Oi miten voisin mä ruman naisen kaunistaa
Tuo onko ainut keino sillon tällöin silmät ummistaa
Yks vaihtoehto vois olla kauneusleikkaus
Mutta et mene sinne on mun oma veikkaus
Koeta muuttaa hiustyyli, laihduttaa ja nuorettua
En mä jaksa koko aikaa sinussa roikkua
Runo naiselle
19
297
Vastaukset
- Anonyymi
Huippua! Wauuuuu
- Anonyymi
Kenelle lienee?Oisko Esko naiselle¿?¿🧐🙎♂️
- Anonyymi
🤣 Pitäiskö sun roikkua kauniimmissa naisissa. Vai eikö ne huoli sua? 🤭
- Anonyymi
Eiku sillä on pakkomielle. 😏eikä se taida loppua koskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku sillä on pakkomielle. 😏eikä se taida loppua koskaan
Pakkomielle rumaan naiseen, aika outo tapaus! Passaajan se vaan haluais, ettei itse tarttis tehdä mitään! Kiitos ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkomielle rumaan naiseen, aika outo tapaus! Passaajan se vaan haluais, ettei itse tarttis tehdä mitään! Kiitos ei!
No siis vutismatsi nojatuolissa, olut ja lenkki kouraan, nainen tuo ne jääkaapista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäinen kauneus naisessa on tärkeintä, se tosiasia miehet muistakaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisäinen kauneus naisessa on tärkeintä, se tosiasia miehet muistakaa!
Tää on ruumiin vakiosepitys kun naama, ei vaan riitä
Fakta, on kumminki se, että ulkonäkö on aina, ykkönen
- Anonyymi
Ehkä ämpäri päähän auttaisi, siis sun päähän!
- Anonyymi
Mitä mun ruumuus sinulle kuuluu? :D Enhän edes halua sinua. 😄
- Anonyymi
koht on my little pony era hiusset
- Anonyymi
pinkki seivaa aina💕 ja huulikoru
- Anonyymi
sulle pussosen kauneimman päähän laitan
kuin kaksi vapaapainijjaa
pedissä naijjaan
niinku sovittiin
sitten lauantaina
oot nii ruma
rakastan sua aina
🙂- Anonyymi
😘
- Anonyymi
😘 🤗 .........
- Anonyymi
Veltto Virtasen luokkaa näyt olevan.
- Anonyymi
Ei o kuulemma niin rumaa naista jota ei viinalla kaunista tarkoittaa mitä kertoo mitä miehistä/miehestä
- Anonyymi
Mukavia miehiä on olleet suurin osa kännissä.Tosikkoja ja luusereita on olleet selvät miehet.Eivät edes naistansa puolusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavia miehiä on olleet suurin osa kännissä.Tosikkoja ja luusereita on olleet selvät miehet.Eivät edes naistansa puolusta.
Mistä lähtee oletus, että naisia pitäs jotenkin puolustaa? Miehen tehtävä ei ole puolustaa tai pokata ketään, ne on niitä menneitä muinaisia ajatuksia, jotka, ei enää tänä päivänä päde
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.567795Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m675891Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,615380Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515273Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1084612Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1072323Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e31196Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol41165Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa371016Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko43974