UUsi keskustelu

Anonyymi-ap

Kokeilu, onnistuuko aloittaa uusi keskustelu.

42

490

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Aika väsähtänyt ja ankea fiilis täällä.

• Anonyymi

Taika parantaa raavaat
      Eurooppalaiset tapaavat ulkoeurooppalaisia tuttuun tapaan

Deutschland D uber alles, uber alles in der Welt
      Saksa, Saksa ennen kaikkea,
      Ennen kaikkea maailmassa,
      Kun se aina seisoo ehjänä, veljellisesti, suojellakseen ja puolustaakseen.

Maas-joesta Memeliin,
      Etsch-Adigestä Beltiin,

Saksa, Saksa ennen kaikkea,
      Ennen kaikkea maailmassa

https://www.youtube.com/watch?v=_UpTOfgUchI

• Anonyymi00017

Eikös se ole "... uber alle" = kaikkialla?
        ..."Uber alles" = Hitlerin sanoitus = "kaikkien yläpuolella"?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Eikös se ole "... uber alle" = kaikkialla?
        ..."Uber alles" = Hitlerin sanoitus = "kaikkien yläpuolella"?

Ei ole
        H oli itävaltalainen taidemaalari ei saksalainen runoilija

• Anonyymi

Mistä aiheesta ???

• Anonyymi00005

Hyvä aihe, jatketaan tätä kokeilua, vaihtelu virkistää.

• Anonyymi00006

Aivan, näin pysymme ajanhermolla.

• Anonyymi00008

Mahtavaa! Pidän tästä uudesta keskustelusta. Nuo vanhat keskustelut ovat jo aikansa eläneet, alkaneet mädäntyä ja tuottavat metaania.

• Mikä erityisesti tässä ketjussa sinua miellyttää?

• Anonyymi00009
        Siili25 kirjoitti:

Mikä erityisesti tässä ketjussa sinua miellyttää?

Tämä on tuore aihe, uusi keskustelu. Ei ole ennalta arvattava. Jää nähtäväksi mitä kirjoittajat kirjoittaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tämä on tuore aihe, uusi keskustelu. Ei ole ennalta arvattava. Jää nähtäväksi mitä kirjoittajat kirjoittaa.

Mainiota, että keskustella voi muustakin kuin mitä me omistamme ja kuinka hyviä olemme.

Jatketaan ja unohdetaan tekopyhyys.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Selvennätkö mikä on aihe😄. Uusi mutta mikä on sisältö?

• Anonyymi00011
        Siili25 kirjoitti:

Selvennätkö mikä on aihe😄. Uusi mutta mikä on sisältö?

Aiheena on aiheettomuus. Se on uusi keskustelun aihe nyt. Kirjoittajat sen tekevät. Sinun aiheena, siili, oli kysymykset, minun aiheena on ollut vastaukset sinun kysymyksiin.
        Aloittajan aiheena oli uusi aloitus.
        Ano00010 aiheena oli aineettomuus ja luokittelemattomuus.
        Tämä on niin freesi. Olemme pioneereja:)
        Olen tosissani.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Aiheena on aiheettomuus. Se on uusi keskustelun aihe nyt. Kirjoittajat sen tekevät. Sinun aiheena, siili, oli kysymykset, minun aiheena on ollut vastaukset sinun kysymyksiin.
        Aloittajan aiheena oli uusi aloitus.
        Ano00010 aiheena oli aineettomuus ja luokittelemattomuus.
        Tämä on niin freesi. Olemme pioneereja:)
        Olen tosissani.

Kaikilla osallistujilla siis oma aiheensa. Esaap nähdä miten käy

• Siili25 kirjoitti:

Kaikilla osallistujilla siis oma aiheensa. Esaap nähdä miten käy

Esaap= saapa.

• Anonyymi00012
        Siili25 kirjoitti:

Esaap= saapa.

Minä ymmärsin niin ettei mitään varsinaista aihetta ole. Jokainen kirjoittaa mitä kirjoittaa. Siihen voi kommentoida, jos siltä tuntuu. Minä taisin vähän pistää kirjoituksia solmuun.
        Lämpimät ilmat ovat laittaneet kasvitkin "sekaisin". Minä olen seurannut alppiruusujen isonevia nuppuja. Jännitän aukeavat. +7° näyttää tuleville päiville ja sunnuntaina aurinkojakso. Ei yöpakkasiakaan.

• Anonyymi00019
        Siili25 kirjoitti:

Esaap= saapa.

Turkkuako tuo on vai savvoa?

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Turkkuako tuo on vai savvoa?

Päätteleppä ihan ite :).

• Anonyymi00013

Hyvin näyttää onnistuvan uusi keskustelu, eikä noita iänikuisia lööppejä iltalehdistä tai ylestä.

• Anonyymi00014

Eikö vain. Minä ainakin olen ihan "turta" noista viime päivien uutisista. Paisuvat kuin leipuri Hiivan pullataikina.
        Mukavaa, kun tässä aloituksessa ei ole pakotettua muottia.

• Anonyymi00015

Minulta poistetaan huomenna 2 hammasta kirurgisesti. Pelottaa niin maan hiivatisti jo etukäteen.

Mutta ei niin pahaa, etteikö jotain hyvääkin.
      Ei tartte ostaa kinkkua tai kalkkunaa, kun purukalusto ei toimi.

• Anonyymi00016

Voi ei. Toivottavasti eivät ole etuhampaat. Sitten olisi jo leipäkin paloiteltava.
        Niin se ikä puree hampaisiinkin. Minulta poistettiin kesällä alhaalta takahammas. Alkuun oli outoa, mutta nopeasti parani.
        Voimia koitokseen.

• Anonyymi00021

Aatele jos ne postitetaan tattaisiin pirullisesti eikä kirurkisesti, aatelepa ite

• Anonyymi00022

S24 toimii taas. Vahingossa havaitsin, ettei robotti sivun päivittyessä enää poistakaan tabletilta lähetettyjä viestejä. Helpottaa elämä kummasti.

• Anonyymi00023

Ropotti on alkanut poistaa niitä kirurkisesti

• Anonyymi00024

Täällä porukka innostuu vaikka Pskan maistamisesta.
      EVVK

• Anonyymi00025

Ei kai sentään. Jää pa*kan maku suuhun.

• Anonyymi00026

Jos joku tietää niin sanoo et mikähän instrumentaalikappale on sellainen kun; 'dididid diddidii...dididididd diddidii'.......ei oo rokkii, eikä jazzii, hieman semmosta swingtyylistä vanhempaa musaa, klarinetit yms. soi pursuillen...

• Anonyymi00027

Olisko muisisairaiden suosikki joululaulu.-Koska meillä on joulu

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olisko muisisairaiden suosikki joululaulu.-Koska meillä on joulu

Suosittu laulu pääsiäisenä on; 'mämmistä löytäisin sen laulun'....Merja Rantamäki aina sitä laulaa.

• Anonyymi00029

Miten voit sinä, joka olit hampaiden poistossa?

• Anonyymi00030

Kiitos kysymästä. Hyvin jakselen ja hampaiden pesukin on helpompaa, kun niitä on vähemmän.

Turhaan jännitin operaatioita. Lääkäri oli mukava ja ammattitaitoinen. Hän selitti koko ajan, mitä tekee ja kyseli olotilaani vähän väliä. Eka puudutuspistos vähän nippasi, mutta sitten ei mitään kipua tuntunut.
        Poistokohtaa ei ole pahemmin särkenyt, parilla Buranalla olen pärjännyt.

Liemiruokaa, johon pilkon leipää, syön vielä pari päivää ja sitten alan siirtyä normaaliin ruokavaliooni.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Hyvin jakselen ja hampaiden pesukin on helpompaa, kun niitä on vähemmän.

Turhaan jännitin operaatioita. Lääkäri oli mukava ja ammattitaitoinen. Hän selitti koko ajan, mitä tekee ja kyseli olotilaani vähän väliä. Eka puudutuspistos vähän nippasi, mutta sitten ei mitään kipua tuntunut.
        Poistokohtaa ei ole pahemmin särkenyt, parilla Buranalla olen pärjännyt.

Liemiruokaa, johon pilkon leipää, syön vielä pari päivää ja sitten alan siirtyä normaaliin ruokavaliooni.

Hyvä kuulla, että on sujunut ongelmitta.
        Säästyy hammastahnaa ja aikaa, kun on vähemmän harjattavia.

Minä alkuun raapasin hammasharjalla poistokohtaa. Vähän tuli verta. Onneksi ei päässyt mikään bakteeri.

Jouluna olet jo kunnossa vaikka pitopöydän äärelle.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Hyvä kuulla, että on sujunut ongelmitta.
        Säästyy hammastahnaa ja aikaa, kun on vähemmän harjattavia.

Minä alkuun raapasin hammasharjalla poistokohtaa. Vähän tuli verta. Onneksi ei päässyt mikään bakteeri.

Jouluna olet jo kunnossa vaikka pitopöydän äärelle.

Sain 3:en päivän antibioottikuurin, etteivät pöpöt pääse juhlimaan suussani.

Poiston jälkeen hymyni kapeni, mutta eipä tässä Suomen nykyisessä tilanteessa liiemmin aihetta hymyyn olekaan.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Sain 3:en päivän antibioottikuurin, etteivät pöpöt pääse juhlimaan suussani.

Poiston jälkeen hymyni kapeni, mutta eipä tässä Suomen nykyisessä tilanteessa liiemmin aihetta hymyyn olekaan.

Kyllä on hymy hyytynyt tätä Suomen tilannetta seuratessa. Ja mitään ei voi tehdä sivusta. En kyllä osaisikaan tehdä mitään.

Kyllä minullakin taisi olla antibioottikuuri.
        Kostutetulla pumpulipuikolla putsasin ettei mikään leivänmuru jäänyt monttuun.
        Siitäkö se tulee sanonta "sillä on monttu auki". Ei kai, vaan kun suu on ammollaan.

Anna hymysi loistaa vaikka onkin kapeutunut.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kyllä on hymy hyytynyt tätä Suomen tilannetta seuratessa. Ja mitään ei voi tehdä sivusta. En kyllä osaisikaan tehdä mitään.

Kyllä minullakin taisi olla antibioottikuuri.
        Kostutetulla pumpulipuikolla putsasin ettei mikään leivänmuru jäänyt monttuun.
        Siitäkö se tulee sanonta "sillä on monttu auki". Ei kai, vaan kun suu on ammollaan.

Anna hymysi loistaa vaikka onkin kapeutunut.

Täytynee opetella hymyilemään vinosti. Olen myös huomannut, että monesti on parasta hymyillä vaan sisäänpäin meidän ihmispoloisten toilailuille.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Täytynee opetella hymyilemään vinosti. Olen myös huomannut, että monesti on parasta hymyillä vaan sisäänpäin meidän ihmispoloisten toilailuille.

Kunpa olisi aihetta hymyillä kuin Hangon keksi. Hangon keksiä dipattiin kahviin, ei ihme jos hymyilytti.
        Joillakin ihmisillä on kauniit naururypyt silmien ympärillä. Miehillä taitaa olla enempi naururyppyjä.

"Hymyillään, kun tavataan".

• Anonyymi00032

Hautuuko juttu?

• Anonyymi00036

Liian monet asiat jätetään hautumaan ja siitä alkaakin usein niiden tie unhon yöhön.

• Anonyymi00038

Sekin on merkillistä ja huomiolle pantavaa, et ihmistä kutsutaan vanhaksi, mutta ei koskaan uudeksi, vaan nuoreksi, uusihan olisi se oikea termi ja nimitys ja vanhan vastapuoli. Vanhoilla voi olla silti ihan uusia juttuja, joo.

• Anonyymi00039

Entäs sitten vanhojen tanssit?
        Eiväthän niitä tanssi lukion vanhimmat, vaan tulevat uudet vanhat.
        Suomen kieli on ihmeitä täynnä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      116
      7133
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5271
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3240
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      38
      2307
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1168
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe