Olen huomannut joitakin/useampia asioita joista en hänessä pidä. Se vaikuttaa tykkäämiseen ja se on itseasiassa hyvä niin. Tuntuu vapauttavalta ymmärtää ettei hän olekaan juuri se hyvä minulle. Ei muutakuin elämää eteenpäin niinkuin nytkin.
Järki tullut. Tunteet on mitä on.
7
266
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa minäkin miettinyt mitä ihmettä uhrata itseään täysin hedelmättömään maaperään.
- Anonyymi
Miehelle ilmeisesti?
- Anonyymi
Jep. Ap.
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Täydellisiä ihmisiä ei oo olemassakaan, turha sellasta ettiä. Jos alkaa vaan näkee toisissa virheitä, niin elää jo harhassa. Ehkä parempi et sä meet, niin säästyy molemmat turhalta. Se toinen kyllä löytää sen oikeen, joka osaa arvostaa ilman täydellisyyttä ja ne jotka haluu, kyllä osaa toimia.
- Anonyymi
En todellakaan ole ikinä ajatellut, että kukaan olisi täydellinen. En minäkään ole niinkuin ei kukaan muukaan.
- Anonyymi
Hienoa että pystyt muuttamaan kuvitelmasi toisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815450Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151452- 106951
- 78841
- 50822
- 41813
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43799- 56794
- 39779