En ole nainen

Anonyymi-ap

Koskaan seurustellu enkä koskaan harrastanu seksiä en edes pussannu enkä edes pitänyt kädestä kiinni. Ehkä nyt ymmärrät minua paremmin.

35

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole hän, koska olen nähnyt pussaa van. Joten ohi. Miksi edes vastasin 😔

• Anonyymi

Jos oot vielä nuori, kokeile puumaa.

• Anonyymi

Mistäs nyt tollanen tuli mieleen?
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs nyt tollanen tuli mieleen?
        Sivusta

Kokeneempi nainen osaa ottaa ohjat sängyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeneempi nainen osaa ottaa ohjat sängyssä.

Tuo ei sitten katso ikää.Tosi ällöä kun nuoret miehet luulee näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei sitten katso ikää.Tosi ällöä kun nuoret miehet luulee näin.

Nuoret, ujostelevat miehet on niin suloisia 🤗 T: puuma

• Anonyymi

Noista huolimatta mitä muka olisi mitä pitäisi ymmärtää

• Anonyymi

Ymmärrän sua rakkaani ❤️saat kokea ne mun kanssa kun aika on...

• Anonyymi

Okei mä olen 2 seurustelut kaivattuni ja erään toisen kanssa. Seksiäki tullut harrastettua joskus.

• Anonyymi

Tuommoiset miehet on aarteita kun ei ole ainakaan hirveästi kumppaneita ollut.

• Anonyymi

Ehkä sun kannattaisi kertoa hänelle suoraan, jos hänet oikeasti haluat.
      En tiedä miten on vaikuttanut väleihinne vai onko, mutta jatkoa ajatellen osaisi toinen olla sellainen kun sinä tarvitset. Monet naiset on hyvin ymmärtäväisiä. Eikä tuo ainakaan ole negatiivinen asia.

• Anonyymi

Minusta nykyään on ostettavissa irtokäsiä niin voi kokeilla kädestä pitämistä kiinni. Pussaamista varten on olemassa irtopäitä, pitänee ostaa erikseen. Toki voi saada samalta kauppiaalta. Seksiä varten… voi koota osista itse, kauppias kun myy mielummin osina 🤔

• Anonyymi

Haa... Mä lähden hakemaan tuollaisen irtopään, mitä pussailen sitten. Pitäisköhän ottaa torso ja käsivarsi, että pääsee kainaloonkin 🤔
        Ja osamaksulla 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haa... Mä lähden hakemaan tuollaisen irtopään, mitä pussailen sitten. Pitäisköhän ottaa torso ja käsivarsi, että pääsee kainaloonkin 🤔
        Ja osamaksulla 🤪

Kyllä. Kaiken takana on asiakkaan huomioiminen. Tottakai osien ihotuntumassa on erittäin lähellä ihmisen ihoa ja tietenkin voi ostaa myös motorisoituja versioita. Jos tykkää vaikka purevista suudelmista tai haluaa tehdä oman kaulan täyteen fritsuja. Käsissä on myös lämpeneviä malleja, jonka voi sijoittaa erilaisiin väleihin vaikka yöksi. Ja osamaksulla. Ja takuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Kaiken takana on asiakkaan huomioiminen. Tottakai osien ihotuntumassa on erittäin lähellä ihmisen ihoa ja tietenkin voi ostaa myös motorisoituja versioita. Jos tykkää vaikka purevista suudelmista tai haluaa tehdä oman kaulan täyteen fritsuja. Käsissä on myös lämpeneviä malleja, jonka voi sijoittaa erilaisiin väleihin vaikka yöksi. Ja osamaksulla. Ja takuulla.

Onko vibraa saatavilla... Ihan niska hierontaa ajatelln?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vibraa saatavilla... Ihan niska hierontaa ajatelln?

Tottakai. Nuo vibratkin on kehittyneet hurjasti akkuteollisuuden vauhdissa, on monivauhtista ja -vaiheista vibraa, on jopa vaarana, tärinä jää päälle - ei siis vibraan, se vaan sammutetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai. Nuo vibratkin on kehittyneet hurjasti akkuteollisuuden vauhdissa, on monivauhtista ja -vaiheista vibraa, on jopa vaarana, tärinä jää päälle - ei siis vibraan, se vaan sammutetaan.

😂 Mistäs näitä saa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 Mistäs näitä saa?

Minulta tietenkin 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta tietenkin 😘

Tai toinen vaihtoehto; saat minut, sammumattoman, ikitunteellisen, varmasti tunteita herättävän miehen käyttöönne, miss, I and you.

• Anonyymi

Tai sitten poikkeaa jossakin vaateliikkeessä kysymässä käytöstä poistettua ja varastoon työnnettyä mallinukkea. Luulisi lähtevän halvalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sitten poikkeaa jossakin vaateliikkeessä kysymässä käytöstä poistettua ja varastoon työnnettyä mallinukkea. Luulisi lähtevän halvalla.

Kyllä, mitä kuolleempi, sen halvempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai toinen vaihtoehto; saat minut, sammumattoman, ikitunteellisen, varmasti tunteita herättävän miehen käyttöönne, miss, I and you.

Ottaisin sinut tietysti, 😘
        Kuka lienet nukkekeisari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin sinut tietysti, 😘
        Kuka lienet nukkekeisari

Kyllä kiitos 😘

• Anonyymi

Suoraan sanottuna, ihminen ei tarvitse käsikirjaa tai tuhansia testejä jotta osaisi toimia tilanteissa luontaisesti. Riittää kun on oma itsensä, that’s it.

• Anonyymi

Se on just näin. Luonto ohjaa.

• Kyllä se oikea sieltä vielä tulee vastaan.

• Anonyymi

Noin ajattelin sen olevan!

• Anonyymi

Olen rehellinen ja kerron että jos olet minua paljon nuorempi, en pysty harrastamaan seksiä oman lapseni ikäisen kanssa, valitettavasti.

• Anonyymi

Minä pystyn kun ei oo lapsia.

• Anonyymi

Onneksi olkoon!Ole ylpeä tästä.Monikin katuu vanhempana tehtyjä juttuja.Ois ihanaa olla vieläkin neitsyt.

• Anonyymi

En ymmärrä yhtään paremmin. Miten se olisi muuttanut tilannetta, jos olisit ollut kokeneempi?

• Anonyymi

Mikä muuttuisi jos ottasin kädestä kiinni. Onko se niin ihmeellistä jos joku koskee käteen.

• Anonyymi

Kaunista.

• Anonyymi

Onko aloittaja ollut tilanteissa joissa on voinut pitää naista kädestä tai pussata edes nopeesti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe