Olenko joskus sanonut tai tehnyt jotain, mistä olet pahoittanut mielesi? Tarkoitan tietenkin irl, palstasanomisia on paha arvailla puolin tai toisin. Pitäisikö mun pyytää jotain anteeksi?
Nainen 50+
Mies, olenko käyttäytynyt sinua kohtaan väärin?
24
400
Vastaukset
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi?
- Anonyymi
En ole sanonut hänelle näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sanonut hänelle näin.
Vai tarkoitatko aloitustani? Mikä siinä ärsyttää?
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tarkoitatko aloitustani? Mikä siinä ärsyttää?
ApSe on liian kömpelö jopa botin tekemäksi. Lisää ohjelmointia ja eikun uutta yritystä
: D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on liian kömpelö jopa botin tekemäksi. Lisää ohjelmointia ja eikun uutta yritystä
: DÄlä viitsi. Yritän tehdä asiat ja kysymykset mahdollisimman selkeiksi ja yksinkertaisiksi. Että saisin oikeita vastauksia. Mitkään liirumlaarumit ja kielikuvat eivät asioita selkeytä.
Ap.
- Anonyymi
En kysele näitä. En ole loukannut millään lailla enkä käyttäytynyt huonosti. Jos on jostain paha mieli, voi katsoa peiliin. Sitä saa, mitä tilaa. Juuri sitä.
- Anonyymi
Mutta minä kyselen. On jotenkin tullut olo, että mies kokee itsensä väärinkohdelluksi. Haluaisin korjata asian, jos se on mulle mahdollista. Kun tietäisin, mikä on korjattava asia.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta minä kyselen. On jotenkin tullut olo, että mies kokee itsensä väärinkohdelluksi. Haluaisin korjata asian, jos se on mulle mahdollista. Kun tietäisin, mikä on korjattava asia.
Ap.Jos olet blondi ihastukseni niin tiedän mitä touhuilet niiden muiden miesten kanssa. Vetäydyin etäämmälle siitä syystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet blondi ihastukseni niin tiedän mitä touhuilet niiden muiden miesten kanssa. Vetäydyin etäämmälle siitä syystä.
En ole touhuillut muiden kanssa, joten ohi.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole touhuillut muiden kanssa, joten ohi.
Ap.No hyvä niin
- Anonyymi
Ehkä seki on jo hiffanu, mitä oot tehny toisten kustannuksella. -sivusta
- Anonyymi
Millä tavoin toisten kustannuksella? Ja keiden?
Ap.
- Anonyymi
Kai aikuinen ihminen tunnistaa sen, onko käyttäytynyt väärin jotain kohtaan. Tuohan opitaan jo lapsena.
- Anonyymi
En näköjään tunnista. On olo, että joku tuntee tulleensa kohdelluksi väärin, mutten tiedä mistä syystä.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näköjään tunnista. On olo, että joku tuntee tulleensa kohdelluksi väärin, mutten tiedä mistä syystä.
Ap.Kerroit olevasi jo yli viisikymppinen kai nyt tiedät mitä olet tehnyt tai päin vastoin et ole tehnyt mitään. Miksi haet sille vahvistusta jostain paikasta jossa on ihan huuhaata koko touhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroit olevasi jo yli viisikymppinen kai nyt tiedät mitä olet tehnyt tai päin vastoin et ole tehnyt mitään. Miksi haet sille vahvistusta jostain paikasta jossa on ihan huuhaata koko touhu.
Ei ole muuta yhteyttä, missä voisin tällaista tunneasiaa kysyä. Olen aistivinani irl että mies on suuttunut tai pahoittanut mielensä jostain. En kuitenkaan mielestäni ole tehnyt mitään häntä loukkaavaa.
Ap.
- Anonyymi
Aikun hyvä vitsi.
- Anonyymi
Miksi vitsi? Mitä olen tehnyt?
Ap.
- Anonyymi
Et ole eronnut puolisostasi vaikka rakastat (myös?) minua. Siitä.
- Anonyymi
Nyt ollaan jo komedian puolella. Mistä hitosta tuommoista olet saanut päähäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaan jo komedian puolella. Mistä hitosta tuommoista olet saanut päähäsi?
Siis puolisokeissistä.
- Anonyymi
Okei. Tämä on totta. Tätä en aio pyytää silti anteeksi. Pitäisikö sinun mielestäsi? En ole myöskään eroamassa.
Ap.
- Anonyymi
No en todellakaan rakasta sinua.
- Anonyymi
Et ole käyttäytynyt väärin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028137Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m907411Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875587Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot785572Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1144773Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232548Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys572439Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e71401Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71384Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa461230