...että känny sois, ja siellä olisit Sinä ♥️
Mut ei...ethän sä oo kysyny numerookaan. Vaik kyl sä sen tiedät. Viimeaikaset ei muuten olis ollu mahdollista. 🥰
Joka päivä ootan ihmettä...
15
469
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedä ees nimeä.
 - Anonyymi
Mitkä viimeaikaiset?
 - Anonyymi
Ihmeitä ei odoteta vaan niitä tehdään siksi monella niitä ihmeitä tapahtuu häviävän pieni osa.
 - Anonyymi
Laitoin kyllä kaveripyynnön faceen
- Anonyymi
Ei oleeeee. Ainakin olin se lopettavinani. Jos on se on jonkun tekemä feikki proffa
 - Anonyymi
😘😘😘
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oleeeee. Ainakin olin se lopettavinani. Jos on se on jonkun tekemä feikki proffa
Tee uusi profiili ja löydt kyllä numeroni tiedoista
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tee uusi profiili ja löydt kyllä numeroni tiedoista
🙈💕💕
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kummasti työkaverini kelpasi, mutta minä en.

- Anonyymi
Is this really happening?
- AnonyymiUUSI
No it's not, you're dreaming.

- AnonyymiUUSI
Kun olisi numero... H 😘
 - AnonyymiUUSI
Varmaan heittäisit luurin minulle korvaan. Esittäisitcettei meillä ole ollut mitään. Kieltäisit kaiken. Kieltäisit ottamasta enää yhteyttä. Heittäytyisit yhtäkkiä ”kuolleeksi lahnaksi”, joka vaan tuijottaa kaukaisuuteen ja jolla on kauhea kiire päästä minusta eroon. Niinhän ne muutkin. Sama kaava kaikilla. Osaan jo arvata miten tarina päättyisi.
- AnonyymiUUSI
En enää ikinä tekisi niin
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En enää ikinä tekisi niin
Sitäkö sä pelkäät.. ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991279
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771261Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927