Olen ite 173 mutta naisystävä 137 . . Kä
Pituus ero naisen kanssa
46
312
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhytkasvuinen
- Anonyymi
Ja hän ei sille mitään voi. Onko teille opetettu käytöstapoja ikinä, miksi ap seurustelet jos noin koville ottaa ja etpä itsekään mieheksi mikään pitkä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hän ei sille mitään voi. Onko teille opetettu käytöstapoja ikinä, miksi ap seurustelet jos noin koville ottaa ja etpä itsekään mieheksi mikään pitkä ole.
Eikös 137 viittaa lapseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh, eipä taas tehdä ongelmaa. Nainen voi laittaa paksupohjaiset korkokengät niin tulee nopsaan lisää mittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on 2cm suomalaisen miehen keskimitan alle, eli aika tavalla normaali pituus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh, eipä taas tehdä ongelmaa. Nainen voi laittaa paksupohjaiset korkokengät niin tulee nopsaan lisää mittaa.
Nooh ehkä kirjoitat tuon ihan ap:lle etkä muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko korkokengät velaksi ostetut kengät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on 2cm suomalaisen miehen keskimitan alle, eli aika tavalla normaali pituus
No se on ihan mihin itse tottunut, jos on perheessä kaikki miehet olleet yli 185 cm ja omat miehet myös niin toki tuo tuntuu lyhyemmältä mutta ei se haittaa. Ei se pituus miestä tee mutta Aloittajan puheet tekee miehestä ainakin hölmön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on ihan mihin itse tottunut, jos on perheessä kaikki miehet olleet yli 185 cm ja omat miehet myös niin toki tuo tuntuu lyhyemmältä mutta ei se haittaa. Ei se pituus miestä tee mutta Aloittajan puheet tekee miehestä ainakin hölmön.
Keksitty koko alotus. 137 on lapsen pituus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko korkokengät velaksi ostetut kengät?
Miksi ostaa velaksi, jos on katetta tilillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksitty koko alotus. 137 on lapsen pituus
On 9 - 10 vuotias tyttö tai poika
- Anonyymi
137.. Se on joku preteen
- Anonyymi
Se on pituuskasvu.
- Anonyymi
Joillekin miehille se pituus ettei ole kovin pitkä tuntuu olevan hyvin arka asia. Kun nykyään nuoret miehet on keskimäärin 180 cm ylöspäin. Miehet on niin pinnallisia ja myös kateellisia toisilleen, sen huomannut.
- Anonyymi
137 nainen on 9-10v tyttö
- Anonyymi
No kyllähän oikeasti lyhytkasvuiset on ihan lapsen pituisia mutta se ei taas kuulu tähän irvailuun. Olen nähnyt työssäni paljonkin ja ihan juurikin tuon mittaisia osa on. Ei vaikuta millään tavalla heidän älykkyydentasoon eikä muuhunkaan. Mautonta pilailua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän oikeasti lyhytkasvuiset on ihan lapsen pituisia mutta se ei taas kuulu tähän irvailuun. Olen nähnyt työssäni paljonkin ja ihan juurikin tuon mittaisia osa on. Ei vaikuta millään tavalla heidän älykkyydentasoon eikä muuhunkaan. Mautonta pilailua.
137? No ihanko mitalla, olet mitannut? Tuskinpa vain olet nähny, ellei lapsia, oteta lukuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
137? No ihanko mitalla, olet mitannut? Tuskinpa vain olet nähny, ellei lapsia, oteta lukuun
Kyllä nimenomaan on mitattu ja voit netistä katsoa lyhytkasvuinen ihminen on noin alle 140-150 cm pitkä eli heitäkin on eripituisia. 137 cm on alle 140 cm. Jotkut voivat jäädä niin lyhyiksi. Miksi tämä on niin suuri ongelma teille ihmiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nimenomaan on mitattu ja voit netistä katsoa lyhytkasvuinen ihminen on noin alle 140-150 cm pitkä eli heitäkin on eripituisia. 137 cm on alle 140 cm. Jotkut voivat jäädä niin lyhyiksi. Miksi tämä on niin suuri ongelma teille ihmiset.
Taidatpa vaan olla, lapsista kiinnostunut tapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatpa vaan olla, lapsista kiinnostunut tapaus
Aloittaja ehkä onkin. Mutta älä syyttele ihmisiä noin vakavilla asioilla kun et tiedä yhtään mistä ja kenestä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ehkä onkin. Mutta älä syyttele ihmisiä noin vakavilla asioilla kun et tiedä yhtään mistä ja kenestä puhut.
Juurihan aiemmassa viestissä toit ilmi, että lapset kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan aiemmassa viestissä toit ilmi, että lapset kiinnostaa
Siis mitä selität. En maininnut lapsista mitään vaan lyhytkasvuisten pituuksista. Nyt kannattaa lopettaa. Kohta en enää jätä asiaa tähän. Mulle pedofilia on vähän liiankin oksettava ja inhoa aiheuttava aihe joten lopeta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä selität. En maininnut lapsista mitään vaan lyhytkasvuisten pituuksista. Nyt kannattaa lopettaa. Kohta en enää jätä asiaa tähän. Mulle pedofilia on vähän liiankin oksettava ja inhoa aiheuttava aihe joten lopeta!
Työssäni kohdannut sitä myös ole hyvä oikeasti ja lopeta. Olen tosissani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taitaisi siis sinun pokkasi kestää lukea toimittaja Malisen kirjaa, joka tutki pimeän verkon syövereitä ja joutui terapiaan ja terapeutit, jotka hoiti häntä, eivät pystyneet vastaanottamaan Malisen kertomuksia mitä hän näki siellä, vaan järkyttyivät itsekin äärimmilleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taitaisi siis sinun pokkasi kestää lukea toimittaja Malisen kirjaa, joka tutki pimeän verkon syövereitä ja joutui terapiaan ja terapeutit, jotka hoiti häntä, eivät pystyneet vastaanottamaan Malisen kertomuksia mitä hän näki siellä, vaan järkyttyivät itsekin äärimmilleen
Antakaa olla siellä on joku pervoilija itse nyt. Antaa jatkaa yksin. Joku sairas kiinnostus tähän aiheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa olla siellä on joku pervoilija itse nyt. Antaa jatkaa yksin. Joku sairas kiinnostus tähän aiheeseen.
Tuon aiheen pitäisi kiinnostaa laajasti kaikkia. Vaikuttaa kovasti siltä, että valtaosa luulee pedofilian olevan minimaalinen ongelma, vaikka se on miljardibisnes maailmassa.
Ja niinkuin Malinen kertoi haastattelussa, että hän toivoo, mutta kylläkin pelkää, että pedofilia lisääntyy, vaikka, sitä kuinka torjutaan.
Uusi ilmiö on tekoäly, jonka avulla, rikolliset kykenee tuottamaan täysin uutta, materiaalia joko aidoilla kuvilla tai kaapatuilla kuvilla ja bisnes sen kuin laajenee
- Anonyymi
Taidat asua ala - asteen vieressä ja parvekkeelta seuraat välituntien menoa kiikarilla
- Anonyymi
Törkeää lyhytkasvuisia aikuisia kohtaan.
nainen163cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää lyhytkasvuisia aikuisia kohtaan.
nainen163cm163 ja 137 on eri asioita. Toinen on aikuisen toinen lapsen pituus
- Anonyymi
Miksi täällä menee jutut joillakin aina pedofiliaan. Lyhytkasvuinen ei liity siihen mitenkään ja tuo pedofilia on niin vakava rikos ettei ehkä kannata huudella siitä kovin.
- Anonyymi
Niin että siitä pitäisi vaieta? Et taida käsittää ilmiön laajuutta, vaan elät sinisilmäisiä unelmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että siitä pitäisi vaieta? Et taida käsittää ilmiön laajuutta, vaan elät sinisilmäisiä unelmaa
Eli aloitus oli pedofiilin kirjoittama ja hän siis viittasi lapseen siinä eikä lyhytkasvuiseen kuten muka antoi ymmärtää okei no olisi joku voinut sitte aiemmin jo heti sanoa. Eli palstalla lymyilee pedofiliaa hyvä tietää. Kiitos kun varoitit ja kerroit, itse todella työskentelen alalla jossa käy myös lyhytkasvuisia koska heillä on tiettyjä terveysongelmia helpommin kuin täysikasvuisilla mutta selvä kyse oli siis ihan eri jutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli aloitus oli pedofiilin kirjoittama ja hän siis viittasi lapseen siinä eikä lyhytkasvuiseen kuten muka antoi ymmärtää okei no olisi joku voinut sitte aiemmin jo heti sanoa. Eli palstalla lymyilee pedofiliaa hyvä tietää. Kiitos kun varoitit ja kerroit, itse todella työskentelen alalla jossa käy myös lyhytkasvuisia koska heillä on tiettyjä terveysongelmia helpommin kuin täysikasvuisilla mutta selvä kyse oli siis ihan eri jutusta.
En usko että olet nähnyt yhtään lyhytkasvusta ihmistä. Jos ei oteta lapsia lukuun
Lyhytkasvuisuus on niin harvinaista.
Itse asiassa 150cm ihmisetkin on vähemmistö, ja he eivät ole vielä lyhytkasvuisen määritelmässä edes, vaan normi pituus joskin lyhyt sellainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olet nähnyt yhtään lyhytkasvusta ihmistä. Jos ei oteta lapsia lukuun
Itse asiassa 150cm ihmisetkin on vähemmistö, ja he eivät ole vielä lyhytkasvuisen määritelmässä edes, vaan normi pituus joskin lyhyt sellainenMikä sua vaivaa. Olet ilmeisesti itse sairas tai jotain, pelottavaa miksi minun työni ja minä alkoi tulla pakkomielteeksi sinulle. Nyt loppui, minun ei tarvitse todistella sinulle mitään. Lähden. Jotain häikkää sinulla on nyt, toiv haet apua mikä ikinä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua vaivaa. Olet ilmeisesti itse sairas tai jotain, pelottavaa miksi minun työni ja minä alkoi tulla pakkomielteeksi sinulle. Nyt loppui, minun ei tarvitse todistella sinulle mitään. Lähden. Jotain häikkää sinulla on nyt, toiv haet apua mikä ikinä on.
Höpinäksi nämä puheeksi lyhytkasvuisen näkemisestä sitä jääkin. Et ole sellaisia kohdannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa 150cm ihmisetkin on vähemmistö, ja he eivät ole vielä lyhytkasvuisen määritelmässä edes, vaan normi pituus joskin lyhyt sellainenVähän yli 150 cm on itse asiassa kyllä naisissa jonkun verran. Tunnen muutaman itsekin. -Sivusta tämä mieheitä...Mikä ihme jankkari sinä olet. Mikä sua tässä aiheessa nyppii, vaivaa, kiinnostaa tms mutta et tunnu olevan ihan ajantasalla. Itse seurustelin 154 cm naisen kanssa eikä mitään ongelmaa. Hyvin siro ja kaunis nainen oli. Ja tosiaan tiedän monia suunnilleen samanpituisia. Oletkohan toi Ap. Joku mieleltään sairas. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän yli 150 cm on itse asiassa kyllä naisissa jonkun verran. Tunnen muutaman itsekin. -Sivusta tämä mieheitä...Mikä ihme jankkari sinä olet. Mikä sua tässä aiheessa nyppii, vaivaa, kiinnostaa tms mutta et tunnu olevan ihan ajantasalla. Itse seurustelin 154 cm naisen kanssa eikä mitään ongelmaa. Hyvin siro ja kaunis nainen oli. Ja tosiaan tiedän monia suunnilleen samanpituisia. Oletkohan toi Ap. Joku mieleltään sairas. :/
Onko lespoilu helppoa eri pituistennaisten välillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko lespoilu helppoa eri pituistennaisten välillä?
Kuten kirjoitin olen mies. Ei ole kokemusta siis jos sulla on kerro ihmeessä. Vaikkei mua kyl juuri kiinnostele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kirjoitin olen mies. Ei ole kokemusta siis jos sulla on kerro ihmeessä. Vaikkei mua kyl juuri kiinnostele.
Ai nyt vaihdoit sukupuoltakin lennossa. Sinähän varsinainen trolli olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpinäksi nämä puheeksi lyhytkasvuisen näkemisestä sitä jääkin. Et ole sellaisia kohdannut.
Minä en käy töissä olen ihan rehellisesti työtön mutta nähnyt lyhytkasvuisen ihmisen pari kertaa. Kyllä heitä on ja mitä sitten. Ihan normaaleja ihmisiä ovat. Ihan kaupassa nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt vaihdoit sukupuoltakin lennossa. Sinähän varsinainen trolli olet
Lue uudestaan mutta olen näköjään lukutaidoton joten jos et ymmärrä lukemaasi niin ihan sama jos et ymmärrä mitä tarkoittaa että mies seurustelee naisen kanssa niin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue uudestaan mutta olen näköjään lukutaidoton joten jos et ymmärrä lukemaasi niin ihan sama jos et ymmärrä mitä tarkoittaa että mies seurustelee naisen kanssa niin...
Sinä olet seurustellut vain yhden "naisen" kanssa: oman kätesi. Kyllä teidät nyrkkikyllikit huomaa täällä helposti
- Anonyymi
Missä vaiheessa, kiinnostukses pedofiliaan muuttu noin neuroottiseksi? Kantsii mennä psykiatrille
- Anonyymi
Hentoisuus korostaa pienuutta, mutta normaaliälyiset erottaa lapsen aikuisesta.
Onnea teille, älkää antako kokoeron häiritä.- Anonyymi
Ikävä murskata pilvilinnasi, mutta pedarit ei ole useinkaan typeriä, vaan päinvastoin. Ehkä juuri siksi se on creepympää
- Anonyymi
Jos sinä rakastat naisystävääsi niin mitä hiton väliä sillä pituudella on ja pitääkö täällä kysyä lupaa siihen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741