Luota meihin

Anonyymi-ap

Mä luotan siihen, mitä meidän välillä on, kun me nähdään. Sitä mä mietin mielessäni ihan mielelläni. Luota säkin siihen. Se on oikeaa ja vain oikea merkkaa. Kaikki on meidän välillä hyvin. Mä tykkään susta. ❤️

n->m

14

745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee pois

• Anonyymi

Kiva aloitus jollekin. Harva uskaltaa rakastaa tai heittäytyä virran vietäväksi, vaikka tilaisuus tulee? Uskoa hyvään koetellaan varmaan monien mielissä nykyisin? Työtönkin on vain ihminen, mut enemmän haavoittuvammassa asemassa kuin työllinen. m-n

• Anonyymi

Olen aina luottanut.. tietenkin.

• Anonyymi

Mietin sitä juttua, oletko sillälailla luotettava. Tunteita ja vetovoimaa on vielä.

• Anonyymi

Upeasti sanottu. Juuri tuo luottaminen siihen tunteeseen, mikä on kun nähdään. Epäilyksiä ja epävarmuuksia tulee, mutta se yhdessä syntyvä tunne❤️ Kaikkea hyvää teille tässä luottamisessa.

• Anonyymi

Kun Pää menee jurriin on syytä puhaltaa. Sellainen tilanne tulee joskus.

• Anonyymi

Se on vain pysähdyttävä, sanoa itselleen pyytää neuvoja ja rauhoittua paikoilleen Sanoa nyt ei suju. Siinä kerätä luunsa ja aloittaa alusta.

• Anonyymi

Istua alas keskittyä aiheeseen ajan kanssa kunnes aivot kykenevät toimimaan normaalisti.

• Anonyymi

Mäkin tykkään susta todella ihana M nainen ❤️

• Anonyymi

Kiitos rakas Pm! ❤️

Sinun omasi Mn tumma

• Anonyymi

I....i kun oltiin samassa tilassa viimeksi viimeviikolla niin olen melko varma, että katseemme kohtasi lämpimästi. ?
      Sä olet kaunis ja ihana nainen ja joo kyllä tahtoisin tutustua sinuun paremmin.

• Anonyymi

Luotetaan elämään ja kaikkivaltiaaseen! Miehet sataa syliin ja naiset saa orgasmeja kiitos hei

• Anonyymi

Miksi luottaisin useimminnsaa pettyä siihen kun erehtyy luottamaan edelleen en kysele siksi naiselta kenenkä kanssa olennettei tämän tarvitse kokea valehtelevansa ja muutenkin mitä turhaa kun tiedän jo totuuden toinen taas halutakseen tietää totuuden joutuu multa kysymään kuinka muuten selvitän luottaako tämä.minuun kysymättä multa munnasiat mun asioita mä omista asioistani juoruile kerron niistä totuuden kysyttäessä pettämisen rajan kanssa mun kanssa pitää olla tarkka ettei sitä aseta kohtaan jossa ei pysty sitä eses itse pitämään joku nainen sen puolestani kostaa miksi ei satu ihan niin paljon eikä voi mua syyttää että itse itseään halusi satuttaa

• Anonyymi

S❤️J

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      8
      2504
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2348
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1324
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      116
      1155
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      72
      1118
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      243
      1034
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      929
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      884
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      809
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      796
    Aihe