Halautko että suhde on ns. avoin suhde? 
Sellaisessa osapuolet sallivat toisilleen romanttisia tai seksuaalisia suhteita muiden ihmisten kanssa.
Gallup Avoimia suhteita?
31
323
Vastaukset
- Anonyymi
Ei missään nimessä. Olen yksiavioinen ja odotan sitä myös kumppaniltani.
- Anonyymi
Ssmoin

- Anonyymi
Niin sopiva aihe tällain edesmenneiden muistelupöivänä. No jos ei itse ole vielä menettänyt ketään tosi läheistä ei merkitse tieten mitään ja miettii juurikin tuollaisia.
- Anonyymi
Päivänä
 - Anonyymi
Ei kaikki ole noin vanhoja. Mulla mummo ja ukki vielä elossa.
 - Anonyymi
He ovatkin vielä "pentuja". Ihmiset ovat eri ikäisiä ja on eri ikäisten jutut.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki ole noin vanhoja. Mulla mummo ja ukki vielä elossa.
No minulta onkin kuollut ystävä. Ei ne ole aina mummo ja ukki jotka kuolee. Tänään muistellaan kaikkia edesmenneitä.

- Anonyymi
Ehdoton nou nou tuommosille!!
 - Anonyymi
Hyväksyn sen toiselta, mutta itse en halua enää suhdetta kenenkään kanssa. Pelkkää ystävyyttä vain onpa kyseessä kuka tahansa.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Vanhempi nainen.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi nainen.
Et taida olla.

- Anonyymi
Ei kiitos.
 - Anonyymi
En varmasti. Jos naisella on mieltymyksiä tallaiseen saa touhuta ihan vapaasti pelikentällään. Kotiini en lumppua tarvitse!
 - Anonyymi
En todellakaan pystyisi siihen
 - Anonyymi
Olen kerran elämässäni ollut avoimessa suhteessa, eikä suhteen avoimuus itsessään olisi minulle nytkään ongelma. Mä en ole mustasukkainen yksilö. Avoin suhde on kuitenkin minulle itselleni täysin turha viritys, sillä en ole kiinnostunut muista kuin kumppanistani. Minä olen ihminen, joka ei katsele ympärilleen, eikä näe muita, ollessaan parisuhteessa. Tällöin päästään siihen, että mitä suhteen avoimuus antaisi minulle? Mikä siinä suhteessa olisi sellaista, jonka vuoksi minun kannattaisi siinä olla?
Mä keksin kyllä tilanteita, joissa tuo voisi olla perusteltavissa. Jos toisella olisi vaikkapa tarpeita, joita minä en syystä tai toisesta halua täyttää. Silloinkin kuitenkin olisi välttämätöntä, että voisin luottaa toisen pitävän varmasti huolen ehkäisystä jne. ja etteivät hänen tekemisensä vuotaisi minun elämääni (kukaan ei tulisi minun kotiini, ottaisi minuun yhteyttä, tunnistaisi missään yms.) Eli sinällään vaikka voisin tuon hyväksyäkin, niin käytännössä minun yksityisyysvaatimusteni jne. täyttäminen voisi olla vaikeaa.- Anonyymi
Mulle tulis tuommosests kyllä vähän semmonen olo että toinen ei välitä tarpeeksi jos hälle ois ihan sama missä mä huitelisin muiden kanssa 😧 vaikka en kyllä ees haluis niin tehdä mutta sanoinpa nyt kuitenki
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tulis tuommosests kyllä vähän semmonen olo että toinen ei välitä tarpeeksi jos hälle ois ihan sama missä mä huitelisin muiden kanssa 😧 vaikka en kyllä ees haluis niin tehdä mutta sanoinpa nyt kuitenki
Sinä saat tietysti kokea noin. Minä taas en voi sietää mustasukkaisuutta.

- Anonyymi
Reisimies pystyy.
 - Anonyymi
Ehdoton ei.
 - Anonyymi
En ole minkään avoimen suhteen kannattaja. Mutta en myöskään vedä herneitä nenään, jos toisella vähän lipsahtaa. Kunhan kukaan toinen ulkopuolinen ei vie rakkautta kokonaan pois.
 - Anonyymi
EI
ei
eieieiei ei - Anonyymi
Ja tällaiset suhteet si taas välittääkö toisesta edes se että näihin suostuu pelkästään pelon takia menettää toinen ei ole edes aitoa kiinnostusta toisesta kuinka oppia tuntemaan toinen enään suhteessa jossa toinen välitä edes sen vertaa ettäkö olisi uskollinen kysymuksestä tekekeekö pettämisen hyväksyminen pettämisestä sen sallitumpaa vaikka luvallista onkin
 - Anonyymi
Minulle seksi ei ole niin merkityksellistä että uhkaisin vuosikymmenien kumppanuuden sen takia. Yhteiset muistot ja kokemukset sekä syvä ymmärrys ja samat arvot tärkeimmissä asioissa ovat minulle merkityksellisempiä. Joten jos ehdotuksena on avoin suhde niin suostuisin. Itsekin voisin kokea vielä jonkun pienen seikkailun.
 - Anonyymi
Olishan tämmönen ominaisuus hyvä tietää jo ennen ihadtumista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ainakin se sallimiset ja " leväperäisyys".
Kattella peiliin jos on salannut ja saa vihan niskaansa.- Anonyymi
Leväperäisiä nuo sarjamonogaamit!

- Anonyymi
Yhden ihmisen kanssa olisin valmis sitoutumaan täysin, koska rakastan. Muiden en.
- Anonyymi
Entä jos hän haluaisi avointa suhdetta kanssasi?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos hän haluaisi avointa suhdetta kanssasi?
En ryhtyisi sìihen. Hän itse asiassa omalla tavallaan haluaakin sitä, mutta minusta ei ole sitä hänelle tarjoamaan joten kärsitään kumpikin.

- Anonyymi
Jumalauta! jos joku haluaa avointa suhdetta niin pysyköön sinkkuna. Miksi pillua jakaa jos on parisuhteessa?
- Anonyymi
Pysy sinä pieni mies yksiksesi kun et saa edes yhtä asenteellasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245191Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242282Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991279
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771261Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927