Eihän keskustalaiset osaa johtaa. Parasta olisi että puheenjohtaja olisi kokoomuslainen, joka tuntee yritysmaailmaa. Tällaisen sotehallituksen johtaminen vaatii yritys- ja lääkäritaustaa. Huom! Itse en edusta kumpaakaan puoluetta.
Aluehallituksen puheenjohtaja Aula saa lähteä.
16
158
Vastaukset
- Anonyymi
Saarikon ryhävalaskin pakeni jo toisiin tehtäviin.
- Anonyymi
Samanlaisia valaita keskustan naiset. Ei naista johtajaksi.
- Anonyymi
Ei Kokoomuslaista johtoon kun näiden keino on tuhota kaikki köyhät välittömästi ja vailla mitään ymmärrystä säästöjen nimissä
- Anonyymi
Ei ole köyhiä, on vain laiskoja. Köyhyys tulee, kun odotetaan vain toisten lompakon avautumista. Näin kepu ja demarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole köyhiä, on vain laiskoja. Köyhyys tulee, kun odotetaan vain toisten lompakon avautumista. Näin kepu ja demarit.
Missä on Kokoomuksen lupaamat satatuhatta uutta työpaikkaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että pärjää taloudellisesti ilman yhteiskunnan tukia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että pärjää taloudellisesti ilman yhteiskunnan tukia.
Eli olet heti ehtoja asettamassa. Työ pitää kelvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Kokoomuksen lupaamat satatuhatta uutta työpaikkaa!!
Marinin hallitus tuhosi ne. Toisaalta satatuhatta työtöntä voisivat itse olla aktiivisia. Mutta kun työ ei kelpaa, pitäisi olla johtajan paikka vaikka vain merkonomitradenomin koulutus. Itsestä on kiinni työttömänä olo. Päivääkään en ole ollut työtön ja vielä eläkkeelläkin teen töitä. Rahaa tulee, jos itse haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet heti ehtoja asettamassa. Työ pitää kelvata.
Jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus valita ammattinsa, työnsä ja elinkeinonsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin hallitus tuhosi ne. Toisaalta satatuhatta työtöntä voisivat itse olla aktiivisia. Mutta kun työ ei kelpaa, pitäisi olla johtajan paikka vaikka vain merkonomitradenomin koulutus. Itsestä on kiinni työttömänä olo. Päivääkään en ole ollut työtön ja vielä eläkkeelläkin teen töitä. Rahaa tulee, jos itse haluaa.
Kommentoi 60-luvulla syntynyt Kokoomuslainen Nepo lapsi, joka meni isänsä firmaan töihin ja on ollut suojatyössä koko ikänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus valita ammattinsa, työnsä ja elinkeinonsa
Älä sitten kitise, jos Suomessa ei ole sulle sopivaa työtä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitten kitise, jos Suomessa ei ole sulle sopivaa työtä.
Ohhoh Kokoomuslainen kilahti, eikö veronmaksajien rahoilla kustannettu yritystuki mennyt läpi ja nyt kiukuttaa?
- Anonyymi
Mukamas lähti henkilökohtaisista syistä. Pakko oli lähteä. Mutta toisaalta, niinhän se kepun Saarikkokin hullun sotepäätöksen jälkeen halusi lähteä pakoon kun huomasi, että laiva uppoaa.
Toivottavasti ei enää valita kepulaisia mihinkään sotejohtotehtäviin. - Anonyymi
Aivan sama kuvio kuin entisellä maakuntajohtajalla. Häneen oltiin tyytymättömiä ja kertoi itse eroavansa. Lopulta riiteli erostaan ja toinen kepulainen , Pekkarinen, hyssyttely ja maksoi irtisanomisesta. Kuin kaksi marjaa aulan kanssa, aivan väärässä paikassa, sillä kyllähän sitä pitää jotain osaltakin ja koulutus pitää olla alan mukainen. Harmi että nämä kaksi keskustalaista ovat pilanneet naisjohtajien mai neen johtaji na. Sääli.
- Anonyymi
Onko Nykänen jo valittu tilalle
- Anonyymi
Matti Nykänen on kuollut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914280Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275908SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545455Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384067"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste963637Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23551Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan213512Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592601Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.921377