Tahalleen mustikseksi silloin?
Kerro teitkö ihan
33
565
Vastaukset
- Anonyymi
En ole tehnyt. En muista teinkö edes teininä tota, koska on todella ala-arvoista ja kertoo kyllä henkilön lapsellisuudestq.
- Anonyymi
Lapsellisuudesta se ei kerro mitään muuta kuin sen että on sisaruksensa kanssa joutunu ehkä kilpailemaan vanhempansa huomiosta
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellisuudesta se ei kerro mitään muuta kuin sen että on sisaruksensa kanssa joutunu ehkä kilpailemaan vanhempansa huomiosta
No oli tai ei lapsellista, mutta typerää joka tapauksessa. Etenkin, jos toista ei tunne, ei voi tietää mitä toinen kokee ja mitä on joskus kokenut. Mitä se toisen turvallisuuden tunteelle aiheuttaa ja mitä se rikkoo.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli tai ei lapsellista, mutta typerää joka tapauksessa. Etenkin, jos toista ei tunne, ei voi tietää mitä toinen kokee ja mitä on joskus kokenut. Mitä se toisen turvallisuuden tunteelle aiheuttaa ja mitä se rikkoo.
Lähes kaikki kilpailevat sisarusten kanssa huomiosta, silti ne lähes kaikki eivät käyttäydy noin. Ja se asia pitää käsitellä ja päästää irti. Jokaisella on oma elämä ja hommat vaan ei mene tasan, vaikka kuinka haluaisi.
Ajattelitko pistää loppuelämäsi puntariin asioita ja upottaa itseäsi vai alkaa katsoa sitä omaa elämää ja mitä siitä voisi rakentaa?
Kukin päättää itse mitä tavoittelee ja se voi olla jotain aivan muuta, kuin mitä se ehkä parempiosainen 
 - Anonyymi
Se mies on homo. Ollaan ystäviä. Oltiin jo silloin.
- Anonyymi
Ja miten sen sun elämääs vaikuttaa vai vituttaako sua ettet itse häneltä persettä saanu
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten sen sun elämääs vaikuttaa vai vituttaako sua ettet itse häneltä persettä saanu
Ei oikein mitenkään. Ei hetero naisena ole käynyt kyllä edes ajatus mielessä. Hänellä oikein mukava kumppani.

- Anonyymi
Mä taas tykkään intohimoisista miehistä, jotka tekevät lähes mitä vain saadakseen rakkaansa huomion. Sellaisesta ei-suomalaisesta temperamentista. Itsekin olen tulinen, joten tykkään.
- Anonyymi
Eipä sillä ole mitään tekoa intohimon kanssa korkeintaan halu tulla nahdyksi halu nähdä ettei toinen ole unohtanut saa edes jotain huomiota kun ei toinen muutoin huomioi mitenkään riippu mihin haluaa rinnastaa/verrata ja minkä ikäisestä ihmisestä on mu tarvii muistaa omakin käytös kuinka itse kohtelee toista silläkin aiheuttaa monesti ettei toinen välitä/halua toista edes lähelleen
 - Anonyymi
Muuta sitteen vattuun täältä. 🤮🖕

- Anonyymi
Oikeastaan vahingossa. En voinut uskoa, että oikeasti olisit. Luulin, että pelleilit tai esitit jotain, kun hermostuit. Ei musta oo oltu vuosiin mustasukkaisia. Ei ole kyllä ollut aihettakaan. Eikä ollut silloinkaan.
- Anonyymi
Ai esitin
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai esitin
Niin luulin. En ollut vuosiin kokenut tuollaista.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin luulin. En ollut vuosiin kokenut tuollaista.
En tiennyt osaavani olla niin mustasukkainen

- Anonyymi
Jos on tehnyt selväksi ettei kiinnosta, niin miksi olla mustasukkainen, jos juttelen jollekin tutulle. Tai no tämä hänelle, joka näytti niin nyrpeältä.
- Anonyymi
Juttele kenen tahansa kanssa ei ole ongelma mulle. Sun hän eri kuin mä. Mutta senhän tiesitkin jo.
 - Anonyymi
Muista myös samoin kun kirjoittelen täällä muualla.

- Anonyymi
ehkä suljen suus voihan toksisuus
- Anonyymi
Sopii yrittää siitä mun kanssa on turha vaivautua edes kilpaileen kumpa saa viimeisen sanan mä yleensä valitsen olla loukkaamatta paitsi siinä kohti si jos kyseessä on ihminen jota en siedä edes silmissäni
 - Anonyymi
Ihan yhtä toksinen maskuliinisuus sekä feminiinisyys.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii yrittää siitä mun kanssa on turha vaivautua edes kilpaileen kumpa saa viimeisen sanan mä yleensä valitsen olla loukkaamatta paitsi siinä kohti si jos kyseessä on ihminen jota en siedä edes silmissäni
Toi kertoo sinun luonteesta paljon miten kieroutuneesti olet ajatellut asioita pitkään elämäsi varrella. Jos toiset ihmiset omalla luonnollisella olemuksella rennosti täällä saa muita kiinnostumaan tai hymyilemään, et voi sietää silmissä heitä. Oletko koskaan ajatellut kuinka moni ei siedä sinua esim. täällä tai töissä tai suhteissa tai vapaan ajan porukoissa. Äkkijyrkät huomataan aina
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi kertoo sinun luonteesta paljon miten kieroutuneesti olet ajatellut asioita pitkään elämäsi varrella. Jos toiset ihmiset omalla luonnollisella olemuksella rennosti täällä saa muita kiinnostumaan tai hymyilemään, et voi sietää silmissä heitä. Oletko koskaan ajatellut kuinka moni ei siedä sinua esim. täällä tai töissä tai suhteissa tai vapaan ajan porukoissa. Äkkijyrkät huomataan aina
Kenties, mutta ei ole hänestä kysymys.

- Anonyymi
En mä silloin, kun tapailimme. Kuinka niin?
 - Anonyymi
Kuka kenet ja milloin mä luultavasti ois kannattan olla yrittämättä tehdä mua mustasukkaiseksi miksi välittääkö toinen edes silloin kun yrittää tehdä toista mustasukkaiseksi mihin mustasukkaisuus liittyy silloin kun sitä tehdään tarkoituksella kilpailun yllä pitämiseen että toinen voi tuntea itsensä halutuksi mustasukkaisuus kun ei ole osoitus rakkaudesta se pitäisi jokaisen tunnistaa itse peloksi menettää toinen käyttämällä mustasukkaisuutta aseena aiheuttaa niin lopulta itse ennen pitkää sen että menettää toisen mä en osaa oaremmin kertoa mitä mustasukkaisuus on tai mistä se johtuu
 - Anonyymi
Ei kuulu tyyliini.
 - Anonyymi
Hiljaista on kaikki viettää Halloweenina 🎃
- Anonyymi
Kaikki eivät vietä halloweenia, halloween ei kuulu suomalaiseen kulttuuriperintöön. Kekrin vielä ymmärrän.

- Anonyymi
Kun minua satutetaan, minä satutan.
 - Anonyymi
Sen tein minkä kevytmielinen p.pää tekee oikein mielellään internetissä.
 - Anonyymi
En voinut vastustaa kiusausta, ja olethan itsekin moneen otteeseen nähteni ollut muillle mieliksi.
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?

- Anonyymi
Aivan sairastahan tuollainen käytös on. Miten ne joita käytetään hyväksi tällaisessa mustasukkaisuuspelissä? Eikö heillä ole tunteita tai väliä? Annetaan ymmärtää kiinnostusta, mutta kyse on vain heidän hyväksikäytöstään toisen manipuloimiseen. Tällaista perceilyä kun havaitsen, niin mielenkiinto loppuu alun järkytyksen jälkeen. -nainen
 - Anonyymi
No en. Harmi jos kuvittelit minun oaaavan jotain ihmissuhdepelejä tai tahallisesti leikkivän tunteillasi. Olen aika yksinkertainen. Jos puhun tai katson muita miehiä johtuu vain siitä että en ole osannut olla luonnollinen miesten seurassa ja yritän opetella olemaan.
En varmaan sittenkään paljastunut. Et hoksannut ihaatustani sinuun. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285276Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1884980"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1061342
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1371042Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030