, lähemmäs kuin olen koskaan ollut. Ehkä ketään, ikinä. Mietin, miltä tuntuisi koskettaa sua. Hyvältä varmasti. Polviani heikottaa pelkkä ajatus. Oon pahoillani, viime aikoina mun ajatukset on ollut aika fyysisiä. 🤭 Kyl mua kiinnostaa kaikki muukin sussa. Mitä ajattelet ja tunnet? Olisi mahtavaa jutella sun kanssa kaikesta ja tehdä sun kanssa juttuja, kaikkea arkistakin, ihan tavallista. Käydä kaupassa, tehdä ruokaa, katsoa leffoja.
n->m
Kaipaan sun lähelle
9
386
Vastaukset
- Anonyymi
Minkäs ikäiselle kollille kirjoitat
- Anonyymi
300 v:lle
- Anonyymi
Alkaisiko mäkätys jos pyytäisin tekemään voileipiä?
- Anonyymi
Miksi pyytäisit tekemään voileipiä? Aikuinen tekee itse leipänsä
Sivusta - Anonyymi
En mä mitään Uuno Turhapuroa halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pyytäisit tekemään voileipiä? Aikuinen tekee itse leipänsä
SivustaPää kiinni telaketjufeministi, normaalit ihmiset puhuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä mitään Uuno Turhapuroa halua.
Naisen on sallittua pyytää hieromaan hartioita mutta mies ei saa pyytää voileipiä? Hyvä että paljastit itsesi ketjun aikaisessa vaiheessa. Kajahtanut telaketjufeministi sinäkin.
- Anonyymi
Kyllä ne toisen tekemät eväsleivät vaan maistuisi paremmalta🤤
- Anonyymi
Aloitus on oikein kiva! Mies kiittää ja kumartaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741