Harmillinen asia

Anonyymi-ap

Vuosia sitten alkoi mukava keskustelu kahden välille.
Hyvän yön ja hyvän huomenen toivotuksineen.

Vielä vain etsii niitä lämpimiä toivotuksia.
Ehkä sitä ei löydy ja jokaisen päivän etsiminen
on turhaa.

32

534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeilen tässä, auttaisiko ☕🙂

• Anonyymi

Huomenta ihana ❤️ tää oli kasvamista
      Tuuu takas mun rakas❤️ lähdetään pois täältä, olit oikeassa… valhetta kaikki, ikävä ihana❤️ ” mitä vaan kun ei puolikuolttutta elämää”

• Anonyymi

Nii että tää liäkkisuhdejuttu on gubbe niinkö yhdessä kasvamisen matka? Vuorotellen rosiksessa kumpikin puoltaa vanha juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii että tää liäkkisuhdejuttu on gubbe niinkö yhdessä kasvamisen matka? Vuorotellen rosiksessa kumpikin puoltaa vanha juttu

Annetaa rakkaudelle vielä mahdollisuus ja

• Anonyymi

Kukaan ei tunnu miltään sun jälkeen❤️‍🔥valkoinen liekkini

• Anonyymi

Kuuluuko tämä sanoa etu- vai jälkikäteen?

• Anonyymi

Olipa gubbe jännittävä ja romanttinen tarina, eli jopa huomenet vaihdettiin samalla henkäyksellä? Epäilen tarinaa

• Anonyymi

Kiinnostukseni loppui kun olit niin ilkeä aina välillä ja ne sun päihdekuviot oli liikaa.

• Anonyymi

Koskaan ei ole sellaisia kuvioita ; /

• Anonyymi

eikä gubbe tarinaa

• Anonyymi

Sitä mukavaa keskusteluanne ei ollut vissiin tällä isolla foorumilla, vai mitä?
      Minä ymmärrän sinua enemmän kuin hyvin, koska itselläni oli samanlainen ystävyys/keskustelusuhde monia vuosia, kunnes pieni palsta lopetettiin...
      Täällä, suurimman osan kirjoittajista ollessa "anonyymeja", on vaikeampi luoda samanlaista keskusteluyhteyttä toisen kanssa. Matkijoita ym. "sekaantujia" tuppautuu väkisinkin mukaan häiriköimään.

• Anonyymi

Tuskin kumpikaan keskusteli silloin sen kanssa, jonka kanssa kuvitteli keskustelevansa...

• Anonyymi

Oikean ihmisen eikä "tekoälyllä luodun" kanssa niin ap kuin minäkin keskusteltiin.
        Kuulutko muuten itse "matkijoihin" vai "häiriköihin"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikean ihmisen eikä "tekoälyllä luodun" kanssa niin ap kuin minäkin keskusteltiin.

Niinpä. Ihmiset kuvittelevat kaikenlaista, mikä ei kuitenkaan ole totta.

• Anonyymi

No jos ei kerran sekään ole varmaa nii onko niin tärkiä juttu sitten ns? Aah hah ha haa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I just humm and walk?

• Anonyymi

Taisi olla tamperelainen nainen jonka kanssa vietettiin pitkä ja nautinnollinen yö laivareissulla. Lähetti rakkaudentäyteisen kortin myöhemmin! Ihana nainen.

• Anonyymi

Ollut ja mennyttä. Olin jotenkin sekaisin silloin. Voit jo unohtaa..

• Anonyymi

Ite en sentää seppukun vertaa oo ollut ns

• Anonyymi

Kohteliaisuutta voi kyllä jatkaa vaikka ei olisi herkistyneessä tilassa.
        Kaikkea hyvää ja ihmisiä ympärille ja ihanaa luonnon kauneutta.

; ) & ; )

• Anonyymi

lähetä itsellesi lämpimiä viestejä 😁

• Anonyymi

Puhutko palstasta?

• Anonyymi

Uihan sinäki nemo jo täältä palstalta eteenpäi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uihan sinäki nemo jo täältä palstalta eteenpäi

Toivoin kyllä, että aloittaja olisi keskustellut palstan ulkopuolella.

• Anonyymi

Mielestäni jokin muu on harmillista. Tiedät mitä tarkoitan..

• Anonyymi

Keskitypäs nyt pikku perheeseesi ja lopeta haihattelu..

• Anonyymi

Do i look like a soccermom, buddy?

• Anonyymi

Little like honey

• Anonyymi

Olen joskus ollut tällaisessa suhteessa ja MINÄ olin naisena tuo joka aloitti tuon.
      Nolona tunnustan, että en muista kuka oli, mutta loppui siihen kun MIES LÖYSI NAISEN ja minä toivotin hänelle onnea suhteeseen.
      Kaikki oltiin suurin piirtein saman ikäisiä naisia ja miehiä, mutta ME SOVITTIIN aina, että KÄYDÄÄN HUONOT SUHTEET ENSIN LÄPI.

• Anonyymi

Unohtamisesta ei vain tule mitään.
      Ei pasiivisesta aikä aktiivisesta.
      -elämä on

• Anonyymi
      UUSI

Aina voi palata, hän olisi niin tervetullut.

• Anonyymi
        UUSI

Menneeseen ei ole paluuta..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      137
      14378
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      32
      5981
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      156
      5567
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      309
      4389
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      48
      4174
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      108
      3692
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      16
      3642
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      27
      3591
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      64
      2672
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      95
      1482
    Aihe