En ole netissä viihdyttämässä muita

kukkanen, ei mikään STT

Kaikille teille, jotka kyselette päivittäin rakkauselämästäni ja olette huolissanne, että eikö ole jo löytynyt ketään, ihan vaan tiedoksi etten ole netissä teitä viihdyttämässä. Olen netissä etsimässä seuraa itselleni enkä halua raportoida teille rakkauselämäni koukeroista, eikä siihen ole aikaakaan. Haluan käyttää aikani kirjoittamiseen niiden (sen) kanssa, jotka (joka) sillä hetkellä kiinnostaa.

Hyvää kesää kuitenkin kaikille huolestuneille ja uteliaille.

6

1120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämän kuitenkin kysymättä meille kerroit? Turha yrittää herättää uteliaisuutta :). Montako sinulla nyt sitten onkaan kierrätettäviä? Vaihtuvatko useinkin? Kerro nyt lisää kun kerran aloitit...

• kukkanen, ei mikään STT

Keskityn vain yhteen kerrallaan. Kun on netissä, pitäisi vissiin olla kaikille tilivelvollinen. Ei kai tämä mikään kilpailu ole, kuka ensiksi löytää kumppanin. Se oikea tulee kohdalle, sitten kun tulee, jos ollenkaan tulee. Päivittäin kysellään ai, vielä olet täällä, näköjään ei ole löytynyt sitä oikeaa ja mitä rakkauselämälle kuuluu ym.ym. Toiset pitää varmaan kirjaa siitä milloin on rekisteröitynyt. Herranjestas sentään eikö ole muuta puuhaa, ei millään pahalla. Tiedoksi nyt kaikille, että rekisteröidyn reilu kuukausi sitten. Ja STT:n uutiset päättyy sitten tähän.

• helteet
        kukkanen, ei mikään STT kirjoitti:

Keskityn vain yhteen kerrallaan. Kun on netissä, pitäisi vissiin olla kaikille tilivelvollinen. Ei kai tämä mikään kilpailu ole, kuka ensiksi löytää kumppanin. Se oikea tulee kohdalle, sitten kun tulee, jos ollenkaan tulee. Päivittäin kysellään ai, vielä olet täällä, näköjään ei ole löytynyt sitä oikeaa ja mitä rakkauselämälle kuuluu ym.ym. Toiset pitää varmaan kirjaa siitä milloin on rekisteröitynyt. Herranjestas sentään eikö ole muuta puuhaa, ei millään pahalla. Tiedoksi nyt kaikille, että rekisteröidyn reilu kuukausi sitten. Ja STT:n uutiset päättyy sitten tähän.

pehmentää sinunkin pääsi. Laita kone vähäksi aikaa kiinni, ja käy vaikka uimassa, jos vähän saisit haihdutettua. Mä ainakaan ole yhtään kysellyt sinulta mitään, nyttenkin vaan totesin asian.

• Sori
        kukkanen, ei mikään STT kirjoitti:

Se vain nyt on niin, että avoimiin profiileihin tulee viestejä. Jos aiot keskittyä vain yhteen kerrallaan ja muut haittaavat elämääsi, laita profiili kiinni.

Yleensä netissä naisia pitää pommittaa ihan törkeen paljon ennen kuin heiltä saa jonkinlaisen vastauksen. Sinä vain joudut tämän muiden aiheuttaman ilmiön uhriksi. Joten jos haku ei kiinnosta, älä pidä itseäsi tyrkyllä. Turha sitä on täällä itkeä, että tulee viestejä.

• tunnustaa :(
        Sori kirjoitti:

Se vain nyt on niin, että avoimiin profiileihin tulee viestejä. Jos aiot keskittyä vain yhteen kerrallaan ja muut haittaavat elämääsi, laita profiili kiinni.

Yleensä netissä naisia pitää pommittaa ihan törkeen paljon ennen kuin heiltä saa jonkinlaisen vastauksen. Sinä vain joudut tämän muiden aiheuttaman ilmiön uhriksi. Joten jos haku ei kiinnosta, älä pidä itseäsi tyrkyllä. Turha sitä on täällä itkeä, että tulee viestejä.

Minulla oli muutaman päivän seuranhakuilmoitus suomi24:ssa. Olin laittanut sähköpostiosoitteenikin ja kävin muutaman kerran päivässä katsomassa - ei mitään.
        Vieraskirja - ei mitään.

Mutta - voi mahoton miten paljon flirttikutsuja!

Ja tässä tunnustus: minä en osannut toimia niiden kanssa. Mitä niiden kanssa olisi pitänyt tehdä? Miksei ne miehet kirjoittaneet siihen meiliin? Moni näki kun kirjauduin sisään, on line, joten sitten alkoi pommitus.

Chat on minulle uutta. Se on myös liian nopeaa vaikka sulkisinkin vierityksen.

Olisiko minun vain pitänyt yrittää puhua esim. 5-6 miehen kanssa yhtäaikaisesti chatissa? Mitä se flirttijuttu tarkoittaa?

Olen hiton nolo asiasta ja suljinkin profiilini hyvin nopeasti. Aattelin kokeilla itse yhteydenottoa miehiin. Harmi vain että en saa edes vastauksia, en torjuvia saati kiinnostuneita.
        Ehkä miehet eivät viitsi käydä postilaatikoissa kun käyttävät mieluimmin nopeita chatteja. :(

• Sori
        tunnustaa :( kirjoitti:

Minulla oli muutaman päivän seuranhakuilmoitus suomi24:ssa. Olin laittanut sähköpostiosoitteenikin ja kävin muutaman kerran päivässä katsomassa - ei mitään.
        Vieraskirja - ei mitään.

Mutta - voi mahoton miten paljon flirttikutsuja!

Ja tässä tunnustus: minä en osannut toimia niiden kanssa. Mitä niiden kanssa olisi pitänyt tehdä? Miksei ne miehet kirjoittaneet siihen meiliin? Moni näki kun kirjauduin sisään, on line, joten sitten alkoi pommitus.

Chat on minulle uutta. Se on myös liian nopeaa vaikka sulkisinkin vierityksen.

Olisiko minun vain pitänyt yrittää puhua esim. 5-6 miehen kanssa yhtäaikaisesti chatissa? Mitä se flirttijuttu tarkoittaa?

Olen hiton nolo asiasta ja suljinkin profiilini hyvin nopeasti. Aattelin kokeilla itse yhteydenottoa miehiin. Harmi vain että en saa edes vastauksia, en torjuvia saati kiinnostuneita.
        Ehkä miehet eivät viitsi käydä postilaatikoissa kun käyttävät mieluimmin nopeita chatteja. :(

Ihan varmasti vastaan, jos saan viestin. Mutta olenkin niitä miehiä, jotka ovat tositarkoituksella liikkeellä ja ihan vakavissaan toisia kunnioittava. Tätä ei siis voi yleistää.

Todella ikävää, että näillä palstoilla seikkailee noita itsensä esittelijöitä ja pelkän seksiseuran metsästäjiä, jotka toiminnallaan saavat koko idean huonoon valoon. Mutta mihinkäs ne siellä oikeassakaan maailmassa sieltä baaritiskiltä saisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      164
      10993
    2. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      114
      6242
    3. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      171
      5591
    4. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      86
      5501
    5. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      173
      4473
    6. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      77
      4375
    7. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      48
      3979
    8. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      55
      3856
    9. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      17
      3504
    10. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      85
      3120
    Aihe