ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LÄHTEKÖ SUIN PÄIN OSTAMAAN TARJOLLA OLEVIA RESERVIMARKKINA AKUSTOJA. Akustot varmasti hyviä. Reservimarkkinasopimukset mitä tarjolla niistä pyydetään poskettomia hintoja. Ostakaa omat akut ja paneelit niin ette ole orjia isännille jotka osaavat toistuvasti hyödyntää kuluttajien rahavarantoja sijoittajien hyvinvointiin. Nuo akustot ostettaessa maksavat vuosien jopa kymmenenkin vuoden säästöt ja vuosikulutuksien hinnan. Mulle tarjottu akustopaketti osamaksulla olisi maksanut 11v minun vuosikulutuksellani ja sen päälle vielä tuolta ajalta sähkönkulutus. Lisäksi epävarmuus tuotosta, jota enimmäkseen mainostetaan myyntipuheissa, olikin kysyttäessä alhaisempi kuin mitä oli kerrottu. Muistakaa et reservi toimii jos sähkönhinta nousee joka kertoo tuotannon häiriöistä, syy mikä milloinkin. Oletko todella valmis tuohon kahleeseen mistä vielä maksaisit itsesi kipeäksi luvattujen tuottojen toivossa. Jos ja kun ostat omat saat edullisemmin akustot ja paneelit kuin mitä sulle avaimet käteen periaatteella tarjotaan. Silloin voit, jos olet verkossa, tehdä sopimuksen myöhemminkin ilman epävarmuuksia. Silloin olet neuvotteluasemassa et vain pässinä liekassa. Finngridd haluaa reserviä ilmaiseksi (huijaamalla ihmiset uskomaan tuottoihin mitä reservistä saisi) se vois hyvin itsekin perustaa nuo akustot, varmaan tekeekin taloudellisuus näkökanta huomioiden. Kesäkautena reservien käyttö heikolla tasolla, syksystä kevääseen jotain tuottoa. Huomatkaa jos reservissä ylitarjontaa ei tuottoja, mutta suuri akusto pihalla/sisällä seisoo muistuttamassa mihin tuli nimensä pistäneeksi ja mitä se maksaa muttei tuotakkaan mitä oli 2024 reservimarkkinat tuottaneet. Muistakaa myyjiltä kysyttäessä tuottojen varmuudesta tulevaisuudessa EIVÄT PYSY VAHVISTAMAAN tuottojen vakautta. Olkaa tietoiset mihin ryhdytte. Aikaa kun menee 1-2v huomaatte et on tätäkin hetkeä parempia tarjouksia. HUOM. miksiköhän joka tuutissa on samoja aiheita, "Ostakaa kotiakusto josta tuottoa" miettikää onko tuo niin tuottoisa et joka sähkäriryhmä on oman joukkonsa koonnut ja "aivan mielettömän hyvää" järjestelmää tarjoavat, myyvät. Ps. Sanotaan et siitä voi irtautua, joo mitäpä maksaa onko siitä puhuttu. Mulle ei ainakaa puhuttu. Maksaako irtautuminen toisen akustojen hinnan. Olen valitettavasti hyvin skeptinen näihin reservimarkkina sopimuksiin. Kannatan OMIEN akustojen ja paneelien hankkimista. Miksi ostat sähkösi Fingridd kun olet omavarainen ja offgrid jolloin sinä olet itsesi Herra sähkön tuotannossa. Hei akustoja voi laajentaa, järjestelmiä voi olla useampi, eri kohteissa oma. Tämäkin tulee lopulta halvemmaksi sinun kannalta ajatellessa. Anteeksi vuodatukseni mutta olen kansalaisen, tavallisen ihmisen puolella. Sijoittajat ovat myrkyttäneet tämän maan ja niin ne myrkyttävät nuorisonkin viemällä heitä sijoitus maailman uumeniin jonne itsensä hukkaavat.
Reservimarkkinat
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja13714378Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va325981SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1565567Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3094389HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.484174"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1083692Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant163642Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan273591Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan642672Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.951482