odotatko vielä viestiä minulta...

Anonyymi-ap

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan

133

1564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Häneltä vuodesta toiseen. Aikarajaa ei ole.

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka monta vuotta on kulunut?

• Anonyymi

Rauhallista palstalla kun vakio vatussit nauttii ilta palaa päivä huoneessa

• Anonyymi
        UUSI

Osaan tämänkin kyllä kuvitella poikien päiväsalin siis

• Anonyymi

Ihan sama mitä sanoo, kuhan vaan sanoo jotain. Siitä se lähtee tai sitten ei.

• Anonyymi

Olen nykyään vapaaherra, tykkään vapaudesta.

• Anonyymi

Sinkku minäkin olen.

• Anonyymi
        UUSI

Oh i see, you are sovereign citizen like me

• Anonyymi

Ehkä jokin uhkaus 10-20 vuoden kuluttua.

• Anonyymi
        UUSI

Ennenkö lopullisesti vanhenee vai niinku mitä

• Anonyymi
        UUSI

Eli jonkin sortin yllätysmomentti?

• Anonyymi

Odotan viestiä H naiselta... Se olisi niin tärkeää. Jos laittaisit sen ensimmäisen viestin niin sitten tulen kyllä vastaan...

• Anonyymi

Mut miksei meillä ole muuta somekanavaa kuin tämä. Olisi helpompi, jos voitaisiin olla yhteyksissä suoraan. -P-

• Anonyymi

Jos oot hän, niin tahdon sut puolitiehen vastaan. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos oot hän, niin tahdon sut puolitiehen vastaan. 😊

Kyllä minä tulen vastaan lupaan sen... Voidaan vaikka koko ilta tekstailla sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä tulen vastaan lupaan sen... Voidaan vaikka koko ilta tekstailla sitten.

Tekstailla? Ei mulla ole aikaa sellaiseen ja olla puhelin nenässä koko iltaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todellakaan ei oltaisi puhelin nenässä silloin, onhan silloin parempaakin tekemistä. 😊

• Anonyymi
        UUSI

Minulla ei ole enää numeroa. Shköpostia voisin laittaa M-miehelle jos saisin varmuuden, että tahtoisi yhteyden minuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä niillä olis. Kaksikin. Sivusta krooh

• Anonyymi
        UUSI

Lupaatko vastata joka viestiin, jos laitan sulle viestiä. Vaikka se mun viesti olisikin ihan hölmö ja et keksi muuta vastausta, niin laita edes joku hymiö. Muuten en pysty kannattelemaan keskustelua ja harmittaa ihan älyttömästi, jos se katkee, taas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaatko vastata joka viestiin, jos laitan sulle viestiä. Vaikka se mun viesti olisikin ihan hölmö ja et keksi muuta vastausta, niin laita edes joku hymiö. Muuten en pysty kannattelemaan keskustelua ja harmittaa ihan älyttömästi, jos se katkee, taas.

Sä tiedät hyvin, mitkä on panokset tässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole enää numeroa. Shköpostia voisin laittaa M-miehelle jos saisin varmuuden, että tahtoisi yhteyden minuun.

olen M-mies ja olen laittanut spostia sulle( jos oot H-nainen) viime kuun loppupuolella😁, muussa tapauksessa ohi

• Anonyymi
        UUSI

💕💕💕💕💕💕💕💕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut miksei meillä ole muuta somekanavaa kuin tämä. Olisi helpompi, jos voitaisiin olla yhteyksissä suoraan. -P-

Olen kyllä facessa, tiedät sen!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä facessa, tiedät sen!!

En voi tulla faceen, muuta kuin sinun kuviasi katsomaan. Ja olen nyttenkin jo ihan täpinöissä ilman kuviakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tulla faceen, muuta kuin sinun kuviasi katsomaan. Ja olen nyttenkin jo ihan täpinöissä ilman kuviakin.

Mä haluisin sun lantion omaani vasten. Haluan, et hierot sitä minuun. Voiko näin kirjoittaa toiselle, jota ei ole edes nähnyt, mut tuntenut lähellään niin monta kertaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluisin sun lantion omaani vasten. Haluan, et hierot sitä minuun. Voiko näin kirjoittaa toiselle, jota ei ole edes nähnyt, mut tuntenut lähellään niin monta kertaa?

Mä sen sijaan haluaisin, et työnnät mut kasvot ja vartalon seinää vasten ja suutelet ja näykit samalla mun niskaa. Työnnät lantiota mun peppua vasten ja mä tunnen miten kovetut. Sen jälkeen annat käsien liikkua mun pehmeille rinnoille samaan aikaan, kun sun vartalo on kiinni mun vartalossa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sen sijaan haluaisin, et työnnät mut kasvot ja vartalon seinää vasten ja suutelet ja näykit samalla mun niskaa. Työnnät lantiota mun peppua vasten ja mä tunnen miten kovetut. Sen jälkeen annat käsien liikkua mun pehmeille rinnoille samaan aikaan, kun sun vartalo on kiinni mun vartalossa.

Voin notkistaa selkää, et peppu tulee paremmin tarjolle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

H niinkuin Hutsu. Pysy Hanna kaukana.

• Anonyymi

Odotan eli laita ihmeessä viestiä ❤️🙏

• Anonyymi

J❤️S

• Anonyymi

En taida uskaltaa 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En taida uskaltaa 😔

Ei se mitään ymmärrän kyllä että se on iso askel ja voi jännittää... 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No auta sitten 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No auta sitten 🤔

Pitääkö antaa jokin vihje? No okei tässä joku. Jäin pois sieltä viimeinen päivä syyskuuta ja silloin myös porukalla kumimattoakin sahailtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todellakin jännittää, huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todellakin jännittää, huh.

Ei tarvi jännittää yhtään... Olisi kiva kirjoitella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi jännittää yhtään... Olisi kiva kirjoitella.

Vierekkäisiä ihan? Hehe

• Anonyymi

Jos haluat minut sinun on se saatettava tietooni.

• Anonyymi

En tuppaudu enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuppaudu enää

Ja minä en tee aloitetta tässä tilanteessa. Vastaan voin tietenkin tulla.

• Anonyymi

No en kehtaa niin suoraan sanoa viestissä. Täällä tunteiden tunnustaminen on helpompaa. Ja kai nyt haaveitakin saa olla, vaikkakin koko muu maailma pitäisi niitä ihan typerinä. Sinä olet minun suurin ja rakkain haaveeni. ❤️

• Anonyymi

Tiedä se, en voi enää suorempaa sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksikö kinnostaa vai mistäköhän aloitteesta puhut tai kirjoitat oikeamm8n?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies sanoo noin ettei tee aloitetta? Sellainen joka ei ole naisesta riittävän kiinnostunut!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies sanoo noin ettei tee aloitetta? Sellainen joka ei ole naisesta riittävän kiinnostunut!

Täsmälleen 👌 Mies joka on kiinnostunut naisesta tarpeeks, haluu hänet, osoittaa sen, ei jää epäselväksi se.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin teräviä huomiota sinulla tästä palstaäijän dramaturgiasta heti aamuvarhain. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Seksikö kinnostaa vai mistäköhän aloitteesta puhut tai kirjoitat oikeamm8n?

Ja sinäkin yrität nyhtää tämän äikän feikkidialogista…jotakin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmälleen 👌 Mies joka on kiinnostunut naisesta tarpeeks, haluu hänet, osoittaa sen, ei jää epäselväksi se.

Keeps pounding door hard or how, big guy?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne sanelee kohdallamme askelmerkit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keeps pounding door hard or how, big guy?

On door not the door.

• Anonyymi

Odotan viestiä naiselta, vaikken kyllä usko että hän mitään enään laittaa.

• Anonyymi

Nope.

• Anonyymi
        UUSI

Voin omia tämän. Muitten ei tartte. Näin vastaisi jos olisi täällä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

odotan eräältä H-naiselta edes jonkinlaista vastetta, itse olen spostia laittanut, mutta voipi olla niin, että olen jo förbi hänelle, mutta ymmärrän senkin, elämää se on kaikki vaan, enkä väkisin penää vastausta, avoimin mielin eteenpäin on paras vaihtoehto💪💪😉

• Anonyymi

Tuo ei ollut minulta kerroin että et sekoita tuohon... Minäkin siis H naista kaipaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ollut minulta kerroin että et sekoita tuohon... Minäkin siis H naista kaipaan.

ymmärrän ja onhan heitä H-naisia varmasti paljon👍

• Anonyymi

En valitettavasti osaa enää odottaa.

• Anonyymi

Kerro aloittaja esimerkki vastaantulosta, joka ei ole aloite.

• Anonyymi

Haluutko haaveilla mun kanssa?

• Anonyymi
        UUSI

Tulee näytille nurkan takaa vaikka

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee näytille nurkan takaa vaikka

Kuten arvelinkin, et halua hänen "tulevan vastaan" kuvainnollisessa mielessä, vaan haluat itse välttyä kaikelta vastuulta ja vaivalta ja hänen tekevän kaiken työn ja aloitteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten arvelinkin, et halua hänen "tulevan vastaan" kuvainnollisessa mielessä, vaan haluat itse välttyä kaikelta vastuulta ja vaivalta ja hänen tekevän kaiken työn ja aloitteen.

Kosimaanko tässä pitäisi ryhtyä, että toinen ymmärtäisi?

• Anonyymi

Odotan, kun asia jäi kesken. Vastaa, kiitos. Meillä on jotain.

• Anonyymi

Kirjoitatko nyt seksistä vai siitä toisesta asiasta, mihin kyllä liittyy myös seksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitatko nyt seksistä vai siitä toisesta asiasta, mihin kyllä liittyy myös seksi.

Holy matrimony? Whoa man

• Anonyymi

Laita vaan, vastaan kun saan fitnessnaiseni hellästä hyväilystä hetken taukoa...

• Anonyymi

Jouluna taas muodonvuoksi joku toivotus. 😢

• Anonyymi

Mä haluaisin nähdä vaikka kahvilla ennen joulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä vaikka kahvilla ennen joulua.

No laitatko viestin? ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No laitatko viestin? ❤️

Laitan. Keräilen vaan rohkeutta. Ei ole minullekaan helppoa, vaikka ilmeisesti kuitenkin helpompaa kuin sinulle? Pelkään, et oon sulle valtava pettymys, siksi en näistä jutuista kauheasi oo halunnut kirjoitella, vaikka tunteita on liikaakin.

• Anonyymi

Esiinnyt taas naisena!

• Anonyymi
        UUSI

Kerroit juuri mitä sä luulit taas!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit juuri mitä sä luulit taas!

No tottahan hän turisee. Big deal you get over it champions👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No tottahan hän turisee. Big deal you get over it champions👍

Itsestäänselvyys

• Anonyymi

Nainen ota yhteyttä. Tykkäsin viime kerralla niistä sinun katseista. Ne olivat selkeitä. En ole löytänyt sinun yhteystietoja. Löydät kyllä minut sieltä kanavan kautta.

Toivottavasti nähdään taaspian.

• Anonyymi

Mä tunnistan kaivattuni harvoin, hän ehkä minut useammin. Silti täällä vielä toivomassa, jos vaikka me olis tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tunnistan kaivattuni harvoin, hän ehkä minut useammin. Silti täällä vielä toivomassa, jos vaikka me olis tulossa.

Olen ottanut kaivattuuni selkeitä katsekontakteja ja ihan siitä syystä että hän tajuaisi kiinnostukseni . Pitäisi nyt päästä vain keskustelemaan siellä missä aina nähdään. Ehkä moikkauksella alkuun?

• Anonyymi
        UUSI

So on what exactly you feel chosen my man

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ottanut kaivattuuni selkeitä katsekontakteja ja ihan siitä syystä että hän tajuaisi kiinnostukseni . Pitäisi nyt päästä vain keskustelemaan siellä missä aina nähdään. Ehkä moikkauksella alkuun?

Pitäisi vaan uskaltaa, huokaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne katsekontaktit ole ollenkaan riittäviä varsinkin paikoissa joissa on muitakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne katsekontaktit ole ollenkaan riittäviä varsinkin paikoissa joissa on muitakin.

Tuntuu kyllä liian vähältä. Pitäisi päästä koskettamaan ja tunnustelemaan, miltä toinen tuntuu. Ehkä suudelmakin ois kiva.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu kyllä liian vähältä. Pitäisi päästä koskettamaan ja tunnustelemaan, miltä toinen tuntuu. Ehkä suudelmakin ois kiva.

Mä haluisin upottaa sun pään mun lantiolle. Ois ihan sopiva hetki siihen. Mä tykkään siitä tosi paljon. Se tuntuu ihanalta vaatteiden päältäkin. Ja myös kädet jotka sivelee hellästi joka puolelta., tuntuis hyvältä mun vartalolla.

• Anonyymi
      UUSI

Juuri näin palstasetä - ilmiantakaa parhaat aihionne sekä sapluunanne. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Puistattavaa kun tietää että näiden lähestulkoon kaikkien lässytysten takana on hyvin sairas palstaäijä.. Siinä voi leuka loksahtaa monelta paikoiltaan kun tämäkin asia julkistuu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puistattavaa kun tietää että näiden lähestulkoon kaikkien lässytysten takana on hyvin sairas palstaäijä.. Siinä voi leuka loksahtaa monelta paikoiltaan kun tämäkin asia julkistuu.

Kyllä. Tuo Pasi ei pääse yli eksästään. Haukkuu täällä muita ja nyt sitten vielä esiintyy T-naisena, koska eksänsä oli T.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Tuo Pasi ei pääse yli eksästään. Haukkuu täällä muita ja nyt sitten vielä esiintyy T-naisena, koska eksänsä oli T.

Taitaa olla "sebboeerikki" predaatoriviitta päällä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä nämä jotkut vielä kuitenkin protestoi tätä palstaäijän olemassaoloa vastaan, raasuja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko palstaäijä tämän mainitsemasi Pasin ammatin onko ku Pasi-Anssi vai ku Pasi-lanssi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko palstaäijä tämän mainitsemasi Pasin ammatin onko ku Pasi-Anssi vai ku Pasi-lanssi?

Sitten aakkoshippasten jälkeen algebraa helmitaulun avulla lapsoset

• Anonyymi
      UUSI

Huoh. Sähköpostia, taasko..

• Anonyymi
      UUSI

Ihanalta? Kyllä.

• Anonyymi
        UUSI

Sä tuntuisit täydelliselle mun rinnalla. Olis ihanaa pitää sua kädestä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä tuntuisit täydelliselle mun rinnalla. Olis ihanaa pitää sua kädestä.

No olis.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No olis.

Ja pötkötellä sängyssä halaten toisiamme. Huoh.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pötkötellä sängyssä halaten toisiamme. Huoh.

Oi... Niinpä..huoh.

• Anonyymi
      UUSI

En odota keltään mutta oishan se mukava yllätys.

• Anonyymi
      UUSI

EN. Olet silmissäni l*mppu jolle kaikki kelpaa, pulsut, nistit ja ukkomiehet.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä noista kolmesta itse sitten olet?

• Anonyymi
        UUSI

Se miten näet naisen ei kerro naisen arvosta mitään. Se kertoo sinun aivoista, mielestä ja sinun tunteista.

• Anonyymi
      UUSI

Hei naapurin akka, voisitko laittaa sen viestin, sitten voidaan tavata... ;-))

• Anonyymi
        UUSI

Vai asun mä jo naapurissa. :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai asun mä jo naapurissa. :D

No, hyvin lähellä, erittäin. Haluutko laittaa viestiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, hyvin lähellä, erittäin. Haluutko laittaa viestiä?

Oispa niin, niin voisin tulla sinne hellimään sinua. Tulisi mullekin ihana olo siitä. ❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oispa niin, niin voisin tulla sinne hellimään sinua. Tulisi mullekin ihana olo siitä. ❤️

Jouluna voitais koristella kotia yhdessä ja tehdä muutenkin kaikkea ihanaa. ☺️

• Anonyymi
        UUSI

Sä olet viimeinen ihminen maailmassa jolle viestiä laittaisin.

• Anonyymi
      UUSI

Voit laittaa mulle viestiä mistä tahansa asiasta.
      Olenko joskus jättänyt vastaamatta kuin itse olet tehnyt?

• Anonyymi
        UUSI

Olet. Minä laitoin viimeksi viestiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet. Minä laitoin viimeksi viestiä.

Vaikka ei sillä ole muuten merkitystä kuin siihen, että uskallanko laittaa viestin uudestaan. Ei ole tarkoitus syyllistää.

• Anonyymi
      UUSI

Kulta! laita viesti niin saat vastauksen heti. Kaikki on valmista meille. Jouluun on enää vähän aikaa ja porsaatkin jo pelosta karanneet pehkuihin piiloon. Kinkkumittari ja paistopussi odottaa. Kaunista esiliina muoria odotan laatikoita ja herkkuja lämmittämään. Huom! En ole pukki vaan esiliinani apulainen suurella sydämellä... Rakastan lämpöä ja pehmeää syliäsi nyt ja aina

• Anonyymi
        UUSI

Tahtoisin tulla luoksesi

• Anonyymi
        UUSI

Tiiäks mulla on sellanen lämmön tunne rinnassa ja lantiolla. Voi kun saisin tuntea sua mua vasten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiäks mulla on sellanen lämmön tunne rinnassa ja lantiolla. Voi kun saisin tuntea sua mua vasten.

Saisit kuulla tukahdetun voihkaisun, kun huulut osuis huuliin. Oisin ihan lämpimänä sinua varten.

• Anonyymi
      UUSI

Ei siinä enää tahtoa tarvita. Kaikki on nyt valmista ja uskallusta kehiin. Paikka on turvallinen ja lämmin joka tasolla. Ei täältä mitään enää puutu ,kuin esiliina päällä touhuava innokas äiti. Loppuisi tämä ikuinen naputtelu. Sinun omasi

• Anonyymi
      UUSI

Mä haluaisin suudella sua.

• Anonyymi
        UUSI

🙆‍♀️ En kestä enää!!!!!! Niin mäki sua!!!!!

• Anonyymi
        UUSI

Ketä?

• Anonyymi
      UUSI

Inhoan sinua! T mieheltä

• Anonyymi
        UUSI

Miksi inhoat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi inhoat?

Ei ollut minulta T mieheltä tuo. Tuo on joku muu tai joku trollaaja vaan...

• Anonyymi
      UUSI

Eikö se kaveripyyntö ole tullut perille ? P-miehelle

• Anonyymi
        UUSI

Nyton muut asiat mielessä kuin kaveripyynnöt. 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Mä en sit ole mikään hiljainen hissukka. Tai en tiedä, mitä edes ajattelit.

• Anonyymi
      UUSI

Kuka ketä ja miksi ja täysin hyödytöntä jos toinen päättää valehdella kuitenkin tai antaa perättömiä lupauksia

• Anonyymi
        UUSI

Millaisia perättömiä lupauksia tarkoitat?

• Anonyymi
        UUSI

Luota meihin jo ja tähän tunteeseen. Rakastan, laita viestiä. Nainen sivusta 💛

• Anonyymi
      UUSI

Mun pitäisi ensin kuulla miten osaat laulaa, niin sitten voitasiin miettiä lisää.

• Anonyymi
        UUSI

Miks?

• Anonyymi
        UUSI

En osaa laulaa. Jos on joku laulukilpailu, niin minä jään hännille, juoksukilpailussa myös, mut siinä mulla on kirittäjä sentään.

• Anonyymi
      UUSI

Vielä yksi tänään! Älä huoli kultaseni. Kaikkea nähty ja kuultu. Jumaloton sotalauma perässä jatkuvasti joka yrittää tuhota todellisuutta mihin ne ei pysty. Olet kestänyt mahtavasti mitä niskaamme suolletaan. Luulevat meitä heikoiksi ja haavoittuviksi, mutta kohtasivatkin kaksi järkälettä jota ei pelkkä pintapuoli paljasta. Sisimpämme on herkkää ja ajattelemme asioita toisin jota molemmat ymmärrämme. Numeroita emme laske tai haluakkaan niin. Se jokin mystisyys ja tajunnan toinen taso välillämme korostuu. Matka tulevaisuuteen ehkä pelottaa molempia, mutta tavoitetta ja vastuuta haluan kantaa. Hyvää yötä. Olet minulle kaikkea

• Anonyymi
      UUSI

Elämäni pysähtyi eräänä iltapäivänä aikoja sitten, päivänä joka oli kuin mikä tahansa muu, tajutessani ettei mikään siksi luulemani ollutkaan totta. Silti olen jatkanut olemassaoloani tässä tilassa, jota ei enää ole ollut olemassa, vuosikymmenessä, joka livahti ohi niin nopeasti, tuon kaiken muuttaneen paljastuksen myötä, joka samalla ei muuttanut mitään. Ei tunnu olevan sanoja jäljellä. Haluat minun yhä pysyvän varalla, odottamassa jokaisen umpikujan päässä, yksinäisten katulamppujen alla tässä kaupungissa, joka tulee jättämään meidät kaiken ulkopuolelle. Loppujen lopuksi emme tule... Ja elämämme totuuksineen jotka katosivat ulottumattomiin ikuiseen holviin eivät koskaan ala.

• Anonyymi
      UUSI

En.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      171
      6175
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      61
      4693
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      53
      4452
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      64
      4279
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      68
      2692
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2205
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1662
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      133
      1564
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      49
      1494
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      34
      1328
    Aihe