pelata mitään pelejä, haluan olla paikalla tasan silloin kun tarvit mua.
En mä halua
30
595
Vastaukset
- Anonyymi
Olisitpa. Miehelle ❤️
- Anonyymi
Nainen ei oo oikein sanonut, koska tarvii minua. Ehkä hän pärjää hyvin ilmankin. - P -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen ei oo oikein sanonut, koska tarvii minua. Ehkä hän pärjää hyvin ilmankin. - P -
Olen sanonut mutta et halua vastata.
Mn tumma - Anonyymi
Just näin suojelkaa, lakaiskaa, tehkää jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuitenkin jo ollut hänen käytössään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keräilee ehkä rohkeutta tunnustaa tarpeitaan. Veikkailen sivusta
- Anonyymi
Pari kierrosta murhapeliä jooko pliis 😁
- Anonyymi
Hyvää yötä 😃
- Anonyymi
Pitääkö ns Jason yössä huomioida?
- Anonyymi
Marjapussia, ja marjan...
- Anonyymi
Onko migreeni?
- Anonyymi
Et ees Nintendoo?
- Anonyymi
Vielä pitää vähän pelailla...👍
- Anonyymi
Oi,saatko sitten työkyvyttömyyseläkkeen, kade!
- Anonyymi
Tiedän yhden peukuttajan kenen peukku irtosi työmaalla.Toivotaan että olet varovainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän yhden peukuttajan kenen peukku irtosi työmaalla.Toivotaan että olet varovainen.
Täälläpä om pahaenteistä diskuteerausta👌
- Anonyymi
No miten se sun peli on tähän asti menny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten se sun peli on tähän asti menny?
Erittäin hyvin ja nappiin👍loppuskabat häämöttää jo...
- Anonyymi
Kiva kun täällä kerrot. Luottaisin 10/10
- Anonyymi
Mäkin luotan🩵❤️🤍
- Anonyymi
Ei ole aina mahdollista lupaus mitä ei kannata tehdä ainakaan tuossa muodossa
- Anonyymi
En panttaa itseäni vain saadakseni toista ikävöimään, saadakseni jotain kiksejä.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En panttaa itseäni vain saadakseni toista ikävöimään, saadakseni jotain kiksejä.
apJoo en minäkään yleisesti ottaen niinku piruuttaan tai mitään, mut äkkinäiset päätökset voi harmittaa nääs vaikka kolmatta vuotta, niin parempaa harkintaa
- Anonyymi
Harmi kun ei ole mulle.
Nyt just tarttisin. - Anonyymi
Tarviin sinua mies!
- Anonyymi
eikä tarvii, ei ainakaan se yks n50+, jonka tiedän, koska ei ole pukahtanut mitään suoraan mulle vuosikausiin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä tarvii, ei ainakaan se yks n50 , jonka tiedän, koska ei ole pukahtanut mitään suoraan mulle vuosikausiin...
Voitko laittaa naisen nimen alku kirjaimen? Oletko itse P? Olet itse jo melkein 10v enemmän kuin tuo nainen?
- Anonyymi
Eli aina kun nainen oletettavasti olisi halia vailla? Monesti näin kaiketi dude👍
- Anonyymi
Voisinpa jotenkin nähdä hänet vaikka elokuvissa loppu vuodesta tai jossain.
- Anonyymi
Olipa kivasti ilmaistu, tai luottamuksellisesti, saattaisin kiinnostua... ;-))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377