Onko trollaaminen mun oma vika?

Anonyymi-ap

Haukun ihmisiä netissä aina kun oma elämä kaatuu päälle. Olenko siihen oikeutettu? Haluan tartuttaa pahaa oloa somessa. En saa mistään mielihyvää ja kiusaaminen lisää valppautta kun pakotan itseni äärirajoille.

168

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi päättää asunko lattialle päivittäin ulostavan kissan kanssa, se on äitini lemmikki.
      Kissa tulee yöllä sänkyyni häiritsemään kun nukun. Se on elämäni suurin ongelma tällä hetkellä.

• Anonyymi

Jos temppuileva kissa on elämäsi suurin ongelma. Sinulla täytyy olla asiat hyvin.

• Anonyymi

Sä tarttisit jotain mukavaa elämääsi.

• Anonyymi

Vihaan itseäni!

• Anonyymi

Miksi vihaat itseäsi ?

• Anonyymi

Olet ihana. Minä en vihaa sinua

• Anonyymi

Itsekin välillä kiusaan muita netissä. Se on mun ainut ilonaiheeni tässä surkeassa ja sisällöttömässä elämässä. Monta kaverisuhdettakin jo mennyt poikki kun olen melkein aina kiukkuinen ja ilkeä ihminen.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Niin kun sulla on se asperger ja adhd

• Anonyymi

johtuuko se kiukkusuus ja ilkeys siitä aspergeristä ja mitä olet tehnyt sen eteen ettet olisi kiukkunen muuta kun haluat naisen ja seksiä

• Anonyymi

Voisko sun kiukkusuus johtua siitä kun olet ollut nyt raittiina niin sä et turruta itseäsi alkoholilla ja sun on vaikea käsitellä sun tunteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo varmaan siitäkin johtuu tuollainen sopimaton käytös vaikka eipä sitä kokonaan sillä voi oikeuttaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo varmaan siitäkin johtuu tuollainen sopimaton käytös vaikka eipä sitä kokonaan sillä voi oikeuttaa.

Masentunut Mies

Tai Add mulla on ei AdHd:tä ellei ole diagnosoitu väärin.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

niin ajattelinkin ettei diagnoosi oikeuta huonoon käytökseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

muistin että olet kertonut että sulla oli adhd mutta olikin add

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

add on yksi adhd muoto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myrkytä itsesi amfetamiinilla. Kun olet koukussa mene valittaan lääkärille oloasi. Niin saat piriä reseptillä ja laillisesti kelan maksamana. Hyvällä tuurilla pääset sairaseläkkeelle kehumaan sdptä

Eläköön sosialismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Adhd ja masennus on muoti-ilmiöitä. Niihin saa kelan lääkkeet lääkärinlausunnolla hopihopi lääkäriin, mars.!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myrkytä itsesi amfetamiinilla. Kun olet koukussa mene valittaan lääkärille oloasi. Niin saat piriä reseptillä ja laillisesti kelan maksamana. Hyvällä tuurilla pääset sairaseläkkeelle kehumaan sdptä

Eläköön sosialismi.

No oon jo sairaseläkkeellä enkä koskaan kehuisi Sdp:tä. Amfetamiinireseptin eli AdHd-lääkkeet kyllä voisi käydä hakemassa.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläköön sosialismi.

Miksi mun pitäis myrkyttää itseni amfetamiinilla? olisko sinun hyvä hyväksyä se että sinulla on haasteita elämässä. Lopeta vertaamisen muihin ja alat arvostaa itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Adhd ja masennus on muoti-ilmiöitä. Niihin saa kelan lääkkeet lääkärinlausunnolla hopihopi lääkäriin, mars.!

Sä et taida tietää että masentunut mies ei halua lääkkeitä. Hän on kertonut sen monta kertaa ettei ne lääkkeet tee hänelle hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oon jo sairaseläkkeellä enkä koskaan kehuisi Sdp:tä. Amfetamiinireseptin eli AdHd-lääkkeet kyllä voisi käydä hakemassa.

Masentunut Mies

Mutta sinähän olet sanonut ettet halua olla yhteydessä terveydenhuollon kanssa koska ne syöttää sulle lääkkeitä. Samalla kun meet lääkärille niin kerro lääkärille mitä haasteita ja vaikeuksia sulla on arjessa ja elämänhallinassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Mikset sä silloin ole niitä aloittanut kun sait diagnoosin. Mikä on saanut sinut nyt muuttaa mielen lääkäreitä ja lääkkeitä kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sä silloin ole niitä aloittanut kun sait diagnoosin. Mikä on saanut sinut nyt muuttaa mielen lääkäreitä ja lääkkeitä kohtaan?

Koska pelkäsin liikaa lääkkeiden haittavaikutuksia ja mulle olis määrätty jotain atomoksetiinia ja Venlafaksiinia jotka ei ole mitään oikeita AdHd-lääkkeitä. Venla eli Efexor on masennuslääke ja vieläpä pahimmasta päästä haittavaikutusten suhteen.

Enkä kokenut vielä tuolloin muutenkaan Add:tä silloin miksikään pääongelmakseni. Itseasiassa jopa kyseenalaistin koko diagnoosin. Nyt olen alkanut ajatella että ehkä kaikki mun ongelmat johtuukin siitä.

Varmaan se olis sitten yksityiselle lääkärille mentävä jos haluaa kokeilla Elvansea ja Attentinia.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo harmi kun ei tässä tuppukylässä ole AdHd:hen erikoistuneita erikoislääkäreitä.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän olet sanonut ettet halua olla yhteydessä terveydenhuollon kanssa koska ne syöttää sulle lääkkeitä. Samalla kun meet lääkärille niin kerro lääkärille mitä haasteita ja vaikeuksia sulla on arjessa ja elämänhallinassa.

AdHd lääkkeitä en ole vielä koskaan kokeillut ja ainakaan mulla ei ole niistä vielä negatiivisia kokemuksia toisin kuin masennuslääkkeistä. Toki kaikilla lääkkeillä voi olla haittavaikutuksia ja vakaviakin sellaisia. Se noissa lääkkeissä aina hirvittää.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska pelkäsin liikaa lääkkeiden haittavaikutuksia ja mulle olis määrätty jotain atomoksetiinia ja Venlafaksiinia jotka ei ole mitään oikeita AdHd-lääkkeitä. Venla eli Efexor on masennuslääke ja vieläpä pahimmasta päästä haittavaikutusten suhteen.

Enkä kokenut vielä tuolloin muutenkaan Add:tä silloin miksikään pääongelmakseni. Itseasiassa jopa kyseenalaistin koko diagnoosin. Nyt olen alkanut ajatella että ehkä kaikki mun ongelmat johtuukin siitä.

Varmaan se olis sitten yksityiselle lääkärille mentävä jos haluaa kokeilla Elvansea ja Attentinia.

Masentunut Mies

No mene yksityiselle. Varaa aika lääkärille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AdHd lääkkeitä en ole vielä koskaan kokeillut ja ainakaan mulla ei ole niistä vielä negatiivisia kokemuksia toisin kuin masennuslääkkeistä. Toki kaikilla lääkkeillä voi olla haittavaikutuksia ja vakaviakin sellaisia. Se noissa lääkkeissä aina hirvittää.

Masentunut Mies

No mitä sä haluut. Nyt taas mieli muuttui etkä haluakaan adhd lääkkeitä. Koita päättää mitä sä haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et taida tietää että masentunut mies ei halua lääkkeitä. Hän on kertonut sen monta kertaa ettei ne lääkkeet tee hänelle hyvää.

amfetamiini ei ole mikään lääke, vaan saksalainen ihmeaine jonka avulla he melkein voittivat maailmansodan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

amfetamiini ei ole mikään lääke, vaan saksalainen ihmeaine jonka avulla he melkein voittivat maailmansodan

AdHd-lääkkeissä on Amfetamiinia joten otappa asioista selvää ennenkuin kirjoittelet. Toki ei se täysin samaa ole kuin puhdas Amfetamiini joka on laiton vaarallinen huume ainakin yliannosteltuna.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Onpa ikävää, jos sinulla menee huonosti. Olen pahoillani siitä.

Mutta voit silti miettiä sitä, onko sinun sitten pakko olla ylipäätään somessa?

Mikä tuo sinulle hyvää oloa? Onko se pelaaminen, lukeminen, urheileminen, lätkän tai jalkapallon katsominen, tai luonnossa liikkuminen? Vaihtoehtojahan on vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi

Vaikea riippuvuus?

• Anonyymi

Teek töitä puhelimella en voi olla ilman nettiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teek töitä puhelimella en voi olla ilman nettiä

Paljon sä saat palkaa kun teet töitä 24/7 . Sä oot miljonääri jos ei ole koskaan vapaata töistä. Miten ylipäänsa jaksat vuorokaudesta toiseen ilman lepoa ja mitä työtä teet 24/7. Onko tollanen työnteko edes laillista ettei ole yhtään vapaa-aikaa jos koko ajan pitää olla puhelin ja netti esillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon sä saat palkaa kun teet töitä 24/7 . Sä oot miljonääri jos ei ole koskaan vapaata töistä. Miten ylipäänsa jaksat vuorokaudesta toiseen ilman lepoa ja mitä työtä teet 24/7. Onko tollanen työnteko edes laillista ettei ole yhtään vapaa-aikaa jos koko ajan pitää olla puhelin ja netti esillä

Putinin trolli ja Putin maksaa hyvin.

Masentunut mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinin trolli ja Putin maksaa hyvin.

Masentunut mies

Ethän sä käynyt töissä . älä vastaa kun en kysynyt sulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirrän puhelimella psykedeelisiä animaatiohahmoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piirrän puhelimella psykedeelisiä animaatiohahmoja.

24/7 paljoko sä saat siitä palkkaa. Ensinnäkin kukaan työnantaja ei voi teettää töitä työntekijällä 24/7 . Milloin sulla on vapaata töistä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

24/7 paljoko sä saat siitä palkkaa. Ensinnäkin kukaan työnantaja ei voi teettää töitä työntekijällä 24/7 . Milloin sulla on vapaata töistä ?

Ei päivänäkään viikossa

• Anonyymi

Ei toisia voi kiusata sen takia, että itsellä on paha olla.
      Ei ne muut ole syyllisiä pahaan oloosi.

• Anonyymi

Niinhän ne koulukiusaajatkin aikanaan mulle teki. Oliko heillä hyvä olo? Luultavasti ei ollut kun piti kiusata. Mut joo en taida olla heitä parempi ihminen jos nyt teen samaa muille kuin he mulle aikanaan.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne koulukiusaajatkin aikanaan mulle teki. Oliko heillä hyvä olo? Luultavasti ei ollut kun piti kiusata. Mut joo en taida olla heitä parempi ihminen jos nyt teen samaa muille kuin he mulle aikanaan.

Masentunut Mies

Koulukiusaajilla on itsellään paha olo. Haluatko puhua siitä mitä tunteita sussa herättää ne tapahtumat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

eli purat pahaa oloasi koska sulla on ongelmia käsitellä tapahtumia ja tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

Luuletko saavasi tuolla tavalla naisen koska olet puhunut että parisuhde muuttais kaiken

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

No tuleeko sulle hyvä olo kun haukut ihmisiä. saatko siitä mielihyvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

eli olet katkera ja haluat oikein kieriskellä siinä tunteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli olet katkera ja haluat oikein kieriskellä siinä tunteessa

Repesin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuleeko sulle hyvä olo kun haukut ihmisiä. saatko siitä mielihyvää

No ehkä hetkeksi mutta hetken päästä on jo pahempi olo kuin alunperin oli.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulukiusaajilla on itsellään paha olo. Haluatko puhua siitä mitä tunteita sussa herättää ne tapahtumat

Vihaa ja pelkoa lähinnä ja myös katkeruutta.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Se on sun tapa lieventää paha oloa ja ahdistusta. Voisitko pysähtyä miettimään mikä sen pahan olon saa aikaseksi ja voiko sille tehdä jotain? Oletko käsitelleyt asiat jotka ahdistaa ja tunteet joita asian käsittely sinussa herättää?

• Anonyymi

Jos ei saa mistään mielihyvää niin onko tapahtunut jotain minkä takia mieli on alakuloinen ja onko elämässä mitään mikä tuo iloa.

• Anonyymi

Itse ainakin jo kertonut moneen kertaan syyt masennukselleni täällä. Siihen olisi myös olemassa melko yksinkertainen ratkaisu. Mutta eihän se käy päinsä.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin jo kertonut moneen kertaan syyt masennukselleni täällä. Siihen olisi myös olemassa melko yksinkertainen ratkaisu. Mutta eihän se käy päinsä.

Masentunut Mies

Niin sulla on sosiaalisia pelkoja. Kävitkö sä tutustuu niihin chateihin joista kerroin sulle. Mikä niissä kaikissa oli vialla kun ei kelvannut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

sä olet masentunut koska sä et saa naista ja seksiä. Olet kertonut että nainen parantaa sut.Niinkö lääkäri sanoi kun sait diagnoosit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

eli sä haluut helpon ratkasun ja et halua tehdä töitä sen eteen. kaikki pitää saada valmiina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentunut Mies

mikä niissä chateissa oli niin huonoa ettei niistä mikään kelvannut. sekö koska siellä ei tarjottu sulle seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sulla on sosiaalisia pelkoja. Kävitkö sä tutustuu niihin chateihin joista kerroin sulle. Mikä niissä kaikissa oli vialla kun ei kelvannut

No ei niissä höpöttämisestä ole mulle apua. Pitäisi saada käytännön apua ongelmien hoitamiseen ja ratkaisemiseen.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä niissä chateissa oli niin huonoa ettei niistä mikään kelvannut. sekö koska siellä ei tarjottu sulle seksiä

Joo se että naiset ei kiinnostu meikäläisestä enkä saa seksiä niin kyllä sellanen alkaa masentaa ja tekee vihaiseksi

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo se että naiset ei kiinnostu meikäläisestä enkä saa seksiä niin kyllä sellanen alkaa masentaa ja tekee vihaiseksi

Masentunut Mies

Sitten kun saan jatkuvasti pakkeja niin alan käyttäytyä aivan törkeästi naisia kohtaan, huorittelen ja teen kaikkea muuta kivaa.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä olet masentunut koska sä et saa naista ja seksiä. Olet kertonut että nainen parantaa sut.Niinkö lääkäri sanoi kun sait diagnoosit.

Ei lääkäri niin sanonut kun ihan itse sen keksin että sekin saaminen parantaa mut.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä haluut helpon ratkasun ja et halua tehdä töitä sen eteen. kaikki pitää saada valmiina

Joo helppo ratkaisu olisi paras.

Masentunut Mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun saan jatkuvasti pakkeja niin alan käyttäytyä aivan törkeästi naisia kohtaan, huorittelen ja teen kaikkea muuta kivaa.

Masentunut Mies

Eihän siinä ole mitään kivaa.

• Anonyymi

Trollaan koska Liikunta on pakkopullaa!
      Trollaan koska olen istunut kaksi päivää koneella!
      Trollaan koska mulla on kuukautiset
      Trollaan koska mulla on tylsää istua sisällä kuukautisten takia! Ne on liian runsaat.

• Anonyymi

Trollaan koska ulkona on pimeää
      Trollaan koska ei ole muutakaan tekemistä.

• Anonyymi

Luonnevika.
      Varmaan peritty iskältä tai äiskältä.
      Luultavasti vasuri.

• Anonyymi

Olen vasenkätinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vasenkätinen

Joo ainut vasuri mitä mussa on niin se on vasenkätisyys.

Masentunut mies

• Anonyymi

Jos mulla ei olisi kuukautisia olisin käynyt jo ulkona.

• Anonyymi

Et voi mennä ulos koska sulla on kuukautiset. Kai sulla on kuukautissuoja käytösäs ettei veri valu pitkin reisiä.Anna mun kaikki kestää.

• Anonyymi

Onko sulla runsas vuoto?

• Anonyymi

Mistä löydän erikoista seuraa?

• Anonyymi

Haluan sekoilla.

• Anonyymi

Miksi haluat sekoilla ? Haluatko sillä tukahduttaa pahaa oloasi?

• Anonyymi

Mä oon masentunut koska en saa adhd sekoilu seuraa.

• Anonyymi

onko se sekoilu pakokeino siitä pahasta olosta?Onko sinulla vaikea käsitellä negatiivisa tunteita ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko se sekoilu pakokeino siitä pahasta olosta?Onko sinulla vaikea käsitellä negatiivisa tunteita ?

Älä valehtele mä tiedän kenen luona sä olet. Huutistan tälle vielä aikuisena kun se tyyppi karkas aina äidiltään mun luokse ja me tehtiin kaikkee älytöntä. Se äiti sai sen aina kiinni mun luona olosta ja se oli osa hauskuutta. Sen mielestä mä olen huonoa seuraa. Älyttömän hyvältä tuntui pitää hauskaa silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele mä tiedän kenen luona sä olet. Huutistan tälle vielä aikuisena kun se tyyppi karkas aina äidiltään mun luokse ja me tehtiin kaikkee älytöntä. Se äiti sai sen aina kiinni mun luona olosta ja se oli osa hauskuutta. Sen mielestä mä olen huonoa seuraa. Älyttömän hyvältä tuntui pitää hauskaa silloin.

No kenen luona olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olen valhedellut. Silloin jos haluaa sekoilla niin haluaa paeta pahaa oloaan koska se aiheuttaa negatiivisia tunteita joita ei ole valmis kösittelemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kenen luona olen

Minun luona sekoilemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kun tulisi takaisin sekoilemaan niin ai että kun menisi lujaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olen valhedellut. Silloin jos haluaa sekoilla niin haluaa paeta pahaa oloaan koska se aiheuttaa negatiivisia tunteita joita ei ole valmis kösittelemään

Mä muistelin sitä hetkeä kun se tyyppi jäi kiinni mun luona olosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä et kyllä ole mun luona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä et kyllä ole mun luona

Mutta sinä olet minun luona siinä on ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kun tulisi takaisin sekoilemaan niin ai että kun menisi lujaa.

kuka tulisi takaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä muistelin sitä hetkeä kun se tyyppi jäi kiinni mun luona olosta.

kuka tyyppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinä olet minun luona siinä on ero.

missä sun todellisuudentaju on. Sinä et ole täälä minun luonani niin silloin minä en voi olla sinulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuka tyyppi

Se jolla on adhd.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se jolla on adhd.

okei. en tunne häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

okei. en tunne häntä

Duudsoni meininkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se jolla on adhd.

Aika monilla on nykyään AdHd.

• Anonyymi

Mulla on selvästi apatia, päässä ei liiku mitään ja kaikki tuntuu harmaalta mössöltä

• Anonyymi

Minkä takia mikään ei tunnu miltään. Mitä on tapahtunut ennen kuin huomasit että kaikki on harmaata mössöä. Onko elämässä tapahtunjut jotain mikä laukaisi apatian

• Anonyymi

Pakko saada lisää aikaiseksi. Pakko saada parempaa tulosta!

• Anonyymi

Vaatiiko joku sinulta enemmän kuin mihin pystyt? tunnetko riittämättömyyttä ja arvottomuutta. Ettet riitä ihmisenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaatiiko joku sinulta enemmän kuin mihin pystyt? tunnetko riittämättömyyttä ja arvottomuutta. Ettet riitä ihmisenä

Tein viisi hahmoa päivässä ja valtavan monimutkaisen psykedeelisen homotaulun ja sitten väsyin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein viisi hahmoa päivässä ja valtavan monimutkaisen psykedeelisen homotaulun ja sitten väsyin.

No lepää ja ota omaa aikaa.Hae sairauslomaa ja kerää voimia ja koita oppia tunnistaa sun voimavarat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No lepää ja ota omaa aikaa.Hae sairauslomaa ja kerää voimia ja koita oppia tunnistaa sun voimavarat

Mulla on alisuorittajan menneisyys taakkana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä et ole suoriutunut annetuista töistä. Oletko kuitenkin tehnyt parhaasi vai hälläväliä asenteella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä et ole suoriutunut annetuista töistä. Oletko kuitenkin tehnyt parhaasi vai hälläväliä asenteella

No nyt suoriudun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja nyt olet sitten ylisuorittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen urani alkuhetket kun avaan gallerian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt suoriudun.

mutta et osaa levätä ja tunnistaa omia voimavaroja koska olet ajanut itsesi loppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta et osaa levätä ja tunnistaa omia voimavaroja koska olet ajanut itsesi loppuun.

Kyllä näin tapahtui ja mollaan siitä itseäni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on todella pikkutarkkaa työtä keksiä uusia hahmoja pienen näytön avulla. Sormella piirrän puhelimelle 4-9 tuntia päivässä. Sitten lataan hahmoni youtubeen mutta kahteen päivään en ole jaksanut koska mua oikeasti väsyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.

Koska et aikasemmin täyttänyt työnanatjan vaatimuksia niin rankaiset itseäsi tällä tavoin ja et pysähdy miettimään omia voimavaroja ja syitä ylisuorittamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on todella pikkutarkkaa työtä keksiä uusia hahmoja pienen näytön avulla. Sormella piirrän puhelimelle 4-9 tuntia päivässä. Sitten lataan hahmoni youtubeen mutta kahteen päivään en ole jaksanut koska mua oikeasti väsyttää.

Ammattini on ainoa lajissaan se Vaatii aivotyötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tunteita se herättää sinussa? tunnetko epäonnistuneesi koska väsyit ja uuvuit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mollaat itseäsi koska olet pettynyt itseesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tunteita se herättää sinussa? tunnetko epäonnistuneesi koska väsyit ja uuvuit

Pahinta on häpeä siitä että aloitin urani vasta 24 vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku aikataulu jonka mukaan pitää mennä? etkö voi vaikuttaa yhtään sun työaikoihin ja työtunteihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ammattini on ainoa lajissaan se Vaatii aivotyötä.

Ja sinulla ei ole oikeustta taukoihin . miksei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku aikataulu jonka mukaan pitää mennä? etkö voi vaikuttaa yhtään sun työaikoihin ja työtunteihin

Mulla todellakin on työtilana sohva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulla ei ole oikeustta taukoihin . miksei

Koska pelkään että urani kaatuu jos pidän päivänkin taukoa että opitut taidot häviää aivoista jos sitä ei tee joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tunnet arvottomuutta ja tunnet olevasi alempiarvoinen koska alotit vasta 24 vuotiaana. pelkäät että sinut tuomitaan sen takia että olet aloittanut urasi myöhemmin kuin muut samaa työtä tekevät. Tunnet ettet kelpaa tämän takia. omaat huonon itsetunnon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tunnet arvottomuutta ja tunnet olevasi alempiarvoinen koska alotit vasta 24 vuotiaana. pelkäät että sinut tuomitaan sen takia että olet aloittanut urasi myöhemmin kuin muut samaa työtä tekevät. Tunnet ettet kelpaa tämän takia. omaat huonon itsetunnon

Löysin itseni vasta aikuisena. Se entinen minä oli niin erilainen kuin nykyinen että oikein hirvittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla todellakin on työtilana sohva.

ja sinulla ei ole mahdollisuus pitää taukoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska pelkään että urani kaatuu jos pidän päivänkin taukoa että opitut taidot häviää aivoista jos sitä ei tee joka päivä.

Tiedäthän että väsymys ja uupumis vaikuttaa muistiin . Onko sinulla mahdollisuus kirjata ylös asioita ettei kaikkea tarvi pitää mielessä jos on ongelmia muistin kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos sinulla on masennus niin se vaikuttaa muistiin ja pidöt masennusta yllä tälläsellä tavalla työskennellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin itseni vasta aikuisena. Se entinen minä oli niin erilainen kuin nykyinen että oikein hirvittää.

Miksi sitten mollaat itseäsi ja vertaa itseäsi muihin jos olet löytänyt itsesi ja tiedät voimavarasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten mollaat itseäsi ja vertaa itseäsi muihin jos olet löytänyt itsesi ja tiedät voimavarasi

Se vaihtelee päivän mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaihtelee päivän mukaan

Et vastannut kysymykseen. Eli et tunne itseäsi ja voimavarojasi. Kannattaisko pysähtyä miettii noita sun toimintatapojasi. Et sä voi loputtomiin vaan porhaltaa eteenpään ilman että pidät taukoja työstäsi. Sä olet jo nyt loppuunpalanut ja luulet tolla menolla jaksavasi ja elää mielekästä elämää. Et kertonut paljon tienaat tuolla työnteollasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen. Eli et tunne itseäsi ja voimavarojasi. Kannattaisko pysähtyä miettii noita sun toimintatapojasi. Et sä voi loputtomiin vaan porhaltaa eteenpään ilman että pidät taukoja työstäsi. Sä olet jo nyt loppuunpalanut ja luulet tolla menolla jaksavasi ja elää mielekästä elämää. Et kertonut paljon tienaat tuolla työnteollasi

Mä en oo koskaan saanut tästä rahaa mutta tämä on ainoa asia miksi haluan elää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en oo koskaan saanut tästä rahaa mutta tämä on ainoa asia miksi haluan elää!

Okei. Mutta älä polta ittees loppuun tollasella tahdilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole aloittanut työuraa vaikka olen jo kohta 37-vuotias enkä todennäköisesti enää koskaan aloitakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole aloittanut työuraa vaikka olen jo kohta 37-vuotias enkä todennäköisesti enää koskaan aloitakkaan.

Ja noloa myöntää niin en edes osaa mitään mitä voisin työkseni tehdä tai sitten olen vain liian laiska ja masentunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja noloa myöntää niin en edes osaa mitään mitä voisin työkseni tehdä tai sitten olen vain liian laiska ja masentunut.

Oletko miettinyt että taustalla voi olla esim oppimisvaikeus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä teen yötöitä joka toinen yö neljään asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän mulla onkin diagnosoitu monimuotoiset kehityshäiriöt joskus 10-vuotiaana. Tästä huolimatta pääsin kuitenkin Ylioppilaaksi. Sen jälkeen asiat tyssäs kokonaan lähinnä sosiaalisten pelkojen johdosta. Aikuisena tuo diagnoosi tarkentui Add ja Aspergeriksi.

Masentunut Mies

• Anonyymi

En ole pitänyt päivääkään lomaa tänä vuonna.

• Anonyymi

Olette varmasti työnanatajan kanssa sopineet milloin lomat pidetään?

• Anonyymi

ja sen takia sä et saa pitää vapaata töistä koskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sen takia sä et saa pitää vapaata töistä koskaan

Koska päästin itseni liian helpolla koko ikäni nyt olen supersuorittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska päästin itseni liian helpolla koko ikäni nyt olen supersuorittaja.

koska tunnet tyytymättömyyttä ja riittämättömyyttä ja kompensoit äöitä tunteita jatkuvalla suorittamisella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska tunnet tyytymättömyyttä ja riittämättömyyttä ja kompensoit äöitä tunteita jatkuvalla suorittamisella

Ne hahmot on ihan omaa luokkaansa markkinoilla. Ne yksinkertaisesti päihittäisi kaikki mutta oma firma puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne hahmot on ihan omaa luokkaansa markkinoilla. Ne yksinkertaisesti päihittäisi kaikki mutta oma firma puuttuu.

No perusta yritys jos sä haluut olla yrittäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli paahdat hiki hatussa ? minkä takia jos nää hahmot ei ole missään esillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli paahdat hiki hatussa ? minkä takia jos nää hahmot ei ole missään esillä

On ne youtubessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne youtubessa

jos sä pelkäät että opitut asiat unohtuu niin tee muistiinpanoja. Ei stressi tee hyvää muistille

• Anonyymi

Miks mun keho ei jaksa painaa sata lasissa päivästä toiseen?

• Anonyymi

riittämätön lepo, ylikuormittuminen, motivaation puute . Ruokavalio, nesteytys ja lihasten tai hermoston kuormitus vaikuttavat suorituskykyyn. On tärkeää kuunnella kehoa, tunnistaa syyt ja tarvittaessa hidastaa tahtia

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta mun Masennus

• Anonyymi

Mua kiinnostaa, Kerro mikä sua masentaa niin jutellaan.

• Anonyymi

Hienoa jatka sanaa, kyllä se siitä. Jaettu ahdistus on paras ahdistus. Apropoo

• Anonyymi

Älä ruoki trollia. Välinpitämättömyys trolleja kohtaan on lääke, joka toimii. Ja, että oma vikasi. Voit muuttaa omaa käytöstäsi.

• Anonyymi

Ai että heti kun tämän keskustelun klikkaa auki aivoihin tulee myrkkypilvi joka pyörii siellä aikansa ja lähtee aikanaan tiehensä. Uskokaa mua etten olisi täällä hetkeäkään jos mulla olisi sosiaalinen elämä kunnossa. Tämä on oikeasti asia joka pistää kovankin ihmisen polvilleen edessään, sä haluat kuulua samanmielisten joukkoon sä haluat sen tunteen että olet osa laumaa ja tämä on paikka jossa saat sen fiiliksen mutta silti kiusaamme toisiamme. Mene ulos. Älä valita, se on sun oma valinta ja muut loukkaavat kommentit vaan pahentaa tilannetta. Puhukaa hyvät ihmiset yksinäisille junassa ja puistoissa siinä on oikeasti terapiaa!

• Anonyymi

Onhan se ihan oma vika. Nyt kun vielä sananvapaus on olemassa(osittain) vähän aikaa niin kannattaa sitä toki käyttää.
      Mutta jos vaan haukut ihmisiä niin saat vaan sääliä osaksesi. Kehitä itseäsi ja älyäsi, ilkeä voi olla monella tavalla. Jopa niin ettei kohde edes huomaa sitä itse.

• Anonyymi

Kuka käskee olemaan ilkeä ? Ei ole pakko olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka käskee olemaan ilkeä ? Ei ole pakko olla.

Ei kukaan käske, mutta aloittaja haluaa olla.

• Anonyymi

Entä jos haluan mennä ulos mutta Masennus estää?

• Anonyymi

Miten se masennus estää ulosmenemisen? Jos kuitenkin on halua mennä ulos haukkaa happea. Ei se seinien sisäpuolille jääminen helpota varmaan oloa. Välillä on hyvä mennä hengittää raitista ilmaa ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se masennus estää ulosmenemisen? Jos kuitenkin on halua mennä ulos haukkaa happea. Ei se seinien sisäpuolille jääminen helpota varmaan oloa. Välillä on hyvä mennä hengittää raitista ilmaa ulos.

Se estää että olen sohvaperuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetin viimeyönä provon kaupungin liikunnanohjaajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vie sohva ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vie sohva ulos.

No eikai sitä pysty viemään jos vaan makaa sohvalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikai sitä pysty viemään jos vaan makaa sohvalla?

Olisko sulla ketään joka kantais sn sohvan ulos. Jos ei ole kavereita tai läheisiä niin esim naapuri. Kysyt nätisti naapurilta voisiko auttaa kantaa sohvan ulos.

• Anonyymi

trollaus ei automaattisesti tarkoita sitä että on syntymähetkellä syntynyt trolliksi että lähes kaikissa tapauksissa kyse on syy-ja seuraussuhteista. Siitä voi piästä erroon aktiivisen ja hyvän terapian avulla. Tarvii apuvälineet purkaa ongelmat /paha olo. Usein takana viha, katkeruus, pettymykset ja kaltoinkohdelluksi joutumiset mikä ajjaa trollaamisee.

• Anonyymi

Eli tavallaan se trollaus on myös muiden syytä jos on vaikka joutunut rankan kiusaamisen kohteeksi vaikka jokainen vastaakin omista kirjoituksistaan tai puheistaan.

• Anonyymi

Jos sua häiritsee toi asia, niin voit aina lopettaa.

• Anonyymi

Tää on kuule sen tason riippuvuus ettei siitä vain pääse eroon. Se on kasvanut kiinni minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kuule sen tason riippuvuus ettei siitä vain pääse eroon. Se on kasvanut kiinni minuun.

Sitten varmaan turha valittaa. Hyväksyä pitää se.

• Anonyymi

En ole vieläkään käynyt ulkona tänään!

• Anonyymi

Myöhäistä se tuossa vaiheessa on, aurinko on jo laskenut. Tosin ei se näkyisi kun vettä sataa kaatamalla.

• Anonyymi

On.

Sun elämä kaatuu päälle oman käytöksesi vuoksi mulkku. Jos vittuilet ihmisille ympäristö reagoi.

• Anonyymi

Sanoo Luuseri

• Anonyymi

Vedä pää täyteen viinaa äläkä puhu mulle

• Anonyymi

Taas joku on tekemässä musta perätöntä huoli ilmoitusta! Tämä on niin älyttömän stressaavaa mulle itselleni.

• Anonyymi

Oikeasti Millon tää riippuvuus loppuu!

• Anonyymi
        UUSI

Ei se itsestään lopu, siihen on haettava apua. Apua saa, jos haluaa asian hoitaa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      49
      5179
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2146
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      107
      2141
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1877
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1740
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      49
      1147
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      250
      1106
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1011
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      951
    Aihe