Piispanmäen-Vitikka kolarit

Anonyymi-ap

Mikä mahtanee olla ongelma kun usein noilla tienoilla sattuu usein liikenneonnettomuuksia?

15

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruuhkainen tie ja sen mukainen remonttikin tulossa.

    • Anonyymi

      Mummut, papat käymässä kokkolassa tai traktorit hidastamassa. Yhtä aaltoliikettä Kälviän risteykseen asti.

      • Anonyymi

        Niihin kameroihinkin pitää jarruttaa vaikka ajaisi valmiiksi vain 75 km/h kasikympin alueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niihin kameroihinkin pitää jarruttaa vaikka ajaisi valmiiksi vain 75 km/h kasikympin alueella.

        Sehän on 80 rajoitus, eikös sitä nyt kaikki osais ajaa?

        Nuorille, itestään liikaa ajstteleville, hyvä opetusrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on 80 rajoitus, eikös sitä nyt kaikki osais ajaa?

        Nuorille, itestään liikaa ajstteleville, hyvä opetusrata.

        Niin, sitä just, miksi ei voi ajaa 80 km/h? Menkööt muualle harjoittelemaan jos ei pysty.


    • Anonyymi

      Vaarallista kääntyä pienille liittymille kun jonossa ajetaan liian lähellä ja ehkäpä keskitytään muuhun kuin liikenteeseen.

      • Anonyymi

        Entäpä vilkku päälle AJOISSA osoittamaan ajajan aikeita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä vilkku päälle AJOISSA osoittamaan ajajan aikeita?

        Ei auta vilkuttaminen ajoissa kun perässä tullaan yhtenä jonona ja vastaan tulee autoja että joutuu pysähtymään keskitielle vasemmalle kääntyessä. Ja oikeallekin. Varmasti rysähtää perseeseen. Kaikki ei vedä putkinäöllä suoraan käläviälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei auta vilkuttaminen ajoissa kun perässä tullaan yhtenä jonona ja vastaan tulee autoja että joutuu pysähtymään keskitielle vasemmalle kääntyessä. Ja oikeallekin. Varmasti rysähtää perseeseen. Kaikki ei vedä putkinäöllä suoraan käläviälle.

        Näin se valitettavasti on, autoilijoilta puuttuu liian usein sitä pelisilmää ja ennakointia.


      • Anonyymi

        Niistä liittymistä tielle pääsy on suurempi ongelma, kuin siitä tieltä pääsy pienemmille teille.
        Ruuhka aikaan tulee autojonoja kummaltakin suunnalta ja voi joutua odottamaan pitkään, että pääsee sivutieltä pääväylällr, jos joutuu toisen väylän ylittämään.
        Jos sitä tietä uudistetaan nelikaistaiseksi, niin tielle pääsy tulee vielä haastavammaksi, kun autoa tulee neljällä kaistalla saman aikaan.


    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Tänän taas kolari.

      • Anonyymi

        80 ja ainaki ite voi pitää turvavälin.kelit tästä vielä huononee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80 ja ainaki ite voi pitää turvavälin.kelit tästä vielä huononee.

        Mniä pidän aina 100 metrin turvaväin edessä ajavaan, varsinkin rekka-autoon pidän 150 metrin tuvavälin silloin, kun harvoin kautisella käyn.
        Jos en aio ohittaa, niin en silloin psukiriin kiinnikään aja.
        Joillakin autolijoilla on tpana jäädä taake roikkumaan puskiriin kiinni, vaikka vauhdilla taakse tulevat, miksi eivät aja ohi.
        Onko se suomalaisten tapa jonttaa ämpäreitä myös autoliikenteessä, että jäädään perään jonottamaan.

        Tiellä tulee 90% enemmän 3-8 auton autojonoja, jotka ajavat 5-10 metrinpäässä toisistaan perä kanaa, kuin yksittäisiä autoa.
        Ei ole mikään ihme, että peränajoja sattuu.


    • Anonyymi

      Ongelma on AUTOJEN KASVANUT määrä.
      90% autoista tulee vastaan yksi henkilö kyydissä.
      Jos jokaisessa autossa olisi 4 henkilöä, niin automäärä pienentyisi 90%.
      Työmatkat tulisi tehdä kimppakyydissä, suurten työnantajien tulisi järjestää työntekijöilleen bussikuljetukset työpaikalle ja kotiin.
      Metro yhetys tälle ruuhkaiselle tielle olisi ratkaisu vähentää ruuhkaa.
      Kaikki kulkisivat metrolla, niin sen jälkeen ei ainuttakana autoa näkyisi koko tiellä !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      295
      4804
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3085
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

      Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      53
      2995
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

      Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1551
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

      Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1252
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1209
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

      Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      11
      1036
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

      Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      1011
    9. Paskalaista valokuitulakiin

      Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      989
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    Aihe