Minulla oli masennuslääke vuosia (asiat sujuivat ja opiskelin), kunnes mt-ongelmat äkillisesti pahenivat ja sain toisen lääkkeen rinnalle. Koin, että tällöin myös tupakointi lisääntyi runsaasti. (Se oli ollut vuosia noin aski päivässä luokkaa.)
Lääke vaihdettiin myöhemmin ja tupakointi vähentyi, muttei täysin palannut aiempaan. Voxtraa ei kuitenkaan määrätä.
Syitä ovat olleet;
voi lisätä riskiä muille mt-ongelmille (kun vain masennuslääke)
ei ehkä sovi yhteen toisen lääkkeen kanssa (kun masennuslääke ja toinen lääke)
Tupakoinnista kuitenkin valiteltiin mm. hammaslääkärillä kun oli vain masennuslääke. Mitään ei kuitenkaan voitu siellä määrätä.
Tehoaakohan se niin hyvin kuin väitetään jos ei määrätä "toivottomille tapauksille".
Ja jos ei määrätä "toivottomille tapauksille" niin muistakaa ettei kaikkien ole sitten niin helppoa lopettaa. Eikä ole kiva kuunnella interventio tyylistä keskustelua haitoista.
Voxtran teho/haitat? Voxtraa ei määrätä tupakoinnin lopettamiseen kaikille
Anonyymi-ap
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
En sitten kirjoita haitoista, mutta minulle yksi lääkäri ehdotti Voxraa tueksi tupakan polton lopettamiseen.
En oikeastaan edes halunnut eroon tupakasta.
Selitin hänelle, kuinka minulle kävisi sen lääkityksen kanssa, ei hyvin. Hän ymmärsi, eikä kirjoittanut reseptiä.
Tupakointi jatkuu, ei ole ollut motivaatiota, eikä haluakaan lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2554581Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn241485- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 471099