Haukun ihmisiä netissä aina kun oma elämä kaatuu päälle. Olenko siihen oikeutettu? Haluan tartuttaa pahaa oloa somessa. En saa mistään mielihyvää ja kiusaaminen lisää valppautta kun pakotan itseni äärirajoille.
Onko trollaaminen mun oma vika?
121
441
Vastaukset
- Anonyymi
En voi päättää asunko lattialle päivittäin ulostavan kissan kanssa, se on äitini lemmikki.
Kissa tulee yöllä sänkyyni häiritsemään kun nukun. Se on elämäni suurin ongelma tällä hetkellä.- AnonyymiUUSI
Jos temppuileva kissa on elämäsi suurin ongelma. Sinulla täytyy olla asiat hyvin.
- Anonyymi
Sä tarttisit jotain mukavaa elämääsi.
- Anonyymi
Vihaan itseäni!
- AnonyymiUUSI
Miksi vihaat itseäsi ?
- AnonyymiUUSI
Olet ihana. Minä en vihaa sinua
- Anonyymi
Itsekin välillä kiusaan muita netissä. Se on mun ainut ilonaiheeni tässä surkeassa ja sisällöttömässä elämässä. Monta kaverisuhdettakin jo mennyt poikki kun olen melkein aina kiukkuinen ja ilkeä ihminen.
Masentunut Mies- AnonyymiUUSI
Niin kun sulla on se asperger ja adhd
- AnonyymiUUSI
johtuuko se kiukkusuus ja ilkeys siitä aspergeristä ja mitä olet tehnyt sen eteen ettet olisi kiukkunen muuta kun haluat naisen ja seksiä
- AnonyymiUUSI
Voisko sun kiukkusuus johtua siitä kun olet ollut nyt raittiina niin sä et turruta itseäsi alkoholilla ja sun on vaikea käsitellä sun tunteita
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo varmaan siitäkin johtuu tuollainen sopimaton käytös vaikka eipä sitä kokonaan sillä voi oikeuttaa.
Masentunut Mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo varmaan siitäkin johtuu tuollainen sopimaton käytös vaikka eipä sitä kokonaan sillä voi oikeuttaa.
Masentunut MiesTai Add mulla on ei AdHd:tä ellei ole diagnosoitu väärin.
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut Miesniin ajattelinkin ettei diagnoosi oikeuta huonoon käytökseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai Add mulla on ei AdHd:tä ellei ole diagnosoitu väärin.
Masentunut Miesmuistin että olet kertonut että sulla oli adhd mutta olikin add
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai Add mulla on ei AdHd:tä ellei ole diagnosoitu väärin.
Masentunut Miesadd on yksi adhd muoto
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myrkytä itsesi amfetamiinilla. Kun olet koukussa mene valittaan lääkärille oloasi. Niin saat piriä reseptillä ja laillisesti kelan maksamana. Hyvällä tuurilla pääset sairaseläkkeelle kehumaan sdptä
Eläköön sosialismi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesAdhd ja masennus on muoti-ilmiöitä. Niihin saa kelan lääkkeet lääkärinlausunnolla hopihopi lääkäriin, mars.!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Myrkytä itsesi amfetamiinilla. Kun olet koukussa mene valittaan lääkärille oloasi. Niin saat piriä reseptillä ja laillisesti kelan maksamana. Hyvällä tuurilla pääset sairaseläkkeelle kehumaan sdptä
Eläköön sosialismi.No oon jo sairaseläkkeellä enkä koskaan kehuisi Sdp:tä. Amfetamiinireseptin eli AdHd-lääkkeet kyllä voisi käydä hakemassa.
Masentunut Mies
- Anonyymi
Onpa ikävää, jos sinulla menee huonosti. Olen pahoillani siitä.
Mutta voit silti miettiä sitä, onko sinun sitten pakko olla ylipäätään somessa?
Mikä tuo sinulle hyvää oloa? Onko se pelaaminen, lukeminen, urheileminen, lätkän tai jalkapallon katsominen, tai luonnossa liikkuminen? Vaihtoehtojahan on vaikka kuinka paljon.- AnonyymiUUSI
Vaikea riippuvuus?
- AnonyymiUUSI
Teek töitä puhelimella en voi olla ilman nettiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Teek töitä puhelimella en voi olla ilman nettiä
Paljon sä saat palkaa kun teet töitä 24/7 . Sä oot miljonääri jos ei ole koskaan vapaata töistä. Miten ylipäänsa jaksat vuorokaudesta toiseen ilman lepoa ja mitä työtä teet 24/7. Onko tollanen työnteko edes laillista ettei ole yhtään vapaa-aikaa jos koko ajan pitää olla puhelin ja netti esillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljon sä saat palkaa kun teet töitä 24/7 . Sä oot miljonääri jos ei ole koskaan vapaata töistä. Miten ylipäänsa jaksat vuorokaudesta toiseen ilman lepoa ja mitä työtä teet 24/7. Onko tollanen työnteko edes laillista ettei ole yhtään vapaa-aikaa jos koko ajan pitää olla puhelin ja netti esillä
Putinin trolli ja Putin maksaa hyvin.
Masentunut mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Putinin trolli ja Putin maksaa hyvin.
Masentunut miesEthän sä käynyt töissä . älä vastaa kun en kysynyt sulta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piirrän puhelimella psykedeelisiä animaatiohahmoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piirrän puhelimella psykedeelisiä animaatiohahmoja.
24/7 paljoko sä saat siitä palkkaa. Ensinnäkin kukaan työnantaja ei voi teettää töitä työntekijällä 24/7 . Milloin sulla on vapaata töistä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
24/7 paljoko sä saat siitä palkkaa. Ensinnäkin kukaan työnantaja ei voi teettää töitä työntekijällä 24/7 . Milloin sulla on vapaata töistä ?
Ei päivänäkään viikossa
- AnonyymiUUSI
Ei toisia voi kiusata sen takia, että itsellä on paha olla.
Ei ne muut ole syyllisiä pahaan oloosi.- AnonyymiUUSI
Niinhän ne koulukiusaajatkin aikanaan mulle teki. Oliko heillä hyvä olo? Luultavasti ei ollut kun piti kiusata. Mut joo en taida olla heitä parempi ihminen jos nyt teen samaa muille kuin he mulle aikanaan.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne koulukiusaajatkin aikanaan mulle teki. Oliko heillä hyvä olo? Luultavasti ei ollut kun piti kiusata. Mut joo en taida olla heitä parempi ihminen jos nyt teen samaa muille kuin he mulle aikanaan.
Masentunut MiesKoulukiusaajilla on itsellään paha olo. Haluatko puhua siitä mitä tunteita sussa herättää ne tapahtumat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut Mieseli purat pahaa oloasi koska sulla on ongelmia käsitellä tapahtumia ja tunteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesLuuletko saavasi tuolla tavalla naisen koska olet puhunut että parisuhde muuttais kaiken
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesNo tuleeko sulle hyvä olo kun haukut ihmisiä. saatko siitä mielihyvää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut Mieseli olet katkera ja haluat oikein kieriskellä siinä tunteessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli olet katkera ja haluat oikein kieriskellä siinä tunteessa
Repesin.
- AnonyymiUUSI
Se on sun tapa lieventää paha oloa ja ahdistusta. Voisitko pysähtyä miettimään mikä sen pahan olon saa aikaseksi ja voiko sille tehdä jotain? Oletko käsitelleyt asiat jotka ahdistaa ja tunteet joita asian käsittely sinussa herättää?
- AnonyymiUUSI
Jos ei saa mistään mielihyvää niin onko tapahtunut jotain minkä takia mieli on alakuloinen ja onko elämässä mitään mikä tuo iloa.
- AnonyymiUUSI
Itse ainakin jo kertonut moneen kertaan syyt masennukselleni täällä. Siihen olisi myös olemassa melko yksinkertainen ratkaisu. Mutta eihän se käy päinsä.
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin jo kertonut moneen kertaan syyt masennukselleni täällä. Siihen olisi myös olemassa melko yksinkertainen ratkaisu. Mutta eihän se käy päinsä.
Masentunut MiesNiin sulla on sosiaalisia pelkoja. Kävitkö sä tutustuu niihin chateihin joista kerroin sulle. Mikä niissä kaikissa oli vialla kun ei kelvannut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut Miessä olet masentunut koska sä et saa naista ja seksiä. Olet kertonut että nainen parantaa sut.Niinkö lääkäri sanoi kun sait diagnoosit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut Mieseli sä haluut helpon ratkasun ja et halua tehdä töitä sen eteen. kaikki pitää saada valmiina
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut Miesmikä niissä chateissa oli niin huonoa ettei niistä mikään kelvannut. sekö koska siellä ei tarjottu sulle seksiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sulla on sosiaalisia pelkoja. Kävitkö sä tutustuu niihin chateihin joista kerroin sulle. Mikä niissä kaikissa oli vialla kun ei kelvannut
No ei niissä höpöttämisestä ole mulle apua. Pitäisi saada käytännön apua ongelmien hoitamiseen ja ratkaisemiseen.
Anonyymi kirjoitti:
mikä niissä chateissa oli niin huonoa ettei niistä mikään kelvannut. sekö koska siellä ei tarjottu sulle seksiä
Joo se että naiset ei kiinnostu meikäläisestä enkä saa seksiä niin kyllä sellanen alkaa masentaa ja tekee vihaiseksi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se että naiset ei kiinnostu meikäläisestä enkä saa seksiä niin kyllä sellanen alkaa masentaa ja tekee vihaiseksi
Masentunut MiesSitten kun saan jatkuvasti pakkeja niin alan käyttäytyä aivan törkeästi naisia kohtaan, huorittelen ja teen kaikkea muuta kivaa.
Anonyymi kirjoitti:
sä olet masentunut koska sä et saa naista ja seksiä. Olet kertonut että nainen parantaa sut.Niinkö lääkäri sanoi kun sait diagnoosit.
Ei lääkäri niin sanonut kun ihan itse sen keksin että sekin saaminen parantaa mut.
Anonyymi kirjoitti:
eli sä haluut helpon ratkasun ja et halua tehdä töitä sen eteen. kaikki pitää saada valmiina
Joo helppo ratkaisu olisi paras.
Masentunut Mies
- AnonyymiUUSI
Trollaan koska Liikunta on pakkopullaa!
Trollaan koska olen istunut kaksi päivää koneella!
Trollaan koska mulla on kuukautiset
Trollaan koska mulla on tylsää istua sisällä kuukautisten takia! Ne on liian runsaat. - AnonyymiUUSI
Trollaan koska ulkona on pimeää
Trollaan koska ei ole muutakaan tekemistä. - AnonyymiUUSI
Luonnevika.
Varmaan peritty iskältä tai äiskältä.
Luultavasti vasuri.- AnonyymiUUSI
Olen vasenkätinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen vasenkätinen
Joo ainut vasuri mitä mussa on niin se on vasenkätisyys.
Masentunut mies
- AnonyymiUUSI
Jos mulla ei olisi kuukautisia olisin käynyt jo ulkona.
- AnonyymiUUSI
Et voi mennä ulos koska sulla on kuukautiset. Kai sulla on kuukautissuoja käytösäs ettei veri valu pitkin reisiä.Anna mun kaikki kestää.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla runsas vuoto?
- AnonyymiUUSI
Mistä löydän erikoista seuraa?
- AnonyymiUUSI
Haluan sekoilla.
- AnonyymiUUSI
Miksi haluat sekoilla ? Haluatko sillä tukahduttaa pahaa oloasi?
- AnonyymiUUSI
Mä oon masentunut koska en saa adhd sekoilu seuraa.
- AnonyymiUUSI
onko se sekoilu pakokeino siitä pahasta olosta?Onko sinulla vaikea käsitellä negatiivisa tunteita ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
onko se sekoilu pakokeino siitä pahasta olosta?Onko sinulla vaikea käsitellä negatiivisa tunteita ?
Älä valehtele mä tiedän kenen luona sä olet. Huutistan tälle vielä aikuisena kun se tyyppi karkas aina äidiltään mun luokse ja me tehtiin kaikkee älytöntä. Se äiti sai sen aina kiinni mun luona olosta ja se oli osa hauskuutta. Sen mielestä mä olen huonoa seuraa. Älyttömän hyvältä tuntui pitää hauskaa silloin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele mä tiedän kenen luona sä olet. Huutistan tälle vielä aikuisena kun se tyyppi karkas aina äidiltään mun luokse ja me tehtiin kaikkee älytöntä. Se äiti sai sen aina kiinni mun luona olosta ja se oli osa hauskuutta. Sen mielestä mä olen huonoa seuraa. Älyttömän hyvältä tuntui pitää hauskaa silloin.
No kenen luona olen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olen valhedellut. Silloin jos haluaa sekoilla niin haluaa paeta pahaa oloaan koska se aiheuttaa negatiivisia tunteita joita ei ole valmis kösittelemään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kenen luona olen
Minun luona sekoilemassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kun tulisi takaisin sekoilemaan niin ai että kun menisi lujaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olen valhedellut. Silloin jos haluaa sekoilla niin haluaa paeta pahaa oloaan koska se aiheuttaa negatiivisia tunteita joita ei ole valmis kösittelemään
Mä muistelin sitä hetkeä kun se tyyppi jäi kiinni mun luona olosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sä et kyllä ole mun luona
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
sä et kyllä ole mun luona
Mutta sinä olet minun luona siinä on ero.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kun tulisi takaisin sekoilemaan niin ai että kun menisi lujaa.
kuka tulisi takaisin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä muistelin sitä hetkeä kun se tyyppi jäi kiinni mun luona olosta.
kuka tyyppi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä olet minun luona siinä on ero.
missä sun todellisuudentaju on. Sinä et ole täälä minun luonani niin silloin minä en voi olla sinulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuka tyyppi
Se jolla on adhd.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se jolla on adhd.
okei. en tunne häntä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
okei. en tunne häntä
Duudsoni meininkiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se jolla on adhd.
Aika monilla on nykyään AdHd.
- AnonyymiUUSI
Mulla on selvästi apatia, päässä ei liiku mitään ja kaikki tuntuu harmaalta mössöltä
- AnonyymiUUSI
Minkä takia mikään ei tunnu miltään. Mitä on tapahtunut ennen kuin huomasit että kaikki on harmaata mössöä. Onko elämässä tapahtunjut jotain mikä laukaisi apatian
- AnonyymiUUSI
Pakko saada lisää aikaiseksi. Pakko saada parempaa tulosta!
- AnonyymiUUSI
Vaatiiko joku sinulta enemmän kuin mihin pystyt? tunnetko riittämättömyyttä ja arvottomuutta. Ettet riitä ihmisenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaatiiko joku sinulta enemmän kuin mihin pystyt? tunnetko riittämättömyyttä ja arvottomuutta. Ettet riitä ihmisenä
Tein viisi hahmoa päivässä ja valtavan monimutkaisen psykedeelisen homotaulun ja sitten väsyin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tein viisi hahmoa päivässä ja valtavan monimutkaisen psykedeelisen homotaulun ja sitten väsyin.
No lepää ja ota omaa aikaa.Hae sairauslomaa ja kerää voimia ja koita oppia tunnistaa sun voimavarat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No lepää ja ota omaa aikaa.Hae sairauslomaa ja kerää voimia ja koita oppia tunnistaa sun voimavarat
Mulla on alisuorittajan menneisyys taakkana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli sä et ole suoriutunut annetuista töistä. Oletko kuitenkin tehnyt parhaasi vai hälläväliä asenteella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli sä et ole suoriutunut annetuista töistä. Oletko kuitenkin tehnyt parhaasi vai hälläväliä asenteella
No nyt suoriudun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja nyt olet sitten ylisuorittaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just näin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näen urani alkuhetket kun avaan gallerian.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No nyt suoriudun.
mutta et osaa levätä ja tunnistaa omia voimavaroja koska olet ajanut itsesi loppuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mutta et osaa levätä ja tunnistaa omia voimavaroja koska olet ajanut itsesi loppuun.
Kyllä näin tapahtui ja mollaan siitä itseäni
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on todella pikkutarkkaa työtä keksiä uusia hahmoja pienen näytön avulla. Sormella piirrän puhelimelle 4-9 tuntia päivässä. Sitten lataan hahmoni youtubeen mutta kahteen päivään en ole jaksanut koska mua oikeasti väsyttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Just näin.
Koska et aikasemmin täyttänyt työnanatjan vaatimuksia niin rankaiset itseäsi tällä tavoin ja et pysähdy miettimään omia voimavaroja ja syitä ylisuorittamiselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on todella pikkutarkkaa työtä keksiä uusia hahmoja pienen näytön avulla. Sormella piirrän puhelimelle 4-9 tuntia päivässä. Sitten lataan hahmoni youtubeen mutta kahteen päivään en ole jaksanut koska mua oikeasti väsyttää.
Ammattini on ainoa lajissaan se Vaatii aivotyötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tunteita se herättää sinussa? tunnetko epäonnistuneesi koska väsyit ja uuvuit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mollaat itseäsi koska olet pettynyt itseesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tunteita se herättää sinussa? tunnetko epäonnistuneesi koska väsyit ja uuvuit
Pahinta on häpeä siitä että aloitin urani vasta 24 vuotiaana.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku aikataulu jonka mukaan pitää mennä? etkö voi vaikuttaa yhtään sun työaikoihin ja työtunteihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ammattini on ainoa lajissaan se Vaatii aivotyötä.
Ja sinulla ei ole oikeustta taukoihin . miksei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla joku aikataulu jonka mukaan pitää mennä? etkö voi vaikuttaa yhtään sun työaikoihin ja työtunteihin
Mulla todellakin on työtilana sohva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla ei ole oikeustta taukoihin . miksei
Koska pelkään että urani kaatuu jos pidän päivänkin taukoa että opitut taidot häviää aivoista jos sitä ei tee joka päivä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta on häpeä siitä että aloitin urani vasta 24 vuotiaana.
tunnet arvottomuutta ja tunnet olevasi alempiarvoinen koska alotit vasta 24 vuotiaana. pelkäät että sinut tuomitaan sen takia että olet aloittanut urasi myöhemmin kuin muut samaa työtä tekevät. Tunnet ettet kelpaa tämän takia. omaat huonon itsetunnon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tunnet arvottomuutta ja tunnet olevasi alempiarvoinen koska alotit vasta 24 vuotiaana. pelkäät että sinut tuomitaan sen takia että olet aloittanut urasi myöhemmin kuin muut samaa työtä tekevät. Tunnet ettet kelpaa tämän takia. omaat huonon itsetunnon
Löysin itseni vasta aikuisena. Se entinen minä oli niin erilainen kuin nykyinen että oikein hirvittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla todellakin on työtilana sohva.
ja sinulla ei ole mahdollisuus pitää taukoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska pelkään että urani kaatuu jos pidän päivänkin taukoa että opitut taidot häviää aivoista jos sitä ei tee joka päivä.
Tiedäthän että väsymys ja uupumis vaikuttaa muistiin . Onko sinulla mahdollisuus kirjata ylös asioita ettei kaikkea tarvi pitää mielessä jos on ongelmia muistin kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
jos sinulla on masennus niin se vaikuttaa muistiin ja pidöt masennusta yllä tälläsellä tavalla työskennellä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Löysin itseni vasta aikuisena. Se entinen minä oli niin erilainen kuin nykyinen että oikein hirvittää.
Miksi sitten mollaat itseäsi ja vertaa itseäsi muihin jos olet löytänyt itsesi ja tiedät voimavarasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten mollaat itseäsi ja vertaa itseäsi muihin jos olet löytänyt itsesi ja tiedät voimavarasi
Se vaihtelee päivän mukaan
- AnonyymiUUSI
En ole pitänyt päivääkään lomaa tänä vuonna.
- AnonyymiUUSI
Olette varmasti työnanatajan kanssa sopineet milloin lomat pidetään?
- AnonyymiUUSI
ja sen takia sä et saa pitää vapaata töistä koskaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ja sen takia sä et saa pitää vapaata töistä koskaan
Koska päästin itseni liian helpolla koko ikäni nyt olen supersuorittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska päästin itseni liian helpolla koko ikäni nyt olen supersuorittaja.
koska tunnet tyytymättömyyttä ja riittämättömyyttä ja kompensoit äöitä tunteita jatkuvalla suorittamisella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
koska tunnet tyytymättömyyttä ja riittämättömyyttä ja kompensoit äöitä tunteita jatkuvalla suorittamisella
Ne hahmot on ihan omaa luokkaansa markkinoilla. Ne yksinkertaisesti päihittäisi kaikki mutta oma firma puuttuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne hahmot on ihan omaa luokkaansa markkinoilla. Ne yksinkertaisesti päihittäisi kaikki mutta oma firma puuttuu.
No perusta yritys jos sä haluut olla yrittäjä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli paahdat hiki hatussa ? minkä takia jos nää hahmot ei ole missään esillä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eli paahdat hiki hatussa ? minkä takia jos nää hahmot ei ole missään esillä
On ne youtubessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On ne youtubessa
jos sä pelkäät että opitut asiat unohtuu niin tee muistiinpanoja. Ei stressi tee hyvää muistille
- AnonyymiUUSI
Miks mun keho ei jaksa painaa sata lasissa päivästä toiseen?
- AnonyymiUUSI
riittämätön lepo, ylikuormittuminen, motivaation puute . Ruokavalio, nesteytys ja lihasten tai hermoston kuormitus vaikuttavat suorituskykyyn. On tärkeää kuunnella kehoa, tunnistaa syyt ja tarvittaessa hidastaa tahtia
- AnonyymiUUSI
Ketään ei kiinnosta mun Masennus
- AnonyymiUUSI
Mua kiinnostaa, Kerro mikä sua masentaa niin jutellaan.
- AnonyymiUUSI
Hienoa jatka sanaa, kyllä se siitä. Jaettu ahdistus on paras ahdistus. Apropoo
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2095828Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1075707Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1994715Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa524083Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät674001Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313616En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.371605Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301450- 291169
Tuntui hyvälle kun huomioit minut
Huomasit. Nyt olen tyytyväinen monta päivää. Pitkästä aikaa. Saimme olla hetken. Naiselle121011