Kawasaki ZL 600

Jouni56

Minkalainen pyörä tuo Kawasaki ZL 600 on ?onko kestvä ja mitä huomioitava ostaessa?

4

4446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snoopy72

Ajelin 88-mallisella ZL:lla kolme kesää ja kilsoja oli ostettaessa 33 tkm ja myydessäni sen oli vehkeellä ajettu 52 tkm. Tuona aikana teetin siihen pari normaalia huoltoa ja jouduin vaihtamaan jännitteensäätimen ja katkenneen kaasuvaijerin. Lisäksi keulaputkesta petti stefa ja öljyt tietty ulos. Aika huoleton oli niinkin vanhaksi pyöräksi mielestäni. Kiersin sillä Viroa ja Norjaa ilman murheita, peri kertaa jäin tien päälle em. syistä, mutta onneksi ihan nurkilla;-)

Ajoasento on ryhdikäs ja satula aika matalalla. Olen 186 cm pitkä ja yhtään pidemmälle en suosittelisi, varsinkaan jos omistaa pitkät jalat. Tehoa on kivasti käyttötarkoituksen ja luonteen huomioonottaen, toisaalta jarrut ovat aika onnettomat jos vauhti nousee kovemmaksi. Kulutus meni minulla 5-6 litran väliin, paitsi konetiellä parikin litraa enemmän jos ei halua tinkiä vauhdista. Kevyttä tyttöstä ja vähän matkatavaroitakin voi kuskata, muttei enempää. Ei ole varsinainen matkapyörä, siitä pitää jo onneton tankin tilavuus(9,5 L) huolen. Kawani entinen omistaja kehui kuitenkin suorittaneensa ajokillaan rautaperseajon, joten kaikki on suhteellista.

En osaa sanoa tyyppivikoja kun omani toimi niinkin hyvin. ZL:n motissa ei käsittääkseni ole ollut samoja venttiilimurheita kuin uudemmissa ZZR-konstruktioissa. Tarkkana saa tietysti olla kun noilla alkaa olla jo ikääkin.

• -Nixu-

Tarkoittanet tuolla 9,5 litralla tilavuutta ilman varatankkia? Speksien mukaan se on 12l, mikä sekin on kyllä aika onneton.

• snoopy72
        -Nixu- kirjoitti:

Tarkoittanet tuolla 9,5 litralla tilavuutta ilman varatankkia? Speksien mukaan se on 12l, mikä sekin on kyllä aika onneton.

Aika haalistaa nippelitiedon. Taisi ollakin 9,5 litraa varatankki. Usein sai kuitenkin tutkailla missä on seuraava bensis, varsinkin jos tuli ajettua sitä konetietä;-)

• Eliminator

Tere,itselläni on vm-88 500cc Eliminatori,jonka kanssa päristelen ny toista kesää.Kilsoja tullu mittariin 73tkm.Itse ostin kys.pyörän työkaverilta joka myöskin kurvaili sillä useamman vuoden ilman minkäänlaisia ongelmia.Mukava pyörä kurvailla,huoleton.Mut tosiaankin miinusta pienestä tankista 12 litraa/n.200km.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe