Aluehallituksen puheenjohtaja Aula saa lähteä.

Anonyymi-ap

Eihän keskustalaiset osaa johtaa. Parasta olisi että puheenjohtaja olisi kokoomuslainen, joka tuntee yritysmaailmaa. Tällaisen sotehallituksen johtaminen vaatii yritys- ja lääkäritaustaa. Huom! Itse en edusta kumpaakaan puoluetta.

17

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saarikon ryhävalaskin pakeni jo toisiin tehtäviin.

• Anonyymi

Samanlaisia valaita keskustan naiset. Ei naista johtajaksi.

• Anonyymi

Ei Kokoomuslaista johtoon kun näiden keino on tuhota kaikki köyhät välittömästi ja vailla mitään ymmärrystä säästöjen nimissä

• Anonyymi

Ei ole köyhiä, on vain laiskoja. Köyhyys tulee, kun odotetaan vain toisten lompakon avautumista. Näin kepu ja demarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole köyhiä, on vain laiskoja. Köyhyys tulee, kun odotetaan vain toisten lompakon avautumista. Näin kepu ja demarit.

Missä on Kokoomuksen lupaamat satatuhatta uutta työpaikkaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että pärjää taloudellisesti ilman yhteiskunnan tukia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töihin mennään heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että pärjää taloudellisesti ilman yhteiskunnan tukia.

Eli olet heti ehtoja asettamassa. Työ pitää kelvata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on Kokoomuksen lupaamat satatuhatta uutta työpaikkaa!!

Marinin hallitus tuhosi ne. Toisaalta satatuhatta työtöntä voisivat itse olla aktiivisia. Mutta kun työ ei kelpaa, pitäisi olla johtajan paikka vaikka vain merkonomitradenomin koulutus. Itsestä on kiinni työttömänä olo. Päivääkään en ole ollut työtön ja vielä eläkkeelläkin teen töitä. Rahaa tulee, jos itse haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet heti ehtoja asettamassa. Työ pitää kelvata.

Jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus valita ammattinsa, työnsä ja elinkeinonsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinin hallitus tuhosi ne. Toisaalta satatuhatta työtöntä voisivat itse olla aktiivisia. Mutta kun työ ei kelpaa, pitäisi olla johtajan paikka vaikka vain merkonomitradenomin koulutus. Itsestä on kiinni työttömänä olo. Päivääkään en ole ollut työtön ja vielä eläkkeelläkin teen töitä. Rahaa tulee, jos itse haluaa.

Kommentoi 60-luvulla syntynyt Kokoomuslainen Nepo lapsi, joka meni isänsä firmaan töihin ja on ollut suojatyössä koko ikänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus valita ammattinsa, työnsä ja elinkeinonsa

Älä sitten kitise, jos Suomessa ei ole sulle sopivaa työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sitten kitise, jos Suomessa ei ole sulle sopivaa työtä.

Ohhoh Kokoomuslainen kilahti, eikö veronmaksajien rahoilla kustannettu yritystuki mennyt läpi ja nyt kiukuttaa?

• Anonyymi

Mukamas lähti henkilökohtaisista syistä. Pakko oli lähteä. Mutta toisaalta, niinhän se kepun Saarikkokin hullun sotepäätöksen jälkeen halusi lähteä pakoon kun huomasi, että laiva uppoaa.
      Toivottavasti ei enää valita kepulaisia mihinkään sotejohtotehtäviin.

• Anonyymi

Aivan sama kuvio kuin entisellä maakuntajohtajalla. Häneen oltiin tyytymättömiä ja kertoi itse eroavansa. Lopulta riiteli erostaan ja toinen kepulainen , Pekkarinen, hyssyttely ja maksoi irtisanomisesta. Kuin kaksi marjaa aulan kanssa, aivan väärässä paikassa, sillä kyllähän sitä pitää jotain osaltakin ja koulutus pitää olla alan mukainen. Harmi että nämä kaksi keskustalaista ovat pilanneet naisjohtajien mai neen johtaji na. Sääli.

• Anonyymi

Onko Nykänen jo valittu tilalle

• Anonyymi

Matti Nykänen on kuollut.

• Anonyymi00020

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 43
      631
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37
      496
    Aihe