Koskaan seurustellu enkä koskaan harrastanu seksiä en edes pussannu enkä edes pitänyt kädestä kiinni. Ehkä nyt ymmärrät minua paremmin.
En ole nainen
35
541
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole hän, koska olen nähnyt pussaa van. Joten ohi. Miksi edes vastasin 😔
 - Anonyymi
Jos oot vielä nuori, kokeile puumaa.
- Anonyymi
Mistäs nyt tollanen tuli mieleen?
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs nyt tollanen tuli mieleen?
SivustaKokeneempi nainen osaa ottaa ohjat sängyssä.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeneempi nainen osaa ottaa ohjat sängyssä.
Tuo ei sitten katso ikää.Tosi ällöä kun nuoret miehet luulee näin.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei sitten katso ikää.Tosi ällöä kun nuoret miehet luulee näin.
Nuoret, ujostelevat miehet on niin suloisia 🤗 T: puuma

- Anonyymi
Noista huolimatta mitä muka olisi mitä pitäisi ymmärtää
 - Anonyymi
Ymmärrän sua rakkaani ❤️saat kokea ne mun kanssa kun aika on...
 - Anonyymi
Okei mä olen 2 seurustelut kaivattuni ja erään toisen kanssa. Seksiäki tullut harrastettua joskus.
 - Anonyymi
Tuommoiset miehet on aarteita kun ei ole ainakaan hirveästi kumppaneita ollut.
 - Anonyymi
Ehkä sun kannattaisi kertoa hänelle suoraan, jos hänet oikeasti haluat.
En tiedä miten on vaikuttanut väleihinne vai onko, mutta jatkoa ajatellen osaisi toinen olla sellainen kun sinä tarvitset. Monet naiset on hyvin ymmärtäväisiä. Eikä tuo ainakaan ole negatiivinen asia. - Anonyymi
Minusta nykyään on ostettavissa irtokäsiä niin voi kokeilla kädestä pitämistä kiinni. Pussaamista varten on olemassa irtopäitä, pitänee ostaa erikseen. Toki voi saada samalta kauppiaalta. Seksiä varten… voi koota osista itse, kauppias kun myy mielummin osina 🤔
- Anonyymi
Haa... Mä lähden hakemaan tuollaisen irtopään, mitä pussailen sitten. Pitäisköhän ottaa torso ja käsivarsi, että pääsee kainaloonkin 🤔
Ja osamaksulla 🤪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haa... Mä lähden hakemaan tuollaisen irtopään, mitä pussailen sitten. Pitäisköhän ottaa torso ja käsivarsi, että pääsee kainaloonkin 🤔
Ja osamaksulla 🤪Kyllä. Kaiken takana on asiakkaan huomioiminen. Tottakai osien ihotuntumassa on erittäin lähellä ihmisen ihoa ja tietenkin voi ostaa myös motorisoituja versioita. Jos tykkää vaikka purevista suudelmista tai haluaa tehdä oman kaulan täyteen fritsuja. Käsissä on myös lämpeneviä malleja, jonka voi sijoittaa erilaisiin väleihin vaikka yöksi. Ja osamaksulla. Ja takuulla.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kaiken takana on asiakkaan huomioiminen. Tottakai osien ihotuntumassa on erittäin lähellä ihmisen ihoa ja tietenkin voi ostaa myös motorisoituja versioita. Jos tykkää vaikka purevista suudelmista tai haluaa tehdä oman kaulan täyteen fritsuja. Käsissä on myös lämpeneviä malleja, jonka voi sijoittaa erilaisiin väleihin vaikka yöksi. Ja osamaksulla. Ja takuulla.
Onko vibraa saatavilla... Ihan niska hierontaa ajatelln?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vibraa saatavilla... Ihan niska hierontaa ajatelln?
Tottakai. Nuo vibratkin on kehittyneet hurjasti akkuteollisuuden vauhdissa, on monivauhtista ja -vaiheista vibraa, on jopa vaarana, tärinä jää päälle - ei siis vibraan, se vaan sammutetaan.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai. Nuo vibratkin on kehittyneet hurjasti akkuteollisuuden vauhdissa, on monivauhtista ja -vaiheista vibraa, on jopa vaarana, tärinä jää päälle - ei siis vibraan, se vaan sammutetaan.
😂 Mistäs näitä saa?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂 Mistäs näitä saa?
Minulta tietenkin 😘
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta tietenkin 😘
Tai toinen vaihtoehto; saat minut, sammumattoman, ikitunteellisen, varmasti tunteita herättävän miehen käyttöönne, miss, I and you.
 - Anonyymi
Tai sitten poikkeaa jossakin vaateliikkeessä kysymässä käytöstä poistettua ja varastoon työnnettyä mallinukkea. Luulisi lähtevän halvalla.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten poikkeaa jossakin vaateliikkeessä kysymässä käytöstä poistettua ja varastoon työnnettyä mallinukkea. Luulisi lähtevän halvalla.
Kyllä, mitä kuolleempi, sen halvempaa.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei!
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai toinen vaihtoehto; saat minut, sammumattoman, ikitunteellisen, varmasti tunteita herättävän miehen käyttöönne, miss, I and you.
Ottaisin sinut tietysti, 😘
Kuka lienet nukkekeisari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaisin sinut tietysti, 😘
Kuka lienet nukkekeisariKyllä kiitos 😘

- Anonyymi
Suoraan sanottuna, ihminen ei tarvitse käsikirjaa tai tuhansia testejä jotta osaisi toimia tilanteissa luontaisesti. Riittää kun on oma itsensä, that’s it.
- Anonyymi
Se on just näin. Luonto ohjaa.

Kyllä se oikea sieltä vielä tulee vastaan.
- Anonyymi
Noin ajattelin sen olevan!
 - Anonyymi
Olen rehellinen ja kerron että jos olet minua paljon nuorempi, en pysty harrastamaan seksiä oman lapseni ikäisen kanssa, valitettavasti.
- Anonyymi
Minä pystyn kun ei oo lapsia.

- Anonyymi
Onneksi olkoon!Ole ylpeä tästä.Monikin katuu vanhempana tehtyjä juttuja.Ois ihanaa olla vieläkin neitsyt.
 - Anonyymi
En ymmärrä yhtään paremmin. Miten se olisi muuttanut tilannetta, jos olisit ollut kokeneempi?
 - Anonyymi
Mikä muuttuisi jos ottasin kädestä kiinni. Onko se niin ihmeellistä jos joku koskee käteen.
 - Anonyymi
Kaunista.
 - Anonyymi
Onko aloittaja ollut tilanteissa joissa on voinut pitää naista kädestä tai pussata edes nopeesti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030