Molemmat kai loukkaannuttiin. Miten tämä tuntuu todella hankalalta?
Voitaisko mies sopia kaikki
46
792
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän se on ollut. Vuorotellen toisiamme loukattu. Itse sentään olen pyytänyt anteeksi.
Aina ei pelkkä anteeksipyytäminen ole tarpeeksi, jos välit menneet pahasti solmuun ja mieltä vaivaavat monet kysymykset. - Anonyymi
Ohi. En ole loukannut.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Myrkyllisiä!
- Anonyymi
Ehkä, jos otat yhteyttä, muuten ei. Silloinkin luulen että yrität saada murheen pois sydämeltäsi ja lemppaat. Sellainen tunteeton noita sinä olet.
- Anonyymi
noita ja peikko*
- Anonyymi
Tiedetään, ehkä parempi erillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noita ja peikko*
Sinä olit perjantaina noita ja minä ollut ikäni peikko. Sovitaan pois van ei täällä. Näitä lukiessa suututaan uudelleen. :) :) :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedetään, ehkä parempi erillään.
No todellaki!
- Anonyymi
Sovitaan ja puhutaaan asiat selviksi! Rakastan sua! Tiedät sen itsekkin, että meidän pitää lähentyä. Tule mun luokse ja tutustutaan lähemmin toisiimme.
M>N- Anonyymi
sinä se lieroat joka ketjuun tyrkyttämään itseäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinä se lieroat joka ketjuun tyrkyttämään itseäs
Kiukuttaako kuivat limakalvot vai mikä homma? Ei ollut sinulle! Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttaako kuivat limakalvot vai mikä homma? Ei ollut sinulle! Ohi!
Ei oo mitään kuivaa äläkä vedä ulkopuolisia ihmisiä
valheisiisi.
- Anonyymi
Voidaan tietenkin sopia... Haluaisin vaan että voitaisiin jo oikeasti lähentyä ja tavata toisiamme.
- Anonyymi
Tuntuu liian monimutkaiselta koko sotku... uupumus paina tämän asian suhteen. 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu liian monimutkaiselta koko sotku... uupumus paina tämän asian suhteen. 😟
Eihän meidän tarvi miettiä sotkua vaan unohdetaan se ja aloitetaan alusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu käymään tai soita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi sotkua miettiä, mutta ei sitä voi maton allekaan vaan lakaista... tai en ite siihen pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu käymään tai soita.
Miksi kommentoit toisen puolesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En haluaisi sotkua miettiä, mutta ei sitä voi maton allekaan vaan lakaista... tai en ite siihen pysty.
Voidaan me puhua siitä jos se häiritsee sinua minun osalta ainakin kaikki on ok eikä ole mitään hampaankolossa...
- Anonyymi
It is what it is
- Anonyymi
Mutta mitä se on? Totuus ei löydy kaurapuurosta vaan siitä että molemmat laittaa pöydälle löytämänsä palaset. Vain sillä tavall voi nähdä millainen kuva palapelistä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä se on? Totuus ei löydy kaurapuurosta vaan siitä että molemmat laittaa pöydälle löytämänsä palaset. Vain sillä tavall voi nähdä millainen kuva palapelistä tulee.
On vain yksi totuus
https://youtu.be/hVcGpoC9EqA?si=gM0XP-rem1Of19go
- Anonyymi
En minä noteeraa kuin fitnessnaisia läheisekseni. Hikiset ja haisevat röllykkävatsat viettäkööt omia bileitään. Laatu, se ratkaisee.
- Anonyymi
Ja laatikko sandessia tuo plussapisteitä sopimiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja laatikko sandessia tuo plussapisteitä sopimiseen.
Päälle kokkelia. "laatua".
- Anonyymi
Ottaspa tästä aloituksesta nyt koppia eräs änkyrä sanansäilättäjä ja tulis ihmisten ilmoille. Vai meinaatko, että hällä väliä? Elä kehtaa mököttää ja luimistella
- Anonyymi
Rakastatko mua vai mitä vihjailet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastatko mua vai mitä vihjailet.
No vaikea sanoa näkemättä viestinlaittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikea sanoa näkemättä viestinlaittajaa.
Tuo on kyllä totta, ulkoiseen olemukseen, ääneen tai ajatuksiin tykästytään. Minä olen jo tuon ttk Haapalaisen kanssa samaa ikää.
- Anonyymi
laatikko sandessia tuo oikeita tunteita sopimiseen... ;-))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä totta, ulkoiseen olemukseen, ääneen tai ajatuksiin tykästytään. Minä olen jo tuon ttk Haapalaisen kanssa samaa ikää.
Totta turiset, näinpä aikuiset tuppaa tykästyyn. Eikait pukkaa ikäkriisiä? Ei kannata, vanhenee nuoremmatkin; vuoden kerrallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset, näinpä aikuiset tuppaa tykästyyn. Eikait pukkaa ikäkriisiä? Ei kannata, vanhenee nuoremmatkin; vuoden kerrallaan.
Tämmöstä tää on, kavereiden kanssa on ihmetelty kun ollaan aina vaan nuoria. Ei mulla kriisiä oikeestaan vaikka jossain se näkyy. Dr kertoi että nykykunnon mukaan 30v kunto-voimataso. Ruoto nyt on mikä on ja kivut jokapäiväisiä. *pus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöstä tää on, kavereiden kanssa on ihmetelty kun ollaan aina vaan nuoria. Ei mulla kriisiä oikeestaan vaikka jossain se näkyy. Dr kertoi että nykykunnon mukaan 30v kunto-voimataso. Ruoto nyt on mikä on ja kivut jokapäiväisiä. *pus
Tätähän se on arki ite kullakin "ikivihreällä". No jopas, niinkö sanoi tohtori. Hyvältä kuulostaa ja oleppa hyvilläs itestäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätähän se on arki ite kullakin "ikivihreällä". No jopas, niinkö sanoi tohtori. Hyvältä kuulostaa ja oleppa hyvilläs itestäs.
Juu, vaikka on ruotoa rempattukin. Kuntoilua touhuttu aina juopottelun ja työn ohella, niin se kantaa ja vieläkin jumppaillaan. Nyt ajattelulla "yksi lihas päivässä!" olisi hyvä työikäsellekin ja helppo. Jos jotain saatan tietää, on vastaajakin hyvässä kunnossa. Hienoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, vaikka on ruotoa rempattukin. Kuntoilua touhuttu aina juopottelun ja työn ohella, niin se kantaa ja vieläkin jumppaillaan. Nyt ajattelulla "yksi lihas päivässä!" olisi hyvä työikäsellekin ja helppo. Jos jotain saatan tietää, on vastaajakin hyvässä kunnossa. Hienoa!
Hitaasti hyvää tullee, tuo on paras asenne. Vieläkö vähän himmailet juopottelua vähemmälle vai lieneekö jo sulla balanssissa, niin paljon hyviä vuosia sulla edessä, toivotaan näin. Kaikkea hyvää sulle syksyyn ja mukavaa iltaa, Poistun täältä elokuvan pariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaasti hyvää tullee, tuo on paras asenne. Vieläkö vähän himmailet juopottelua vähemmälle vai lieneekö jo sulla balanssissa, niin paljon hyviä vuosia sulla edessä, toivotaan näin. Kaikkea hyvää sulle syksyyn ja mukavaa iltaa, Poistun täältä elokuvan pariin.
Toivon, että kukin ottaisin yhden lihasryhmän harjoittelun per päivä korvan taakse. Parasta mitä voi itselleen tehdä. Ottakaa omaksenne, mieluummin painoilla pumppia. Juopottelu liittyy kaveripiirin jutteluun ja viikonloppuihin. Otan kyllä olutta ja alkoholitonta palautusjuomana. Alkoholiton on parasta palautusjuomaa. Otan kyllä sandelssiakin. Laatikko sandelssia saa tuoda! Halaan kiitokseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon, että kukin ottaisin yhden lihasryhmän harjoittelun per päivä korvan taakse. Parasta mitä voi itselleen tehdä. Ottakaa omaksenne, mieluummin painoilla pumppia. Juopottelu liittyy kaveripiirin jutteluun ja viikonloppuihin. Otan kyllä olutta ja alkoholitonta palautusjuomana. Alkoholiton on parasta palautusjuomaa. Otan kyllä sandelssiakin. Laatikko sandelssia saa tuoda! Halaan kiitokseksi!
Ok, kiitos vaan, mutta halaan vain harvoin ja ennestään jo tuttua. Eiköhän joku tykkäile ideastasi ja saat sandelssit ja halauksenkin siihen päälle.
- Anonyymi
Tuu ni sovitaan💚haluan olla sulle läheinen🫶
- Anonyymi
Tuot vaan sen laatikon sandelsia niin halaan sua, ehkä lopun ikäni halaan sua! Voisin rakastaa sua aina!
- Anonyymi
Sopia mitä ja mikä on sovinnon tarkoitus kenties varmistaa että on joku keltä saa jos ei keltään muulta saa yksinkertainen ajattelutapa perustuu aina hyötyyn
- Anonyymi
Just kun ajattelin, että tulen ja puran vihani palstalle, niin täällähän on hel*etinmoinen hulapaloo.
Jatkakaa... - Anonyymi
Joojoo kaikki anteeksi etcetc 😑
- Anonyymi
Vtuixmän
- Anonyymi
Voidaan sopia. Kasvotusten.
- Anonyymi
Ei sen tarvi olla hankalaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16322123Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant658786Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va646192SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1785802Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3145252Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294816HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.794422Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm804231"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.192894