Maakuntakaava, oikoratavaraus ja Imjärvi

Anonyymi-ap

Heinolan kaupunki, monet yritykset ja asukkaat eivät hyväksy oikoratavarauksen äkillistä ja yllättävää siirtoa. Katsokaapa voimassa olevasta maakuntakaavasta kenen mailla vanha varaus on, ja verratkaa uuden ehdotuksen karttaa kenen mailta varaus siis poistuisi. Taas on yritetty hyvä-veli verkoston hyödyntämistä.

25

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

haluaisiko junaradan omalle tontillesi ?

• Anonyymi

kuka sellaista meteliä havittelisi.

• Anonyymi

ei kai kukaan halua

• Anonyymi

ei helvetiss

• Anonyymi

Tuusjärven kartanon mailla vanha reitti.

• Anonyymi

Siellähän on tilaa

• Anonyymi

sopiihan sinne 🤔

• Anonyymi

Kenellä on maata vanhan reitin varrella?

• Anonyymi

Tämä vaikuttaa sisäpiirin puhallukselta vapauttaa tietyt maat ja orjuuttaa ikuisen ikeen eli junaradan alle lähialueen muiden omistajien maat. Kaikki eivät tällaiseen yritykseen kykene.

• Anonyymi

kai korvauksen saa?

• Anonyymi

Koskahan Kymijoen kanava herää taas kummittelemaan? Eikä nämä hankkeet jotka eivät tule koskaan toteutumaan voisi jo haudata lopullisesti. Jos tuolle radalle olisi ollut tarvetta olisi se rakennettu jo 60-70 luvuilla.

• Anonyymi

Rataa tarvitaan kun itärintamaa huolletaan. Vain ajan kysymys kun rata toteutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rataa tarvitaan kun itärintamaa huolletaan. Vain ajan kysymys kun rata toteutuu.

Jahkailua jo 100v

• Anonyymi00017
        Anonyymi kirjoitti:

Jahkailua jo 100v

ja jatkuu vieläkin!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

ja jatkuu vieläkin!

puolustuslaitosko ei rataa siihen halunnut ?

• Anonyymi00019

eli ei tule !

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi00020

Luontoväki vaatii Savon oikoradan uudesta linjauksesta luopumista – rata pitäisi viedä Heinolassa Viitostien länsipuolelle

• Anonyymi00021

ehdottomasti näin!

• Anonyymi00024

puolustusvoimat ei halua sitä lusin turva alueelle.

• Anonyymi00022

Linjaus tähtillan luota länsipuolelle. Eihän nyt kaupungin läpi kannata linjata pikajunaa.

• Anonyymi00023

ei sitä ole tulossakaan

• Anonyymi00025

Jos Heinolaan tulisi matkustajaliikennettä junalla, olisi myös orgaaninen väkiluvun kasvu taattua ja se toisi myös työpaikkoja. On niitä ratalinjoja vedetty kautta aikain ja aina on jonkun maita lohkaistuna, mutta niistä saa korvauksen. Suurin korvaus tulee kuitenkin ajan kanssa koko seutukunnalle junaradan mahdollistamana kehitys- ja kasvuloikkana. Osataanko tätä Heinolassa ajatella?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Jos Heinolaan tulisi matkustajaliikennettä junalla, olisi myös orgaaninen väkiluvun kasvu taattua ja se toisi myös työpaikkoja. On niitä ratalinjoja vedetty kautta aikain ja aina on jonkun maita lohkaistuna, mutta niistä saa korvauksen. Suurin korvaus tulee kuitenkin ajan kanssa koko seutukunnalle junaradan mahdollistamana kehitys- ja kasvuloikkana. Osataanko tätä Heinolassa ajatella?

👍🏻👍🏻👍🏻

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe