Edustaja Jari Koskelan kuningasajatus uudesta rautatiestä Pori - Kankaanpää - Parkano siis naurettiin pois. Miten se niin Jari meni, kun vielä vuosi sitten ministeri Ranne nyökytti ja Purra oli ajatuksessa mukana? Eikö siihen rataan ollut Suomen hirvittävä armeija ja NATOkin sanonut, että sotaan pitää saada tavaraa paljon! Hölmöt suomalaiset tappelee ja kuolee Karjalan rajalle lupauksin. Tämähän toimii hyvin hölmöjen ukrainalaisten kanssa.
Nyt umpikierot ministerit puhuu 1,3 miljardia maksavasta kohteesta. Tiedämme, että kaikki kohteet presidentin asunnon korjaamisesta, Turun moottoritien ovat nousseet 300 - 500% alkuvalehtelusta. Toisaalta tuo 1,3 miljardia on sama kuin menot ukrainalaisten täällä hellimisestä. Se lopullinen noin 5 miljardia on se, jonka Pauli Vahtera laski kaikkien tänne noudettujen vierasmaalaisten elättämisestä Suomelle koituvan vuodessa. Siis pelkkiä pikkurahojahan ne vain on onnelliselle kansalle pekl!
Edustaja Jari Koskelan kuningasajatus uudesta rautatiestä Pori - Kankaanpää - Parkano siis naurettii
16
475
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu Kankaanpää-seinälle. Lisäksi tämä on vihapuhetta ja rasismia. Ilmoitan riittävän monta kertaa sensuuriin!
- Anonyymi
Tee juuri niin -laitamme sen uudelleen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee juuri niin -laitamme sen uudelleen
LaitaTTE??
Haa, teitä on sitten pieni mutta sitkeä trolliarmeija roikkumassa lupaavasti äärioikeistolaistuvan pikkukaupungin sivuilla😁. Ja agendanne oli..? Ainakin se rasismi, mutta koska olette avoimesti hivenen radikaalimpaa jengiä kuin persut, siintääkö horisontissa vieläkin oikeistolaisempi hallitus vai peräti Halal-ahon kiiltävä kupoli valtion päämiehen pallilla?
No, osoite on oikea (niinkuin koko Suomessa); rasismi ja erilaisuuden vihaaminen on uusi normaali, ja kun ihmisiä kurjistetaan tarpeeksi, on syntipukin ja raivoamisen kohteeksi helppo iskostaa muualta jaloon ja ylivertaiseen maahamme tulleet -uppoaa kuin kuuma veitsi voihin, koska tyhmät eivät tajua, älykkäät eivät välitä, viisaat ovat hiljaa ja loput sitten vain eivät suutansa julkisesti uskalla avata.
Säälin teitä, vaikka teidän kohdallanne se sairaus todellakin on.
- Anonyymi
Otappa nyt ne lääkkeesi, niitä kuuluu ottaa ihan säännöllisesti, muuten alkaa taas isoratas vipattamaan.
Nyt ne lääkkeet maksuun ja pää tyynyyn, niin kyllä se siitä taas lähtee.- Anonyymi
pian hän sai diagnoosin, joka johti sairaalan eristyshuoneeseen
- Anonyymi
Onko se tehtykään tosi mielessä, vain kankaanpääläisille moieliksi?
- Anonyymi
Moottorie siihen ja rautatie purkuun
- Anonyymi
Entä se syväsatama Äpättiin?
- Anonyymi
Tärkeintä suomen kannalta on että turusta pääsee tunnissa Helsinkiin, Turusta jokainen haluaa mahdollisimman nopeasti pois.
- Anonyymi
Vaikka sitä tunnin junaksi sanotaan, ei juna koskaan tule kulkemaan Turusta Helsinkiin tunnissa.
- Anonyymi
Ojasta allikkoon
- Anonyymi
Onneksi saatiin oikorata Lahteen ja pysähdys Mäntsälään.
- Anonyymi
Jep, jostain syystä hänellä on Mäntsälä mielessä.
- Anonyymi
Toisen kauden Koskela ei ole enää hehkunut ratahankkeella. Nyt pitää saksi-Purran jengin kanssa olla läheisiä ja nuolevia, jos vaikka ministeri tai parikin vaihdetaan vuoden vaihteessa. Tohtorismies saattaa olla varteen otettava vaikkapa Juuson tilalle.
- Anonyymi
Jarilta katosi kuningasajatus .... hoiii hiiiiii hi
- Anonyymi
Nato tuo viikottain rautaa meidän itärajalle hyökkäykseen. Hyvin sille on Vuosaaresta kuljetus saatu Imatran, Lappeenrannan välille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575