Pituusasioita

Anonyymi-ap

Oletko pitkä vai pätkä? Uskallatko kertoa pituutesi? Onko kaivattusi mielestäsi pitkä vai lyhyt? Tiedätkö pituuden tarkalleen? Jos vertaat kaivattusi pituutta exääsi ( tai nyxääsi), mitä ajattelet hänen pituudestaan? Onko hän tyypillinen ihastuksesi pituuden suhteen?

32

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En suuremmin kiinnitä pituuteen huomiota, en rakastu sen perusteella ihmisiin. En osaa sanoa kuinka paljon pidempi esim. kaivattuni on minua.

• Anonyymi

Ei sillä ole merkitystä. Jalat maassa, pää pilvissä kun ihastunut, kaikki siltä väliltä käy.

• Anonyymi

Olen 166-167 cm pitkä eli keskipituinen naiseksi. Satun tietämään, että hän on n. kymmenen senttiä pidempi. Nuorena minulla oli n.170cm ja jopa itseäni lyhyempiä poikakavereita. Viimeisin on 181 cm. En mietiskele ihmisten pituuksia oikeastaan ollenkaan. Enkä olisi osannut arvioida silmämääräisesti esim.kaivatun pituutta. Hän nyt sattui vain mainitsemaan sen kerran. Pidän häntä keskipituisena/ pitkähkönä.

• Anonyymi

It depends. Got any stairway to heaven honey?

• Anonyymi

Pituus, ei ole koskaan ollut valintakriteeri minulle. Minulla on ollut niin liki parimetrinen kuin itseäni lyhyempikin seurustelukumppani ja pari siltä väliltä. Itse olen keskipituinen nainen, eli 166 senttinen. Jos muistn oikein, niin hän on minua 3 senttiä pidempi.

• Anonyymi

Mitkä ihmeen "kaikki muut jutut"?

• Anonyymi

Ja juu. Ihan hyvin olisin voinut vetäytyä henkisesti luostariin sen jälkeen, kun ensimmäinen poikaystäväni menehtyi, kun olin 18. Eipä siinä olisi menettänyt mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja juu. Ihan hyvin olisin voinut vetäytyä henkisesti luostariin sen jälkeen, kun ensimmäinen poikaystäväni menehtyi, kun olin 18. Eipä siinä olisi menettänyt mitään.

No jos naisia esittävä keke kerran meinaat ettei homma siitä enää kehity tms👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos naisia esittävä keke kerran meinaat ettei homma siitä enää kehity tms👍

Ja harhainen tuli sitten tännekin vinkumaan. Kuule setämies, voisitko mennä jonnekin muualle naista esittämään.

• Anonyymi

N 163 cm. Ei ole kaivattua, eikä pituudella olisi merkitystä.

• Anonyymi

Miksi täällä on nykyisin pituusasiat niin pinnalla?

• Anonyymi

Hän on keskipituinen

• Anonyymi

Olipa taas ulkonäkökeskeinen kysymys joltain murkku ikäiseltä.
      Kannattaisi keskittyä siihen koulun käyntiin niin ehkä se älykkyyskin siitä sitten kehittyisi johonkin suuntaan mieluummin ylöspäin.
      Tai jos et ole enää koulussa niin kyllä sinun ehkä vielä pitäisi muutamat lisävuodet käydä.

• Anonyymi

Ja siinä oikein älyn riemuvoitto... aikuinen joka anonyymina lyttää lasta (oli aloittaja lapsi tai ei). Wuuhuuuu!!!

• Anonyymi

Olen itseni pituinen, kuten hänkin on pituisensa. Mikä oli kysymyksen merkitys? Se jäi vähän epäselväksi.

• Anonyymi

En ole koskaan valinnut kumppania ulkonäön tai pituuden perusteella. Tunteet joko syttyy tai ei.
      En ole sieltä lyhyimmästä, mutta en myöskään pisimmästä päästä oleva nainen.

• Anonyymi

Hirveetä paskaa, koska naiset oppii rehelliseksi, tuskin koskaan.

• Anonyymi

Kyllä mieheni tietää, että minä eli hänen vaimonsa olen VAIN 161senttiä ILMAN KENKIÄ.
      Kengät jalassa pituuteni vaihtelee 163sentistä ihan yli 170 senttiin.
      Ei hän ole valittanut vaan hän on ihan varmasti RÄJÄHTÄNYT USEIDEN MUIDEN KANSSA NAURUUN FACEBOOKISSA, kun minä olen tuon kirjoittanut FACEBOOKISSA OMALLE SEINÄLLE ITSESTÄNI JA TUOHAN ON TOTTA, ETTÄ IHMISEN PITUUS VAIHTELEE KENKIEN KORKOJEN MUKAAN VAIKKA ERÄÄT OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ PITUUS PYSYY SAMANA!

En ole edes minä joka on ihastunut meistä ensin vaan kyllä tuo SYYLLINEN ON ALUSTA ASTI OLLUT MIEHENI.
      Hänessä on se hyvä puoli, että hän on sentään normaalia pidempi niin hän ei rajoita minua naisena kenkien valinnassa.
      Tietenkin hänen pitää oppia hyväksymään myös se, että hänen vaimonsa ei välttämättä ostele meikkiä eikä käy kampaajalla, mutta hän ostaa kyllä vaatteita ja kenkiä vaikka hän miehenä sanois : Kuule vaimoni sinun vaate ja kenkä varastot alkaa olla niin SUURET, että niille tarvii jo oman TALON!
      Minä vastaisin hänelle, että : Jos ei kelpaa niin vaihda VAIMOA niin minun VAATTEET JA KENGÄT EI HÄIRITSE SINUN ELÄMÄÄ!

Mieheni tehtävä on tarvittaessa toimia myös minun kampaajana ja kyllä hän tuon TIETÄÄ MYÖS!
      MIEHENI VAIMONA MINÄ OLEN HÄNEN ELÄMÄ JOKA PITÄÄ HÄNTÄ SENTÄÄN HENGISSÄ!
      Jos minä kuolisin niin ei hänelläkään olisi enään mitä syytä ELÄÄ vaan hän tulisi minun haudan päälle makaamaan sekä tappais itsensä siihen ja jättäis lapun jossa lukee ” Laittakaa vittu edes samaan monttuun, koska vaimoni oli minun elämä jonka kanssa en saanut edes elää!”

• Anonyymi

Mä olen lähes kaikilta mitoiltani niin keskiverto suomalainen mies kuin mitä mies vain voi olla ja se mikä taas oppimani mukaan useimmalle naiselle on se tärkein mitta ni se on kaiketi hieman keskivertoa isompi pituuden osalta paksuudesta en edes keskivertoa tie mu eipä ole sen koosta yksikään ainakaan valittanu tyttären äiti yritti itsetuntooni vaikuttaa väittämällä ettei kertaakaan kanssani saanu jot oli näytelly saamisensa siihen tyynenrauhallisesti totesin että kyl mä ainakin sain joka kerta ja jos toinen on vaan kostean nihkeä ni on mahdotonta olla saamatta ja olematon todennäköisyys keretä saada toinen tulemaan yhdynnän aikana kestä kun hetken kuitenkaan johtu hänen omista vaatimuksistaan seksin suhteen sillonnainakaanntienny edes kenenkä kanssa ois halunnu olla edes silti teki mulle lapsen kun en antanu muita vaihtoehtoja jos mun kanssa kerran halus olla

• Anonyymi

Sopiva välimatka meillä

• Anonyymi

Olen 167 cm pitkä ja yleensä huomioni kiinnittävät miehet, jotka ovat keskimittaisia tai pidempiä.

• Anonyymi

Olen 177 cm ja yleensä kiinnostuksen kohteeni ovat olleet n. 5 - 10 cm lyhyempiä naisia. Toki jotkut itseni pituiset ja pitemmätkin naiset ovat olleet ihastuttavia, mutta pitkät naiset tunnetusti haluavat pitkän miehen. On myös mukavaa, jos nainen on "sopivan kokoinen", eli 5 - 10 cm itseä lyhyempi.

• Anonyymi

Mies, johon ihastuin, on kai mieheksi jonkin verran keskivertoa lyhyempi.

Mulla ei ole tyypillistä ihastusta, koska olen ihastunut niin harvoin.

Millään ulkoisella ja vähiten pituudella on merkitystä, kun ihastuin. Jokin vetovoima hänessä. En osaa sanoa varmasti, voi olla mahdollista, että arkana ihmisenä säikähdän äärimmäisyyksiä, jos mies olisi vaikka alle 150 cm tai yli 185 cm.

• Anonyymi

Minä itse olen normaalipituinen naiseksi, melko lähellä keskiarvoja kai, vai mediaaneja... En ole lyhyt enkä ole pitkä.

• Anonyymi

168 ja hän on minua pidempi.

• Anonyymi

Olen 182 cm ja hän on viisi senttiä pidempi.

• Anonyymi

Olen itse lyhyt ja seurustellut itseäni noin 30 cm pidemmän ja samanpituiseni kanssa. Viimeksi olin ihastunut lyhyeen mieheen. En pidä pituutta niin tärkeänä.

• Anonyymi

Olen lyhyt nainen ja pidän samanikäisistä lyhyistä miehistä!

• Anonyymi

Olen 172 cm nainen. Eipä sillä miehen pituudella mulle suurta merkitystä ole koskaan ollut.

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Olen pitkä nainen. Pidän joistakin naisista ja joistakin miehistä. Fyysisesti on tärkeää että naama viehättää ja että toinen on vähintään keskipituinen, kovin hennot tai reilusti lyhyemmät ei viehätä. Sopusuhtainen, solakka vartalo on hyvännäköinen, ei isoa pituuseroa.

• Anonyymi

En niin pitkä mutta leveä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      86
      2049
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe