Valion mukaan Bovaer ei vaikuta lehmiin, maajussit toista mieltä

Anonyymi-ap

🇩🇰 Tanskan karja- ja maitosektori on ajautumassa konkurssiin taistellakseen ilmastonmuutosta vastaan

Tuhannet lehmät kuolevat Tanskassa vuotta sen jälkeen, kun Tanskan hallitus pakotti maanviljelijät antamaan karjalleen Bovaeria (3-Nitrooxypropanolia), entsyymi-inhibiittoria, joka vähentää lehmien piereskelyä.

Tämä johtuu siitä, että ilmastouskovaisuuden mukaan lehmien piereskely tuottaa liikaa kasvihuonekaasuja, ja kasvihuonekaasut ovat siis pahoja ja johtavat maailmanloppuun.

Tanskalaiset maanviljelijät huomasivat, että kun lehmät sairastuivat, ja kun he lopettivat Bovaerin antamisen ja palasivat normaaliin ruokavalioon, terveysongelmat katosivat. He myös huomasivat, että lehmien maidontuotanto väheni.

Bovaer kehitettiin vuonna 2011 hollantilaisen Royal Dutch State Mines (DSM) N.V:n toimesta, joka tunnetaan nyt nimellä DSM-Firmenich sveitsiläisen yrityksen kanssa tehdyn fuusion jälkeen.

DSM-Firmenichin suuria osakkeenomistajia ovat BlackRock, Vanguard Capital ja Goldman Sachs.

Tanskalaisilla maanviljelijöillä on kädet sidotut, eivätkä he voi pelastaa karjaansa, koska Tanskan hallitus teki laittomaksi olla antamatta tätä entsyymi-inhibiittoria.

17

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluu Kankaanpääpalstalle, Valion ja Arlan myrkkytuotteita myydään Kankaanpäässä

• Anonyymi

Kumma juttu ku yli 100vuotta syöty valioo ja mitää myrkkyä ei oo tullu. Onko joku sut aivopessy ku uskot tollasii?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kuullu et kaikki uutiset mitä vastaan tulee ei oo läheskään totta.

Oletko lukenut Bovaer rehulisäaineen tuoteselosteen, minä olen, suosittelen sinullekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko lukenut Bovaer rehulisäaineen tuoteselosteen, minä olen, suosittelen sinullekkin.

Olen lukenut ja puolet on täyttä potaskaa, samoin koko ilmastonmuutos. Mutta hei kerroppas sinä viisaana mikä suomen ilmastos on vikana, aina ollu sama ilmasto vuosisatoja. On talvi ja kylmää sitte kevät ja kesällä lämmintä ja siten taas viilenee syksyyn mennessä? Ja siks toiseksee ilmasto ei oo minuun vaikuttanu millään tavalla ja muut itkee että on jotai hemmetin ahistusta. Tuntuu et puolet suomen kansasta olevan päästään vialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lukenut ja puolet on täyttä potaskaa, samoin koko ilmastonmuutos. Mutta hei kerroppas sinä viisaana mikä suomen ilmastos on vikana, aina ollu sama ilmasto vuosisatoja. On talvi ja kylmää sitte kevät ja kesällä lämmintä ja siten taas viilenee syksyyn mennessä? Ja siks toiseksee ilmasto ei oo minuun vaikuttanu millään tavalla ja muut itkee että on jotai hemmetin ahistusta. Tuntuu et puolet suomen kansasta olevan päästään vialla.

Kunhan lätiset, mistään et ymmärrä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan lätiset, mistään et ymmärrä mitään

Eli ton vastauksen perusteena koko ilmasto juttu on täyttä valetta.

• Anonyymi

Käytetäänkö bovaeria Tšekissä? Lidlin maito tulee sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma juttu ku yli 100vuotta syöty valioo ja mitää myrkkyä ei oo tullu. Onko joku sut aivopessy ku uskot tollasii?

Bovaer on laitettu vasta viime vuosina, ei mitään tekemistä sadan vuoden taakse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin jos sää lämpenee niin vähemmän tulee päästöjä lämmityksestä ja se on iso vähennys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ton vastauksen perusteena koko ilmasto juttu on täyttä valetta.

Niin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosin jos sää lämpenee niin vähemmän tulee päästöjä lämmityksestä ja se on iso vähennys.

Jaa eikö kesällä saa olla lämmintä🤔? Sulla on erikoine käsitys tässä asiassa..

• Anonyymi

On nuo naudat kummallisia eläimiä, kun piereskelevät suun kautta. Ihmisillä sitä kutsutaan, kuten oikeasti naudoillakin, röyhtäilyksi.

• Anonyymi

Kuinkahan paljon aineen tuottaminen ja kuljetus pilaa ympäristöä? Veikkaan, että enemmän kuin se parhaimmillaankaan tuottaisi hyötyä.

Sodat ja sotateollisuus tuottaa niin paljon saasteita, että tämmöiseen pisara meressä-päästölähteeseen ei kannata puuttua aivan ensimmäisten joukossa.

• Anonyymi

Eui siinä mistään ilmastonpelastajaisista kyse ole, vaan silkasta petovaltakunnan rakentamisesta

• Anonyymi

iltapaskalaiset eivät tunee sanaa märehtiminen , pierut ja pyllyvitsit vaan yötäpäivää mielissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2320
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1337
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1266
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1191
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe