tapaus Tuure boelius siinä ohjelmassa että harmi että mustavalkoisesti moni ajattelee siitä jutusta

Anonyymi-ap

Mun mielestä Tuurea ei kohdeltu hyvin siellä.
Tuurella sitten kilahti. Nuori ikä selittää usein sen että voi kilahtaa herkemmin. Myös perusluonteesta voi johtua.

Harmi jos tässä pilataan Tuuren elämää että kyllä tällaiset asiat voi vaikuttaa ihmiseen että harmi kun on hieman semmonen lynkkausmieliala että armoa ei tunneta oikein nykyään.

Mun mielestä koko tapaus on paljon moniselitteisempi että kyllä siellä moni muukin vois katsoa peiliin jos kysyy multa mielipijettä tuossa ohjelmassa tapahtuviin kuvioihin.

Miks ylipäänsä pitää tuomita ihmisiä'? En ymmärrä.

2

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mää en vain pijä siitä jos ihminen tuomitaan yhden jutun perusteella ja kyllä jos ihmisellä on useita ikäviä juttuja ollut niin ei silloinkaan pidä tuomita että antaa mahollisuus kasvaa ihmisenä.

Eri asia joku Venäjän presidentti Vladimir Putin jolle ei voi antaa anteeksi koskaan.

• Anonyymi

tarkoitan niinku sitä ettei pidä tuomita ihmistä kokonaan alimpaan helvettii että antaa mahdollisuus että joillaki se voi kestää vuosia ennenkuin muuttaa tapojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      246
      4502
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      78
      1689
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1251
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      46
      1017
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59