Saanut?
Moneltako olet
46
613
Vastaukset
- Anonyymi
Aina on pitänyt maksaa.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Yleensä iltayhdeksän ja aamu kolmen välillä!
- Anonyymi
En katsonut kelloa?
- Anonyymi
Ei kuulu sulle
- Anonyymi
Aamukahvit kahdeksalta sänkyyn☕️
- Anonyymi
Sullahan hyvä palvelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullahan hyvä palvelu.
Niin on.
- Anonyymi
Ai, yks unohtui:kusettaja, avionrikkoja, joku tämmöinen tapaus, en tiedä mikä, ei lentänyt silläkään kerralla.
- Anonyymi
Monelta✌
- Anonyymi
🤣
- Anonyymi
Nenään vai?
- Anonyymi
😊👌🥵
- Anonyymi
kerran kesässä tällä menolla
- Anonyymi
Runkkasin jo seiskalta, vajaa seiskalta today...
T.kunto on oltava, se on Moro........
https://m.youtube.com/watch?v=FAUzVX0ISiQ - Anonyymi
En pannut aikoinaan kellonaikoja ylös. Sori.
- Anonyymi
Hän sai minut joskus 13-15 aikoihin
- Anonyymi
Työkaveri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työkaveri?
Eeiiii
- Anonyymi
0. Koulussa jouduin homoraiskauksen uhriksi.
- Anonyymi
Toivottavasti kukaan idiootti ei trollaamaan tämmöistä.
Olen äärettömän pahoillani sun puolesta 😓 - Anonyymi
Si olet ollu varmaan lukiossa korkeakoulussa tai amiksessa jo
- Anonyymi
Multa vois mieluummin kysyä vuosilukua kuin kellonaikaa.
- Anonyymi
Joo sama. En kyllä kehtaisi kertoa 😂
- Anonyymi
It's been 84 years.
- Anonyymi
Saanu mitä mistä ja keltä mitä pitäs saada jos ei itse osaa antaa usein yksi lause herättää enemmän kysymyksiä kuin mitä antaa vastauksia asia jota ei ole edes suomalainen opetusjärjestelmä huomioinut
- Anonyymi
Sen verran että sitä ei täällä kerrota . Täytyy olla huomaavainen partnereita kohtaan. Sillä ei oikeat miehert kehuskele eikä juoruile
- Anonyymi
Ei se määrä vaan laatu. Yksikin kerta voi olla parempi kuin miljoona kertaa yhteensä.
- Anonyymi
En tiedä yhtäkään joka olis saanu miljoonaa kertaa elämänsä aikana edes
- Anonyymi
Casanovakin joutu naiset aina hurmaamaan ensi ennen kuin näiltä sai oli kallis harrastus hänelle siksi joutu jopa huijaamaan niitä naisia siitä nimitys casanova hänellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Casanovakin joutu naiset aina hurmaamaan ensi ennen kuin näiltä sai oli kallis harrastus hänelle siksi joutu jopa huijaamaan niitä naisia siitä nimitys casanova hänellä
Casanovan sukunimi oli Casanova, siitä hänelle tuli nimitys Casanova. Hänen koko nimensä oli Giacomo Casanova.
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
4 saanut kukkia.
- Anonyymi
Mitä en tiedä mu itse en tietääkseni ole saamisesta huolimatta ollu kuin kahdenkymmenen eri naisen kanssa keskimääräisesti olen si taas pillua saanu tähän ikään mennessä niistä laskettuna noin kolme tuhatta kertaa ehkä vähä alle tai vähä päälle ja käteen olen vetäny tähän ikään vähintäänkin yhtä paljon ellen si melko reilusti enemmän et parisuhteessa olematon todennäköisyys ettäkö seksistä kieltäytyisin väsytti tai ei mu si taas naisen on turha suuttua jos nukahdan heti sen jälkeen rentouttaa nääs sen verran et jos sitä väsyneenä tekee että erittäin suurella todennäköisyydellä nukahtaa halus tai ei
- Anonyymi
Si taas jos keskennkaiken nukahtaa ni ei edes kiinnostan koko touhu
- Anonyymi
Ihmisen kaikki solut on vaihtuneet 7v välein, joten luku nollautuu myös aina 7v välein. Eli varmaan olen saanut noin kymmeneltä..? Korkeintaan 20:ltä. Ainiin, eron jälkeistä viittä vuotta ei myöskään lasketa.
Olen siis neitsyt👌 - Anonyymi
Sopivan monelta
- Anonyymi
Kuudelta. Mutta olen jo vanha nainen. Eli aika vähän, sanoisin.
- Anonyymi
Ku esiinnyt vaan naisena hömö!
- Anonyymi
Jos tarpeelsi monelta "saanut" niin herää kysymys, saiko lopulta mitään merkityksellistä.
Teitkö toisen kanssa mitään merkityksellustä, jätitkö jäljen toisen elämään?- Anonyymi
Jos taas niitä on vähän, voi sanoa että jätti. Näin ainakin olen omalta kohdaltani olen ymmärtänyt.
N50
- Anonyymi
En muista päivää puhumattakaan kellonajasta, mutta siitä on pari kolme vuotta aikaa.
- Anonyymi
0 naiselta oon saanut, ois mulla ollut toki mahis saada seksiä 4:ltä eri naiselta mutta kieltäydyin joka kerta koska kukaan noista naisista ei halunnut seurustella. Ja mä en tuu harrastamaan seksiä ilman sitoutumista. Meen ennemmin ilman seksiä sitten läpi elämän. T: 40v ikisinkku
- Anonyymi
000000
- Anonyymi
Neitsyt kyselee onko jäänyt paljon jo muista jälkeen.
Älä huoli, kykkä sullekin joku jossain vaiheessa löytyy. - Anonyymi
Sinusta on tullut sellanen vilkkusilmä, että ei mistään voi tulla enää mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377