Taas se nähtiin

totuuden_torvi

Viimeiksi laittamani viesti katosi taas mystisesti tältä foorumilta. Mikäs softa se tätä foorumia pyörittikään? Ai niin,Linux! Eipä viestien katoamiset sitten suuria ihmeitä olekaan. Oikeastaan ihme olisi, jos Linuxilla jokin toimisi kunnolla. Ihme bugipesäke koko Linuxin koodikyhäelmä.

14

2097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hand_of_doom

      Se olikin varmaan yhden kernelin vika että postaamasin viestisi katosi.

      • totuuden_torvi

        Näinhän se on. Näyttääkin siltä, ettei Linuxia voi käyttää missään, missä tarvitaan vähänkään luotettavuutta.


    • moderointi on sinulle täysin tuntematon käsite?
      Noooh.... Kohta saadaan taas olla rauhassa, kun tt pääsee vauhtiin!
      ;-)

      • totuuden_torvi

        >moderointi on sinulle täysin tuntematon käsite?<

        Hmm, yritätkö vihjailla että foorumilla olisi joku Linux-tripillä oleva komukka rajoittanut sanavapautta, kun hihhuli-polla ei kestänytkään totuutta?


      • LinWin
        totuuden_torvi kirjoitti:

        >moderointi on sinulle täysin tuntematon käsite?<

        Hmm, yritätkö vihjailla että foorumilla olisi joku Linux-tripillä oleva komukka rajoittanut sanavapautta, kun hihhuli-polla ei kestänytkään totuutta?

        Viestisi alkaa nimittäin kuulostaa moderaattorin herjaamiselta.


    • ...

      sittä ettet koskaan puhu mitään faktatietoa, vaan menet henkilökohtaisuuksiin. Ne viestit kyllä poistuvat palstalta kuin palstalta alta aikayksikön.

      • totuuden_torvi

        >ettet koskaan puhu mitään faktatietoa<

        Päinvastoin, kaikki kirjoitukseni perustuvat tiukasti faktoihin.

        >Ne viestit kyllä poistuvat palstalta kuin palstalta alta aikayksikön.<

        Viestini ovat takuulla foorumin asiallisimmat, eikä kellään ole mitään asiaa poistella niitä ilman lupaani.


      • totuuden_torvi kirjoitti:

        >ettet koskaan puhu mitään faktatietoa<

        Päinvastoin, kaikki kirjoitukseni perustuvat tiukasti faktoihin.

        >Ne viestit kyllä poistuvat palstalta kuin palstalta alta aikayksikön.<

        Viestini ovat takuulla foorumin asiallisimmat, eikä kellään ole mitään asiaa poistella niitä ilman lupaani.

        kohtaa testi on menossa ja paljonkos se uptime nyt on?
        ;-)


      • Knockando
        totuuden_torvi kirjoitti:

        >ettet koskaan puhu mitään faktatietoa<

        Päinvastoin, kaikki kirjoitukseni perustuvat tiukasti faktoihin.

        >Ne viestit kyllä poistuvat palstalta kuin palstalta alta aikayksikön.<

        Viestini ovat takuulla foorumin asiallisimmat, eikä kellään ole mitään asiaa poistella niitä ilman lupaani.

        faktasi hankit?

        http://www.hpworld.com/hpworldnews/hpw009/02nt.html


    • hstt

      Luulisi (tai ainakin hartaasti toivoisi) että ylläpidolla olisi muutakin tekemistä, kun poistella asiallisia viestejä täältä. Tosin nämä sivut ovat noin joka toinen päivä solmussa, joten mistäs sitä tietää, mitä ylläpito oikeesti tekee. Noh, luultavasti nämäkin ongelmat johtuvat heidän lelux-pohjaisesta järjestelmästään.

      Oma veikkaus on, että viestisi on poistanut katkeroitunut palsta-seriffi, joka menettää yö-unensa siitä, jos hänen rakasta leluxiansa pilkataan. :) Ehdotan, että otat ennen viestin lähettämistä sen talteen ja jos viestisi poistetaan turhaan, niin pistä ihan piruttain ylläpidolle valitus sen alkuperäisen viestin kanssa. Tämä on kumminkin "sodat" palsta ja täällä on tarkoituskin esittää omia mielipiteitänsä, kunhan ei mene henkilökohtaisuuksiin. Luulisin tuon keinon tehoavan... ;)

      • herjaaminen on mielestäsi sallittua JOPA sodat palstalla?


      • ....
        djmosse kirjoitti:

        herjaaminen on mielestäsi sallittua JOPA sodat palstalla?

        Jos tältä palstalta kaikki semmoiset viestit poistettaisiin joissa pienikin herja esiintyy, niin tämä olisi tyhjää täynnä. :) Ei pienessä herjaamisessa mitään pahaa ole, kunhan ei mene henkilökohtaisuuksiin. Jos herjaaminen ei ole sallittua, niin sitten tämä palsta on täysin hyödytön.


      • harmaahurtta

        >>
        Oma veikkaus on, että viestisi on poistanut katkeroitunut palsta-seriffi, joka menettää yö-unensa siitä, jos hänen rakasta leluxiansa pilkataan. :)


    • user

      Totuus ei koskaan "torveile".
      Vain valhe huutaa ja kailottaa saadakseen kansan juoksemaan tahtonsa mukaan.
      Mutta totuuspa on hiljainen ja siksi niin harva sen huomaa.
      Aikanaan se kuitenkin itsensä lahjomattomasti paljastaa.

      Katsos Gaussin käyrää. Mitä se sinulle kertookaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe