Onko trollaaminen mun oma vika?

Anonyymi-ap

Haukun ihmisiä netissä aina kun oma elämä kaatuu päälle. Olenko siihen oikeutettu? Haluan tartuttaa pahaa oloa somessa. En saa mistään mielihyvää ja kiusaaminen lisää valppautta kun pakotan itseni äärirajoille.

121

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi päättää asunko lattialle päivittäin ulostavan kissan kanssa, se on äitini lemmikki.
      Kissa tulee yöllä sänkyyni häiritsemään kun nukun. Se on elämäni suurin ongelma tällä hetkellä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos temppuileva kissa on elämäsi suurin ongelma. Sinulla täytyy olla asiat hyvin.

• Anonyymi

Sä tarttisit jotain mukavaa elämääsi.

• Anonyymi

Vihaan itseäni!

• Anonyymi
        UUSI

Miksi vihaat itseäsi ?

• Anonyymi
        UUSI

Olet ihana. Minä en vihaa sinua

• Anonyymi

Itsekin välillä kiusaan muita netissä. Se on mun ainut ilonaiheeni tässä surkeassa ja sisällöttömässä elämässä. Monta kaverisuhdettakin jo mennyt poikki kun olen melkein aina kiukkuinen ja ilkeä ihminen.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI

Niin kun sulla on se asperger ja adhd

• Anonyymi
        UUSI

johtuuko se kiukkusuus ja ilkeys siitä aspergeristä ja mitä olet tehnyt sen eteen ettet olisi kiukkunen muuta kun haluat naisen ja seksiä

• Anonyymi
        UUSI

Voisko sun kiukkusuus johtua siitä kun olet ollut nyt raittiina niin sä et turruta itseäsi alkoholilla ja sun on vaikea käsitellä sun tunteita

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo varmaan siitäkin johtuu tuollainen sopimaton käytös vaikka eipä sitä kokonaan sillä voi oikeuttaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo varmaan siitäkin johtuu tuollainen sopimaton käytös vaikka eipä sitä kokonaan sillä voi oikeuttaa.

Masentunut Mies

Tai Add mulla on ei AdHd:tä ellei ole diagnosoitu väärin.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

niin ajattelinkin ettei diagnoosi oikeuta huonoon käytökseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

muistin että olet kertonut että sulla oli adhd mutta olikin add

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

add on yksi adhd muoto

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Myrkytä itsesi amfetamiinilla. Kun olet koukussa mene valittaan lääkärille oloasi. Niin saat piriä reseptillä ja laillisesti kelan maksamana. Hyvällä tuurilla pääset sairaseläkkeelle kehumaan sdptä

Eläköön sosialismi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Adhd ja masennus on muoti-ilmiöitä. Niihin saa kelan lääkkeet lääkärinlausunnolla hopihopi lääkäriin, mars.!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Myrkytä itsesi amfetamiinilla. Kun olet koukussa mene valittaan lääkärille oloasi. Niin saat piriä reseptillä ja laillisesti kelan maksamana. Hyvällä tuurilla pääset sairaseläkkeelle kehumaan sdptä

Eläköön sosialismi.

No oon jo sairaseläkkeellä enkä koskaan kehuisi Sdp:tä. Amfetamiinireseptin eli AdHd-lääkkeet kyllä voisi käydä hakemassa.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Onpa ikävää, jos sinulla menee huonosti. Olen pahoillani siitä.

Mutta voit silti miettiä sitä, onko sinun sitten pakko olla ylipäätään somessa?

Mikä tuo sinulle hyvää oloa? Onko se pelaaminen, lukeminen, urheileminen, lätkän tai jalkapallon katsominen, tai luonnossa liikkuminen? Vaihtoehtojahan on vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi
        UUSI

Vaikea riippuvuus?

• Anonyymi
        UUSI

Teek töitä puhelimella en voi olla ilman nettiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teek töitä puhelimella en voi olla ilman nettiä

Paljon sä saat palkaa kun teet töitä 24/7 . Sä oot miljonääri jos ei ole koskaan vapaata töistä. Miten ylipäänsa jaksat vuorokaudesta toiseen ilman lepoa ja mitä työtä teet 24/7. Onko tollanen työnteko edes laillista ettei ole yhtään vapaa-aikaa jos koko ajan pitää olla puhelin ja netti esillä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon sä saat palkaa kun teet töitä 24/7 . Sä oot miljonääri jos ei ole koskaan vapaata töistä. Miten ylipäänsa jaksat vuorokaudesta toiseen ilman lepoa ja mitä työtä teet 24/7. Onko tollanen työnteko edes laillista ettei ole yhtään vapaa-aikaa jos koko ajan pitää olla puhelin ja netti esillä

Putinin trolli ja Putin maksaa hyvin.

Masentunut mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin trolli ja Putin maksaa hyvin.

Masentunut mies

Ethän sä käynyt töissä . älä vastaa kun en kysynyt sulta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Piirrän puhelimella psykedeelisiä animaatiohahmoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Piirrän puhelimella psykedeelisiä animaatiohahmoja.

24/7 paljoko sä saat siitä palkkaa. Ensinnäkin kukaan työnantaja ei voi teettää töitä työntekijällä 24/7 . Milloin sulla on vapaata töistä ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

24/7 paljoko sä saat siitä palkkaa. Ensinnäkin kukaan työnantaja ei voi teettää töitä työntekijällä 24/7 . Milloin sulla on vapaata töistä ?

Ei päivänäkään viikossa

• Anonyymi
      UUSI

Ei toisia voi kiusata sen takia, että itsellä on paha olla.
      Ei ne muut ole syyllisiä pahaan oloosi.

• Anonyymi
        UUSI

Niinhän ne koulukiusaajatkin aikanaan mulle teki. Oliko heillä hyvä olo? Luultavasti ei ollut kun piti kiusata. Mut joo en taida olla heitä parempi ihminen jos nyt teen samaa muille kuin he mulle aikanaan.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne koulukiusaajatkin aikanaan mulle teki. Oliko heillä hyvä olo? Luultavasti ei ollut kun piti kiusata. Mut joo en taida olla heitä parempi ihminen jos nyt teen samaa muille kuin he mulle aikanaan.

Masentunut Mies

Koulukiusaajilla on itsellään paha olo. Haluatko puhua siitä mitä tunteita sussa herättää ne tapahtumat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

eli purat pahaa oloasi koska sulla on ongelmia käsitellä tapahtumia ja tunteita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Luuletko saavasi tuolla tavalla naisen koska olet puhunut että parisuhde muuttais kaiken

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

No tuleeko sulle hyvä olo kun haukut ihmisiä. saatko siitä mielihyvää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

eli olet katkera ja haluat oikein kieriskellä siinä tunteessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli olet katkera ja haluat oikein kieriskellä siinä tunteessa

Repesin.

• Anonyymi
      UUSI

Se on sun tapa lieventää paha oloa ja ahdistusta. Voisitko pysähtyä miettimään mikä sen pahan olon saa aikaseksi ja voiko sille tehdä jotain? Oletko käsitelleyt asiat jotka ahdistaa ja tunteet joita asian käsittely sinussa herättää?

• Anonyymi
      UUSI

Jos ei saa mistään mielihyvää niin onko tapahtunut jotain minkä takia mieli on alakuloinen ja onko elämässä mitään mikä tuo iloa.

• Anonyymi
        UUSI

Itse ainakin jo kertonut moneen kertaan syyt masennukselleni täällä. Siihen olisi myös olemassa melko yksinkertainen ratkaisu. Mutta eihän se käy päinsä.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin jo kertonut moneen kertaan syyt masennukselleni täällä. Siihen olisi myös olemassa melko yksinkertainen ratkaisu. Mutta eihän se käy päinsä.

Masentunut Mies

Niin sulla on sosiaalisia pelkoja. Kävitkö sä tutustuu niihin chateihin joista kerroin sulle. Mikä niissä kaikissa oli vialla kun ei kelvannut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

sä olet masentunut koska sä et saa naista ja seksiä. Olet kertonut että nainen parantaa sut.Niinkö lääkäri sanoi kun sait diagnoosit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

eli sä haluut helpon ratkasun ja et halua tehdä töitä sen eteen. kaikki pitää saada valmiina

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

mikä niissä chateissa oli niin huonoa ettei niistä mikään kelvannut. sekö koska siellä ei tarjottu sulle seksiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sulla on sosiaalisia pelkoja. Kävitkö sä tutustuu niihin chateihin joista kerroin sulle. Mikä niissä kaikissa oli vialla kun ei kelvannut

No ei niissä höpöttämisestä ole mulle apua. Pitäisi saada käytännön apua ongelmien hoitamiseen ja ratkaisemiseen.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mikä niissä chateissa oli niin huonoa ettei niistä mikään kelvannut. sekö koska siellä ei tarjottu sulle seksiä

Joo se että naiset ei kiinnostu meikäläisestä enkä saa seksiä niin kyllä sellanen alkaa masentaa ja tekee vihaiseksi

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se että naiset ei kiinnostu meikäläisestä enkä saa seksiä niin kyllä sellanen alkaa masentaa ja tekee vihaiseksi

Masentunut Mies

Sitten kun saan jatkuvasti pakkeja niin alan käyttäytyä aivan törkeästi naisia kohtaan, huorittelen ja teen kaikkea muuta kivaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sä olet masentunut koska sä et saa naista ja seksiä. Olet kertonut että nainen parantaa sut.Niinkö lääkäri sanoi kun sait diagnoosit.

Ei lääkäri niin sanonut kun ihan itse sen keksin että sekin saaminen parantaa mut.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä haluut helpon ratkasun ja et halua tehdä töitä sen eteen. kaikki pitää saada valmiina

Joo helppo ratkaisu olisi paras.

Masentunut Mies

• Anonyymi
      UUSI

Trollaan koska Liikunta on pakkopullaa!
      Trollaan koska olen istunut kaksi päivää koneella!
      Trollaan koska mulla on kuukautiset
      Trollaan koska mulla on tylsää istua sisällä kuukautisten takia! Ne on liian runsaat.

• Anonyymi
      UUSI

Trollaan koska ulkona on pimeää
      Trollaan koska ei ole muutakaan tekemistä.

• Anonyymi
      UUSI

Luonnevika.
      Varmaan peritty iskältä tai äiskältä.
      Luultavasti vasuri.

• Anonyymi
        UUSI

Olen vasenkätinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vasenkätinen

Joo ainut vasuri mitä mussa on niin se on vasenkätisyys.

Masentunut mies

• Anonyymi
      UUSI

Jos mulla ei olisi kuukautisia olisin käynyt jo ulkona.

• Anonyymi
        UUSI

Et voi mennä ulos koska sulla on kuukautiset. Kai sulla on kuukautissuoja käytösäs ettei veri valu pitkin reisiä.Anna mun kaikki kestää.

• Anonyymi
        UUSI

Onko sulla runsas vuoto?

• Anonyymi
      UUSI

Mistä löydän erikoista seuraa?

• Anonyymi
      UUSI

Haluan sekoilla.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi haluat sekoilla ? Haluatko sillä tukahduttaa pahaa oloasi?

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon masentunut koska en saa adhd sekoilu seuraa.

• Anonyymi
        UUSI

onko se sekoilu pakokeino siitä pahasta olosta?Onko sinulla vaikea käsitellä negatiivisa tunteita ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

onko se sekoilu pakokeino siitä pahasta olosta?Onko sinulla vaikea käsitellä negatiivisa tunteita ?

Älä valehtele mä tiedän kenen luona sä olet. Huutistan tälle vielä aikuisena kun se tyyppi karkas aina äidiltään mun luokse ja me tehtiin kaikkee älytöntä. Se äiti sai sen aina kiinni mun luona olosta ja se oli osa hauskuutta. Sen mielestä mä olen huonoa seuraa. Älyttömän hyvältä tuntui pitää hauskaa silloin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele mä tiedän kenen luona sä olet. Huutistan tälle vielä aikuisena kun se tyyppi karkas aina äidiltään mun luokse ja me tehtiin kaikkee älytöntä. Se äiti sai sen aina kiinni mun luona olosta ja se oli osa hauskuutta. Sen mielestä mä olen huonoa seuraa. Älyttömän hyvältä tuntui pitää hauskaa silloin.

No kenen luona olen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olen valhedellut. Silloin jos haluaa sekoilla niin haluaa paeta pahaa oloaan koska se aiheuttaa negatiivisia tunteita joita ei ole valmis kösittelemään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kenen luona olen

Minun luona sekoilemassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kun tulisi takaisin sekoilemaan niin ai että kun menisi lujaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olen valhedellut. Silloin jos haluaa sekoilla niin haluaa paeta pahaa oloaan koska se aiheuttaa negatiivisia tunteita joita ei ole valmis kösittelemään

Mä muistelin sitä hetkeä kun se tyyppi jäi kiinni mun luona olosta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sä et kyllä ole mun luona

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sä et kyllä ole mun luona

Mutta sinä olet minun luona siinä on ero.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kun tulisi takaisin sekoilemaan niin ai että kun menisi lujaa.

kuka tulisi takaisin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä muistelin sitä hetkeä kun se tyyppi jäi kiinni mun luona olosta.

kuka tyyppi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä olet minun luona siinä on ero.

missä sun todellisuudentaju on. Sinä et ole täälä minun luonani niin silloin minä en voi olla sinulla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kuka tyyppi

Se jolla on adhd.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se jolla on adhd.

okei. en tunne häntä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

okei. en tunne häntä

Duudsoni meininkiä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se jolla on adhd.

Aika monilla on nykyään AdHd.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on selvästi apatia, päässä ei liiku mitään ja kaikki tuntuu harmaalta mössöltä

• Anonyymi
        UUSI

Minkä takia mikään ei tunnu miltään. Mitä on tapahtunut ennen kuin huomasit että kaikki on harmaata mössöä. Onko elämässä tapahtunjut jotain mikä laukaisi apatian

• Anonyymi
      UUSI

Pakko saada lisää aikaiseksi. Pakko saada parempaa tulosta!

• Anonyymi
        UUSI

Vaatiiko joku sinulta enemmän kuin mihin pystyt? tunnetko riittämättömyyttä ja arvottomuutta. Ettet riitä ihmisenä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatiiko joku sinulta enemmän kuin mihin pystyt? tunnetko riittämättömyyttä ja arvottomuutta. Ettet riitä ihmisenä

Tein viisi hahmoa päivässä ja valtavan monimutkaisen psykedeelisen homotaulun ja sitten väsyin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tein viisi hahmoa päivässä ja valtavan monimutkaisen psykedeelisen homotaulun ja sitten väsyin.

No lepää ja ota omaa aikaa.Hae sairauslomaa ja kerää voimia ja koita oppia tunnistaa sun voimavarat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No lepää ja ota omaa aikaa.Hae sairauslomaa ja kerää voimia ja koita oppia tunnistaa sun voimavarat

Mulla on alisuorittajan menneisyys taakkana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä et ole suoriutunut annetuista töistä. Oletko kuitenkin tehnyt parhaasi vai hälläväliä asenteella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä et ole suoriutunut annetuista töistä. Oletko kuitenkin tehnyt parhaasi vai hälläväliä asenteella

No nyt suoriudun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja nyt olet sitten ylisuorittaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näen urani alkuhetket kun avaan gallerian.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt suoriudun.

mutta et osaa levätä ja tunnistaa omia voimavaroja koska olet ajanut itsesi loppuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mutta et osaa levätä ja tunnistaa omia voimavaroja koska olet ajanut itsesi loppuun.

Kyllä näin tapahtui ja mollaan siitä itseäni

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on todella pikkutarkkaa työtä keksiä uusia hahmoja pienen näytön avulla. Sormella piirrän puhelimelle 4-9 tuntia päivässä. Sitten lataan hahmoni youtubeen mutta kahteen päivään en ole jaksanut koska mua oikeasti väsyttää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.

Koska et aikasemmin täyttänyt työnanatjan vaatimuksia niin rankaiset itseäsi tällä tavoin ja et pysähdy miettimään omia voimavaroja ja syitä ylisuorittamiselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on todella pikkutarkkaa työtä keksiä uusia hahmoja pienen näytön avulla. Sormella piirrän puhelimelle 4-9 tuntia päivässä. Sitten lataan hahmoni youtubeen mutta kahteen päivään en ole jaksanut koska mua oikeasti väsyttää.

Ammattini on ainoa lajissaan se Vaatii aivotyötä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tunteita se herättää sinussa? tunnetko epäonnistuneesi koska väsyit ja uuvuit

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mollaat itseäsi koska olet pettynyt itseesi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tunteita se herättää sinussa? tunnetko epäonnistuneesi koska väsyit ja uuvuit

Pahinta on häpeä siitä että aloitin urani vasta 24 vuotiaana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku aikataulu jonka mukaan pitää mennä? etkö voi vaikuttaa yhtään sun työaikoihin ja työtunteihin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ammattini on ainoa lajissaan se Vaatii aivotyötä.

Ja sinulla ei ole oikeustta taukoihin . miksei

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku aikataulu jonka mukaan pitää mennä? etkö voi vaikuttaa yhtään sun työaikoihin ja työtunteihin

Mulla todellakin on työtilana sohva.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulla ei ole oikeustta taukoihin . miksei

Koska pelkään että urani kaatuu jos pidän päivänkin taukoa että opitut taidot häviää aivoista jos sitä ei tee joka päivä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pahinta on häpeä siitä että aloitin urani vasta 24 vuotiaana.

tunnet arvottomuutta ja tunnet olevasi alempiarvoinen koska alotit vasta 24 vuotiaana. pelkäät että sinut tuomitaan sen takia että olet aloittanut urasi myöhemmin kuin muut samaa työtä tekevät. Tunnet ettet kelpaa tämän takia. omaat huonon itsetunnon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tunnet arvottomuutta ja tunnet olevasi alempiarvoinen koska alotit vasta 24 vuotiaana. pelkäät että sinut tuomitaan sen takia että olet aloittanut urasi myöhemmin kuin muut samaa työtä tekevät. Tunnet ettet kelpaa tämän takia. omaat huonon itsetunnon

Löysin itseni vasta aikuisena. Se entinen minä oli niin erilainen kuin nykyinen että oikein hirvittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla todellakin on työtilana sohva.

ja sinulla ei ole mahdollisuus pitää taukoja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska pelkään että urani kaatuu jos pidän päivänkin taukoa että opitut taidot häviää aivoista jos sitä ei tee joka päivä.

Tiedäthän että väsymys ja uupumis vaikuttaa muistiin . Onko sinulla mahdollisuus kirjata ylös asioita ettei kaikkea tarvi pitää mielessä jos on ongelmia muistin kanssa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

jos sinulla on masennus niin se vaikuttaa muistiin ja pidöt masennusta yllä tälläsellä tavalla työskennellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin itseni vasta aikuisena. Se entinen minä oli niin erilainen kuin nykyinen että oikein hirvittää.

Miksi sitten mollaat itseäsi ja vertaa itseäsi muihin jos olet löytänyt itsesi ja tiedät voimavarasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten mollaat itseäsi ja vertaa itseäsi muihin jos olet löytänyt itsesi ja tiedät voimavarasi

Se vaihtelee päivän mukaan

• Anonyymi
      UUSI

En ole pitänyt päivääkään lomaa tänä vuonna.

• Anonyymi
        UUSI

Olette varmasti työnanatajan kanssa sopineet milloin lomat pidetään?

• Anonyymi
        UUSI

ja sen takia sä et saa pitää vapaata töistä koskaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ja sen takia sä et saa pitää vapaata töistä koskaan

Koska päästin itseni liian helpolla koko ikäni nyt olen supersuorittaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska päästin itseni liian helpolla koko ikäni nyt olen supersuorittaja.

koska tunnet tyytymättömyyttä ja riittämättömyyttä ja kompensoit äöitä tunteita jatkuvalla suorittamisella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

koska tunnet tyytymättömyyttä ja riittämättömyyttä ja kompensoit äöitä tunteita jatkuvalla suorittamisella

Ne hahmot on ihan omaa luokkaansa markkinoilla. Ne yksinkertaisesti päihittäisi kaikki mutta oma firma puuttuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne hahmot on ihan omaa luokkaansa markkinoilla. Ne yksinkertaisesti päihittäisi kaikki mutta oma firma puuttuu.

No perusta yritys jos sä haluut olla yrittäjä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli paahdat hiki hatussa ? minkä takia jos nää hahmot ei ole missään esillä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli paahdat hiki hatussa ? minkä takia jos nää hahmot ei ole missään esillä

On ne youtubessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On ne youtubessa

jos sä pelkäät että opitut asiat unohtuu niin tee muistiinpanoja. Ei stressi tee hyvää muistille

• Anonyymi
      UUSI

Miks mun keho ei jaksa painaa sata lasissa päivästä toiseen?

• Anonyymi
        UUSI

riittämätön lepo, ylikuormittuminen, motivaation puute . Ruokavalio, nesteytys ja lihasten tai hermoston kuormitus vaikuttavat suorituskykyyn. On tärkeää kuunnella kehoa, tunnistaa syyt ja tarvittaessa hidastaa tahtia

• Anonyymi
      UUSI

Ketään ei kiinnosta mun Masennus

• Anonyymi
        UUSI

Mua kiinnostaa, Kerro mikä sua masentaa niin jutellaan.

• Anonyymi
      UUSI

Hienoa jatka sanaa, kyllä se siitä. Jaettu ahdistus on paras ahdistus. Apropoo

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      209
      5828
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      107
      5707
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      199
      4715
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      52
      4083
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      67
      4001
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      31
      3616
    7. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      37
      1605
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      130
      1450
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      29
      1169
    10. Tuntui hyvälle kun huomioit minut

Huomasit. Nyt olen tyytyväinen monta päivää. Pitkästä aikaa. Saimme olla hetken. Naiselle
      Ikävä
      12
      1011
    Aihe