavat jopa verenmyrkytyksen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä reppana hönötät siellä kerroin vain että tuskin kakkosnelosta samassa muodossa tapaa thaimaassa kuin suomesta, se menee nopeasti ötököiden suihin, kun näyttää menevän thaimaalaisestakin puusta tehty, ja mitä itket hietakirpusta jos et edes tiedä mistä puhutaan, ne on varsin ikäviä, ja minä sain niitä kolme tai neljä kertaa joka kerta sairaalassa ne aiheuttavat jopa verenmyrkytyksen.

Kannattaisi pitää turpansa kiinni asiasta mistä ei mitään ymmärrä, kyseessä oli rantakirppu, lääketietelliseltään nimeltään larva migrans, eikä se ole hauska otökkä, sitten vielä dengue, outoa että minä olen kokenut nämä, ja joukon muita eikä 2010 mitään, vaikka olen ollut näkemyksesi mukaan kotona kokoajan, voio voi voi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi pitää turpansa kiinni asiasta mistä ei mitään ymmärrä, kyseessä oli rantakirppu, lääketietelliseltään nimeltään larva migrans, eikä se ole hauska otökkä, sitten vielä dengue, outoa että minä olen kokenut nämä, ja joukon muita eikä 2010 mitään, vaikka olen ollut näkemyksesi mukaan kotona kokoajan, voio voi voi.

Sinulla oli todella karu elämä Thaimaassa. Ei tainnut mikään sairaus jäädä kokemuksena väliin ja kaikki eläimet purivat tai pistivät sinua mitä Aasiasta löytyy heti kun oven raosta nenäsi ulos työnsit. Koirasikaan eivät säästyneet, on vittumainen luonto Thaimaassa.
        Luojan kiitos että pääsit pakenemaan turvalliseen Suomeen jossa ongelmiasi ymmärretään terveydenhuollossa ja kansaneläkelaitoksella ihan eri tavalla. Sinne jäi rantakirput ja meduusat ja käärmeet asiantravelin ja Kympin kiusaksi ja harmiksi, siitäs saavat kun kulkevat ruusunpunaiset linssit päässä eivätkä näe kaikkea sitä kauheutta ympärillä.

Mutta aika erikoista että Senssu asettui sinua vastaan ja hänellä ei ole ongelmia liikenteen, termiittien eikä buddhalaisuuden kanssa ja hänen vaimonsa käy temppeleissä aviomies mukanaan. Senssua ei pelota dengue eikä häntä häiritse laittomat kaatopaikat ja sinä kutsut sellaisia hulluiksi, jotka eivät näe näitä ongelmia. Senssu siis on hullu ja kulkee ruusunpunaiset linssit silmillään kauhujen Thaimaassa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla oli todella karu elämä Thaimaassa. Ei tainnut mikään sairaus jäädä kokemuksena väliin ja kaikki eläimet purivat tai pistivät sinua mitä Aasiasta löytyy heti kun oven raosta nenäsi ulos työnsit. Koirasikaan eivät säästyneet, on vittumainen luonto Thaimaassa.
        Luojan kiitos että pääsit pakenemaan turvalliseen Suomeen jossa ongelmiasi ymmärretään terveydenhuollossa ja kansaneläkelaitoksella ihan eri tavalla. Sinne jäi rantakirput ja meduusat ja käärmeet asiantravelin ja Kympin kiusaksi ja harmiksi, siitäs saavat kun kulkevat ruusunpunaiset linssit päässä eivätkä näe kaikkea sitä kauheutta ympärillä.

Mutta aika erikoista että Senssu asettui sinua vastaan ja hänellä ei ole ongelmia liikenteen, termiittien eikä buddhalaisuuden kanssa ja hänen vaimonsa käy temppeleissä aviomies mukanaan. Senssua ei pelota dengue eikä häntä häiritse laittomat kaatopaikat ja sinä kutsut sellaisia hulluiksi, jotka eivät näe näitä ongelmia. Senssu siis on hullu ja kulkee ruusunpunaiset linssit silmillään kauhujen Thaimaassa.

Kiitos että ajattelet minua myös tänään.

Minä elän täällä Chiang Maissa sellaisena kuin tämä on, en voi sitä toiseksi muuttaa, eikä minulla ole sen asian kanssa ongelmia, meidän perheen on parempi asua täällä Thaimaassa kuin Suomessa.

• Anonyymi
        UUSI
        SENSSU kirjoitti:

Kiitos että ajattelet minua myös tänään.

Minä elän täällä Chiang Maissa sellaisena kuin tämä on, en voi sitä toiseksi muuttaa, eikä minulla ole sen asian kanssa ongelmia, meidän perheen on parempi asua täällä Thaimaassa kuin Suomessa.

Se on todellakin hyvä juttu ja tervettä ajattelua että sanoudut irti Pasasen Thaimaan panettelusta ja mustamaalauksesta sopeutuen maahan maan tavalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi minulla ollut mitenkään karu elämä thaimaassa, se enempää kuin missään muuallakaan, liikuin paljon joten riski että jotain tapahtuu on suuri, tietysti jos viettää aikansa riisipellon reunassa, siinä isompia riskejä ole, minua häiritsi se että roskat jätetään mihin satuu, ja liikenne on karmeaa, kyllä epäilen vakavasti kirjoittajaa joka ei näitä huomio.
        Luulen että Senssulla on realistinen asenne thaimaahan ja tiedostaa vaarat, joita siellä on varsin paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi minulla ollut mitenkään karu elämä thaimaassa, se enempää kuin missään muuallakaan, liikuin paljon joten riski että jotain tapahtuu on suuri, tietysti jos viettää aikansa riisipellon reunassa, siinä isompia riskejä ole, minua häiritsi se että roskat jätetään mihin satuu, ja liikenne on karmeaa, kyllä epäilen vakavasti kirjoittajaa joka ei näitä huomio.
        Luulen että Senssulla on realistinen asenne thaimaahan ja tiedostaa vaarat, joita siellä on varsin paljon.

Ja kannattaisi ensisijaisesti kiinnittää huomiota omaan elämäänsä suomessa, kun sinulla tuskin on thaimaassa kuin murto-osa kokemuksesta mitä minulla on, 10 vuotta siellä on pitkä aika, jossa ehtii näkeä ja kokea yhtä sun toista, mistä sinulla kloppila ei ole mitään käsitystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei.

Sytytin tuossa aamusella kynttilän ja annoin ajatukseni vanhemmilleni.

Hukkapala tuossa on tuumannut vääristäen että olen sanoutunut jostain irti.

Kyllä minulla mielipiteeni on ja olen niitä hieman eritavalla julkituonut kuten suositellut esimerkiksi tutustumaan oikeaan Thaimaahan muutakin kuin tilastojen ym. perusteella, niin syntyisi realistinen käsitys todellisuudesta.

Hukkapala on vain ns. kirjaviisas satunnainen matkailija, sekä 2010 niin täynnä minäänsä, että hänen kanssaan on täysi mahdottomuus kommunikoida asioista ilman että hän ryhtyy vertailemaan ääritapauksia ym. tuubaa.

Metropoliaikaikanaan 2010 oli täysin erimieltä kaikesta, mikä nyt on ainoaa oikeaa haaveilluusioeedenissään.

Muuten, kun vesi kiehuu valmiiksi kattilassa ja sitten sinne laittaa 2 kanamunaa tarkalleen 5 minuutiksi, jonka jälkeen kylmään veteen hetkeksi.
        Kuorii ja suolamyllystä Himalajan suolaa päälle.
        Savulohisalaattia, niin siinä aamupala verraton.
        Päälle Thaimaan parasta kaffia keitettynä perkolaattorilla, niin hyvä päivän aloitus.

150 vuotta vanhat ikkunaluukut on Tyttö valokuvannut kun on käynyt kotiseutumuseossa.

>> § <<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kannattaisi ensisijaisesti kiinnittää huomiota omaan elämäänsä suomessa, kun sinulla tuskin on thaimaassa kuin murto-osa kokemuksesta mitä minulla on, 10 vuotta siellä on pitkä aika, jossa ehtii näkeä ja kokea yhtä sun toista, mistä sinulla kloppila ei ole mitään käsitystä.

Kokemuksesi ovat vertaansa vailla.
        Apinatemppeli oli apinatemppeli, umpisuoli puhkesi, leikkaus epäonnistui, Kela ei korvannut lääkkeitä ja niiden hinta vei perikatoon, käärme söi koiran ja toinen sairastui anemiaan, sait viisi kertaa hietakirppuja kertakäynnillä rannalla, käärmeperhe asui kengissäsi ja dengue yskitti, vaimollesi ei kelvannut kaali ja karkasi, sinulle oli ikäraja kansallispuistoon, vaimosi kävi yksin temppeleillä kun sinä jäit syömään 25 paahtoleipää hilloilla.

Liikuit neljä kertaa vuodessa sairaalan rappusissa ja lääkärit ylisti kovaa kuntoasi, aamulla et meinannut päästä sängystä ylös, vaimosi otti asumuseron ja vuokrahuone meni hirveään kuntoon toimien samalla jätteiden lajittelukeskuksena, flimmeri riivasi ja pumppusi löi ihan miten sattuu ja sairaalassa eivät osanneet tehdä mitään, diabetes ja uniapnea riivasi, nestepöhö paheni viinasta ja lääkkeistä, nukahtelit pitkin päivää, saitte koronan viidesti ja siihen aikaan ruoka-apua ja raha-apua ja kerroit että ketään ei ole tulossa kuin vasta ensi vuonna ehkä, kaihin ja sydänvian vuoksi et enää ajanut autoa ja Suomessa lääkäri otti sinulta ajokortin pois ja mitäpä sillä kun ei ole autoakaan.

Istuit netissä 365 päivää vuodesta lukihäiriössä ja kaihissa, luit ja näit kaiken väärin ja kävit kelapäivisin lähimmässä rekkamieskuppilassa ja juhlapäivisin kuponkiruokalassa jopa kilometrin päässä kotoa. Reviirisi oli samaa luokkaa maaoravan kanssa. Et vaivautunut tutustumaan suomalaisiin etkä thaimaalaisiin, koska koet olevasi parempi ihminen, etkä oppinut sanaakaan thaikieltä koko aikana. Et käynyt koskaan saarilla, sukeltamassa etkä kalassa. Et uskaltanut lähteä omalla autolla edes Bangkokiin passia uusimaan, vaan menit bussilla. Et kymmenessä vuodessa keksinyt yhtäkään harrastusta etkä tutustunut yhteenkään Hua Hinin suomalaiseen.

Oli sinulla kuitenkin yksi tähtihetki, kun pääsit kuvaamaan itseäsi liikenneonnettomuus paikalle. Tarinan mukaan vaimosi on sairaseläkkeellä ja siellä se kirmasi kuvissa menemään juoksujalkaa, myi donitseja ja Suomessa poimi marjoja. Nyt on mennyt Pasasen jutuissa sekaisin sairaseläke ja perustoimeentulotuki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei.

Sytytin tuossa aamusella kynttilän ja annoin ajatukseni vanhemmilleni.

Hukkapala tuossa on tuumannut vääristäen että olen sanoutunut jostain irti.

Kyllä minulla mielipiteeni on ja olen niitä hieman eritavalla julkituonut kuten suositellut esimerkiksi tutustumaan oikeaan Thaimaahan muutakin kuin tilastojen ym. perusteella, niin syntyisi realistinen käsitys todellisuudesta.

Hukkapala on vain ns. kirjaviisas satunnainen matkailija, sekä 2010 niin täynnä minäänsä, että hänen kanssaan on täysi mahdottomuus kommunikoida asioista ilman että hän ryhtyy vertailemaan ääritapauksia ym. tuubaa.

Metropoliaikaikanaan 2010 oli täysin erimieltä kaikesta, mikä nyt on ainoaa oikeaa haaveilluusioeedenissään.

Muuten, kun vesi kiehuu valmiiksi kattilassa ja sitten sinne laittaa 2 kanamunaa tarkalleen 5 minuutiksi, jonka jälkeen kylmään veteen hetkeksi.
        Kuorii ja suolamyllystä Himalajan suolaa päälle.
        Savulohisalaattia, niin siinä aamupala verraton.
        Päälle Thaimaan parasta kaffia keitettynä perkolaattorilla, niin hyvä päivän aloitus.

150 vuotta vanhat ikkunaluukut on Tyttö valokuvannut kun on käynyt kotiseutumuseossa.

>> § <<

Senssu havaitsi kattilassa että isäntänsä Bumba pitää häntä hulluna ja koettaa nyt saada huomion pois itsestään ja palauttaa suhteet kattilan omistajaan nukuttuaan yön yli Pähkinäkukkulalla tasaisesti koristen happiletkuissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksesi ovat vertaansa vailla.
        Apinatemppeli oli apinatemppeli, umpisuoli puhkesi, leikkaus epäonnistui, Kela ei korvannut lääkkeitä ja niiden hinta vei perikatoon, käärme söi koiran ja toinen sairastui anemiaan, sait viisi kertaa hietakirppuja kertakäynnillä rannalla, käärmeperhe asui kengissäsi ja dengue yskitti, vaimollesi ei kelvannut kaali ja karkasi, sinulle oli ikäraja kansallispuistoon, vaimosi kävi yksin temppeleillä kun sinä jäit syömään 25 paahtoleipää hilloilla.

Liikuit neljä kertaa vuodessa sairaalan rappusissa ja lääkärit ylisti kovaa kuntoasi, aamulla et meinannut päästä sängystä ylös, vaimosi otti asumuseron ja vuokrahuone meni hirveään kuntoon toimien samalla jätteiden lajittelukeskuksena, flimmeri riivasi ja pumppusi löi ihan miten sattuu ja sairaalassa eivät osanneet tehdä mitään, diabetes ja uniapnea riivasi, nestepöhö paheni viinasta ja lääkkeistä, nukahtelit pitkin päivää, saitte koronan viidesti ja siihen aikaan ruoka-apua ja raha-apua ja kerroit että ketään ei ole tulossa kuin vasta ensi vuonna ehkä, kaihin ja sydänvian vuoksi et enää ajanut autoa ja Suomessa lääkäri otti sinulta ajokortin pois ja mitäpä sillä kun ei ole autoakaan.

Istuit netissä 365 päivää vuodesta lukihäiriössä ja kaihissa, luit ja näit kaiken väärin ja kävit kelapäivisin lähimmässä rekkamieskuppilassa ja juhlapäivisin kuponkiruokalassa jopa kilometrin päässä kotoa. Reviirisi oli samaa luokkaa maaoravan kanssa. Et vaivautunut tutustumaan suomalaisiin etkä thaimaalaisiin, koska koet olevasi parempi ihminen, etkä oppinut sanaakaan thaikieltä koko aikana. Et käynyt koskaan saarilla, sukeltamassa etkä kalassa. Et uskaltanut lähteä omalla autolla edes Bangkokiin passia uusimaan, vaan menit bussilla. Et kymmenessä vuodessa keksinyt yhtäkään harrastusta etkä tutustunut yhteenkään Hua Hinin suomalaiseen.

Oli sinulla kuitenkin yksi tähtihetki, kun pääsit kuvaamaan itseäsi liikenneonnettomuus paikalle. Tarinan mukaan vaimosi on sairaseläkkeellä ja siellä se kirmasi kuvissa menemään juoksujalkaa, myi donitseja ja Suomessa poimi marjoja. Nyt on mennyt Pasasen jutuissa sekaisin sairaseläke ja perustoimeentulotuki.

Juu kun paljon reissaa, tekevälle sattuu, tuota sinun mielikuvituksesi luomaa fantasiaa on turha kommentoida muutakuin ole uskossasi vahva, miten tuo sinun reviirisi,

millainen se on kun juttusi on noin harhaisia ja suoraa paskanpuhumista,

no etkö menekkään kysymään verottajalta mitä olen tienannut, ja ihan ilman mitään laittomuuksia koskaan,

muutenkin nuo kelapäivät jäisivät kovasti heikoiksi, koska kela ei maksa mitään ulkomaille vuoden oleskelun jälkeen.

Thaimaassa pitää pärjätä omalla rahalla, tai eläkkeellä kelasta ei ole mitään apua, ja eläkkeeni on sillä tasolla että en saa mitään sieltä, mutta tietysti vaimoni saa muutaman satasen, koska työeläke on niin pieni, siinä kaikki, mutta sekin vain suomessa asuen.

Passia ei tarvinnut uusia Bangkokissa, se onnistui täysin netinkautta, samoin notariaatti todistusten laillistaminen, kunhan hommasit passisi ennenkuin se meni vanhaksi, passi tuli kirjattuna postin kautta kotiin.

Oletpa sinä klappila kauhean ahdistunut samaa tasoa 2010 kanssa, lienee tosiasia että klappila asustaa 2010 päässä, tai 2010 asustaa klappilan päässä.

No nythän voit varmasti jo resupekka uskoa että Senssu on oma itsenäinen kirjoittaja, mitä olen tolkuttanut koko ajan.

Miten tuo klappila sinun oma eläketurvasi kun sateenkaaren päässä ei ollutkaan kultaa, ei lähellekään, vantaan asuntomessualueella ei ollut tuollaista taloa... olet klappila melkoinen häiriintynyt älä välitä niin on 2010.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      117
      10765
    2. Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen

"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu
      Maailman menoa
      173
      9042
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      109
      6166
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      44
      5312
    5. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      122
      5256
    6. Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueita

näin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään
      Maailman menoa
      77
      4455
    7. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      68
      4306
    8. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      101
      4176
    9. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      51
      3771
    10. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      21
      3708
    Aihe