Toyotalla on lokakuussa aivan valtavan suuri ensirekisteröintien määrä.

Anonyymi-ap

Muiden merkkien sähköautot eivät syöneetkään lokakuussa Toyotan ensirekisteröintien määrää. Viisi Toyota mallisarjan kahdeksan parhaan joukossa.

1. TOYOTA YARIS CROSS 463
2. TOYOTA COROLLA 262
3. TOYOTA YARIS 247
5. TOYOTA C-HR 196
8. TOYOTA RAV4 145

Hävettävän pieniä nuo Skodan ja Volkswagenin lukemat.

1. Toyota 1 339
2. Volkswagen    607
3. Skoda 650


https://aut.fi/markkinatilastot/kuukausitilastot/

https://www.kauppalehti.fi/aiheet/ensirekisteroinnit

https://www.kauppalehti.fi/aiheet/ensirekisteroinnit

106

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyotaa rekisteröitiin näköjään yli kaksi kertaa enemmän kun noita kahta seuraava surkeaa ritsaa.

      • Anonyymi

        Näköjään mitä enemmän tällä palstalla Toyotaa perusteettomasti mustataan sitä suurempi menestys on Toyotalla.


      • Anonyymi

        Jätti tahallaan pois Audin ja Cupran sekä Seatin. Ne laskettuna mukaan mennään Tojotan ohi kuten myös itse autoina menevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätti tahallaan pois Audin ja Cupran sekä Seatin. Ne laskettuna mukaan mennään Tojotan ohi kuten myös itse autoina menevät.

        Leluxista ei ole juuri apuja Toyotan myyntiin.


      • Anonyymi

        Toyota on onnistunut hyvin markkinoinnissa. Toyota on kyllä niin hyvä auto, ettei sitä tarvitse paljoa markkinoida. Viisaat ihmiset osaavat ostaa hyvän auton muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätti tahallaan pois Audin ja Cupran sekä Seatin. Ne laskettuna mukaan mennään Tojotan ohi kuten myös itse autoina menevät.

        Mikä niistä menee "Toyotan ohi"?


    • Anonyymi

      Taasko Toyotan rekisteröinti räjähtää taivaisiin, ihan joka kuussa olet tuota luvannut, mutta ero parempaan konserniin kasvaa.
      5939

      • Anonyymi

        Pimeyden ruhtinas esittelee aivan omia lukujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimeyden ruhtinas esittelee aivan omia lukujaan.

        Juu, tuo oli edellisen kuunvaihteen tilanne ja nyt se ero on jo 6138 autoa.
        Tämä on virallinen ero VW:n ja Toyotan välillä.


      • Anonyymi

        Tänä vuonna eniten rekisteröidyt automallit.

        1. TOYOTA YARIS CROSS 2 238
        2. TOYOTA YARIS 2 044
        3. TOYOTA COROLLA 1 728
        4. TOYOTA RAV4 1 606
        11. TOYOTA C-HR 1 206


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä vuonna eniten rekisteröidyt automallit.

        1. TOYOTA YARIS CROSS 2 238
        2. TOYOTA YARIS 2 044
        3. TOYOTA COROLLA 1 728
        4. TOYOTA RAV4 1 606
        11. TOYOTA C-HR 1 206

        Miljoona kärpästä ei ole väärässä; paska on hyvää! 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miljoona kärpästä ei ole väärässä; paska on hyvää! 😄

        Entäs Fiat, miksi sitä ei osta kukaan? Kaikkein resuin auto maan päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo oli edellisen kuunvaihteen tilanne ja nyt se ero on jo 6138 autoa.
        Tämä on virallinen ero VW:n ja Toyotan välillä.

        Toyota 9492 kpl
        Klongswagen 6784 kpl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Fiat, miksi sitä ei osta kukaan? Kaikkein resuin auto maan päällä.

        Ehei. Mulla oli Punto 75 uutena v.1996 ostettu ja oli vahva hyvä auto. Pieksee tollolootat 6-0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Fiat, miksi sitä ei osta kukaan? Kaikkein resuin auto maan päällä.

        Fiatkin on entinen listakunkku, parhaiten myyvä merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Fiat, miksi sitä ei osta kukaan? Kaikkein resuin auto maan päällä.

        Fiat olikin aikoinaan markkinajohtaja selvin luvuin.


    • Anonyymi

      Toyotan kumulatiivinen kehitys on 12,8 % miinuksella.
      VW:n kaikkien merkkien kehitys on plussalla.

    • Anonyymi

      Tuola listalta kannattaa katsoa sarake " kumulatiivinen muutos". Siitä voi ennakoida tulevaisuutta. Eiköhän Toyotalla jo huolestuta -12,8% luvusta, kun kilpailijalla on +31,9%. Entinen menestys sulaa silmissä myynnin hiipuessa, ellei pian tapahdu käämnettä parempaan.

      • Anonyymi

        Toyotaa ei huolestuta. Neljä upeaa median kehumaa Toyotan sähköautoa on pian markkinoilla. Täysin uusi bZ4X jo ensi kuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaa ei huolestuta. Neljä upeaa median kehumaa Toyotan sähköautoa on pian markkinoilla. Täysin uusi bZ4X jo ensi kuussa.

        Sitä odotetaankin vertailutesteihin. Edellinen malli näytti missä menee ala-arvoisen raja. Uudessakin on yhtä pienet akut, ja yhä niiden koko ilmoitetaan Toyotan tapaan, ei kuten kaikki muut ilmoittavat. Meneeköhän joku vieläkin tuohon halpaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaa ei huolestuta. Neljä upeaa median kehumaa Toyotan sähköautoa on pian markkinoilla. Täysin uusi bZ4X jo ensi kuussa.

        Urban cruiser. Sähköisiltä ominaisuuksiltaan kilpailijoitaan melkoisesti perässä. Jos tuo menee kaupaksi, niin syynä ainoastaan Toyotan imago Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotetaankin vertailutesteihin. Edellinen malli näytti missä menee ala-arvoisen raja. Uudessakin on yhtä pienet akut, ja yhä niiden koko ilmoitetaan Toyotan tapaan, ei kuten kaikki muut ilmoittavat. Meneeköhän joku vieläkin tuohon halpaan?

        Tekstisi ei pidä pikkaansa. Kuten ei yleensäkin aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstisi ei pidä pikkaansa. Kuten ei yleensäkin aina.

        Terolle näyttää totuus olla edelleen ylitsepääsemätön paikka, hihihi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstisi ei pidä pikkaansa. Kuten ei yleensäkin aina.

        Ei se aina pidä paikkaansa. Norjassakin Toyota kieltäytyi antamasta BZaa vertautestiin. Piti vuokrata auto, ja viimeiseksihän se jäi. Mahtavatko antaa Suomessakaan vertailuun, vai onko Toyota Uutiset ainoa lehti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotetaankin vertailutesteihin. Edellinen malli näytti missä menee ala-arvoisen raja. Uudessakin on yhtä pienet akut, ja yhä niiden koko ilmoitetaan Toyotan tapaan, ei kuten kaikki muut ilmoittavat. Meneeköhän joku vieläkin tuohon halpaan?

        Puppua uusisitussa bz4x on paremmat sähkömoottorit ja ilmanvastuskerroin, ja akku uutta mallia (tehty muuten Japanissa Panasonicin tehtaalla!). Range paljon parempi ja 150 kw dc-lataus on passeli ja vielä 22 kw laturi ac-lataukseen Executivessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä odotetaankin vertailutesteihin. Edellinen malli näytti missä menee ala-arvoisen raja. Uudessakin on yhtä pienet akut, ja yhä niiden koko ilmoitetaan Toyotan tapaan, ei kuten kaikki muut ilmoittavat. Meneeköhän joku vieläkin tuohon halpaan?

        Toyotan suosikkisähköautosta korjattiin kaikki ongelmat kerralla - Tältä se tuntuu ajossa

        "Nyt keski-iän mallipäivityksessä Toyota bZ4X korjaa kaikki virheet ja nousee kertaheitolla yhdeksi luokkansa kovimmista kilpailijoista."

        https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/802dc1bf-fee7-40ce-90e2-c4e8d6cea656


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotaa ei huolestuta. Neljä upeaa median kehumaa Toyotan sähköautoa on pian markkinoilla. Täysin uusi bZ4X jo ensi kuussa.

        Oletko sinä Toyotan puhemies kun kirjoitat " Toyotaa ei huolestuta", hihiii!
        Oletko ylentänyt itsesi viralliseksi Toyotan Suolen lehdistöedustajaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppua uusisitussa bz4x on paremmat sähkömoottorit ja ilmanvastuskerroin, ja akku uutta mallia (tehty muuten Japanissa Panasonicin tehtaalla!). Range paljon parempi ja 150 kw dc-lataus on passeli ja vielä 22 kw laturi ac-lataukseen Executivessa!

        Hihii, Tero opiskelee ulkoa Toyotan speksit ja kastelee housunsa joka yö-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppua uusisitussa bz4x on paremmat sähkömoottorit ja ilmanvastuskerroin, ja akku uutta mallia (tehty muuten Japanissa Panasonicin tehtaalla!). Range paljon parempi ja 150 kw dc-lataus on passeli ja vielä 22 kw laturi ac-lataukseen Executivessa!

        Miten se 150kw auttaa kun kilpailijoiden autot latautuu jo nyt 400kw teholla?
        Toyotan akut ei kestä ottaa virtaa vastaan? Vai mistä on kyse?
        Nämä on siis Kiinalaisista autoista testattuja lukuja.
        Onko Kiinalaiset menny jo Toyotan ohi kehityksessä?
        Pitkiä takuita lupaavat ja jopa maksuttomia huoltoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urban cruiser. Sähköisiltä ominaisuuksiltaan kilpailijoitaan melkoisesti perässä. Jos tuo menee kaupaksi, niin syynä ainoastaan Toyotan imago Suomessa.

        Eihän se ole mikään Toyota. Jos pari logoa saa ihmiset sen ostamaan, niin tyhmyydellä ei ole rajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppua uusisitussa bz4x on paremmat sähkömoottorit ja ilmanvastuskerroin, ja akku uutta mallia (tehty muuten Japanissa Panasonicin tehtaalla!). Range paljon parempi ja 150 kw dc-lataus on passeli ja vielä 22 kw laturi ac-lataukseen Executivessa!

        Upeaa, mahtavaa. Noita ominaisuuksia saa jo pari vuotta vanhoissa käytetyissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upeaa, mahtavaa. Noita ominaisuuksia saa jo pari vuotta vanhoissa käytetyissäkin.

        No en halua käytettyä autoa, revitetty, kolaroitu ja penkkiin piereskelty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan suosikkisähköautosta korjattiin kaikki ongelmat kerralla - Tältä se tuntuu ajossa

        "Nyt keski-iän mallipäivityksessä Toyota bZ4X korjaa kaikki virheet ja nousee kertaheitolla yhdeksi luokkansa kovimmista kilpailijoista."

        https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/802dc1bf-fee7-40ce-90e2-c4e8d6cea656

        Vai korjattiin kaikki viat. Akku on yhä pieni, vain 73kWh bruttona. Ei taida onnistua 350 km latausväli suomalaisella tiestöllä, saati motarilla. Espanjan teillä kaikki autot tuntuvat hiljaisilta, mutta Suomessa totuus paöjastuu. 16kW/100 km ei ole ihanneoloissa mikään kova juttu. Se on toteutunut minullakin vanhalla id4:llä ihanneolosuhteissa. Keskikulutus on kuitenkin pyörinyt 17,9 kW/100 km paikkeilla, ja motarilla 120 vauhdilla kulutus on 23kW. Akku on Folkkarissa kuitenkin 82kW akku, bruttona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole mikään Toyota. Jos pari logoa saa ihmiset sen ostamaan, niin tyhmyydellä ei ole rajaa.

        Kyllä se logo puree. Proace myy Suomessa paljon paremmkin kuin alkuperäiset Sitikat ja Pösöt. Kuitenkin kyse on samasta autosta joka tulee samasta tehtaasta eri logolla varustettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se logo puree. Proace myy Suomessa paljon paremmkin kuin alkuperäiset Sitikat ja Pösöt. Kuitenkin kyse on samasta autosta joka tulee samasta tehtaasta eri logolla varustettuna.

        Proace on myös kalliimpi kuin Citikat ja Pösöt mutta ei se Proacen myyntii vaikuta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urban cruiser. Sähköisiltä ominaisuuksiltaan kilpailijoitaan melkoisesti perässä. Jos tuo menee kaupaksi, niin syynä ainoastaan Toyotan imago Suomessa.

        Isompi akku on vain 61 kWh, brutto, ja wtlp range 395 km. Taattua Toyotalaatua, lataus 200 km välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppua uusisitussa bz4x on paremmat sähkömoottorit ja ilmanvastuskerroin, ja akku uutta mallia (tehty muuten Japanissa Panasonicin tehtaalla!). Range paljon parempi ja 150 kw dc-lataus on passeli ja vielä 22 kw laturi ac-lataukseen Executivessa!

        Olisivat sitten tehneet BZ4Xään kilpailukykyisen kokoisen akun, eikä noita miniakkuja. Niillä ei Suomessa pääse mihinkään, aina saa hakea laturia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Proace on myös kalliimpi kuin Citikat ja Pösöt mutta ei se Proacen myyntii vaikuta .

        Logo puree vielä hyvin, mutta sen varaan ei olisi pitänyt jämähtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urban cruiser. Sähköisiltä ominaisuuksiltaan kilpailijoitaan melkoisesti perässä. Jos tuo menee kaupaksi, niin syynä ainoastaan Toyotan imago Suomessa.

        Sehän on Suzukin eVitara uudelleen laputettuna. Ei edes tuoda omalla nimellään Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puppua uusisitussa bz4x on paremmat sähkömoottorit ja ilmanvastuskerroin, ja akku uutta mallia (tehty muuten Japanissa Panasonicin tehtaalla!). Range paljon parempi ja 150 kw dc-lataus on passeli ja vielä 22 kw laturi ac-lataukseen Executivessa!

        Kotikäytössä 11kW laturi on täysin riittävä. Pikalaturit ovat erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan suosikkisähköautosta korjattiin kaikki ongelmat kerralla - Tältä se tuntuu ajossa

        "Nyt keski-iän mallipäivityksessä Toyota bZ4X korjaa kaikki virheet ja nousee kertaheitolla yhdeksi luokkansa kovimmista kilpailijoista."

        https://www.iltalehti.fi/autotestit/a/802dc1bf-fee7-40ce-90e2-c4e8d6cea656

        Toyotalla onkin aivan oma luokka, johon ei kilpailijoita huolita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en halua käytettyä autoa, revitetty, kolaroitu ja penkkiin piereskelty!

        Haluat siis uusvanhan. Uuden vanhoilla ominasuuksilla.


    • Anonyymi

      Suunnatonta.

    • Anonyymi

      Toyota täyssähköautot 4 kpl.
      VW + Skoda 598 kpl

      • Anonyymi

        Tosi uskottavaa verrata jotan pelkkää patteriautoa Suomessa kun kokonaisuus on suurta Toyotan juhlaa Suomessa ja koko maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi uskottavaa verrata jotan pelkkää patteriautoa Suomessa kun kokonaisuus on suurta Toyotan juhlaa Suomessa ja koko maailmassa.

        Papat ei bensanhajusta luovu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Papat ei bensanhajusta luovu.

        Noin laajasta suosiosta päätellen voisin kuvitella että aika nuoretkin "papat" ajelee tyytyväisenä Toyotalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin laajasta suosiosta päätellen voisin kuvitella että aika nuoretkin "papat" ajelee tyytyväisenä Toyotalla!

        No kohta verrataan urban Cruiseria myyntimäärältä Skoda Elroq ja kia EV 3 ja EV 4
        Katsotaan kumpi on myyvämpi.

        Katsos kun 60% autoista siis uusista on jo sähköautoja. ja 70% käytetyistä.
        Luvut nousee jatkuvasti. Meinaatko että Toyota on myyntiykkösenä vielä kauan?

        Lataushybrit ja Toyota itsehinkkaavat on jo menneen talven lumia.
        On niiden ongelmista uutisoitu että vain tyhmät niitä hankkii.

        Vai onko lämmönvaihtimet ja RAV4 ongelmat jo unohtunu?
        Hybridi Yaris hukkasi testissä jarrut ja lähti lavetilla etelään sulaman.
        Aika naurettavaa että Fabia voitti RAV4 TM talvitestissä.

        Lapsellista että jaksat kehua Toyotaa.


    • Anonyymi

      Kärki pelkkää bensankulutusta.

    • Anonyymi

      Taitaa olla lonkkaleikkauksiin pitkät jonot.

      • Anonyymi

        Mene yksityiselle jos se sinua vaivaa.


      • Anonyymi

        Lonkkaleikkaus maksaa yksityisellä puolella noin 14 000–16 000 €, joten Yaris Crossin lisähinta on kohtuullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lonkkaleikkaus maksaa yksityisellä puolella noin 14 000–16 000 €, joten Yaris Crossin lisähinta on kohtuullinen.

        Suunniteltu ja törkeä huijaus on maksanut kymmeniä miljardeja eikä leikkauksiltakaan ole vältytty. On leikattu vähän sieltä ja täältä, tehtaita suljettu ja myydyimmän merkin tittelikin jouduttu luovuttamaan Touotalle?


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa?

      • Anonyymi

        No ainakin sinua kun vaivauduit kommentoimaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin sinua kun vaivauduit kommentoimaan?

        Montas sähköautoa näissä oli?
        Sähköautojen myynti vain kasvaa jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Kivasti VW Groupin ylivoima kasvaa kuukausi kuukaudelta ja nyt eroa on 6138 autoa Toyota Motorsiin.

    • Anonyymi

      Marraskuun myynnin romahtamista puolustellaan sitten loppuvuodella. Rekisteröinnit siirretty tammikuulle 2026.

      • Anonyymi

        Juu, tuo on se klassikko selitys, hihihiii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo on se klassikko selitys, hihihiii!

        Tällaistakin mölinää Toyotan pitkä etumatka saa aikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaistakin mölinää Toyotan pitkä etumatka saa aikaan!

        VW on 6138 autoa edellä, tuskaa Toyotan leirissä.


    • Anonyymi

      Kannattaa muistaa, että syyskuussa rekisteröitiin vain 116 Yarista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uskomatonta Toyota ylivoimaa rekisteröinneissä!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Ei ollut eikä tullut mitään vw- juhlia vieläkään! Pelkkää itkua ja helmitaulun kiusaamista. Riittää toki niitä takarivin taapertajia haastettaviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut eikä tullut mitään vw- juhlia vieläkään! Pelkkää itkua ja helmitaulun kiusaamista. Riittää toki niitä takarivin taapertajia haastettaviksi.

        6 vuotta sitten ostin itselleni käytetyn hybridi-Toyotan. Aloin myös sen jälkeen kirjoitella tälle palstalle kokemuksiani itselataavasta hybridi-Toyotasta. Silloin sähköautointoilijat olivat mahdottomassa kiimassa ja ylistivät sähköautoja maasta taivaisiin. Innokkaimmat sähköautohörhöt sanoivat minulle, että tein huonon kaupan, koska itselataava hybridi-Toyota on kahden vuoden päästä aivan arvotonta romua.

        Sähköautohörhöjen ennustus hybridi-Toyotan hintakehityksestä meni aivan metsään. Nyt on paljastunut se, että hybridi-Toyotat pitävät hintansa paljon paremmin kuin sähköautot. Ensirekisteröintitilaston mukaan tavalliset ihmiset ovat nyt mahdottoman tykästyneitä Toyotan mainioihin hybridiautoihin. Sähköautot eivät vielä pitkään aikaan tule saavuttamaan hybridi-Toyotien suosiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 vuotta sitten ostin itselleni käytetyn hybridi-Toyotan. Aloin myös sen jälkeen kirjoitella tälle palstalle kokemuksiani itselataavasta hybridi-Toyotasta. Silloin sähköautointoilijat olivat mahdottomassa kiimassa ja ylistivät sähköautoja maasta taivaisiin. Innokkaimmat sähköautohörhöt sanoivat minulle, että tein huonon kaupan, koska itselataava hybridi-Toyota on kahden vuoden päästä aivan arvotonta romua.

        Sähköautohörhöjen ennustus hybridi-Toyotan hintakehityksestä meni aivan metsään. Nyt on paljastunut se, että hybridi-Toyotat pitävät hintansa paljon paremmin kuin sähköautot. Ensirekisteröintitilaston mukaan tavalliset ihmiset ovat nyt mahdottoman tykästyneitä Toyotan mainioihin hybridiautoihin. Sähköautot eivät vielä pitkään aikaan tule saavuttamaan hybridi-Toyotien suosiota.

        Bensan hinta 3 euroon, mihin reaalihinta kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 vuotta sitten ostin itselleni käytetyn hybridi-Toyotan. Aloin myös sen jälkeen kirjoitella tälle palstalle kokemuksiani itselataavasta hybridi-Toyotasta. Silloin sähköautointoilijat olivat mahdottomassa kiimassa ja ylistivät sähköautoja maasta taivaisiin. Innokkaimmat sähköautohörhöt sanoivat minulle, että tein huonon kaupan, koska itselataava hybridi-Toyota on kahden vuoden päästä aivan arvotonta romua.

        Sähköautohörhöjen ennustus hybridi-Toyotan hintakehityksestä meni aivan metsään. Nyt on paljastunut se, että hybridi-Toyotat pitävät hintansa paljon paremmin kuin sähköautot. Ensirekisteröintitilaston mukaan tavalliset ihmiset ovat nyt mahdottoman tykästyneitä Toyotan mainioihin hybridiautoihin. Sähköautot eivät vielä pitkään aikaan tule saavuttamaan hybridi-Toyotien suosiota.

        Pitävät niin hyvin hintansa, että käytetyt Corolla Hybridit seisovat jo pitkään hallien nurkissa.


    • Anonyymi

      Suomen Ympäristökeskuskin aloitti jo pettyneenä ja epätoivoissaan muutosneuvottelut, kun kansa ostaa vanhaan malliin bensalla käyviä Tojoja. Mitkään hiilineutraalisuustavoitteet eivät toteudu ja valistuskaan ei tehoa. Pitäköön kansa tunkkinsa.

      • Anonyymi

        Silläkös se Maailma pelastuu, kun Suomalaiset ostaisi Saksalaisia Kertakäyttöakku- autoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silläkös se Maailma pelastuu, kun Suomalaiset ostaisi Saksalaisia Kertakäyttöakku- autoja?

        Täyssähköautojen akut kestää kyllä sen kuin Tojon korikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyssähköautojen akut kestää kyllä sen kuin Tojon korikin.

        Joo, kestäähän se, kun sinne sisälle vaihtaa aina uusia kennoja... Kokkolan Autohuolto ..eikä se ole halpaa lystiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kestäähän se, kun sinne sisälle vaihtaa aina uusia kennoja... Kokkolan Autohuolto ..eikä se ole halpaa lystiä..

        Ja sinä reppana luulet, että jokaisessa sähköautossa akustot hyytyvät yhtenään.
        Joku yksi innokas ja hyvän maineen itselleen luonut korjaamo kerää itselleen asiakkaita ympäri Suomea ja muualla onkin hyvin paljon hiljaisempaa. Jos nuo ongelmat olisi kovin yleisiä, niin noita juttuja olisi viety isoja määriä viranomaisten tietoon ja autotehtaan olisivat todellisessa kusessa ja asiasta kirjoitettaisiin kaikkialla ja paljon.
        Nykyaikana on vain sellainen tyyli, että kun joku höpö pääsee kiinni johonkin yksittäiseen juttuun jota vihaa, niin hän kaivaa netistä yksittäisiä tapauksia ja rummuttaa niitä urakalla ja toivoo saavansa siitä iloa itselleen ja harmia vihaamalleen asialle. Voin kertoa sinulle ettei Suolen kautta saa mitään sellaista aikaan jolla olisi mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä reppana luulet, että jokaisessa sähköautossa akustot hyytyvät yhtenään.
        Joku yksi innokas ja hyvän maineen itselleen luonut korjaamo kerää itselleen asiakkaita ympäri Suomea ja muualla onkin hyvin paljon hiljaisempaa. Jos nuo ongelmat olisi kovin yleisiä, niin noita juttuja olisi viety isoja määriä viranomaisten tietoon ja autotehtaan olisivat todellisessa kusessa ja asiasta kirjoitettaisiin kaikkialla ja paljon.
        Nykyaikana on vain sellainen tyyli, että kun joku höpö pääsee kiinni johonkin yksittäiseen juttuun jota vihaa, niin hän kaivaa netistä yksittäisiä tapauksia ja rummuttaa niitä urakalla ja toivoo saavansa siitä iloa itselleen ja harmia vihaamalleen asialle. Voin kertoa sinulle ettei Suolen kautta saa mitään sellaista aikaan jolla olisi mitään merkitystä.

        Akkuauto ei ole vielä valmis kehityksen suhteen, akkuongelmia on luvattoman paljon, itseasiassa jokainen akkuauto kärsii jostain ongelmista koko elämänsä ajan. Akkuongelmien lisäksi autot kärsii voimansiirto ongelmista, virransiirtokaapeli ongelmista, eikä kaikkein vähäisimpänä pohjien kolhuongelmat on aika yleisiä, kun akkuautoilla hyppäytetään huonoilla tienpinnoilla. Eli, kyllä kallista on akkuautoilla autoilu!! Se on varmaa, että akkuaukot on lyhyt ikäisiä verrattuna polttomoottoriautoihin. Eli akkuautoja voi hyvällä syyllä kutsua kertakäyttö autoiksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yaris Crossien luovutusta pantattiin lokakuulle. Syyskuussa sama Rav4:n luovutuksissa.


    • Anonyymi

      Hauska avaus. Toyotan myynti on ollut koko vuoden osalta laskussa.
      VW:n merkeillä kaikilla on ollut nousua viime vuodesta ja nyt kokonaisuutena on edellä 6138 auton verran.

      • Anonyymi

        Vai, että hauska. Tuo Skodan ja Volkswagenin surkea markkinaosuus ei paljon naurata kun se on vain 10 %, mutta Toyotalla 22%.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai, että hauska. Tuo Skodan ja Volkswagenin surkea markkinaosuus ei paljon naurata kun se on vain 10 %, mutta Toyotalla 22%.

        Toyota 16,1 % koko vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai, että hauska. Tuo Skodan ja Volkswagenin surkea markkinaosuus ei paljon naurata kun se on vain 10 %, mutta Toyotalla 22%.

        VW Group on saanut rekisteriin 6138 autoa enemmän kuin Toyota Motors.
        Siinä saa poika vääntää prosenttejaan mielinmäärin ja nuo määrät ovat ja pysyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW Group on saanut rekisteriin 6138 autoa enemmän kuin Toyota Motors.
        Siinä saa poika vääntää prosenttejaan mielinmäärin ja nuo määrät ovat ja pysyvät.

        Voi lapsi parka.


    • Anonyymi

      Trafin lokakuun tilasto kertoo siitä, että Suomessakin vain harvat pystyvät lataamaan sähköautoa kotonaan. Ensin pitäisi laittaa kuntoon latausinfra, ja vasta sen jälkeen voitaisiin aloittaa sähköautojen markkinointi tosimielessä. Nyt mentiin perä edellä puuhun, ja sen seurauksena hybridi-Toyotat ovat tulleet halutuimmiksi autoiksi Suomessa. Eihän tässä mitään ongelmaa ole, sillä hybridi-Toyotat ovat varsin hyviä arkiautoja.

    • Anonyymi

      Täällä Skoda-myymälässä kummittelee. Aivan kuin joku olisi avannut ulko-oven.

      • Anonyymi

        Se saattoi olle etiäinen. Joku saattaa olla tulossa korjuuttamaan rikki mennyttä DSG-vaihteistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se saattoi olle etiäinen. Joku saattaa olla tulossa korjuuttamaan rikki mennyttä DSG-vaihteistoa.

        ....tai korjauttamaan katkenneen jakohihnan jälkiä ja öljyä syövää moottoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....tai korjauttamaan katkenneen jakohihnan jälkiä ja öljyä syövää moottoria.

        Ei suinkaan vaan haojenneita ID.4 moottoreita


    • Anonyymi

      Kovaa tuskaa näyttää VW:n ylivoima herättävän jokaisen kuukauden tilastojen julkaisun jälkeen. Onhan 6138 auton etumatka hurja, mutta kyllä sitä Toyotaa myydään tuotteeseen nähden järjettömän paljon ja olkaa siitä iloisia.

      • Anonyymi

        Voi lapsi parka.


      • Anonyymi

        " Vw"n ylivoimma. Missä? Ainakin meillä ja koko maailmassa näkyy olevan mahtavat Toyotan jatkuvat kultajuhlat! Etkö tiennyt?


    • Anonyymi

      Kokemusta useilta vuosilta vag vehkeistä ja ne eivät todellakaan ole hyviä. Ainoastaan pidennetyt vastaantulot pelastaneet hieman ongelmien kustannuksia. Sähköautomallitkin ongelmallisia niin akkujen, kuin moottoreidenkin osalta. Suuri ongelma liian pitkät huoltovälit ja hölmöt hultotaulukot. Olisi säästynyt monilta ongelmilta jos olisivat jatkaneet vuosi/15000km tyyliin ohjelmia. Asiakkaiden huijausta muka kulujen laskun takia..

    • Anonyymi

      Lehdet eivät kirjoita lokakuun rekisteröinneistä mitään kun se oli Toyota eikä Skoda.

      • Anonyymi

        Mikä siinäkin on kun joskus, kauan, vuosia sitten jos golf oli pelkästään myydyin automalli, ylitti se maikkarin uutiskynnyksen. Kun Toyota on vuosia ykkönen merkkinä ja mallina ja vielä mallien nelosvoitto niin miksei sitä kerrota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinäkin on kun joskus, kauan, vuosia sitten jos golf oli pelkästään myydyin automalli, ylitti se maikkarin uutiskynnyksen. Kun Toyota on vuosia ykkönen merkkinä ja mallina ja vielä mallien nelosvoitto niin miksei sitä kerrota?

        Lokakuun tilastosta suuri osa lehdistä on aivan hiljaa. Menneinä aikoina ensirekisteröintijutussa oli Volkswagenin tai Skodan kuva, vaikka merkki ei ollut edes 10 eniten rekisteröidyn joukossa ja Toyota oli ykkösenä.


    • Anonyymi

      Toyotan ylivoima myynnissä on niin lannistavaa, ettei Lehdistökään ole siitä enää kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Ei ole enää Toyotan ylivoimaisuus mikään uutinen. Uutinen olisi jos ei Toyota olisi ylivoimainen ykkönen.


    • Anonyymi

      On se hyvä, että Toyotat myy hyvin. Meille autopeltisepille piisaa töitä ja siten myös hyvä toimeentulo. Onhan se ruosteisien Toyotien paikkailu jonkinlaista hommaa, vaikka se ei tuo rahaa yhtä hyvin kuin kolarikorjaukset. Niitä kuitenkin aina piisaa.

      • Anonyymi

        Miksi myy hyvin, mieti sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi myy hyvin, mieti sitä?

        Vanhalla maineella Toyota myy. Harva käyttää enää autoaan korroosion estossa. Se ei meinaa mitään, että joutuu ruosteen takia paikkauttamaan. Toyotat pahimpia ruostumaan. Ne ruostuu alustasta ja helmapalkeista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhalla maineella Toyota myy. Harva käyttää enää autoaan korroosion estossa. Se ei meinaa mitään, että joutuu ruosteen takia paikkauttamaan. Toyotat pahimpia ruostumaan. Ne ruostuu alustasta ja helmapalkeista.

        varmaan vanha maine auttaa. Pakuista Toyota Proace myy huomattavasti paremmin kuin Peugeot Expert, vaikka proace on täysin sama kuin pösö. Näistä kahdesta Peugeot on hieman halvempi. Molemmat tulee samalta linjalta. Ainut ero on logo. Syy moiseen ei voi olla mikään muu kuin Toyotan vanha maine. Sekin on pitkälti mennyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        varmaan vanha maine auttaa. Pakuista Toyota Proace myy huomattavasti paremmin kuin Peugeot Expert, vaikka proace on täysin sama kuin pösö. Näistä kahdesta Peugeot on hieman halvempi. Molemmat tulee samalta linjalta. Ainut ero on logo. Syy moiseen ei voi olla mikään muu kuin Toyotan vanha maine. Sekin on pitkälti mennyttä.

        Muaki harmitaa ku tojo menestyypi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muaki harmitaa ku tojo menestyypi

        Mua ei Toyotan menestyminen harmita. Toyota on ylivoimaisesti pahin ruostumaan. Melko uusien tojojen paikkailu tuo mulle rahaa. Niitä saa paikkaille reilusti alle kymmen vuotiaina. Suurlujuus teräksiä ei saa hitsata ne pitää migjuotoksilla tehdä. Se on kallista touhua, mutta haitanneeko tuo mitään. Pääasia että rahaa tulee muusta viis.


    • Anonyymi

      Toyotalta on tulossa aivan normaalin myynnin tilasto tältä vuodelta jossa autokaupan lama ei näy.

      • Anonyymi

        Laskua Toyotalla näkyy olevan viime vuoteen nähden ja monilla muilla mennään plussan puolella.
        Kannattaa tutkia lukuja, ennen kuin heittelee omia tuntoja ja toiveita palstoille, se on noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskua Toyotalla näkyy olevan viime vuoteen nähden ja monilla muilla mennään plussan puolella.
        Kannattaa tutkia lukuja, ennen kuin heittelee omia tuntoja ja toiveita palstoille, se on noloa.

        Muiden merkkien sähköautot ovat syöneet Toyotan etumatkaa, mutta kevääseen mennessä tule Toyotalta neljä uutuutta liikeisiin. Volkswagenin ja Skodan rekisteröinnit tipahtavat silloin rajusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muiden merkkien sähköautot ovat syöneet Toyotan etumatkaa, mutta kevääseen mennessä tule Toyotalta neljä uutuutta liikeisiin. Volkswagenin ja Skodan rekisteröinnit tipahtavat silloin rajusti.

        Siis sähköautouutuuksia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      233
      4169
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2634
    3. Miten löydän sinut

      Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2382
    4. Vaikea tilanne

      Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

      Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

      .. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

      kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1087
    8. Ne viimeiset kerrat

      Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      921
    Aihe