Niin narsistinen työnantaja on kaupunki, miten on mahdollista
Onko hyvä olla töissä
63
1512
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se kaikkia koske. Tiedän siellä muutaman mukavankin virkailijan. Ylin johto näyttää olevan hankala. Siksi koko homma kompuroi.
- Anonyymi
Se on harmi kun joutuu vihdoinkin tekemään töitä kun pomo käskee
- Anonyymi
Just så tälleen menee.
Kun saisivat vaihtoon sieltä hallinto ja elinvoimajohtajan kaupunki taas pystyisi elämään ja porskuttamaan.
Lisäksi muutkin sairaat, nuppisairaat pois . Miten asioita ei saa kuntoon kukaan- Anonyymi
Totta haastat. Miksi johtohenkilöt voi ollakkin niin mulkvisteja.
- Anonyymi
Töitä tehdään kun työnantaja näin sanoo, ainakin nykyään
Olen ollut kahden kunnan/ kaupungin palveluksessa, hämmästyttää miten molemmissa on noin narsismista henkilöstöä virkamiehissä ja päättäjissä. Tietynlainen henkilö tyyppi ilmeisesti hakeutuu julkisen sektorin palvelukseen koska vallanhimo on mielessä koko ajan.
- Anonyymi
Hyvinkin näin. Virka nousee päähän.
- Anonyymi
voisko vika kuitenkin olla sinussa itsessäsi?
- Anonyymi
Ei kukaan tahdo kaupungille enää töihin
- Anonyymi
Hakemuksia joka hakuun 25-125, eli kyllä joku haluaa :)
- Anonyymi
Tai kenenkään ei kannata pilata loppu elämäänsä hakemalla sinne hommiin
porukka päänsä takia saikulla viikkoja- Anonyymi
Kauanko olet ollut saikulla ;)
- Anonyymi
Eiks kaupunginjohtaja vois erota?valkkaa vaan itselleen mieluisia työntekijöitä.Onko sekään oikein?pitäisi olla useampi henkilö päättämässä,olisi oikeudenmukaista.
- Anonyymi
Ei voi erota. Nyt pitää saada hälle palkan korotus. Ettei vaan itte hoksaa lähteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi erota. Nyt pitää saada hälle palkan korotus. Ettei vaan itte hoksaa lähteä.
Näin on hyvä jos voi jäädä niin palkkaa pitää nostaa parisen tonttua kuukaudessa. Ei tuollainen 10400 riitä mihenkään. Kunnon miehelle kunnon palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on hyvä jos voi jäädä niin palkkaa pitää nostaa parisen tonttua kuukaudessa. Ei tuollainen 10400 riitä mihenkään. Kunnon miehelle kunnon palkka.
Sielläs se taas Livessään horisee monitoimitalosta ja samaan hengenvetoon talouden alijäämästä.
Tammelaankin kuulemma halus monitoimitalon vaikka edellinen kolu oli ihan kelpoinen. Haluaako kenties jtn. monumenttia itselleen ennen kun nostaa kytkintä , tyyliin faaraoiden pyramidit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielläs se taas Livessään horisee monitoimitalosta ja samaan hengenvetoon talouden alijäämästä.
Tammelaankin kuulemma halus monitoimitalon vaikka edellinen kolu oli ihan kelpoinen. Haluaako kenties jtn. monumenttia itselleen ennen kun nostaa kytkintä , tyyliin faaraoiden pyramidit.Päättäjät eivät vaan tajuu tämän veikkosen vetoja. Orimattilan talous kyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjät eivät vaan tajuu tämän veikkosen vetoja. Orimattilan talous kyntää.
On se sellanen veikkonen että ei tuu ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian kovat palkat noilla on. Työt teetetään konsulteilla ja itse istutaan pöydän takana nenää kaivaen.
- Anonyymi
Onneksi valkkaa itselleen sopivia henkilöitä, eli työntekijöitä ei vieroksujia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tammelaankin kuulemma halus monitoimitalon vaikka edellinen kolu oli ihan kelpoinen. Haluaako kenties jtn. monumenttia itselleen ennen kun nostaa kytkintä , tyyliin faaraoiden pyramidit.Tammelaan saatiin monitoimitalo ja ovat edelleen tyytyväisiä siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talous on ihan ok, se pitää saada vain nousuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian kovat palkat noilla on. Työt teetetään konsulteilla ja itse istutaan pöydän takana nenää kaivaen.
ei pärjää palkat vertailussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
plussalle mennään ja lujaa!!!!
- Anonyymi
Kelan hallituksesta mallia
Rauhoittakaa kaup hallitus tilanne!!
Johto uusiksi!!
Ei olo munaa tehdä ratkaisuja- Anonyymi
Orimattilan nykynen kaupunkin hallitus on niin läysky kuin vaan voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotatko myös että JE on läysky. Et kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkotatko myös että JE on läysky. Et kai.
Tulihan se sieltä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyvä hallitus voi saada jotain aikaseks vihdoinki
- Anonyymi
Mikä hyvä hallitus?
Meikataan Orimattilan talous kuntoon?
Virkamiehet vie tätä hallitusta 6-0- Anonyymi
kokoomus talous nerojen idea kikkailla sen osaavat
- Anonyymi
Sairasta porukkaa pääkallo paikalla,narsisteja minä minä ihmisiä.
- Anonyymi
Tässähän tämä tuli taas esille. Potkut vesilaitoksen pomolle kun oli kaverilla liikaa älyä Orimattilaan.
Katselen vain tuota Tila palvelun kuviota...huononee vuosi vuodelta...- Anonyymi
Tila palvelu ajetaan alas jotta saahaan rahaa moni toimikeskukseen. San mun sanonee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tila palvelu ajetaan alas jotta saahaan rahaa moni toimikeskukseen. San mun sanonee.
Tilapalvelussa on sen verran väkeä, että puolet voi laittaa kilpmetritehtaalle, eikä tunnu missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Orimattila ajetaan alas ja liitetään Lahteen. Kalle kyttää jo hyvää vakanssia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Orimattila ajetaan alas ja liitetään Lahteen. Kalle kyttää jo hyvää vakanssia.
Orimattila nousee kovalla ryminällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Orimattila nousee kovalla ryminällä
OA tarkottaa onnen aikaa. Nyt se alkaa Orimattilassa kun saatiin persut pois tieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OA tarkottaa onnen aikaa. Nyt se alkaa Orimattilassa kun saatiin persut pois tieltä.
Jaa, pääsitkö päättämään asioista?
- Anonyymi
Näin joutaakin mäskikin
- Anonyymi
Tänään oli paikallisessa hyvä kirjoitus kaupungintalon sulkeutumisesta ! Touhu alkaa olla,kuin entisessä N liitossa,onko johtajat jo niin korruptoituneet,kuin eduskuntakin? Mitäs salaista siellä puuhataan? Herää kysymys,me ollaan valittu valtuusto ja Kalle päättää kaikki yksin tai kavereiden kanssa? Vaadimme avoimuutta ja kaupungintalo auki,alkaa olla kuin Trumpin ja Puten touhu.
- Anonyymi
Joku Matti on hevonen teillä
- Anonyymi
Ai se kyttääjä Reijo?
- Anonyymi
Pitäkää kaikki virastot ja kaupat kiinni ja valkatkaa ovella kuka pääsee sisään.
- Anonyymi
Hyvä narsku pomojen kans olla,hehheh 🙈🙉🤣
- Anonyymi
Narsismi kukkii kaupungintalolla.
- Anonyymi
Johtajat kiusaajia kaikki johtajat vaihtoon HETI
Sairastuttavat työntekijät
Miksi ei kukaan usko näe uskalla toimia
Omat perskarvat vaarassa kantakaa vastuuta teidät on asemaanne VALITTU- Anonyymi
Se Keijo Vilhunen TAI Veiko .....? En muista. Tää oli se ääninauha juttu, mutta joku siellä siis painotti ihan mystisen kauan sanaa että valittu. Hoki ja hoki enkä millään niistä kerroista ymmärtänyt että miten se muka olisi oleellista.
Outo sana hokea ja painottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Keijo Vilhunen TAI Veiko .....? En muista. Tää oli se ääninauha juttu, mutta joku siellä siis painotti ihan mystisen kauan sanaa että valittu. Hoki ja hoki enkä millään niistä kerroista ymmärtänyt että miten se muka olisi oleellista.
Outo sana hokea ja painottaa....Aiheesta noin muutoin, niin mullehan ei ole lainkaan annettu mahdollisuutta vaikuttaa täällä mihinkään. Te vain raivoatte siellä. Kiittäkää itseänne ja erityisesti toisianne :D Rakkaudella <3
- Anonyymi00055
Anonyymi kirjoitti:
...Aiheesta noin muutoin, niin mullehan ei ole lainkaan annettu mahdollisuutta vaikuttaa täällä mihinkään. Te vain raivoatte siellä. Kiittäkää itseänne ja erityisesti toisianne :D Rakkaudella <3
...Se on kuten lukion vika äikän kurssi. Olin hyvä koulussa eli ei siinä mitään ongelmaa koskaan ollut :)
No, opettaja antoi minulle tismalleen joka ikisestä esseestä 4-ja-puoli eli alin mahdollinen niin että se silti menee läpi. Tässä on "hauskaa" se että mä VALITIN tästä opettajille. Mä kävin yläasteenkin puolella niiden mun esseiden kanssa ja kaikki vain käveli mun "läpi". Kukaan ei suostunut lainkaan puuttua tähän että ilmiselvään valheellisesti opettaja antoi minulle ihan kaikista esseistä 4-ja-puoli. Kiitos, korruptoituneet, h*mot muuten siitäkin.
No, sen kurssin vihoviimeinen essee mulla viivästyi, koska... no tiesin jo saavani siitä 4-ja-puoli. Jne. jännityksen kehittelyä ja sitten tuli se loppukliimaksi, kun kun opettaja teki niin etten saanut sitten sen vika "puuttuvan" esseen takia ollenkaan numeroa koko kurssista > sitä ei ole suoritettu ja se oli vika pakollinen > eli en valmistunut ENKÄ SAANUT LUPAA OSALLISTUA äikän yo-kokeisiin. Kiitos, h*mot!
Tämä oli siis PÄÄTETTY Erkko-lukion toimesta. Minulle ei koskaan annettu mitään mahdollisuutta. Oli vain päätetty ettei minun anneta valmistua. Kiitti, h*mot. Kiva ettei kukaan puuttunut asiaa, vaikka todellakin kävin kahdessakin eri opettajanhuoneessa (lukio, yläaste) asiasta hakemassa apua. Siitä YO-koneesta eli siitä ettei opettaja antanut lainkaan mulle numeroa siitä kurssista, mä pyysin REHTORILTA apua, muttei hänkään suostunut asialle tehdä mitään.
Te vain PÄÄTITTE ettei minun anneta valmistus. Teillä oli varmaan jotkut tosi hyvät syyt tähän, mutten siis ole huono koulussa, lukematta sain helposti 8 äikästä ja sen kurssin todellakin suoritin.
No, meikä sitten valmistunut. Kävin "puuttuvan" kurssin Lahden aikuislukiossa ja laitoin sen opettajan uudelleen arvioimaan ne mun esseet, joista opettaja antoi kaikista 4-ja-puoli. Se opettaja vakuutteli että ne on ILMISELVÄSTI väärin arvioitu ja pahoitteli että tällaista tapahtuu. No, eipä se auta silti jälkikäteen.
Mikähän vain mahtoi olla syynä että koko koulun voimalla PÄÄTETÄÄN etten minä saisi valmistua. MIKSI?
No, sitten myöhemmin Työkkärissähän oli just se h*ora joka vain hiillosti minua siitä että muka käyttäisin huumeita ja suuttui mulle, kun en vastannut hänelle myöntävästi. En muista enää oliko just tää sama h*ora, mutta se joku sieltä poistui kopista, alkoi siellä kovaan ääneen huudella että mulla on täällä asiakas, joka on reputtanut äikässä. Kun hän palasi, niin korjasi etten ole kyllä yhtään YO-koetta koskaan reputtanut enkä sitä kurssikaan, vaan minulta evättiin oikeus. En edes ollut keväälä äikän-kokeessa, niin en mä sitä kyllä reputtanut. Eikä niin ole missään väitettykään, eikä olisi ollut sen työkkärih*oran asia moista siellä KOVAAN ääneen asiakkaasta huudellakaan.
No, mutta....mä sitten tänään aloin miettiä näitä yhdessä eli sitä että Erkko-lukio ja sen henkilökunta tarkoituksella PÄÄTTÄÄ ettei minun anneta osallistua. Sitten (nykyään uskon että) ilmiselvän tarkoituksella työkkäri valehtelee minusta ja levittelee perättömiä juoruja, vaikkei minulla ole KOSKAAN ollut ongelmia koulussa, en ole rikollinen enkä käyttänyt päihteitä. Ei vain ollut mitään kriteeriä minkä mukaan mikään olisi minulla ollut huonosti. H*ora silti kohteli minua kuin p*skaa ja te sitten päätitte porukalla levittää perättömiä valheita minusta.
Se etten valmistunut keväällä muiden kanssa oli kyllä 100% sen äikänh*oran pakkomielteinen tavoite eikä mitään mihin minä olisin voinut vaikuttaa. Te nyt vain PÄÄTITTE että näin on oltava ja yritätte levittää vielä valetta että olisin jotenkin ollut huono koulussa. Yhtään YO-koetta en todellakaan siis ole reputtanut. Olen helppo-8-oppilas ilman että minulla olisi ollut edes ongelmia.
On vaikea ymmärtää että miksi te nyt näin PÄÄTITTE alkaa mustamaalata minun mainetta ja yrittää tuhota minulta koko minun tulevaisuus. Minua silti kovasti kiinnosta se fakta että se työkkärinh*ora ei siis uskonut minua, kun sanoin etten käytä huumeita. Se suuttui. Että MITÄ... te luulitte... (Luulitte!) siinä simputtavanne?
No, mutta ehkä te luulitte onnistuneenne je ehkä onnistuittekin, koska sehän riippuu täysin siitä että mikä oli tavoite. Esim. h*mo halusi varastaa minulta läppärin ja sen veikin (en koskaan saanut sitä takaisin) ja Virpi Nättiaho jo kerkesin koko mun rikosilmoituksen nollaa valehtelemalla etten muka minä itse olisi halukas asiaa selvittämään. No, sehän meni, mutta mä kaivoi sen takaisin esiin. Että en tiedä mitä te nyt tässäKIN sitten taas voititte.
ja mieleeni on sitten tänään tullut tämä juttu samaanaikaan mun mielessäni pyörii noi Keijo Vilhusen inttämiset.
Että te niinku PÄÄTITTE. - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
...Se on kuten lukion vika äikän kurssi. Olin hyvä koulussa eli ei siinä mitään ongelmaa koskaan ollut :)
No, opettaja antoi minulle tismalleen joka ikisestä esseestä 4-ja-puoli eli alin mahdollinen niin että se silti menee läpi. Tässä on "hauskaa" se että mä VALITIN tästä opettajille. Mä kävin yläasteenkin puolella niiden mun esseiden kanssa ja kaikki vain käveli mun "läpi". Kukaan ei suostunut lainkaan puuttua tähän että ilmiselvään valheellisesti opettaja antoi minulle ihan kaikista esseistä 4-ja-puoli. Kiitos, korruptoituneet, h*mot muuten siitäkin.
No, sen kurssin vihoviimeinen essee mulla viivästyi, koska... no tiesin jo saavani siitä 4-ja-puoli. Jne. jännityksen kehittelyä ja sitten tuli se loppukliimaksi, kun kun opettaja teki niin etten saanut sitten sen vika "puuttuvan" esseen takia ollenkaan numeroa koko kurssista > sitä ei ole suoritettu ja se oli vika pakollinen > eli en valmistunut ENKÄ SAANUT LUPAA OSALLISTUA äikän yo-kokeisiin. Kiitos, h*mot!
Tämä oli siis PÄÄTETTY Erkko-lukion toimesta. Minulle ei koskaan annettu mitään mahdollisuutta. Oli vain päätetty ettei minun anneta valmistua. Kiitti, h*mot. Kiva ettei kukaan puuttunut asiaa, vaikka todellakin kävin kahdessakin eri opettajanhuoneessa (lukio, yläaste) asiasta hakemassa apua. Siitä YO-koneesta eli siitä ettei opettaja antanut lainkaan mulle numeroa siitä kurssista, mä pyysin REHTORILTA apua, muttei hänkään suostunut asialle tehdä mitään.
Te vain PÄÄTITTE ettei minun anneta valmistus. Teillä oli varmaan jotkut tosi hyvät syyt tähän, mutten siis ole huono koulussa, lukematta sain helposti 8 äikästä ja sen kurssin todellakin suoritin.
No, meikä sitten valmistunut. Kävin "puuttuvan" kurssin Lahden aikuislukiossa ja laitoin sen opettajan uudelleen arvioimaan ne mun esseet, joista opettaja antoi kaikista 4-ja-puoli. Se opettaja vakuutteli että ne on ILMISELVÄSTI väärin arvioitu ja pahoitteli että tällaista tapahtuu. No, eipä se auta silti jälkikäteen.
Mikähän vain mahtoi olla syynä että koko koulun voimalla PÄÄTETÄÄN etten minä saisi valmistua. MIKSI?
No, sitten myöhemmin Työkkärissähän oli just se h*ora joka vain hiillosti minua siitä että muka käyttäisin huumeita ja suuttui mulle, kun en vastannut hänelle myöntävästi. En muista enää oliko just tää sama h*ora, mutta se joku sieltä poistui kopista, alkoi siellä kovaan ääneen huudella että mulla on täällä asiakas, joka on reputtanut äikässä. Kun hän palasi, niin korjasi etten ole kyllä yhtään YO-koetta koskaan reputtanut enkä sitä kurssikaan, vaan minulta evättiin oikeus. En edes ollut keväälä äikän-kokeessa, niin en mä sitä kyllä reputtanut. Eikä niin ole missään väitettykään, eikä olisi ollut sen työkkärih*oran asia moista siellä KOVAAN ääneen asiakkaasta huudellakaan.
No, mutta....mä sitten tänään aloin miettiä näitä yhdessä eli sitä että Erkko-lukio ja sen henkilökunta tarkoituksella PÄÄTTÄÄ ettei minun anneta osallistua. Sitten (nykyään uskon että) ilmiselvän tarkoituksella työkkäri valehtelee minusta ja levittelee perättömiä juoruja, vaikkei minulla ole KOSKAAN ollut ongelmia koulussa, en ole rikollinen enkä käyttänyt päihteitä. Ei vain ollut mitään kriteeriä minkä mukaan mikään olisi minulla ollut huonosti. H*ora silti kohteli minua kuin p*skaa ja te sitten päätitte porukalla levittää perättömiä valheita minusta.
Se etten valmistunut keväällä muiden kanssa oli kyllä 100% sen äikänh*oran pakkomielteinen tavoite eikä mitään mihin minä olisin voinut vaikuttaa. Te nyt vain PÄÄTITTE että näin on oltava ja yritätte levittää vielä valetta että olisin jotenkin ollut huono koulussa. Yhtään YO-koetta en todellakaan siis ole reputtanut. Olen helppo-8-oppilas ilman että minulla olisi ollut edes ongelmia.
On vaikea ymmärtää että miksi te nyt näin PÄÄTITTE alkaa mustamaalata minun mainetta ja yrittää tuhota minulta koko minun tulevaisuus. Minua silti kovasti kiinnosta se fakta että se työkkärinh*ora ei siis uskonut minua, kun sanoin etten käytä huumeita. Se suuttui. Että MITÄ... te luulitte... (Luulitte!) siinä simputtavanne?
No, mutta ehkä te luulitte onnistuneenne je ehkä onnistuittekin, koska sehän riippuu täysin siitä että mikä oli tavoite. Esim. h*mo halusi varastaa minulta läppärin ja sen veikin (en koskaan saanut sitä takaisin) ja Virpi Nättiaho jo kerkesin koko mun rikosilmoituksen nollaa valehtelemalla etten muka minä itse olisi halukas asiaa selvittämään. No, sehän meni, mutta mä kaivoi sen takaisin esiin. Että en tiedä mitä te nyt tässäKIN sitten taas voititte.
ja mieleeni on sitten tänään tullut tämä juttu samaanaikaan mun mielessäni pyörii noi Keijo Vilhusen inttämiset.
Että te niinku PÄÄTITTE....Tässä on se hauska piirre että olen siis älykäs ja saan helposti hyviä numeroita, muttei ne merkiste minulle mitään. Noi 4-ja-puoli oli siis ilmiselvän VÄÄRIN arvioituja eikä muo olisi haitannut saada numeroksi 4, mä vain tiesin etten mä ANSAITSE noin huonoa numeroa.
Eli jos muo ei kiinnosta joku ja saa huonoja numeroita, niin mulle on ihan sama, en mä siihen panosta. Mutta jos mä olen jossain hyvä ja saan hyviä numeroita, niin ei muo silloinkaan kiinnosta. Eli kun numerot oli jo siellä 8 ja 9 muutoinkin, niin en mä ikinä vaivautunut niitä kirimään 10:iin. Yhtään mä en panostanut. Numerot tuli jos tuli.
Eli... ei muo ne numerot kiinnosta enkä ole koskaan mun lukion todistuksella tehnyt yhtään mitään. Sen ainoa "helmi" on se että syksyllä kävin vain niissä kahdessa kokeessa enkä mennyt sinne enää uudelleen. Muo kinuttiin YO-lakkiaisiin ja yritti puhua minua vielä juhlapuhujaksi!!! Herra isä!!! Soitti mulle todellakin ja kerjäsi. No en tullut, h*mot!! Enkä mitään lakkia ostanut, kun se olisi todellakin pitänyt itse vielä tilata. Ei ole jäänyt koskaan harmittamaan. Mä siis mietin sen TOSI tarkkaan. Mä siinä hetkessä olin enemmän kuin 100% varma etten sitä halua, mutta mä mietin että mun äitikin aina vappuisin laittaa lakin päähän, niin mä yritin miettiä itseäni sinne vanhuuteen ja mietin että alkaako muo KOSKAAN harmittaa se etten sitä hommannut. En niin uskonut käyvän, eikä ainakaan näin 40-vuotiaana ole vielä kertaakaan harmittanut. Kaikesta päätellen tein siis oikean ratkaisun :)
No, mutta!! En sitten palannut enää kouluun, mutta koulu ei suostunut lähettää mulle sitä päättötodistusta. Siitä piti vähän tapella, mutta seuraavan vuoden puolella mä sitten sinne lukioon vielä lampsin ja sain reksiltä kamat. Siinä se vielä vähän läksytti siitä etten tullut aiemmin hakemaan. NYT... nä haistattelisin sille k*sipäälle, mutta silloin mä vain eleettömästä kävin hakee kamani ja lähdin pois. Vetäkää te k*teen!
Ja mä vain mietin että "voittiko" ne todella? Ehkä ne just voittaa niillä omilla pienillä harhoillaan kuten Marjut, joka selkeästi koki että se lihojen vieminen oli dramaattisempi juttu kuin että mitä minä siitä ajattelin. No, kun multa oli kuitenkin varastettu, niin tein rikosilmoituksen ja SIITÄHÄN nää sai aivan p*skahalvauksen eivätkä selkeästi ole vieläkään siitä toipuneet. Ne irtisanoi siis koko sopimuksen. Kannattiko?
NO, mutta siis... se että mä en valmistunut muiden kanssa ei vaikuttanut mitenkään, koska enhän tänäpäivänä ole missään opiskellut sen jälkeen enkä ole päättötodistustani tarvinnut koskaan missään. Ne KERJÄSI minua sinne lakitukseen, mutten mennyt. Menikö heillä nyt joku sen takia pieleen? Ehkä. Sitten ne (työkkäri) vielä yrittää väittää että mä olisin huono koulussa ja silläkään ei tietääkseni ole väliä. Mä en osaa kuvitella että sillä olisi väliä mitä kaupan h*rot luulee mun koulunkäynnin olleen, mutta ehkä teidän olisi pitänyt tietää että olen keskiarvoa älykkäämpi. Te nimittäin itse olette olleet ihan s**tanan t*hmiä mun kanssani ja se ehkä joo loukkaa, kun te aina luulette että olisin t*hmä. Kouluarvosanoilla mä en tee mitään!!
Ja todellakin kun kävin siellä iltalukiossa uusimassa sen äikänkokeen, niin vaikka mä tiesin että äikänope (Pirjo Pere taisi olla sen nimi) simputti minua, niin kyllä mulla maailma parani siitä, kun sain hyvän opettaja Lahdessa ja se vakuutteli että ne esseet oli todellakin ihan täysin väärin arvioituja. Kiitos. Eli loppupeleissä mulle jäi siitä parempi mieli kuin että h*ro olisi vain jättänyt mulle nelosen. Se että SAIN... uusia sen Lahdessa pelasti sitä tunnelmaa <3 Kiitos.
Mun tulevaisuudelle sillä ei ollut silti mitään merkitystä. Ja olen siis mielisairas (huumeita en ole IKINÄ käyttänyt) ja myöhemmin minulle tehtiin kaikkia aivoskannaukset ja kongnitiivisten taitojen testit ja minut todettiin siis keskiarvoa älykkäämmäksi. Se on lääketieteellinen fakta. EN... ole huippuälykäs, eli sekin tuli siinä samalla todistettua, mutte t*hmä mä en siis ole :) Jos joku ei tajua, niin se vika taitaa olla teillä omassa päässä. - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
...Tässä on se hauska piirre että olen siis älykäs ja saan helposti hyviä numeroita, muttei ne merkiste minulle mitään. Noi 4-ja-puoli oli siis ilmiselvän VÄÄRIN arvioituja eikä muo olisi haitannut saada numeroksi 4, mä vain tiesin etten mä ANSAITSE noin huonoa numeroa.
Eli jos muo ei kiinnosta joku ja saa huonoja numeroita, niin mulle on ihan sama, en mä siihen panosta. Mutta jos mä olen jossain hyvä ja saan hyviä numeroita, niin ei muo silloinkaan kiinnosta. Eli kun numerot oli jo siellä 8 ja 9 muutoinkin, niin en mä ikinä vaivautunut niitä kirimään 10:iin. Yhtään mä en panostanut. Numerot tuli jos tuli.
Eli... ei muo ne numerot kiinnosta enkä ole koskaan mun lukion todistuksella tehnyt yhtään mitään. Sen ainoa "helmi" on se että syksyllä kävin vain niissä kahdessa kokeessa enkä mennyt sinne enää uudelleen. Muo kinuttiin YO-lakkiaisiin ja yritti puhua minua vielä juhlapuhujaksi!!! Herra isä!!! Soitti mulle todellakin ja kerjäsi. No en tullut, h*mot!! Enkä mitään lakkia ostanut, kun se olisi todellakin pitänyt itse vielä tilata. Ei ole jäänyt koskaan harmittamaan. Mä siis mietin sen TOSI tarkkaan. Mä siinä hetkessä olin enemmän kuin 100% varma etten sitä halua, mutta mä mietin että mun äitikin aina vappuisin laittaa lakin päähän, niin mä yritin miettiä itseäni sinne vanhuuteen ja mietin että alkaako muo KOSKAAN harmittaa se etten sitä hommannut. En niin uskonut käyvän, eikä ainakaan näin 40-vuotiaana ole vielä kertaakaan harmittanut. Kaikesta päätellen tein siis oikean ratkaisun :)
No, mutta!! En sitten palannut enää kouluun, mutta koulu ei suostunut lähettää mulle sitä päättötodistusta. Siitä piti vähän tapella, mutta seuraavan vuoden puolella mä sitten sinne lukioon vielä lampsin ja sain reksiltä kamat. Siinä se vielä vähän läksytti siitä etten tullut aiemmin hakemaan. NYT... nä haistattelisin sille k*sipäälle, mutta silloin mä vain eleettömästä kävin hakee kamani ja lähdin pois. Vetäkää te k*teen!
Ja mä vain mietin että "voittiko" ne todella? Ehkä ne just voittaa niillä omilla pienillä harhoillaan kuten Marjut, joka selkeästi koki että se lihojen vieminen oli dramaattisempi juttu kuin että mitä minä siitä ajattelin. No, kun multa oli kuitenkin varastettu, niin tein rikosilmoituksen ja SIITÄHÄN nää sai aivan p*skahalvauksen eivätkä selkeästi ole vieläkään siitä toipuneet. Ne irtisanoi siis koko sopimuksen. Kannattiko?
NO, mutta siis... se että mä en valmistunut muiden kanssa ei vaikuttanut mitenkään, koska enhän tänäpäivänä ole missään opiskellut sen jälkeen enkä ole päättötodistustani tarvinnut koskaan missään. Ne KERJÄSI minua sinne lakitukseen, mutten mennyt. Menikö heillä nyt joku sen takia pieleen? Ehkä. Sitten ne (työkkäri) vielä yrittää väittää että mä olisin huono koulussa ja silläkään ei tietääkseni ole väliä. Mä en osaa kuvitella että sillä olisi väliä mitä kaupan h*rot luulee mun koulunkäynnin olleen, mutta ehkä teidän olisi pitänyt tietää että olen keskiarvoa älykkäämpi. Te nimittäin itse olette olleet ihan s**tanan t*hmiä mun kanssani ja se ehkä joo loukkaa, kun te aina luulette että olisin t*hmä. Kouluarvosanoilla mä en tee mitään!!
Ja todellakin kun kävin siellä iltalukiossa uusimassa sen äikänkokeen, niin vaikka mä tiesin että äikänope (Pirjo Pere taisi olla sen nimi) simputti minua, niin kyllä mulla maailma parani siitä, kun sain hyvän opettaja Lahdessa ja se vakuutteli että ne esseet oli todellakin ihan täysin väärin arvioituja. Kiitos. Eli loppupeleissä mulle jäi siitä parempi mieli kuin että h*ro olisi vain jättänyt mulle nelosen. Se että SAIN... uusia sen Lahdessa pelasti sitä tunnelmaa <3 Kiitos.
Mun tulevaisuudelle sillä ei ollut silti mitään merkitystä. Ja olen siis mielisairas (huumeita en ole IKINÄ käyttänyt) ja myöhemmin minulle tehtiin kaikkia aivoskannaukset ja kongnitiivisten taitojen testit ja minut todettiin siis keskiarvoa älykkäämmäksi. Se on lääketieteellinen fakta. EN... ole huippuälykäs, eli sekin tuli siinä samalla todistettua, mutte t*hmä mä en siis ole :) Jos joku ei tajua, niin se vika taitaa olla teillä omassa päässä....Se on jännä, kun mä TIESIN että jollain menee kahvit väärään kurkkuun, kun mä palaan. Mä siis tein se vähän pahuuttanikin :) Pohjimmiltaan mä silti halusin ETEENPÄIN ja koska olin aina törmännyt seiniin, niin mä yritin uudenlaista tekniikkaa ja palata TAKAISIN jollain-mystisellä-keinolla tuhoamaan ne jarrut sieltä menneisyydestä.
Jonkinlista tuhoamista mä tulin tekemään ja ilmeisesti te sitten koitte että mä olin tullut TEITÄ tuhoamaan. Mä en sitä näin ajatellut, mutta te olette nyt yli 10 vuotta yhteenpötköön ihan maanisesti kiduttaneet minua että ehkä teilllä sitten on joku syy pelätä sitä että mä tulin ne esteet poistamaan. Te tässä nimittäin näytätte olleen ihan hädissänne jatkuvasti. Mun on tosi vaikea kuvitella että mitä ihmettä teillä on siellä se ongelma. En tajua :(
Se on se jännä tunne.
Joku on aina pielessä ja tänään mä jäin erityisesti miettimään sitä Erkko-lukio/työkkäri-juttua missä koko homma oli taas PÄÄTETTY ja se koneisto siellä sitten touhuaa, JOTTA se olisi tahtomallanne tavalla. Se kun ei silti oikein meinaa mennä niin, mutta sitten on mm. poliisi Virpi Nättiahoa ja muuta randomia, jotka E.P.Ä.T.O.I.V.O.I.S.E.S.T.I. työstävät, jotta te pääsisitte tavoitteeseenne. Teidän missiot on vain ihan päättömiä! Eli mikä siinäkin oli ette oli PÄÄTETTY etten saa valmistua? En keksi mitään hyötyjä tästä, mutta ehkä te olitte JO hiukan k*sessa, kun työkkärissä sitten tuli tarve alkaa levittää valheellisia juoruja minusta.
Mä en nyt osaa selittää tätä ihan kuten se on minussa sisälläni. Mä tarkoitan sitä että mä huomaan miten HYSTEERISIÄ te olette. Mä huomaan niitä pieniä epäonnistumisia, joita teillä tulee. Teitä kiukuttaa. Työkkäri SUUTTUU, kun en sano käyttäväni huumeita. Teillä menee kokoajan jutut pieleen ja te jatkuvasti saattee noita pieniä raivareita. Ja sitten siellä on alkanut olla niitä enemmän ja enemmän ja enemmän ja sitten te olette jo täysin hysteerisiä siellä ettekä esim. antaneet mun käydä enää kaupassa. Ja sitten kun siirryn kotiinkuljetuksiin, niin teistä kaikista olen joutunut tavalla tai toisella olla yhteydessä poliisiin. Ihan kaikista teistä mä olen poliisille ainakin kertonut. Että se ei niinku riittänyt että mä lakkasin näkymästä, vaan te olette jatkaneet sitä sadismia tänne mun kotiini.
TÄSSÄ on se tarinankerronnallinen pulmakohta siis, koska... nämä nykyiset h*lvetit alkoi siitä että palasin Orimattilaan ja jollainlailla tiesinkin että se aiheuttaisi ongelmia. Eli.. te siis jatkatte tätä niin kauan kuin olen täällä?? vai teidän lonkerot ei vain koskaan ylettyneet riittävästi Lahteen, koska siellä minua kohdeltiin esim. terveysasemilla hyvin. Poliisi ei hirveästi millekään mitään tehnyt, muttei se kuitenkaan huutanut mulle kuin sikaa tapettaisiin eikä itseasiassa ärissyt eikä mitenkään muutoinkaan osoittanut aggressiivisuutta. Olen tätä muistellut enkä muista siellä olleen yhtään äänen korotusta tai mitään ja tuli siis soiteltua ja tuli käytyä ihan kasvotusten juttelemassa. Ei ne oikein mitään tehneet siellä (eli jäi negatiivinen fiilis, kun poliisi ei tee millekään mitään), mutta mulle ei äristy. Koen että minua kohdeltiin hyvin :)
Tammikuussa 2007, kun vielä asuin Orimattilassa, poliisi EI kohdellut minua hyvin ja ne muuttui k*sipäiksi palattuani Orimattilaan. Tää on ollut jännä ilmiö. Ihan kaikki poliisit kun mietin, niin Orimattilan olon aikanakin oli ihan asiallisesti käyttäytyviä. No, mä jaarittelen, mutta... toi siis että minua häädetään pois, mutta se etten NÄY, ei riitä, vain se vaino on tullut kotiini ja esim. SIM-korttejani tapetaan täälä jatkuvasti jne. Ne siis vihaisena pyrkii tänne kotiini sitten jotain muuta kautta. Tää on tosi outoa. Onko siis vain se ettei näitten luusereiden lonkerot siis kyenneet mihinkään siellä Lahdesasa, mutta ne olisi halunneet ja kai yrittäneetkin?
Tässä siis on se mun mysteeri, jota tässä mietin.
Sitä että MIKSI ne tätä tekee, sille en koskaan ole keksinyt selitystä enkä juuri nyt edes jaksa taas sitä miettiä, kun ei tässä vainossa ikinä ole mitään järkeä ollut koskaan, millään vuosikymmenellä. Luoja tietää! Juuri nyt en jaksa sitä siis pohtia.
Mutta itketään te vain joo :D
Teillä SELKEÄSTI menee hermo, kun mä siis kävin siellä teidän liikkeissä. Sen huomasi että te olitte TOSI vihaisia. LOL. Pärjäilkää! Ehkä teillä joskus se elämä helpottuu. - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
...Se on jännä, kun mä TIESIN että jollain menee kahvit väärään kurkkuun, kun mä palaan. Mä siis tein se vähän pahuuttanikin :) Pohjimmiltaan mä silti halusin ETEENPÄIN ja koska olin aina törmännyt seiniin, niin mä yritin uudenlaista tekniikkaa ja palata TAKAISIN jollain-mystisellä-keinolla tuhoamaan ne jarrut sieltä menneisyydestä.
Jonkinlista tuhoamista mä tulin tekemään ja ilmeisesti te sitten koitte että mä olin tullut TEITÄ tuhoamaan. Mä en sitä näin ajatellut, mutta te olette nyt yli 10 vuotta yhteenpötköön ihan maanisesti kiduttaneet minua että ehkä teilllä sitten on joku syy pelätä sitä että mä tulin ne esteet poistamaan. Te tässä nimittäin näytätte olleen ihan hädissänne jatkuvasti. Mun on tosi vaikea kuvitella että mitä ihmettä teillä on siellä se ongelma. En tajua :(
Se on se jännä tunne.
Joku on aina pielessä ja tänään mä jäin erityisesti miettimään sitä Erkko-lukio/työkkäri-juttua missä koko homma oli taas PÄÄTETTY ja se koneisto siellä sitten touhuaa, JOTTA se olisi tahtomallanne tavalla. Se kun ei silti oikein meinaa mennä niin, mutta sitten on mm. poliisi Virpi Nättiahoa ja muuta randomia, jotka E.P.Ä.T.O.I.V.O.I.S.E.S.T.I. työstävät, jotta te pääsisitte tavoitteeseenne. Teidän missiot on vain ihan päättömiä! Eli mikä siinäkin oli ette oli PÄÄTETTY etten saa valmistua? En keksi mitään hyötyjä tästä, mutta ehkä te olitte JO hiukan k*sessa, kun työkkärissä sitten tuli tarve alkaa levittää valheellisia juoruja minusta.
Mä en nyt osaa selittää tätä ihan kuten se on minussa sisälläni. Mä tarkoitan sitä että mä huomaan miten HYSTEERISIÄ te olette. Mä huomaan niitä pieniä epäonnistumisia, joita teillä tulee. Teitä kiukuttaa. Työkkäri SUUTTUU, kun en sano käyttäväni huumeita. Teillä menee kokoajan jutut pieleen ja te jatkuvasti saattee noita pieniä raivareita. Ja sitten siellä on alkanut olla niitä enemmän ja enemmän ja enemmän ja sitten te olette jo täysin hysteerisiä siellä ettekä esim. antaneet mun käydä enää kaupassa. Ja sitten kun siirryn kotiinkuljetuksiin, niin teistä kaikista olen joutunut tavalla tai toisella olla yhteydessä poliisiin. Ihan kaikista teistä mä olen poliisille ainakin kertonut. Että se ei niinku riittänyt että mä lakkasin näkymästä, vaan te olette jatkaneet sitä sadismia tänne mun kotiini.
TÄSSÄ on se tarinankerronnallinen pulmakohta siis, koska... nämä nykyiset h*lvetit alkoi siitä että palasin Orimattilaan ja jollainlailla tiesinkin että se aiheuttaisi ongelmia. Eli.. te siis jatkatte tätä niin kauan kuin olen täällä?? vai teidän lonkerot ei vain koskaan ylettyneet riittävästi Lahteen, koska siellä minua kohdeltiin esim. terveysasemilla hyvin. Poliisi ei hirveästi millekään mitään tehnyt, muttei se kuitenkaan huutanut mulle kuin sikaa tapettaisiin eikä itseasiassa ärissyt eikä mitenkään muutoinkaan osoittanut aggressiivisuutta. Olen tätä muistellut enkä muista siellä olleen yhtään äänen korotusta tai mitään ja tuli siis soiteltua ja tuli käytyä ihan kasvotusten juttelemassa. Ei ne oikein mitään tehneet siellä (eli jäi negatiivinen fiilis, kun poliisi ei tee millekään mitään), mutta mulle ei äristy. Koen että minua kohdeltiin hyvin :)
Tammikuussa 2007, kun vielä asuin Orimattilassa, poliisi EI kohdellut minua hyvin ja ne muuttui k*sipäiksi palattuani Orimattilaan. Tää on ollut jännä ilmiö. Ihan kaikki poliisit kun mietin, niin Orimattilan olon aikanakin oli ihan asiallisesti käyttäytyviä. No, mä jaarittelen, mutta... toi siis että minua häädetään pois, mutta se etten NÄY, ei riitä, vain se vaino on tullut kotiini ja esim. SIM-korttejani tapetaan täälä jatkuvasti jne. Ne siis vihaisena pyrkii tänne kotiini sitten jotain muuta kautta. Tää on tosi outoa. Onko siis vain se ettei näitten luusereiden lonkerot siis kyenneet mihinkään siellä Lahdesasa, mutta ne olisi halunneet ja kai yrittäneetkin?
Tässä siis on se mun mysteeri, jota tässä mietin.
Sitä että MIKSI ne tätä tekee, sille en koskaan ole keksinyt selitystä enkä juuri nyt edes jaksa taas sitä miettiä, kun ei tässä vainossa ikinä ole mitään järkeä ollut koskaan, millään vuosikymmenellä. Luoja tietää! Juuri nyt en jaksa sitä siis pohtia.
Mutta itketään te vain joo :D
Teillä SELKEÄSTI menee hermo, kun mä siis kävin siellä teidän liikkeissä. Sen huomasi että te olitte TOSI vihaisia. LOL. Pärjäilkää! Ehkä teillä joskus se elämä helpottuu....Mä olen aina tiennyt että te olette heikoilla ;)
Mun vanhemmat siis on valehdelleet minusta ihan läpi mun elämän. En tiedä onko teillä vanhempia, mutta koin että se on ihan luonnollista että kuulin vanhempieni valehtelevan, mutten puuttunut siihen. En tiedä olisitteko itse puuttuneet.
No, sitten (en siis koe tarvetta puuttua asiaan) mun aikuistuminen oli kuitenkin hankalaa, kun KAIKKI ihmiset ympärilläni on täysin häiriintyneitä ja tulee mulle vain jatkuvasti puhumaan ihan perättömistä asioista. Kuten se työkkäri, eli olen missä olen tai juttelen perhetuttujen kanssa, niin te kaikki olette vain täysin sekaisin.
Olin 100 ajatellut ettei sillä ole väliä mitä ihmiset ajattelee ja yhä se on mun elämän tarkeimpiä mielipiteitä, mutta siellä jo jossain 19-20-vuotiaana mä tajusin että se on silti se KAIKKI miten ihmiset sinua kohtelee! Sinä olet VAIN sitä mitä ihmiset sinusta luulevat. Mä tajusin tän siis jo siellä nuorena ja aloin siihen sitten puuttua, kun oli jo epäkohdan huomannut. Silti esim. kuten Benjamin Kraus, niin kun yrittäessäni (täysin asiallisesti) korjata näitä väärinkäsityksiä, niin Bena vain katsoo minua halventavasti kuin muka valehtelisin ja... KIELTÄYTYY ENÄÄ PUHUMASTA MULLE.
Se sen selän kääntäminen oli silti mulle todella paljon puhuvaa. Te ootte kaikki samanlaisia. Te tajuatte (vihdoinkin) olevanne väärässä ja sitten te vihaisena käännätte minulle selkänne kuin kostaakseen MINULLE sitä ette TE olette väärässä. Eihän se minun vikani ole milläänlailla että olet jostain - mistälie! - keksinyt harhaiset luulosi minusta. Minun aikaansaannostani se ei ole, joten mitä te minulle kiukuttelette?
NO, mutta Bena siis käänsi mulle selkänsä eikä enää suostunut keskustella kanssani. Tosi "älykäs" ja "aikuismainen" tapa suhtautua siihen että SINÄ olet väärässä ja käyttäydyt asiattomasti.
Noi jutut oli tuollaisia jo siellä ennen 2007-poismuuttoani. Mä tajusin ettei teistä kukaan tiedä minusta yhtään mitään. Miksi on hauskaa että kun mä palaan 10 vuoden jälkeen, niin nää YHÄ luulee että ne muka jotain minusta tietäisi, kun teillä ei ole vuosikymmeniin ollut harmaintakaan aavistusta siitä että kuka olen.
Ja sitten te vainoatte minua vihaisen atän viimeisimmän 10 vuotta ja yhä luulette että vika olisi muka minussa tai että tässä olisi yhtään mitään mitä MINÄ voisin tehdä toisin. Mitä muka alunperinkään tein väärin ja missä on se mitä mitenkään muka voisin erilailla tehdä?
...ja anna kun arvaan. Te vihaatte sitä etten riko lakia!!! :DDDD Se. - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
...Mä olen aina tiennyt että te olette heikoilla ;)
Mun vanhemmat siis on valehdelleet minusta ihan läpi mun elämän. En tiedä onko teillä vanhempia, mutta koin että se on ihan luonnollista että kuulin vanhempieni valehtelevan, mutten puuttunut siihen. En tiedä olisitteko itse puuttuneet.
No, sitten (en siis koe tarvetta puuttua asiaan) mun aikuistuminen oli kuitenkin hankalaa, kun KAIKKI ihmiset ympärilläni on täysin häiriintyneitä ja tulee mulle vain jatkuvasti puhumaan ihan perättömistä asioista. Kuten se työkkäri, eli olen missä olen tai juttelen perhetuttujen kanssa, niin te kaikki olette vain täysin sekaisin.
Olin 100 ajatellut ettei sillä ole väliä mitä ihmiset ajattelee ja yhä se on mun elämän tarkeimpiä mielipiteitä, mutta siellä jo jossain 19-20-vuotiaana mä tajusin että se on silti se KAIKKI miten ihmiset sinua kohtelee! Sinä olet VAIN sitä mitä ihmiset sinusta luulevat. Mä tajusin tän siis jo siellä nuorena ja aloin siihen sitten puuttua, kun oli jo epäkohdan huomannut. Silti esim. kuten Benjamin Kraus, niin kun yrittäessäni (täysin asiallisesti) korjata näitä väärinkäsityksiä, niin Bena vain katsoo minua halventavasti kuin muka valehtelisin ja... KIELTÄYTYY ENÄÄ PUHUMASTA MULLE.
Se sen selän kääntäminen oli silti mulle todella paljon puhuvaa. Te ootte kaikki samanlaisia. Te tajuatte (vihdoinkin) olevanne väärässä ja sitten te vihaisena käännätte minulle selkänne kuin kostaakseen MINULLE sitä ette TE olette väärässä. Eihän se minun vikani ole milläänlailla että olet jostain - mistälie! - keksinyt harhaiset luulosi minusta. Minun aikaansaannostani se ei ole, joten mitä te minulle kiukuttelette?
NO, mutta Bena siis käänsi mulle selkänsä eikä enää suostunut keskustella kanssani. Tosi "älykäs" ja "aikuismainen" tapa suhtautua siihen että SINÄ olet väärässä ja käyttäydyt asiattomasti.
Noi jutut oli tuollaisia jo siellä ennen 2007-poismuuttoani. Mä tajusin ettei teistä kukaan tiedä minusta yhtään mitään. Miksi on hauskaa että kun mä palaan 10 vuoden jälkeen, niin nää YHÄ luulee että ne muka jotain minusta tietäisi, kun teillä ei ole vuosikymmeniin ollut harmaintakaan aavistusta siitä että kuka olen.
Ja sitten te vainoatte minua vihaisen atän viimeisimmän 10 vuotta ja yhä luulette että vika olisi muka minussa tai että tässä olisi yhtään mitään mitä MINÄ voisin tehdä toisin. Mitä muka alunperinkään tein väärin ja missä on se mitä mitenkään muka voisin erilailla tehdä?
...ja anna kun arvaan. Te vihaatte sitä etten riko lakia!!! :DDDD Se....Aijuu ja kun te ette ihan tajua, niin hei... KIITTÄKÄÄ Pirjo Pereä. Se oli tosi sinnikäs ja se halusi että se on näin. Sitten se joku työkkärin tyyppi on SE... jota saatte kiittää siitä että teillä on täysin väärät käsitykset minusta ja SIKSI teillä menee noi kaikki teidän touhut pieleen.
Että näkihän ne TOSI paljon vaivaa tämän... nykyisen tilanteen luomiseen :DD Rakkautta ja onnea teille vaan siis kaikille. Hieno soppa teillä. Tosi hieno. - Anonyymi00060
Anonyymi kirjoitti:
Outo sana hokea ja painottaa....Mä myöhemmin [16.02.] sen selvitin ja se oli joo Vilhunen. Nyt en enää muista, mutta taisi olla heti siinä ekan OviAlamaailmaan-jakson aikana? Onko mun pakko se etsiä? [jakso 2 kello 12:36 paikkeilla] No, mutta se sitä hoki tavalla, joka ei ollut normaali ja koska se oli niin järjetön, niin se jäi sitten kummittelemaan mun mieleeni ja tulee vähänväliä uudelleen mun mieleen.
Ehkä se on jotain teidän outoa maailmaa, kun siis rehellisessä maailmassa on eri pelisäännöt. Teillä sitten valitaan jotenkin ihan muutoin? ...Ja pidetään se, vaikka se on huono?
RIKOLLISmaailmassa on aika normaalia toi puhumattomuus ja olen ymmärtänyt että sille on syynsä. Jahkas joku vain sanoo jotain, niin teillä hajoaa kaikki. Ei teillä ole mitään, mikä teitä kannattelisi. Ihan vain joku random sattuma tai joku ihan tarkoituksella ilmiantaa; ja teillä sakki on linnassa, simsalabim!
Kaikki se mitä minulle on tehty on selkeästi päättämällä päätetty. Lahdessa sitä ei ollut. Sitten täällä joku inttää, kuin Vilhunen, korostaen sitä että on VALITTU, vaikken voi ymmärtää että mitä merkitystä sillä nyt olisi muka.
Simsalabim, teiltä on kaikki hävinnyt, kun TOTUUS tulee ilmi. Voi teitä raukkoja.
Todellakin... teillä oli varmaan tosi hyvät suunnitelmat silloin, kun Erkko-lukiossa PÄÄTETTIIN alkaa simputtaa minua eikä kukaan opettajista tai rehtorikaan suostunut siihen puuttua. Miksi minä?
Mä olin muuten aina siellä paikalla :P Ja mä muistan. ...en tosin ihan kaikkea. Esim. kerran olin tulossa äikän tunnille ja kohti kävellessäni katseeni kohtaa opettajan kanssa... joka on juuri menossa luokkaan. Tiedättekö mitä NORMAALI ihminen silloin tekisi? :DDD
No, tää H*ORA katsoo minua silmiin ja koppavanä kävelee sisälle luokkaan ja SULKEE OVEN perässään. Mä niinku tajusin siitä :P No, mä koputan sitten ovea, kun se on lukossa. Kestää kauan. Kauan. No, sitten käy ilmi että joku OPPILAISTA oli laitettu se ovi avaamaan ja tääkin on hulvatonta että tääkin oppilas sitten tietää että häntä hypytetty täysin h*oran pellilyn takia! Mitään syytä sille ei ollut.
No, toinen oppilas mulle avaa oven ja kävellessäni opettajan pulpetin ohi sanon anteeksi että myöhästyn ja opettaja vihaisena jotenkin sanoo että "Luulitko selviäväsi vain tuolla?" ja mä siihen taisin jotenkin tokaista että "Joo". Näin mä sen niinku ajattelin. Opettajalla oli eri ajatus mielessä ja se käski mun jäädä siihen seinomaan ja alkoi huutaa mulle. Tai en tiedä mitä kävi, kun en koskaan kuunnellut, mutta muistaakseni se huusi mulle siinä joku 15-20min. Olipa tääkin taas sitten tapa opettajan "ansaita" palkkarahansa. Taas näitä, joilta pitäisi vähentää palkkaa tekemättömästä työstä.
Mä VANNON ettei se h*ora tiennyt mun taustoja lainkaan. Ette te tajua. Ette te tiedä mitään. Teillä on samantyyppisiä oppilaita ja teillä menee hermo. Te luulette että jollain tuolla te saisitte tahtonne läpi, mutta kun se ei ole koskaan menossa läpi. Kuten Marjut... niin sehän niin jo ilakoi, muttei se jäänyt kuuntelemaan miten mä oikeasti siihen reagoin ja kun vastasin kieltävästi, niin sehän kysyi uudelleen, kuten kysyin työkkärikin multa kysellessä huumeidenkäytöstä. Että eihän se mun todellinen vastaus teitä miellyttänyt, joten te ette halua jäädä sitä kuuntelemaan. Se tilanne, kun EI MENNYT niinkuin sä siinä houreilit ja toivoit menevän.
Se ei ollut koskaan menossa niin. Ei se mennyt niin. Se Pere vihasi niin paljon minua ja yritti jatkuvasti julkisesti häpäistä minua, mutta häpäisi siinä sitten itsensä. Niin että... oisko aika vaikka hengittää välillä ja luovuttaa. Se vois lopulta olla se terveellisin keino päästä siitä eroon. Ja kun te ette saa tahtoanne läpi, niin te yritätte päästä MINUTA eroon ja kun te ette ole pääsemässä minusta eroon. Se ei auta että työkkäri levittelee perättömiä valheita ja Pere laittaa vääriä numeroita, kun ne kumottiin myöhemmin väärinä. Ei ne pysy.
Ja sitten teidän täytyy yrittää päästä minusta eroon ja eihän se niin mene :/
Se on maailman loppuun asti siellä Pere, että sä estit tarkoituksella minua valmistumasta. Ei siinä teidän valheet auta väittää että muka olisin reputtanut mitään. En mä ollut, mä olin hyvä koulussa. Miksi siellä työkkäri levittää moisia VALHEITA minusta? KENELLE te valehtelette? ...ja miksei rehtori puuttuu ilmiselvään vainoon?
...ja sitten vuonna 2021 jopa poliisi lankeaa teidän valheisiin ja nolaa täysin itsensä sen takia.
ja tulee moni muukin vielä saman tekemään.
Ja mä mietin niitä opettajia ja te (kasvatusalan ammattilaiset??) ette tajunneet MIKSI mä olen kuten olen? Miksi te huusitte mulle, kun tiesitte ettei se tule mitenkään vaikuttamaan minuun. Ne teidän maratonit oli sellaisia 15-20 minuutin pituisia ja te aina yrititte tehdä ne mahdollisimman julkisesti. Sitä mä vain mietin että mikä tossa niinku oli idea, kun nimenomaan minuun (johonkin ehkä olisi, mutta ei minunlaiseen ihmiseen) sillä ei ole pienintäkään vaikutusta. Te sitten vain jäätte näyttämään tosi omituisista siinä huutaessanne vartin täysin ilman mitään syytä ja vaikutusta. - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
...Mä myöhemmin [16.02.] sen selvitin ja se oli joo Vilhunen. Nyt en enää muista, mutta taisi olla heti siinä ekan OviAlamaailmaan-jakson aikana? Onko mun pakko se etsiä? [jakso 2 kello 12:36 paikkeilla] No, mutta se sitä hoki tavalla, joka ei ollut normaali ja koska se oli niin järjetön, niin se jäi sitten kummittelemaan mun mieleeni ja tulee vähänväliä uudelleen mun mieleen.
Ehkä se on jotain teidän outoa maailmaa, kun siis rehellisessä maailmassa on eri pelisäännöt. Teillä sitten valitaan jotenkin ihan muutoin? ...Ja pidetään se, vaikka se on huono?
RIKOLLISmaailmassa on aika normaalia toi puhumattomuus ja olen ymmärtänyt että sille on syynsä. Jahkas joku vain sanoo jotain, niin teillä hajoaa kaikki. Ei teillä ole mitään, mikä teitä kannattelisi. Ihan vain joku random sattuma tai joku ihan tarkoituksella ilmiantaa; ja teillä sakki on linnassa, simsalabim!
Kaikki se mitä minulle on tehty on selkeästi päättämällä päätetty. Lahdessa sitä ei ollut. Sitten täällä joku inttää, kuin Vilhunen, korostaen sitä että on VALITTU, vaikken voi ymmärtää että mitä merkitystä sillä nyt olisi muka.
Simsalabim, teiltä on kaikki hävinnyt, kun TOTUUS tulee ilmi. Voi teitä raukkoja.
Todellakin... teillä oli varmaan tosi hyvät suunnitelmat silloin, kun Erkko-lukiossa PÄÄTETTIIN alkaa simputtaa minua eikä kukaan opettajista tai rehtorikaan suostunut siihen puuttua. Miksi minä?
Mä olin muuten aina siellä paikalla :P Ja mä muistan. ...en tosin ihan kaikkea. Esim. kerran olin tulossa äikän tunnille ja kohti kävellessäni katseeni kohtaa opettajan kanssa... joka on juuri menossa luokkaan. Tiedättekö mitä NORMAALI ihminen silloin tekisi? :DDD
No, tää H*ORA katsoo minua silmiin ja koppavanä kävelee sisälle luokkaan ja SULKEE OVEN perässään. Mä niinku tajusin siitä :P No, mä koputan sitten ovea, kun se on lukossa. Kestää kauan. Kauan. No, sitten käy ilmi että joku OPPILAISTA oli laitettu se ovi avaamaan ja tääkin on hulvatonta että tääkin oppilas sitten tietää että häntä hypytetty täysin h*oran pellilyn takia! Mitään syytä sille ei ollut.
No, toinen oppilas mulle avaa oven ja kävellessäni opettajan pulpetin ohi sanon anteeksi että myöhästyn ja opettaja vihaisena jotenkin sanoo että "Luulitko selviäväsi vain tuolla?" ja mä siihen taisin jotenkin tokaista että "Joo". Näin mä sen niinku ajattelin. Opettajalla oli eri ajatus mielessä ja se käski mun jäädä siihen seinomaan ja alkoi huutaa mulle. Tai en tiedä mitä kävi, kun en koskaan kuunnellut, mutta muistaakseni se huusi mulle siinä joku 15-20min. Olipa tääkin taas sitten tapa opettajan "ansaita" palkkarahansa. Taas näitä, joilta pitäisi vähentää palkkaa tekemättömästä työstä.
Mä VANNON ettei se h*ora tiennyt mun taustoja lainkaan. Ette te tajua. Ette te tiedä mitään. Teillä on samantyyppisiä oppilaita ja teillä menee hermo. Te luulette että jollain tuolla te saisitte tahtonne läpi, mutta kun se ei ole koskaan menossa läpi. Kuten Marjut... niin sehän niin jo ilakoi, muttei se jäänyt kuuntelemaan miten mä oikeasti siihen reagoin ja kun vastasin kieltävästi, niin sehän kysyi uudelleen, kuten kysyin työkkärikin multa kysellessä huumeidenkäytöstä. Että eihän se mun todellinen vastaus teitä miellyttänyt, joten te ette halua jäädä sitä kuuntelemaan. Se tilanne, kun EI MENNYT niinkuin sä siinä houreilit ja toivoit menevän.
Se ei ollut koskaan menossa niin. Ei se mennyt niin. Se Pere vihasi niin paljon minua ja yritti jatkuvasti julkisesti häpäistä minua, mutta häpäisi siinä sitten itsensä. Niin että... oisko aika vaikka hengittää välillä ja luovuttaa. Se vois lopulta olla se terveellisin keino päästä siitä eroon. Ja kun te ette saa tahtoanne läpi, niin te yritätte päästä MINUTA eroon ja kun te ette ole pääsemässä minusta eroon. Se ei auta että työkkäri levittelee perättömiä valheita ja Pere laittaa vääriä numeroita, kun ne kumottiin myöhemmin väärinä. Ei ne pysy.
Ja sitten teidän täytyy yrittää päästä minusta eroon ja eihän se niin mene :/
Se on maailman loppuun asti siellä Pere, että sä estit tarkoituksella minua valmistumasta. Ei siinä teidän valheet auta väittää että muka olisin reputtanut mitään. En mä ollut, mä olin hyvä koulussa. Miksi siellä työkkäri levittää moisia VALHEITA minusta? KENELLE te valehtelette? ...ja miksei rehtori puuttuu ilmiselvään vainoon?
...ja sitten vuonna 2021 jopa poliisi lankeaa teidän valheisiin ja nolaa täysin itsensä sen takia.
ja tulee moni muukin vielä saman tekemään.
Ja mä mietin niitä opettajia ja te (kasvatusalan ammattilaiset??) ette tajunneet MIKSI mä olen kuten olen? Miksi te huusitte mulle, kun tiesitte ettei se tule mitenkään vaikuttamaan minuun. Ne teidän maratonit oli sellaisia 15-20 minuutin pituisia ja te aina yrititte tehdä ne mahdollisimman julkisesti. Sitä mä vain mietin että mikä tossa niinku oli idea, kun nimenomaan minuun (johonkin ehkä olisi, mutta ei minunlaiseen ihmiseen) sillä ei ole pienintäkään vaikutusta. Te sitten vain jäätte näyttämään tosi omituisista siinä huutaessanne vartin täysin ilman mitään syytä ja vaikutusta....Kuten Pekka Törrösellä oli se sairaalloinen pakkomielle saada nimenomaan minut luokaneteen lukemaan eroottista kirjallisuutta, niin tarkoitus oli ilmiselvästi vain yrittää jotenkin hajottaa minua. En mä muuta keksi. Sitten kun mä en siihen ryhtynyt, niin se oli paljon puhuva se seuraava valinta eli ensin kun Törrönen on kohtuuttoman kauan (häiritsevän) kuluttanut tunnista vain yrittäen pakottaa minua luokan eteen lukemaan Decameroanea, niin sitten korvaavana se sitten valitsin UJON POJAN sitä lukemaan... eroottista kirjallisuutta luokan edessä? Törrönen... voitko sä ihan hyvin?
No, mutta kun ilmiselvä tarkoitus on yrittää häpäistä lapsia, niin ilmeisesti ne opettajat itse siinä kokee häpeää. Oliko tässäkin joku s/m tarkoitus vai juurikin yrittää jotenkin kostaa lapsille sitä että opettaja itse on vähän NOLO ja epävarma seksuaaliasioissa. Eihän sitä päällepäin näe, mutta aika käppänähän se Törrönen on :/
Ja kuten rivienvälistä voi lukea tai joku muistaa mun jo kertoneen, niin mähän siis OLEN JO seksuaalisesti hyväksikäytetty ja väkivallan uhri. Se oli ihan mulle normaalia, niin en mä ENÄÄ siihen reagoinut. Tää oli ihan helppoa hommaa tää mitä opettajat suoritti :) Ne just nolas siinä vain itsensä, kun huomaa jo että niillä on intohimoa, mutta kun ne ei saa edes raapaistua mun pintaa :( Sori. - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
...Kuten Pekka Törrösellä oli se sairaalloinen pakkomielle saada nimenomaan minut luokaneteen lukemaan eroottista kirjallisuutta, niin tarkoitus oli ilmiselvästi vain yrittää jotenkin hajottaa minua. En mä muuta keksi. Sitten kun mä en siihen ryhtynyt, niin se oli paljon puhuva se seuraava valinta eli ensin kun Törrönen on kohtuuttoman kauan (häiritsevän) kuluttanut tunnista vain yrittäen pakottaa minua luokan eteen lukemaan Decameroanea, niin sitten korvaavana se sitten valitsin UJON POJAN sitä lukemaan... eroottista kirjallisuutta luokan edessä? Törrönen... voitko sä ihan hyvin?
No, mutta kun ilmiselvä tarkoitus on yrittää häpäistä lapsia, niin ilmeisesti ne opettajat itse siinä kokee häpeää. Oliko tässäkin joku s/m tarkoitus vai juurikin yrittää jotenkin kostaa lapsille sitä että opettaja itse on vähän NOLO ja epävarma seksuaaliasioissa. Eihän sitä päällepäin näe, mutta aika käppänähän se Törrönen on :/
Ja kuten rivienvälistä voi lukea tai joku muistaa mun jo kertoneen, niin mähän siis OLEN JO seksuaalisesti hyväksikäytetty ja väkivallan uhri. Se oli ihan mulle normaalia, niin en mä ENÄÄ siihen reagoinut. Tää oli ihan helppoa hommaa tää mitä opettajat suoritti :) Ne just nolas siinä vain itsensä, kun huomaa jo että niillä on intohimoa, mutta kun ne ei saa edes raapaistua mun pintaa :( Sori....Se toinen mies, se joka asui Poliisiaseman takana kehuskeli mulle miten vie pikkupoikaansa katsomaan teurastusta. Mä olin itse siinä vain joku 5v vanhempi kuin poika, mutta mäkin siinä tajusin että toi on ihan hirveä tapa kasvattaa lasta ja tosi väärin tehty. Mä olin maatilalta, niin todellakin tullut verta ja sisäelimiä nähtyä, mutten tiennyt että munlaisia nyt piti ihan valmistamalla valmistaa! Ei se kyllä siitä pojasta parempaa ihmistä tehnyt, kun sitä laitetaan eläinten teurastusta katsomaan. Ei. Siitä puuttuu se tarina. Se varmaan on jäänyt vain hyvin irralliseksi päähän mieleen, ilman että se LUONNOLLISESTI osaa johonkin selitykseen.
Esim. nautahan on hyötyeläin ja sitten sen elämän loppupuolella se lopetetaan. No, sonnit ehkä joo aika nuorina, mutta kun mä kuitenkin näin sen niiden elon ja ilon vasikoina eli näin että niillä oli elämä ollut ja sitten tulee se loppu, joka meille kaikille tulee. Se on vain se loppu, mutta nyt joku näkee vain sitä teurastusta ilman järkeä. Ilman että näki niillä olleen mitään elämää ennen sitä.
Mä siis sanon sen että kun asiat on LUONNOLLISESTI, niin kaikki raakuuskin on soveltuvaa lapselle. Mä lapsena rakastin luontoohjelmia <3 Ja nehän on tosi-tosi raakaa kamaa, mutta ne annetaan aina oikeassa asiayhteydessä ja siten että elämän tasapaino säilyy. Kaikelle on tarkoitus, on alku, on loppu ja aina jotain uutta tulee tilalle :) Kaikki on tasapainossa. - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
...Se toinen mies, se joka asui Poliisiaseman takana kehuskeli mulle miten vie pikkupoikaansa katsomaan teurastusta. Mä olin itse siinä vain joku 5v vanhempi kuin poika, mutta mäkin siinä tajusin että toi on ihan hirveä tapa kasvattaa lasta ja tosi väärin tehty. Mä olin maatilalta, niin todellakin tullut verta ja sisäelimiä nähtyä, mutten tiennyt että munlaisia nyt piti ihan valmistamalla valmistaa! Ei se kyllä siitä pojasta parempaa ihmistä tehnyt, kun sitä laitetaan eläinten teurastusta katsomaan. Ei. Siitä puuttuu se tarina. Se varmaan on jäänyt vain hyvin irralliseksi päähän mieleen, ilman että se LUONNOLLISESTI osaa johonkin selitykseen.
Esim. nautahan on hyötyeläin ja sitten sen elämän loppupuolella se lopetetaan. No, sonnit ehkä joo aika nuorina, mutta kun mä kuitenkin näin sen niiden elon ja ilon vasikoina eli näin että niillä oli elämä ollut ja sitten tulee se loppu, joka meille kaikille tulee. Se on vain se loppu, mutta nyt joku näkee vain sitä teurastusta ilman järkeä. Ilman että näki niillä olleen mitään elämää ennen sitä.
Mä siis sanon sen että kun asiat on LUONNOLLISESTI, niin kaikki raakuuskin on soveltuvaa lapselle. Mä lapsena rakastin luontoohjelmia <3 Ja nehän on tosi-tosi raakaa kamaa, mutta ne annetaan aina oikeassa asiayhteydessä ja siten että elämän tasapaino säilyy. Kaikelle on tarkoitus, on alku, on loppu ja aina jotain uutta tulee tilalle :) Kaikki on tasapainossa....Luontoleffat on muuten tosi hyviä. Mulle ei koskaan ole ollut järkytys jäädä yhteisön ulkopuolella, koska se on tosi yleistä kaikissa eläinlaumoissa. Se on varmaan yksi niistä luonnollisimmista asioista. Joku aika jätetään ulos tai se vain jää vammojensa takia jälkeen laumasta. Tätä kautta mulle ei mikään ole tullut järkytyksenä. Ei ole mitään mitä ei luontosarjat opettaisi.
Siinä on silti se kiva piirre että te pelkäätte sitä mitä mä jo olen. Se on englanniksi sanottu hyvin: "Damaged people are dangerous. They know they can survive". Te pelkäätte sitä kaikkea mitä mä jo olen ollut koko elämäni. Ja ne opettajat yrittää huutaa mulle jotain, mutten mä kuule mitään siitä, kun mulle oli jo kehittynyt siihen ominaisuus. Ne yrittää lujempaa, mutta kun ei se auta. Ei siihen tule mikään auttamaan. Mun perhe oli jo mun koko elämän huutanut mulle paljon kovempaa ja paljon kauemmin. "Whatever" enkä mä enää sitäkään kuullut. Se meni aidon psykoottiseksi ainakin joku viimeisin riita kun isän kanssa oli, sen jälkeen, kun olin jo muuttanut pois kotoolta. Mulla aidosti hävisi kuulo (ilman että mu tärykalvot vaurioitui), tuli vain tyynen rauhallista ja/mutta isän naama alkoi sillä tavalla valua ja vääntyillä että kyllä mä ihan aidoissa psyykooseissani siinä olin... mutten mä todellakaan kuullut mitään. En mä kuule mitään. En mä ole kuullut mitään enää pitkään aikaan. Se on sitä etten mä niistä opettajienkaan huudoista muista MITÄÄN. Mä jälkikäteen sitä yritinkin vähän muistella että miten sekin jaksoi sen vähintään 20min mulle huutaa, että MISTÄ se mulle huusi, mutten mä pystynyt koskaan palauttamaan mun mieleeni mitään siitä mitä se on mahtanut sanoa. Mä en koskaan kuullut mitään. - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
...Luontoleffat on muuten tosi hyviä. Mulle ei koskaan ole ollut järkytys jäädä yhteisön ulkopuolella, koska se on tosi yleistä kaikissa eläinlaumoissa. Se on varmaan yksi niistä luonnollisimmista asioista. Joku aika jätetään ulos tai se vain jää vammojensa takia jälkeen laumasta. Tätä kautta mulle ei mikään ole tullut järkytyksenä. Ei ole mitään mitä ei luontosarjat opettaisi.
Siinä on silti se kiva piirre että te pelkäätte sitä mitä mä jo olen. Se on englanniksi sanottu hyvin: "Damaged people are dangerous. They know they can survive". Te pelkäätte sitä kaikkea mitä mä jo olen ollut koko elämäni. Ja ne opettajat yrittää huutaa mulle jotain, mutten mä kuule mitään siitä, kun mulle oli jo kehittynyt siihen ominaisuus. Ne yrittää lujempaa, mutta kun ei se auta. Ei siihen tule mikään auttamaan. Mun perhe oli jo mun koko elämän huutanut mulle paljon kovempaa ja paljon kauemmin. "Whatever" enkä mä enää sitäkään kuullut. Se meni aidon psykoottiseksi ainakin joku viimeisin riita kun isän kanssa oli, sen jälkeen, kun olin jo muuttanut pois kotoolta. Mulla aidosti hävisi kuulo (ilman että mu tärykalvot vaurioitui), tuli vain tyynen rauhallista ja/mutta isän naama alkoi sillä tavalla valua ja vääntyillä että kyllä mä ihan aidoissa psyykooseissani siinä olin... mutten mä todellakaan kuullut mitään. En mä kuule mitään. En mä ole kuullut mitään enää pitkään aikaan. Se on sitä etten mä niistä opettajienkaan huudoista muista MITÄÄN. Mä jälkikäteen sitä yritinkin vähän muistella että miten sekin jaksoi sen vähintään 20min mulle huutaa, että MISTÄ se mulle huusi, mutten mä pystynyt koskaan palauttamaan mun mieleeni mitään siitä mitä se on mahtanut sanoa. Mä en koskaan kuullut mitään....Oi, kun mä selitin pitkästi ja silti jäi olo etten päässyt asiaani :D Eli... ne ei saa sitä haluamaansa eikä ne tule sitä koskaan saamaankaan. Ne pitkitti ja pitkitti niitä huutoja ja ne tekee räikeämpiä julkisia häpäisyjä mulle, muttei ne koskaan saaneet haluamaan. Ne ois lopettaneet, jos ne ois. Kivaa niillä tuskin oli. Mun äiti on sadisti ja siinä on ihan eri "tatsi".
Tää simputtajat ei vain saa mitään. Ja siksi ne sitä pahentaa ja pahentaa ja tulee loputtomasti pahentamaan, koska eivät koskaan saaneet sitä mitä halusivat. Ja mä siinä 35-vuotiaana alan sitä tässä tajuamaan/miettimään että tää näiden vaino vain pahenee. Ja mä tajuan ettei ne tule KOSKAAN samaan haluamaansa.
Jotain vissiin pitäisi tehdä ja jotain mä tässä olen tehnyt, mutta ainakin toistaisesti sieltä on aina tullut takaisin vastapalloa. Ootte te h*lluja! Ette te tule tätä ikinä voittamaan, hei.
Älkää nyt vetäkö itseänne siellä linkkuveitseen tämmöisen takia.
Mutta ihan aidosti ja 100% mä todellakin tajusin ton. Se VÄKIVALTA raaistui ja koska minä en ollut tässä muuttumassa ja ne vain yhä haki jotain, mitä koskaan ei ollut tapahtumassa, niin sehän tarkoitti ilmiselvästi sitä että... se väkivaltaa tulee vain todella raaistumaan ihan järjettömiin mittasuhteisiin että hei, oli niinku terveellinen teko sitten etten ole siellä fyysisesti kidutettavana :DDD Oli niin menossa jo hissukseen verenvuodatukseksi ja sekin ihan turhaan ja lisää ja lisää ja LISÄÄ ilman että se koskaan olisi mihinkään johtanut.
Ootte te surkeita! - Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
...Oi, kun mä selitin pitkästi ja silti jäi olo etten päässyt asiaani :D Eli... ne ei saa sitä haluamaansa eikä ne tule sitä koskaan saamaankaan. Ne pitkitti ja pitkitti niitä huutoja ja ne tekee räikeämpiä julkisia häpäisyjä mulle, muttei ne koskaan saaneet haluamaan. Ne ois lopettaneet, jos ne ois. Kivaa niillä tuskin oli. Mun äiti on sadisti ja siinä on ihan eri "tatsi".
Tää simputtajat ei vain saa mitään. Ja siksi ne sitä pahentaa ja pahentaa ja tulee loputtomasti pahentamaan, koska eivät koskaan saaneet sitä mitä halusivat. Ja mä siinä 35-vuotiaana alan sitä tässä tajuamaan/miettimään että tää näiden vaino vain pahenee. Ja mä tajuan ettei ne tule KOSKAAN samaan haluamaansa.
Jotain vissiin pitäisi tehdä ja jotain mä tässä olen tehnyt, mutta ainakin toistaisesti sieltä on aina tullut takaisin vastapalloa. Ootte te h*lluja! Ette te tule tätä ikinä voittamaan, hei.
Älkää nyt vetäkö itseänne siellä linkkuveitseen tämmöisen takia.
Mutta ihan aidosti ja 100% mä todellakin tajusin ton. Se VÄKIVALTA raaistui ja koska minä en ollut tässä muuttumassa ja ne vain yhä haki jotain, mitä koskaan ei ollut tapahtumassa, niin sehän tarkoitti ilmiselvästi sitä että... se väkivaltaa tulee vain todella raaistumaan ihan järjettömiin mittasuhteisiin että hei, oli niinku terveellinen teko sitten etten ole siellä fyysisesti kidutettavana :DDD Oli niin menossa jo hissukseen verenvuodatukseksi ja sekin ihan turhaan ja lisää ja lisää ja LISÄÄ ilman että se koskaan olisi mihinkään johtanut.
Ootte te surkeita!...Vipe...
Auttoko että huusit niin lujaa ;P
- Anonyymi00052
Tilapalveluissa se mäskisäkki kuulemma on edelleen huseeraamassa. On sekin kun noin Ruskee kieli ei mätäne se possun suuhun
- Anonyymi00066
En yhtään ihmettele että johto vaihtuu kun orimattilaiset työntekijät on sisäsiittoisia rednekkejä
- Anonyymi00067UUSI
kyllä on ihme juttuja täällä kaikki avaukset. on todella huonosti joillakuilla asiat kun haukkuu muita jatkuvasti. oli mikä tahansa keskustelu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668