Se miksi ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma etsii kavereita ja seurustelu suhteita niistä ihmisistä joilla ei ole Lievä älyllinen kehitysvamma se johtuu kun kaksi ihmistä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne tappelee saman katon alla koko ajan, koska samat älyllisen kehitysvamman oireet saa enite aikaan jatkuvaa riitaa ja käytöshäiriöitä.
Ja jos kehitysvamma puolella ohjaajat huomaa, että kaksi älyllisen kehitysvamman saaneena riitelee jatkuvasti ja kumpikin haluaa löytää seurustelu suhde kumppanin ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd ohjaajat sanoo niille kehitysvammaisille, että pitäisi etsiä kaveri tai seurustelu kumppania myös niistä miehistä joilla ei ole Älyllinen kehitysvamma, koska silloin ei ole jatkuvaa riitaa.
Ja jos toinen jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma jäänyt heikkolahjaisuus tasolle ne tarvitsee kaverin tai seurustelu kumppanin joka on myös jäänyt heikkolahjaisuus tasolle.
Minä olen jäänyt koko testeissä älykkyys testeissä heikkolahjaisuus tasolle luki psykologi paperissa kokonainen kielellinen älyllinen taso 75äö ja ne joilla älyllinen taso on 75äö.
Jos tiedätte mitä muita diagnooseja on jossa on eka kaikki älykkyys taso jäänyt 75äö ja matematiikka on vahvuus kirjoita ne diagnoosit.
Itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja on ollut 20v iästä asti olen vain puhunut älyllinen kehitysvamma aiheesta, kissat tai uskonnosta
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta
Lievä älyllinen kehitysvamma
7
278
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno homma Henna Makkonen.
- Anonyymi
MINÄ OLEN KOSKELA OPEYTELE LUKEMAAN MINÄ OLEN HENNA MARIA KOSKELA ESPOOSTA
MINÄ OLEN HENNA KOSKELA ESPOOSTA!!!!!!
- Anonyymi
Hieno homma Niko Arvi Hermanni.
- Anonyymi
Rakkaus ei älyä katso tai kelloa
Tiedoksi minä en halua kaveria jonka puolesta muut ihmiset hoitaa sen tilejä, koska itsellä ei ole koskaan muut ihmiset hoitanu minun tilejä ja jos toinen ihminen ei osaa hoitaa omia pankkitilejä silloin minä kehitysvamma ihmisenä huomaan, että niitä kehitysvamman saaneena onnistun käyttää hyväksi, niin, että itse hyödyn.
T. HENNA MARIA KOSKELA Espoosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891