Poista esto ja ilmesty mun töihin, niin sitten uskaltaisin lähestyä sua. Muuten uskon kieltoasi ja pysyn kaukana..t
Jos haluat että jutellaan kaksin
28
462
Vastaukset
- Anonyymi
Kun on estetty, niin kyllä se tarkoittaa sitä, että ei halua olla tekemisissä. Anna olla.
- Anonyymi
Toistat aika paljon samoja hattaraisia sanoja tämän äijän monogien följyssä. Mitä se tuo Sinulle? Ei mitään eikö
- Anonyymi
Miksi annat ymmärtää että haluaisit korjata, mutta asetat ehdon,jottet joudu ottaamaan riskiä. Vastuun siirto. Jos todella haluaisit tavata ja jutella, löytäisit kyllä tavan ja keinon. Minun ei kuulu tehdä enää mitään sen eteen, että sinä uskaltaisit.Vastuu aloitteesta on sinulla, ei minulla.
- Anonyymi
Niinkuin edellä sanottiin, henkilö joka on estänyt ei halua olla missään tekemisissä, ja plus muut hänen sanomisensa, niin en todellakaan lähesty sellaista ihmistä yksinään. Muuten kuin että hän näyttää vihreää valoa..ap
- Anonyymi
Ilmestyä töihin? Se on väärä mesta.
- Anonyymi
Meinasin just yllyttää palstaäijää, eli aapeeta kertomaan kioskista lisää
- Anonyymi
Tulen huomenna käymään, niin jutellaan vain.
- Anonyymi
Mulla on Hu vapaa..ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on Hu vapaa..ap
En tuu sun työpaikalle. Älä luulekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuu sun työpaikalle. Älä luulekaan
No sun työpaikalla en ainakaan aio ottaa suhun kontaktia...ap
- Anonyymi
Kertoo henkilöstä jotakin erikoista kun työpaikkaa ehdottaa.
- Anonyymi
En kauheasti käy missään muualla..ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kauheasti käy missään muualla..ap
Ei sitten nähdä🤷
- Anonyymi
Ja kuka tämä erikoinen henkilö olisi sinun mielestä jos se olisi palstaäijä kuten se on? Onttoa tämä sinun juontaminen🤦♀️
- Anonyymi
Työpaikat off limits. No no nou! Oltava muualla jos on ollakseen.
- Anonyymi
Ehkä vain kevyt feal up
- Anonyymi
Noh, olen tällänen tikun veistäjä...
- Anonyymi
And you manage to make a sound and all sailor?
- Anonyymi
Jutellaan vain mutta ei töissä. Missä edes onkaan työsi nykyään?
- Anonyymi
Haluatko olla läheinen minulle..?
- Anonyymi
Se selvittäääksemme, meidän pitäisi puhua/ viestitellä vanhat jutut selviksi ja sitten tämän hetken ajatukset..ap
- Anonyymi
Tavoitteena ryhdin palautus ja kulttuurin vaihto.
- Anonyymi
Puhelin usein ✈️tilassa. Ei ole estoja.
- Anonyymi
Fly moon me fast delivery zoom ⚡💥
- Anonyymi
Esto edelleen niin et siis halua jutella kanssani..ap
- Anonyymi
Kilauta frendin luurista ni jutellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse puhelinestosta, poistin hänen numeronsa vuosia sitten ja en ole sitä koittanut edes saada uudestaan. Ja mulla ei ole frendejä. Tämä taitaa olla jo vähän turha, kun hänellä esto ja kieltäydyin viimeksi kun hän olisi halunnut jutella, joten unohtakaa koko juttu..ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta ihmettelen tätä kommenttia. Miksi estät jonkun henkilön numeron, mutta toivot, että hän kuitenkin soittaa eri numerosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322309Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant759522Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297500Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va816340SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825990Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344986HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084646Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014396Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo882088Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801377