perusteella on vain hyvin pieni mahdollisuus siihen, että demiseksuaali voisi löytää sellaisen ihmisen, jonka kanssa voisi harrastaa seksiä. Siksi demiseksuaali ei ikävöikään ketään helposti. Hän pärjää yksinkin, koska jos on vain muutaman prosentin mahdollisuus kohdata sopiva kumppani, niin ei hän silloin masennu tai ahdistu siitä, jos ei löydä sopivaa kumppania.
Kokemuksen
4
179
Vastaukset
- Anonyymi
Antaa sellaisen sitten olla sellainen... tekisi mieli työntää tajuntaan kaikille, joilla itsellään on olevinaan "kaikki" hyvin, mutta koko ajan pitä ruotia toisten asioita. Vähän sama kuin jos joltain puuttuisi oikea käsi niin tämä normaali kunnon kansalainen miettii ja älämölölöi että miksi se on vasenkätinen.
Anna olla ja pidä huoli omista asioistasi! Onko liian vaikea aihe "normaalille". - Anonyymi
Vedikkö demi herneen nenuun kysymyksestäni osuinko noinnoikiaan että et tiedä edes itse
- Anonyymi
En tiedä kenelle kysymyksesi tarkoitit, mutta en minä vetänyt hernettä nenuun..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenelle kysymyksesi tarkoitit, mutta en minä vetänyt hernettä nenuun..
Ei kenellekään tarkoittanut. Vammainen elää päänsä sisällä ainaista debattia :)
sivu-uuno
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898214Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944427Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302677Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902553Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171022138- 511696
- 561633
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191541Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681288