siskon paneminen

Anonyymi-ap

Onko nuo tosia että on jotku panneet omaa siskoaan ,, vai onko ne vain tarinoita,, kertokaapa mutta turha keksiä juttua että olisi muka pannut ,sen huomaa kyll jutusta jos keksittyy

40

3712

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osa on totta ja osa ei

• Anonyymi

voin sanoa ihan pokkana että olemme siskoni kanssa hararstaneet yhdessä seksiä.Tämä tapahtui noin hiukan vajaa 2 v sitten, Olemme molemmat jo yli kakskymppisii eli emme mitään teinejä enää. Ja tää ekakerta tapahtui molempien ollessa pienessä humalassa. Mutta ei niin paljoa että eikö kumpikin sen muista ja tajunnut mitä olemme tekemässä.

• Anonyymi

Ihanaa 🥰

• Anonyymi

Tuli tuossa kesällä tehtyy eräänä yönä,, kivaa oli

• Anonyymi

siskoni ooli 23 mä 24,, asuimme hetken yhdessä koska sisko ei saanut asuntoa,, silloin tuli harrastettua muutamasti,,asui munluona vajaa 3 kk,, senaikana tehtiin sen jälkeen emme ole kun muutti omille

• Anonyymi

Täällä on jopa viestiketjukin, kuinka sisko ja veli harrastavat seksiä. Tässä viestiketjussa on niin paljon kertomuksia, joista suuri osa on ihan tottakin.

Minä itse olen pannut omaa siskoani aikoinaan, kun olimme teinejä ja noin 15 vuotiaita. Joten tiedän ihan varmasti, että minä ainakin olen pannut siskoani.

Ja lue tuolta lisää, on aika vinkeitä tarinoita, osa varmasti keksittyjä, mutta joukossa on varmasti aitoa tarinaa.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17403923/seksia-veljeni-kanssa

• Anonyymi

joo siis joskus vähän niiku lääkärileikin muodossa mut emmä sillee yli 15-vuotiaana enää

• Anonyymi

Tuli testattua nuorempana muutamasti olimme noin parikymppisiä. ekakerta oli ku jäimme kaksin kotiin viikoksi ,silloi oli helppo ei kukaa yöllä häirinnyt tekemisii,

• Anonyymi

itse en ole mut tiedän kaverini joka on,, kuulin kun ne touhusi

• Anonyymi

Minä panen siskona veljeni kanssa ja me ollaan kolmikymppisiä. Muutin tänne veljen luokse, kun töiden vuoksi muuttui kuviot ja elämän tilanne myös muuttui. Velipoika erosi jokusia aikoja sitten, niin asutaan nyt täällä meidän vanhassa kotipaikassa, auttelin täällä kesällä heti heinähommissa ja vielä syksyllä puintihommissa, kun veli loukkasi hieman jalkaansa.

Ei me silloin nuorina teinivuosina toistemme kanssa paneskeltu, mitä nyt sitä tavanomaista kisuilua oli joskus saunassa, kun minulla tissit jo kasvoi ja velipojalla otti seisokkia, mutta ei me silloin kertaakaan pantu.

Nyt vasta kesällä tuli heinätöiden jälkeen, kun rankka päivä ja sen jälkeen oli saunottu, niin pyysin velipoikaa hieromaan minun hartioita, siitä se lähti vaan jotenkin. Hieronta tuntui niin mukavalta, että velipoika jo nuoli minun pillua ja sitten se oli menoa!

Meillä oli firmassa yt-neuvottelut ja minulla vapaata nyt ainakin vuoden loppuun ja täällä me on nyt velipojan kanssa oltu, kuin aviopari konsaan. Pari kertaa päivässä naidaan ja en tunne yhtään häpeää. Ehkäisyt kunnossa ja aikuisia ollaan, mitä se toisille kuuluu, että mitä me keskenämme tehdään.

• Anonyymi

Mikä tuossa muka on keksittyä?

• Anonyymi

Kuulostaa ihanalta, olet oikeassa , mitä se muille kuuluu jos nussitte keskenään , elämästä pitää nauttia, kerran täällä vaan ollaan. Eikä tuo ole keneltäkään mitään pois. Itse kadun kun en nuorempana uskaltanut tehdä aloite siskojeni kanssa, runkkasin kyllä molempien nähden, ja olisin varmasti saanut naida kun olisin ollut rohkeampi ja tehnyt alotteen. Jatkakaa naimista kun molemmat nauttii.
        M 64CD💃

• Anonyymi

"Onko nuo tosia että on jotku panneet omaa siskoaan."

"Sen huomaa kyll jutusta jos keksittyy"

Taidat olla vähän vajaa ensin kysyt että onko totta ja sitten väität että muka huomaat jotain. Kerro toki kaikille muillekin selvästi että miten sinä muka huomaat että joku satuilee.

• Anonyymi

Samaa ihmettelen minäkin, että mistä kukaan voi mennä sanomaan, että juttu on keksitty. Ensinnäkin kaikki ei osaa kirjoittaa todellista tarinaansa niin, että se olisi uskottava ja toinen kirjoittaa tarinan täysin piposta uskottavasti.

Minä olen oikeasti seksisuhteessa veljeni kanssa, aikuisia ollaan ja kumpikin oltu jo aiemmin parisuhteessa. Nyt vaan kävi niin, että kesällä "löydettiin" toisemme näin kolmekymppisinä. Ei me kovin julkisesti esiinnytä pariskuntana, yhdessä on kyllä käyty lavatansseissa, mutta ei esiinnytä siellä rakastavaisina. Tykätään vain tanssia, kun velikin aikoinaan harrasti kilpatanssiakin.

On minulla oma huone täällä velipojan talossa tuolla yläkerrassa, jossa olen silloin, kun veljen lapset on täällä isällään vuorollaan viikonloppuna ja olen kyllä heille täti. Veli erosi muutama vuosi sitten, eikä ole nyt uudelleen etsinyt naista, niin minä olen ollut tässä sopivasti. Ei minullakaan nyt ole miestä, kun elämäntilanne muuttui. Töiden puoleen näyttää huonolta, oli yt-neuvottelut ja taitaa loppua työt kokonaan, joten jään nyt pidemmäksi aikaa tänne veljen luokse. Mikäpä tässä, pari kertaa päivässä rakastellaan ja nautitaan toisistamme.

Voihan joku runkkari meitä kadehtia, mutta tämä on meidän juttu ja mitä se toisille kuuluu, mitä kaksi aikuista tekee!

• Anonyymi

ei atrtte olla kovin insinööri kun huomaa jutusta onko se totta vai keksitty

• Anonyymi

ei atrtte olla kovin insinööri kun huomaa jutusta onko se totta vai keksitty

• Anonyymi

ei atrtte olla kovin insinööri kun huomaa jutusta onko se totta vai keksittyy

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

ei atrtte olla kovin insinööri kun huomaa jutusta onko se totta vai keksittyy ,, et sillee

• Anonyymi

ei atrtte olla kovin insinööri kun huomaa jutusta onko se totta vai keksittyy ,, et sillee

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

ei tarttee olla kovin insinööri kun huomaa jutusta onko se totta vai keksittyy ,, et sillee

• Anonyymi

ei tarttee olla kovin insinööri kun huomaa jutusta onko se totta vai keksittyy ,, et sillee

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmettelen minäkin, että mistä kukaan voi mennä sanomaan, että juttu on keksitty. Ensinnäkin kaikki ei osaa kirjoittaa todellista tarinaansa niin, että se olisi uskottava ja toinen kirjoittaa tarinan täysin piposta uskottavasti.

Minä olen oikeasti seksisuhteessa veljeni kanssa, aikuisia ollaan ja kumpikin oltu jo aiemmin parisuhteessa. Nyt vaan kävi niin, että kesällä "löydettiin" toisemme näin kolmekymppisinä. Ei me kovin julkisesti esiinnytä pariskuntana, yhdessä on kyllä käyty lavatansseissa, mutta ei esiinnytä siellä rakastavaisina. Tykätään vain tanssia, kun velikin aikoinaan harrasti kilpatanssiakin.

On minulla oma huone täällä velipojan talossa tuolla yläkerrassa, jossa olen silloin, kun veljen lapset on täällä isällään vuorollaan viikonloppuna ja olen kyllä heille täti. Veli erosi muutama vuosi sitten, eikä ole nyt uudelleen etsinyt naista, niin minä olen ollut tässä sopivasti. Ei minullakaan nyt ole miestä, kun elämäntilanne muuttui. Töiden puoleen näyttää huonolta, oli yt-neuvottelut ja taitaa loppua työt kokonaan, joten jään nyt pidemmäksi aikaa tänne veljen luokse. Mikäpä tässä, pari kertaa päivässä rakastellaan ja nautitaan toisistamme.

Voihan joku runkkari meitä kadehtia, mutta tämä on meidän juttu ja mitä se toisille kuuluu, mitä kaksi aikuista tekee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tämä, ei näitä tarvitse keksiä, kun sisko ja veli toisiaan panee.

• Anonyymi

Onko tämä paska vallan kaatunut.

• Anonyymi

Onko vallan kaatunut.

• Anonyymi

Mietitään asioita sitten 40 vuotta myöheemmn kun tajutaan asian merkitys.

• Anonyymi

on tullut siskonkanssa paneskeltuu,, tästä aikaa noin hivenen vajaa 2 v kun vietimme yhden yön mun kämpilläni,,tilanne ajautui pikku humalatilassa siihen

• Anonyymi

meil oli ns seksisuhde siskonikanssa jonkinaikaa,,jos ei muita saanut niin sit viestii ja kysyy et onko ketää

• Anonyymi

Osa on varmasti keksittyä tarinaa, mutta yhtä varmasti seassa on myös tositapahtumia.
      Ja on kuitenkin nyt vähän vaikea sanoa, mikä on keksittyä ja mikä ei. Kuten muutkin sanoi tässäkin ketjussa, joidenkin ulosanti voi olla hyvinkin tönkköä, mikä tekee asiasta vaikean uskoa ja joku ihan pilipali-juttu voi olla hyvinkin uskottavasti kirjoitettu.
      Serkusten välinen seksi taitaa olla yleisempää, ihan silläkin, kun se ei ole laitontakaan, mutta kyllähän sisarusseksiäkin tapahtuu.
      Itse aikanaan paneskelin kahdenkin serkkuni kanssa aika säännöllisesti. En nyt samaan aikaan, mutta kuitenkin. Ja jossain vaiheessa, kun siskonikin oli tarpeeksi pitkällä murrosiässään ja kiinnostunut seksistä, päädyin panemaan häntäkin pari kertaa.
      Itse kyllä kinusi, vielä kun oli kuullut jossain vaiheessa toiselta serkultamme, että olimme joskus paneskelleet. Niin halusi itsekin saada seksikokemuksia.

• Anonyymi

Serkkuja nyt on naitu vaikka kuinka, jopa ihan virallisesti avioliittoon vihittyinä.

Sisko-veli jutut on tabu, mutta miksi se sitten olisi lailla kielletty, ellei sitä olisi tehty vuosituhannet.

Raamatussakin niin hurjaa sukurutsaa, että tukka nousee pystyyn. Meidän kylällä monet nai siskoaan tietämättään, kun muutama isäntä siitteli lapsia vähän sinne ja tänne.

• Anonyymi

Mun 14v sisko harrastaa voimistelua se on parasta kun se menee dogi asentoon taivuttaa selkää et sen tiukka voimistelija peppu näyttää niin hyvältä. Panen sitä melkee jokapäivä

• Anonyymi

🤤
        Olis kiva ottaa sitä kimpassa

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      177
      2537
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      7
      2281
    3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      56
      2100
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      70
      2014
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      2007
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      34
      1989
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      62
      1327
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      124
      1169
    9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1087
    10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      968
    Aihe