Sinut minä haluan vaan
Siihen saakka kun hiekaksi muututaan
Ja kauneus katoaa pois
Sinusta mä elämän saan
Ilman lempeä täällä ei jaksaiskaan
Ja roudassa yöni mun ois
Ja tyhjinä kolisisi vaan
Päiväni ilman sinua...
Olisitko elämäni
Anonyymi-ap
5
371
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi vanhaa puuta sateen pieksämää
Katsoo kevääseen, seisoo erillään
Ja kestää joka tuulen ja sään
Kaksi vanhaa puuta, vaikket sitä nää
Katsoo kevääseen, seisoo erillään
Ja jossain alla maan
Ne kaiken aikaa yhteen punoneet on ju- Anonyymi
...uriaan
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Asian laita on niin
Et tää on uutta
Saat mut unohtamaan periaatteet
Vaihtamaan uskontoo
Tiputtamaan vaatteet
Hautaamaan aseet
Asettuu viereen
Rukoilee ääneen
Ota varovasti mut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4375553Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.93414Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1753347Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982861- 712238
- 452204
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!542160- 911893
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei121611MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171483