Rakas mieheni

Anonyymi-ap

Minun uudet hienot PYJAMAT tuli ja pitää lähteä hakemaan paketit niin saan pestä ne ottaa käyttöön.

Toinen on pinkki jossa kirsikoita, mutta toisessa on NALLEJA koska minä ajattelin sentään sinua ja meidän tulevia LAPSIA!
Vaimonasi sekä tulevien lastesi äitinä PYJAMAT KUVAA MEIDÄN LAPSIA!
Tyttöhän on tietenkin syötävän suloinen Kirsikka ja poika tomera niin, kuin RASMUS NALLE joka on tuttu hahmo lapsuuden saduista ainakin MINULLE!

11

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään tähän mieheni, että RASMUS olis kyllä hyvä nimi meidän POJALLE!
      Tytön nimestä voidaan keskustella, koska ei Kirsikka oikein sovi meidän tytön nimeksi.
      Rasmus kyllä on niin luotu meidän pojan nimeksi joka syntyy sentään suurella RAKKAUDELLA sekä YHTEISTYÖLLÄ ❤️🥰😘🙏🏻😇💞

• Anonyymi

Lisään vielä, että Rasmus oli sentään tunnettu MAANKIERTÄJÄ ja me ollaan sentään KIERRETTY MYÖS SUOMEN MAATA JA AINAKIN MINÄ OLEN KIERTÄNYT MYÖS RUOTSISSA JA NORJASSA!
        Eli RASMUS OLIS SENTÄÄN MEIDÄN YHTEINEN MAANKIERTÄJIEN KUNNIA VOITTO JA SISKONSA OLIS HYVÄ RASMUS VELJENSÄ TSEMPPAAJA!
        HÄN OPPIS ÄKKIÄ SANOMAAN RASMUS VELJELLEEN, ETTÄ : RASMUS SINÄHÄN VOISIT KYLLÄ REIPPAANA TEKASTA VAIKKA TÄMÄN!
        MEIDÄN VANHEMPIEN EI TARVIS MUUTA TEHDÄ, KUIN SANOA : RASMUSHAN KYLLÄ REIPPAANA POIKANA TEKEE IHAN MITÄ VAIN SISKONSA PYYTÄÄ, KOSKA SITÄ VARTEN RASMUKSELLE ON TEHTY MYÖS SISKO NIIN RASMUS VOI REIPPAANA POIKA TEHDÄ ASIOITA JA SISKONSA VOI OLLA IHAN VAIN TYTTÖ SEKÄ KESKITTYÄ ÄITINSÄ KANSSA NAISENA OLOON NIIN ISÄ HOITAA RASMUS POJAN KANSSA MIESTEN HOMMAT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että Rasmus oli sentään tunnettu MAANKIERTÄJÄ ja me ollaan sentään KIERRETTY MYÖS SUOMEN MAATA JA AINAKIN MINÄ OLEN KIERTÄNYT MYÖS RUOTSISSA JA NORJASSA!
        Eli RASMUS OLIS SENTÄÄN MEIDÄN YHTEINEN MAANKIERTÄJIEN KUNNIA VOITTO JA SISKONSA OLIS HYVÄ RASMUS VELJENSÄ TSEMPPAAJA!
        HÄN OPPIS ÄKKIÄ SANOMAAN RASMUS VELJELLEEN, ETTÄ : RASMUS SINÄHÄN VOISIT KYLLÄ REIPPAANA TEKASTA VAIKKA TÄMÄN!
        MEIDÄN VANHEMPIEN EI TARVIS MUUTA TEHDÄ, KUIN SANOA : RASMUSHAN KYLLÄ REIPPAANA POIKANA TEKEE IHAN MITÄ VAIN SISKONSA PYYTÄÄ, KOSKA SITÄ VARTEN RASMUKSELLE ON TEHTY MYÖS SISKO NIIN RASMUS VOI REIPPAANA POIKA TEHDÄ ASIOITA JA SISKONSA VOI OLLA IHAN VAIN TYTTÖ SEKÄ KESKITTYÄ ÄITINSÄ KANSSA NAISENA OLOON NIIN ISÄ HOITAA RASMUS POJAN KANSSA MIESTEN HOMMAT!

Olen mäkin unissani maailman kaikki kaupungit kiertäny

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mäkin unissani maailman kaikki kaupungit kiertäny

Minusta kaikki suomalaiset ovat syntymästi asti kiertäneet Suomea ja Suomen Lappi kuuluis Venäjälle nykyisin jos etelä Suomesta ei olis kukaan lähtenyt puolustamaan Lappia.
        Minun suku olis heitetty samalla tavalla Lapista ulos niin, kuin aikoinaan Petsamosta, koska he olivat SUOMALAISIA TURJAKKEITA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta kaikki suomalaiset ovat syntymästi asti kiertäneet Suomea ja Suomen Lappi kuuluis Venäjälle nykyisin jos etelä Suomesta ei olis kukaan lähtenyt puolustamaan Lappia.
        Minun suku olis heitetty samalla tavalla Lapista ulos niin, kuin aikoinaan Petsamosta, koska he olivat SUOMALAISIA TURJAKKEITA!

Lisään, että minä olen ainakin noudattanut Suomen valtion määräystä jossa kiellettiin kääntymästä Suomen valtiota vastaan. Tuo koski sukuja jotka oli evakoitu Petsamosta, kun Suomi luovutti Neuvostoliitolle Petsamon takaisin.
        Suomessa asuu ihmisiä joiden mielestä on kunnianloukkaus, kun noudattaa Suomen valtion määräyksiä. Se on PASKOMISTA josta kuuluu vankilaan sekä kuuluu maksaa korvauksia heille, koska minä en suostu kunnioittamaan heitä vaan kunnioitan Suomen valtiota. Luulis nyt Suomen valtiolla töissä olevan mieheni vähän paremmin nämä kunnioitus asian tietävän, kun he jotka kunniaa vaatii.

• Anonyymi

Ette siis nuku ainakaan toinen toisenne kainolossa nukuetteko edes saman peiton alla tai samassa saängyssä saati edes samassa huoneessa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Zosima and Savvatiy🏰🌅 oli kuuleppa kirkon audiovisuaalisessa showssa, siellä kuvia heijastettiin seinälle, se oli ainoa ikoninkuva nii

• Anonyymi

Kryptinen viesti eräälle miehelle ettei tulikaan oikeaan aikaan töistä kotiin.Törmäys muuten olisi tiedossa.Kyylä laitto varoituksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      86
      2049
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe