Kun mä mietin meitä, mä palaan aina samaan asiaan. Sä ehkä tykkäät musta, mutta mä oon vääränlainen sulle. En mä sit oikeasti sopisi sun kuvioihin. Enkä mä halua muuttua, mä rakastan itseäni liikaa.
Vääränlainen sulle
39
683
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä tuo ❤️👍
- Anonyymi
Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat?
- Anonyymi
En voi sitä selittäätäällä tarkemmin, mut me ollaan tavallaan tosi samanlaisia, mut sit tietyllä tavalla erilaisia. Ja mun erilaisuus ei sovi hänen maailmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi sitä selittäätäällä tarkemmin, mut me ollaan tavallaan tosi samanlaisia, mut sit tietyllä tavalla erilaisia. Ja mun erilaisuus ei sovi hänen maailmaan.
Ehkä nyt luulet väärin? 😔 älä mieti noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä nyt luulet väärin? 😔 älä mieti noin.
Ehkä. Pitäisi jotenkin päästä sivuamaan asiaa jutellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuota mieltä olet niin anna olla, kyllä se siitä toisen kanssa onnistuu paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Pitäisi jotenkin päästä sivuamaan asiaa jutellessa.
Puhu hänen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan kaikki livessä todettua ja ihan tutustumista, muussa tapauksessa jää arvailujen ja mielikuvituksen varaan kuviteltu yhdessäolo.
- Anonyymi
Eiköhän jokainen päätä omalla kohdallaan kuka on hänelle sopiva. Olisi huomattavasti suoraselkäisempää sanoa ettei itse ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Ei kuulu tapoihini valehdella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Munkin mielestä jokaisen pitää olla sellainen kun on. Et sä voi hänenkään tunteista tietää. Hyvä olisi kuulla. Kyllä mä uskon että vastuu jää kuulijalle. Mistä oikeesti tiet mitä se susta ajatteli tai ajattelee. Puhukaa herranjestas. Elämä on kohta ohi. Kuollessa kaikki kelataan läpi. Sitten se on ohi. Minua harmittaa monet asiat mitä en opetellut 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa on parempi valehdella niin saa molemmat jatkaa elämäänsä tahoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa on parempi valehdella niin saa molemmat jatkaa elämäänsä tahoillaan.
No ei ole. Vaan selvittää ja rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä valehtele. Hän voi jatkaa tahollaan, ilman, että mun tarttee alkaa valehtelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ole. Vaan selvittää ja rakastaa.
Miten voi rakastaa sellaista jos tuntee toisen olevan vääränlainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän mahtuu kyllä mun maailmaan juuri sellaisena kuin on. Mä mietin,että sovinko mä hänen maailmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä valehtele. Hän voi jatkaa tahollaan, ilman, että mun tarttee alkaa valehtelemaan.
Ajattelet vaan itseäsi, etkä toisen parasta. Hänen ei tarvitse koskaan tietää että olet valehdellut. Parempi ja helpompi ratkaisu molemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän mahtuu kyllä mun maailmaan juuri sellaisena kuin on. Mä mietin,että sovinko mä hänen maailmaan.
Ethän sä voi tietää varmuudella sellaista. Hän varmasti on tietoinen sovitko hänen maailmaan vai et, joten anna hänen päättää siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mahdotonta! Itse en rakastu helposti ja minua kiinnostaa vain 60v miehet!
- Anonyymi
Ei haittaa. Kyllä minustakin tykkää aika moni ja mielellään olen sellaiseen kanssa, jonka kanssa synkkaa mahdollisimman hyvin kaikin tavoin.
- Anonyymi
Maanantain positiivisin kommentti 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanantain positiivisin kommentti 😁
Nimenomaan. Ei pidä sokeasti nähdä vain itsensä ja sitten joku ulkonäöllisesti kiinnostava tyyppi. En puhu mistään lyhyistä seksisuhteista vaan jos maailmalla liikkuu aistit avoimena, voi käydä hyvinkin, mitään asiaa ei kannata pakottaa vaan parhaimmat asiat tulevat aina luonnostaan.
- Anonyymi
Hyvä olisi jos ihan kaikki ajattelisivat noin, noin ajattelen myös minä! Olen hyvin tarkka siitä keneen haluan tutustua ja keneen en!
- Anonyymi
Rakas olet juuri oikea minulle. Koti, tunnut kodilta, mitään ristiriitaa ei ole ja voidaan puhua näistä. Rakastan sinua! Naiselta 💛
- Anonyymi
Aloitus oli naiselta miehelle, en muistanut laittaa tätä.
Nyt meen nukkumaan. Ehkä aamu on jälleen kerran iltaa viisaampi ja näen selvemmin tän aamulla.
- Anonyymi
Tai no silloin on ehdottoman väärä, jos tahtoo viettää lomansa Aasiassa. Sinne minua ei saisi mistään hinnasta.
- Anonyymi
Etköhän sä si ole vääränlainen ihan kenelle tahansa
- Anonyymi
Kyllä, valmiiksi negatiivinen asenne varmistaa aina sen, ettei tule onnistumaan kun ei itse edes anna sille mahdollisuutta.
- Anonyymi
Juuri näin. kenenkään kanssa ei onnistu negatiivisella asenteella.
- Anonyymi
Oletteko jotenkin autisteja kun ette puhu suoraan sille ihmiselle vaan kirjoittelette tänne julkiselle nettipalstalle?
- Anonyymi
Ihan samoin voisin kirjoittaa paljon nuorempaan liittyen!
- Anonyymi
Kaikki sellaiset miehet jotka eivät ole 60v ovat vääränlaisia minulle!
- Anonyymi
Jos löytyy hyvä mies, niin tuosta iästä voidaan joustaa alaspäin muutamalla vuodella!
- Anonyymi
Mulla menee silleen että alkaa tulla nuo onko toinen sopiva epäilyt siinä vaiheessa, kun ihastuminen/rakastuminen herättää itsessä epävarmuutta. Sen käsittely onnistuu, mutta kuinka se on välillä raskasta olla rakastunut, välillä ihanan kamalaa. Mutta kun muistaa sen alun vahvan hyvän ja sen toisen oikeaksi vaistoamisen ja muistaa myös ne ihanat yhteiset erityiset hetket, sitten nuo epäilyt unohtuu. Sen hoksaaminen myös, että se toinenkin on yhtä epävarma eikä vain itse, niin sekin auttaa. Ja on tärkeää rakastaa itseään. Se toki jos rakastaa omaa yksinäistä elämää ja arkea just tietynlaisena, onkin sitten eri juttu. Kun suhdehan myllää ensiksi kaiken kunnes asettuu taas uomiinsa jolloin ollaan vahvempina yksilöinä yhdessä.
- Anonyymi
Kuks edes voisi kuvitella jotain vakavaa jakorasian kanssa. yök.
- Anonyymi
Älä muuta virka!
- Anonyymi
Minä olen kokenut aina paljon nuoremman henkilön olevan täysin väärä minulle!
- Anonyymi
Mä oon aina vääränlainen kaikille. Mutta ei se mitään kun kaikki tunteet ovat jo tapettu. Elämä on joillekin pelkkää tarkoituksetonta paskaa ja sellaista se tulee heille aina olemaan.
- Anonyymi
AI on helvetin esiäly ja kartano siihen turvatuville. Ja galle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,512337Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.942048Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e932025Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241857MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131761Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5031609Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S41558Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?501387Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas401318Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.751299