Toyotalta tulossa tuplaturbo-V8! Moottorin 4-pyttynen puolikaskin puhkuu jo 400 heppaa eli voimaa tulee olemaan! Kyllä nyt Bemu-jullen ja Skoda-kulin puntti tutisee!
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/277bffda-2453-41a4-9803-f4c96aa0713a
Täältä tulee Bemarin tappaja!
34
300
Vastaukset
- Anonyymi
Noita tuskin tulee yhtäkään suomalsisiin kilpiin. Ei edes näytekappaletta.
- Anonyymi
Saattaapa olla ettei Skoda ole kiinnostunut tuollaisista leluista ja onhan konsernissa Porsche joka on tuo linjan automerkki ja pesee Toyotan mennentullen.
Bemarilla taitaa kuitenkin olla enemmän kokemusta ja osaamista tuolta alalta myös?
Toisaalta sähköautot pesevät nuo päristimet mennen tullen. - Anonyymi
Tuohan on vielä (Toy)= lelu verrattuna VW:n valmistamaan Bugatti Chironiin jossa on V16 ja 1500 heppaa. Tappaa kaikki leluotat mennentullen.
- Anonyymi
Petteri vai röllikö siellä on huolestunut kun se Porschekin jo tekee pääasiassa vain tappiota kun ei sen patteriautot kiinnosta eikä noita Bugattejakaan näy muualla kuin kuvitelmissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri vai röllikö siellä on huolestunut kun se Porschekin jo tekee pääasiassa vain tappiota kun ei sen patteriautot kiinnosta eikä noita Bugattejakaan näy muualla kuin kuvitelmissa?
Tojoteron V8 lexusia ei ole nähty edes unissaan. Bugatteja sentään liikkuu Suomessakin muutmia ja euroopan teillä useita satoja.
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2014100818707724 - Anonyymi
Ei V16 vaan W16. Eli tuplavee-16. Ihan eri asia kuin V16.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei V16 vaan W16. Eli tuplavee-16. Ihan eri asia kuin V16.
Joku Bugattiko pelastaa jotain? Oliko sekin joku konkurssivalmistaja jonka vikavagen osti niinkuin Skodankin? Miksi se Porschekin tekee niin paljon pelkkää tappiota? Miksi Toyota on niin ylivoimaisen suosittu ja menestyvä kaikkialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri vai röllikö siellä on huolestunut kun se Porschekin jo tekee pääasiassa vain tappiota kun ei sen patteriautot kiinnosta eikä noita Bugattejakaan näy muualla kuin kuvitelmissa?
Miten nuo asiat vaikuttaa mihinkään tai vaikuttaa autojen laatuun tai ominaisuuksiin.
Eikä kasetti kestä kun Eurooppa tekee laatua ja parempaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuo asiat vaikuttaa mihinkään tai vaikuttaa autojen laatuun tai ominaisuuksiin.
Eikä kasetti kestä kun Eurooppa tekee laatua ja parempaa?Muut on panostaneet sähköautoihin jo vuosia.
Toyota on jäänyt pahasti jälkeen.
Tämä on taas aika epätoivoinen vanhan tekniikan lämmittely yritys.
Ei fiksut enään osta mitään polttiksia turboilla ja vikaantuvilla päästövermeillä.
Miten tämä Tojo voi muka pärjätä tuplatehoiselle sähköautolle?
Smartissa on jo enemmän tehoa!
smart #5 BRABUS Kaikkien aikojen tehokkain smart - uusi #5 BRABUS. Tehoa 646 hv, 0-100 km/h 3,8 sekunnissa. Huipputehon lisäksi malli on samalla koko ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei V16 vaan W16. Eli tuplavee-16. Ihan eri asia kuin V16.
Ei se nyt ihan eri asia ole. Kummassakin tapauksessa sylintereitä on samat 16 kpl. Bugatin Chironin ja Veyronissa W16 koneessa kaksi V8:sia on aseteltu vain rinnakkain. Uusimmassa V16 Hybridi Bugatissa sylinterit on peräkkäin ja rinnalla sähkömoottorit.
https://tekniikanmaailma.fi/coswortin-piristama-bugatti-tourbillon-pistaa-sahkohyperautot-kyykkyyn-hinta-on-ennen-veroja-vaivaiset-38-miljoonaa/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan eri asia ole. Kummassakin tapauksessa sylintereitä on samat 16 kpl. Bugatin Chironin ja Veyronissa W16 koneessa kaksi V8:sia on aseteltu vain rinnakkain. Uusimmassa V16 Hybridi Bugatissa sylinterit on peräkkäin ja rinnalla sähkömoottorit.
https://tekniikanmaailma.fi/coswortin-piristama-bugatti-tourbillon-pistaa-sahkohyperautot-kyykkyyn-hinta-on-ennen-veroja-vaivaiset-38-miljoonaa/VAG tekee Bugatilla reilusti persnettoa. Tappiolla joutuvat noita myymään. Epätoivoinen taktiikka hakea huomiota "maailman nopeimmalla autolla"... ja sitten tehdä miljoonatappiot per myyty auto. Eikä tommosilla tehoilla tee normiliikenteessä yhtään mitään. Kulkee suoralla ehkä viittäsataa mutta mutkissa ylipainoinen kömpelö vessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut on panostaneet sähköautoihin jo vuosia.
Toyota on jäänyt pahasti jälkeen.
Tämä on taas aika epätoivoinen vanhan tekniikan lämmittely yritys.
Ei fiksut enään osta mitään polttiksia turboilla ja vikaantuvilla päästövermeillä.
Miten tämä Tojo voi muka pärjätä tuplatehoiselle sähköautolle?
Smartissa on jo enemmän tehoa!
smart #5 BRABUS Kaikkien aikojen tehokkain smart - uusi #5 BRABUS. Tehoa 646 hv, 0-100 km/h 3,8 sekunnissa. Huipputehon lisäksi malli on samalla koko ...2-litrasesta moottorin puolikkaasta 400 heppaa, eli kokonaisesta sellanen 800 ilman sähköapuja. Tuohon vielä hybriditekniikka päälle niin on sen tuhannen heppaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Bugattiko pelastaa jotain? Oliko sekin joku konkurssivalmistaja jonka vikavagen osti niinkuin Skodankin? Miksi se Porschekin tekee niin paljon pelkkää tappiota? Miksi Toyota on niin ylivoimaisen suosittu ja menestyvä kaikkialla?
Bugatti on myyty jo eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt ihan eri asia ole. Kummassakin tapauksessa sylintereitä on samat 16 kpl. Bugatin Chironin ja Veyronissa W16 koneessa kaksi V8:sia on aseteltu vain rinnakkain. Uusimmassa V16 Hybridi Bugatissa sylinterit on peräkkäin ja rinnalla sähkömoottorit.
https://tekniikanmaailma.fi/coswortin-piristama-bugatti-tourbillon-pistaa-sahkohyperautot-kyykkyyn-hinta-on-ennen-veroja-vaivaiset-38-miljoonaa/No ei ole. W16 tuossa on 16/4 eli neljä sylinteririviä. Kone on tehty kahdesta kapea-V8 koneesta per lohko puolikas, joten siinä on siten neljä sylinteririviä yhteensä. Siitä se nimi W16.4
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Bugattiko pelastaa jotain? Oliko sekin joku konkurssivalmistaja jonka vikavagen osti niinkuin Skodankin? Miksi se Porschekin tekee niin paljon pelkkää tappiota? Miksi Toyota on niin ylivoimaisen suosittu ja menestyvä kaikkialla?
Poschella menee nyt heikommin, kun Trump asetti tuontitullit, eikä autoa tehdä USA:ssa. Mutta väliaikaistahan tuo on. Vanha ukko ei kauas täällä potki.
- Anonyymi
Ei tuollaisia tehoja tarvitse Suomen teillä. Toki se on kivaa kun tietää että on tehoja alla mutta jos minä lähden vaikka 1.2 koneisella autolla Helsingistä vaikka Jyväskylään ja samaan aikaan lähtee esim. 400 heppanen auto missä vääntöä perkeleesti niin suht samaan aikaan olisimme perillä. Ero ei olisi merkittävä. Toki jos koko matkan ois suljetut tiet ja saisi ajaa niin lujaa kuin haluaa niin toki silloin tehokkaampi olisi nopeammin perillä.
- Anonyymi
Jos hirnuutat matkan yks-piste-äkäsellä Yariksella, Puntolla tms. ja painat hampaat irvessä rajotusten mukaan 100-120 km/h niin oot ehkä samaan aikaan perillä. Oot myös helkkarin paljon väsyneempi kuin jos ajaisit saman matkan 400-heppasella laatuautolla. Hevosvoimien kanssa tulee kaupan päälle ajomukavuus. Noilla tehoilla auto suunnitellaan niin jämäkäksi ettei lennä sivutuulessa kuuseen ja äänieristyskin on kohdallaan vakiorenkailla. Motarivauhdeissa vain murto-osa potentiaalista käytössä ja kulkee smoothisti 120:ä. Toisin kuin Yarppa joka jyrisee, huutaa ja rämisee niin maan prkeleesti!
- Anonyymi
Ostaa suoraan Dodge SRT demon 170 niin tutisee jokaisen sarjavalmisteisen auton omistajan puntit. Todellisuudessa vain harvoja kiinnostaa muiden autot.
- Anonyymi
Sillä pääseekin bensamyyjän kaveriksi hyvin nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä pääseekin bensamyyjän kaveriksi hyvin nopeasti.
Bensan hinta varmaan kiinnostaa paljon omistajaa jos on varaa maksaa autosta 300 000 dollaria. Suomeen eikä eurooppaan noita ei edes tuoda..
- Anonyymi
2 litrainen ja 400 on sekin paljon, vain äänet jää jälkeen veekasista. Vertailun vuoksi joku 1982 Corvette jossa on 180 HP.
- Anonyymi
Kasarin alkupuolisko oli autoiluhistorian surullisimpia aikoja. Eipä ne viritysasteen v. 1982 kovin kaksisia olleet Tojotillakaan. Kaikki autot oli simputettuja tuhnuja tuohon aikaan. Joku 9 sekuntia nollasta sataan oli jo kova suoritus noihin aikoihin.
- Anonyymi
Tossa ei oiken ole tehoa?
V8 tehot tänäpäivänä 4500+ HP
https://www.stevemorrisengines.com/engines/smx-4500-hp
Ettei tehonpuute ala vaivata.
- Anonyymi
No kyllä se 2006 Corolla saa kuitenkin riittää.
- Anonyymi
Joko laitoitte tilaukseen?
- Anonyymi
Toivottavasti lämmönvaihdin on jo parannettu malli, Vaihto voi olla kallis omasta pussista. Entäs talvirenkaat, käykö Corollan 16 tuuman perusnastat?
- Anonyymi
Ei sitä montaa kertaa vaihda omaan piikkiin. Se ohitetaan.
- Anonyymi
Toyota lopetti niiden asennuksen uusiin koska ne eivät kestäneet ja tuota hyvää ominaisuutta ei tarvita kuin kylmissä maissa. Jos ottaa riskin ja on valmis maksamaan 2-3 vuoden välein 2500 euroa pöntön uusimisesta, niin saa lämpimän auton, tosin tuon voi poistaa lopullisesti tulppaamalla ja silloin säästää ison rahan ja auto on kylmä talvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota lopetti niiden asennuksen uusiin koska ne eivät kestäneet ja tuota hyvää ominaisuutta ei tarvita kuin kylmissä maissa. Jos ottaa riskin ja on valmis maksamaan 2-3 vuoden välein 2500 euroa pöntön uusimisesta, niin saa lämpimän auton, tosin tuon voi poistaa lopullisesti tulppaamalla ja silloin säästää ison rahan ja auto on kylmä talvella.
Toyotan viat voi korjata poistamalla vioittunut osa eikä se vaikuta auton käyttöön.
- Anonyymi
Mahtaako tämä toyon uutuusmoottori tulla samasta tehtaasta kuin Toyotan Supran paljon kehuttu kone ja alusta :D
- Anonyymi
Puolasta, mistäpä muualtakaan.
- Anonyymi
Lapsellista keskustelua autoista jollaisia ette koskaan tule ajamaan. Lopettakaa pelleily.
- Anonyymi
Et sinä tulekaan tuollaista ajamaan jos/kun ajattelet liian pienesti. Kunnonhyvää kun määrätietoisesti optimistisella asenteella tavoittelee niin kunnonhyvää saa ennenpitkää. Jos vaan sappi kiehuen kateellisena panettelee niin energia kuluu katkeruuteen ja saavuttaa elämässä vähemmän. Niinkuin sinä. Eli aja sinä vaan sitä Yaristas kun siihen näköjään haluat tyytyä. Turha arvostella muita jotka tavoittelee autoilulta peruskinneriä enemmän.
- Anonyymi
Yamaha on tehnyt monia hyviä muka Toyotan moottoreita.
Yamaha auttaa Toyotaa moottoreiden rakentamisessa, yhteistyö, joka on kestänyt useita vuosikymmeniä. Yamaha tunnetaan asiantuntemuksestaan tehokkaiden moottoreiden, kuten Lexus LFA:n V10-moottorin, suunnittelussa ja toteutuksessa, ja se työskentelee parhaillaan Toyotan kanssa vetykäyttöisen V8-moottorin kehittämiseksi.
Toyotan osaamisen hehkuttaminen ehkä usein liioittelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4718457Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1195820Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2554752Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli564599Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s624099Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603930SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1673732- 901698
- 951202
- 42857