Mä luotan siihen, mitä meidän välillä on, kun me nähdään. Sitä mä mietin mielessäni ihan mielelläni. Luota säkin siihen. Se on oikeaa ja vain oikea merkkaa. Kaikki on meidän välillä hyvin. Mä tykkään susta. ❤️
n->m
Luota meihin
15
772
Vastaukset
- Anonyymi
Mee pois
- Anonyymi
Kiva aloitus jollekin. Harva uskaltaa rakastaa tai heittäytyä virran vietäväksi, vaikka tilaisuus tulee? Uskoa hyvään koetellaan varmaan monien mielissä nykyisin? Työtönkin on vain ihminen, mut enemmän haavoittuvammassa asemassa kuin työllinen. m-n
- Anonyymi
Olen aina luottanut.. tietenkin.
- Anonyymi
Mietin sitä juttua, oletko sillälailla luotettava. Tunteita ja vetovoimaa on vielä.
- Anonyymi
Upeasti sanottu. Juuri tuo luottaminen siihen tunteeseen, mikä on kun nähdään. Epäilyksiä ja epävarmuuksia tulee, mutta se yhdessä syntyvä tunne❤️ Kaikkea hyvää teille tässä luottamisessa.
- Anonyymi
Kun Pää menee jurriin on syytä puhaltaa. Sellainen tilanne tulee joskus.
- Anonyymi
Se on vain pysähdyttävä, sanoa itselleen pyytää neuvoja ja rauhoittua paikoilleen Sanoa nyt ei suju. Siinä kerätä luunsa ja aloittaa alusta.
- Anonyymi
Istua alas keskittyä aiheeseen ajan kanssa kunnes aivot kykenevät toimimaan normaalisti.
- Anonyymi
Mäkin tykkään susta todella ihana M nainen ❤️
- Anonyymi
Kiitos rakas Pm! ❤️
Sinun omasi Mn tumma
- Anonyymi
I....i kun oltiin samassa tilassa viimeksi viimeviikolla niin olen melko varma, että katseemme kohtasi lämpimästi. ?
Sä olet kaunis ja ihana nainen ja joo kyllä tahtoisin tutustua sinuun paremmin. - Anonyymi
Luotetaan elämään ja kaikkivaltiaaseen! Miehet sataa syliin ja naiset saa orgasmeja kiitos hei
- Anonyymi
Miksi luottaisin useimminnsaa pettyä siihen kun erehtyy luottamaan edelleen en kysele siksi naiselta kenenkä kanssa olennettei tämän tarvitse kokea valehtelevansa ja muutenkin mitä turhaa kun tiedän jo totuuden toinen taas halutakseen tietää totuuden joutuu multa kysymään kuinka muuten selvitän luottaako tämä.minuun kysymättä multa munnasiat mun asioita mä omista asioistani juoruile kerron niistä totuuden kysyttäessä pettämisen rajan kanssa mun kanssa pitää olla tarkka ettei sitä aseta kohtaan jossa ei pysty sitä eses itse pitämään joku nainen sen puolestani kostaa miksi ei satu ihan niin paljon eikä voi mua syyttää että itse itseään halusi satuttaa
- Anonyymi
S❤️J
- Anonyymi00015
Iltaa yksin? Muuta se kuumaksi deitiksi 👉 https://Allison.hoty.lat/Allison#/?/?/nht68ov7d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1158237Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4157458Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite804724Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294499Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-74039Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2032849- 1182714
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os332645Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps232284Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m22147