Mä luotan siihen, mitä meidän välillä on, kun me nähdään. Sitä mä mietin mielessäni ihan mielelläni. Luota säkin siihen. Se on oikeaa ja vain oikea merkkaa. Kaikki on meidän välillä hyvin. Mä tykkään susta. ❤️
n->m
Luota meihin
14
712
Vastaukset
- Anonyymi
Mee pois
- Anonyymi
Kiva aloitus jollekin. Harva uskaltaa rakastaa tai heittäytyä virran vietäväksi, vaikka tilaisuus tulee? Uskoa hyvään koetellaan varmaan monien mielissä nykyisin? Työtönkin on vain ihminen, mut enemmän haavoittuvammassa asemassa kuin työllinen. m-n
- Anonyymi
Olen aina luottanut.. tietenkin.
- Anonyymi
Mietin sitä juttua, oletko sillälailla luotettava. Tunteita ja vetovoimaa on vielä.
- Anonyymi
Upeasti sanottu. Juuri tuo luottaminen siihen tunteeseen, mikä on kun nähdään. Epäilyksiä ja epävarmuuksia tulee, mutta se yhdessä syntyvä tunne❤️ Kaikkea hyvää teille tässä luottamisessa.
- Anonyymi
Kun Pää menee jurriin on syytä puhaltaa. Sellainen tilanne tulee joskus.
- Anonyymi
Se on vain pysähdyttävä, sanoa itselleen pyytää neuvoja ja rauhoittua paikoilleen Sanoa nyt ei suju. Siinä kerätä luunsa ja aloittaa alusta.
- Anonyymi
Istua alas keskittyä aiheeseen ajan kanssa kunnes aivot kykenevät toimimaan normaalisti.
- Anonyymi
Mäkin tykkään susta todella ihana M nainen ❤️
- Anonyymi
Kiitos rakas Pm! ❤️
Sinun omasi Mn tumma
- Anonyymi
I....i kun oltiin samassa tilassa viimeksi viimeviikolla niin olen melko varma, että katseemme kohtasi lämpimästi. ?
Sä olet kaunis ja ihana nainen ja joo kyllä tahtoisin tutustua sinuun paremmin. - Anonyymi
Luotetaan elämään ja kaikkivaltiaaseen! Miehet sataa syliin ja naiset saa orgasmeja kiitos hei
- Anonyymi
Miksi luottaisin useimminnsaa pettyä siihen kun erehtyy luottamaan edelleen en kysele siksi naiselta kenenkä kanssa olennettei tämän tarvitse kokea valehtelevansa ja muutenkin mitä turhaa kun tiedän jo totuuden toinen taas halutakseen tietää totuuden joutuu multa kysymään kuinka muuten selvitän luottaako tämä.minuun kysymättä multa munnasiat mun asioita mä omista asioistani juoruile kerron niistä totuuden kysyttäessä pettämisen rajan kanssa mun kanssa pitää olla tarkka ettei sitä aseta kohtaan jossa ei pysty sitä eses itse pitämään joku nainen sen puolestani kostaa miksi ei satu ihan niin paljon eikä voi mua syyttää että itse itseään halusi satuttaa
- Anonyymi
S❤️J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979