Eli 40 vuotta ikää eikä yhtään kaveria eikä parisuhdetta ole koskaan ollut ellei lasketa yhtä lyhyttä juttua jossa tapasin naisen kaksi kertaa. Siinäkin naisella oli toinen mies samaan aikaan. No, molemmilla kerroilla tuli kyllä harrastettua sitä kauneinta pari kolme kertaa vuorokaudessa joten neitsyt en sentään ole.
Jokaisella nuoruuden tutulla on lapsia ja jokainen yläasteen luokkakaverini on jonkun toisen luokkakaverin tai vähintään saman ikäisen tutun kanssa yhdessä.
Oli minusta yksi kiinnostunut mutta minä en ollut kiinnostunut hänestä joten oma vika. Olisi pitänyt ottaa kun joku kerran piti.
Kaikki naiset joita olen lähestynyt ovat sanoneet ei kiitos tai älä unta näe joten olen luovuttanut. Eikä nykyään kumppania löydäkään oikeassa elämässä vaan Tinderistä johon minunlaisella miehellä ei ole mitään asiaa. Siellä kilpailu on lukemani perusteella kovaa jossa alfat vie kaikki naiset.
Lyhyyteni, 175 senttiä on esteenä. Olen ehdottomasti lyhin jos vertaa yläasteen tai ammattikoulun luokkakavereihin. Toiset on sellaisia kaappipakastimen kokoisia pitkiä miehiä. Itse olen vain harteikas, Stallone, kuten eräs vanhempi mies minua töissä kutsuu.
Jos en kävisi töissä niin en juttelisi toisille ihmisille lainkaan. Ihan tuppisuuna ei tarvitse kotona olla kun on koira ja kissoja.
Yksinäinen parisuhdeton luuseri
22
281
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen jo 53-vuotias mies eikä yhtäkään seurustelusuhdetta takana. Ei lapsia, ei kavereita. Työssä käyn satunnaisesti ja sielläkin puhun vain työasioita.
- Anonyymi
Jos olisit ollut tyydyttävä, olisi suhde jatkunut.
- Anonyymi
Sinusta kaikki muut joilla on ystäviä ja kavereita ovat yli 175 senttisiä. Kaikki ihmiset on yli 175 senttisiä En tuota usko. Kuljetko mittanauha kädessä mittamassa ihmisiä koska kaikki on sua pidempiä. Vika löytyy ihan muualta kuin sun pituudesta.
- Anonyymi
Sanoin että on, en olivat. Vaikka olivat he silloin minua paljon isompia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin että on, en olivat. Vaikka olivat he silloin minua paljon isompia.
Älä nyt viitsi. Sä vaan kuvittelet että kaikki muut miehet on yli 175 senttisiä. Asut sä jossai tynnyrissä. Miten sä voit ajatella että sä olet suomen lyhin mies
- Anonyymi
Otsikko paljasti jo naisille miten sinut näkevät. Vertaat johonkin yläaste aikoihin kavereita,eikö se aika ole jo mennyttä. Pituutesi on ihan normi,ei mitenkään lyhyt oot tehny siitä jonkun ongelman. Vähän miehisempää asennetta niin kyl ne naisetkin kiinnostuu.
- Anonyymi
Jos teininä on jo pituutta kaksi mrtriä ja pojilla pituuskasvu jatkuu vielä useamman vuoden niin miten hemmetin pitkiä nää sun luokkakaverit on tänä päivänä kun olivat murrosiässä jo kaksi metrisiä.
- Anonyymi
175-senttinen mies on pituutensa puolesta miehen mittainen. Puuttuu tai on liikaa jotain ihan muuta. Esimerkiksi se, että ei ole töissä tai on vain satunnaisesti, on iso haitta parisuhdetta ajatellen, jopa vain kaveruuttakin ajatellen.
Minä olen nainen, käyn säännöllisessä työssä ja haluan tasaveroisen kumppanin. Pituus ei ratkaise mitään. - Anonyymi
Kun hyväksyy itse itsensä, niin sitten huomaa, että kyllä ne muutkin hyväksyvät.
- Anonyymi
Meinaako aloittaja ettei työttömällä voi olla ystäviä ja parisuhdetta, Että parisuhteeseen pääsee vaan työssä käyvät. Ja ihmiset jotka jää työttömäksi eroavat koska puoliso ei hyväksy että puolison työpaikalla on ollut yt-neuvottelut ja oma puoliso on potkittyu pihalle. Ystäviä ei myöskään voi saada jos on työtön ja toinen työtön ei halua toista työtöntä kaveriksi/ystäväksi .Ihan oikeesti. Onko ajatusmaailma tällänen
- Anonyymi
Vai että kuulemma alfat vie kaikki naiset heheheh.Meitä on on ihan järkinaisiakin jotka etsii ihan tavallista kunnon miestä.Ei pidä yleistää jos ei tiedä.
- Anonyymi
Samaa mieltä, tavikset on parhaita.
- Anonyymi
ai naiset on torjuneet sut koska olet vain 175 senttinen ja nämä naiset on olleet kuinka pitkiä. Meinaatko 150 senttinen nainen torjuu sut sen takia että olet vain 25 senttiä naista pidempi.
- Anonyymi
On paljon miehiä joilla on parisuhde vaikka ovat sua lyhyempiä.
- Anonyymi
Pituus taitaa olla ongelma vain ihmiselle itselleen, jos hän ei ole tyytyväinen omaan pituuteensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituus taitaa olla ongelma vain ihmiselle itselleen, jos hän ei ole tyytyväinen omaan pituuteensa.
Pituus aiheuttaa epävarmuutta jo valmiiksi epävarmalle, vaikka aloittaja onkin ihan normaalipituinen mies. Tuon tiedän mien epävarmuuksieni kautta, olivat syynä kaikkeen vain omassa mielessäni.
- Anonyymi
175cm ei oo lyhyt. ite oon 170cm
- Anonyymi
Oon 170 cm ja naisia on riittänyt. Yksi vakituinenkin on ja hänen kanssaan kaksi lastakin. Asutaan ja eletään yhdessä jo viidettätoista vuotta.
Eli pituus ei ratkaise. Se on joku muu juttu. - Anonyymi
Et ole lyhyt ollenkaan, ellet jossain Tinderissä mieti pituuttasi, ihan normaalipituinen olet. Ymmärrän, että jotain itsestäsi huonolla itsetunnolla varustettuna haluat lukea syyksi ,jos ei parisuhdetta löydy, mutta ei tuo pituus ole syynä, on hyvä ja ihan normaali ikäisellesi suomalaiselle miehelle. Toivon, että löydät vielä sen oikean, jos sitä haluat, äläkä luovuta henkisestikään. Kaikki hyvä vie aikaa toteutua, ja kaikelle on se tarkoitus. Kliseitä, mutta noin se elämä tarkoittaa, hyvää pitää odottaa.
- Anonyymi
Hirveää ruikutusta.
- Anonyymi
On paljon naisia joilla ei ole kaksimetriä miehiä. Joku ihme päähänpinttymä että kaikki naiset haluaa kaksimetrisen miehen. Luuletko että esim 150 senttinen nainen haluaa kaksimetrisen miehen . Eihän hän ylety pussaamaan miestä ilman että mies kumartuu
- Anonyymi
Lyhyttä et oo nähnykkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku775436Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353015Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1232335HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201955Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v191895- 1111810
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2971415Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.691402Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531294- 941187